Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    První dubnový den přinesl řadu nových kampaní. Britská značka Mulberry plánuje speciální kolekci produktů pro pejsky. Ikonický návrhář bot Christian Louboutin pro změnu nabídne první řadu slunečních brýlí. Módní dům Gucci oslavuje 104. výročí výroby hedvábí projektem, ve kterém zazáří Julia Garner. Bulgari poputuje na akci Watches and Wonders a TikTok Shop rozšiřuje svou působnost.

    Christian Louboutin vstoupil do světa brýlí. Designem odkazuje na ikonické boty

    Slavný návrhář Christian Louboutin je známý především pro své luxusní boty, typické svou rudě červenou podrážkou. Letos se ovšem odhodlal prozkoumat další módní odvětví a vydal proto svou první kolekci slunečních brýlí. Ve spolupráci s italským výrobcem Marcolin tak nabídne na 25 různých designů. Vzhled brýlí pak odkazuje na jeho ikonickou obuv, třeba tenisky Loubishark.

    Zdroj: Louboutin

    Mulberry našel využití pro kožené odstřižky. Nabídne speciální řadu pro pejsky

    Britská značka Mulberry kromě módních kousků nabízí také produkty, které si naplno vychutnají také pejsci zákazníků. Nejnovější kolekce pro vyvolené chlupáče je ještě o něco speciálnější. Vyrobená totiž bude z kožených odstřižků. Udržitelná řada má obsahovat osm kousků, a to včetně různých variací vodítek, obojků nebo tašek. Jejich design reflektuje britský venkov a londýnské parky.

    Bulgari opět skóruje. Na Watches and Wonders přiveze extra tenké hodinky

    Římská značka Bulgari už dávno není slavná pouze pro své luxusní šperky. Kromě toho září také díky svým inovativním hodinkám. Dlouhodobě totiž usiluje o tvorbu co nejtenčích modelů. Nového rekordu dosáhla s hodinkami Octo Finissimo Ultra Tourbillon, které se pyšní tloušťkou pouhých 1,85 milimetrů. Se svým úspěchem se pak poprvé objeví na luxusním trhu Watches and Wonders.

    Zdroj: Bulgari

    TikTok Shop putuje do nových lokací. Dorazí do Německa, Francie a Itálie

    Sociální síť TikTok už neslouží pouze pro sledování a sdílení krátkých videí. Umožňuje rovněž přímý nákup produktů, které značky nebo známí influenceři nadšeně doporučují. Funkce s názvem TikTok Shop však prozatím není dostupná ve všech regionech. Od konce března však dorazila také do Německa, Francie a Itálie. Uživatelé budou moct mimo jiné nakupovat rovněž skrze živá vysílání.

    Gucci vzdává hold více než stoleté tradici. V kampani poctil výrobu hedvábí

    Módní dům Gucci je známý spíše pro své typické loafers, kabelky nebo sluneční brýle. Kromě virálních módních kousků ho však definuje také výroba kvalitních hedvábných šátků, jež letos slaví své 104. výročí. Značka proto na její počest vydala speciální kampaň s názvem Gucci: The Art of Silk, ve které zazářila herečka a ambasadorka společnosti Julia Garner, a to hned s několika designy.

    Zdroj: Gucci

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Gucci

    Móda v kostce: Julia Garner září v Gucci a Louboutin objevuje svět brýlí

    První dubnový den přinesl řadu nových kampaní. Britská značka Mulberry plánuje speciální kolekci produktů pro pejsky. Ikonický návrhář bot Christian Louboutin pro změnu nabídne první řadu slunečních brýlí. Módní dům Gucci oslavuje 104. výročí výroby hedvábí projektem, ve kterém zazáří Julia Garner. Bulgari poputuje na akci Watches and Wonders a TikTok Shop rozšiřuje svou působnost.

    - Reklama -

    Christian Louboutin vstoupil do světa brýlí. Designem odkazuje na ikonické boty

    Slavný návrhář Christian Louboutin je známý především pro své luxusní boty, typické svou rudě červenou podrážkou. Letos se ovšem odhodlal prozkoumat další módní odvětví a vydal proto svou první kolekci slunečních brýlí. Ve spolupráci s italským výrobcem Marcolin tak nabídne na 25 různých designů. Vzhled brýlí pak odkazuje na jeho ikonickou obuv, třeba tenisky Loubishark.

    Zdroj: Louboutin

    Mulberry našel využití pro kožené odstřižky. Nabídne speciální řadu pro pejsky

    Britská značka Mulberry kromě módních kousků nabízí také produkty, které si naplno vychutnají také pejsci zákazníků. Nejnovější kolekce pro vyvolené chlupáče je ještě o něco speciálnější. Vyrobená totiž bude z kožených odstřižků. Udržitelná řada má obsahovat osm kousků, a to včetně různých variací vodítek, obojků nebo tašek. Jejich design reflektuje britský venkov a londýnské parky.

    - Reklama -

    Bulgari opět skóruje. Na Watches and Wonders přiveze extra tenké hodinky

    Římská značka Bulgari už dávno není slavná pouze pro své luxusní šperky. Kromě toho září také díky svým inovativním hodinkám. Dlouhodobě totiž usiluje o tvorbu co nejtenčích modelů. Nového rekordu dosáhla s hodinkami Octo Finissimo Ultra Tourbillon, které se pyšní tloušťkou pouhých 1,85 milimetrů. Se svým úspěchem se pak poprvé objeví na luxusním trhu Watches and Wonders.

    Zdroj: Bulgari

    TikTok Shop putuje do nových lokací. Dorazí do Německa, Francie a Itálie

    Sociální síť TikTok už neslouží pouze pro sledování a sdílení krátkých videí. Umožňuje rovněž přímý nákup produktů, které značky nebo známí influenceři nadšeně doporučují. Funkce s názvem TikTok Shop však prozatím není dostupná ve všech regionech. Od konce března však dorazila také do Německa, Francie a Itálie. Uživatelé budou moct mimo jiné nakupovat rovněž skrze živá vysílání.

    Gucci vzdává hold více než stoleté tradici. V kampani poctil výrobu hedvábí

    Módní dům Gucci je známý spíše pro své typické loafers, kabelky nebo sluneční brýle. Kromě virálních módních kousků ho však definuje také výroba kvalitních hedvábných šátků, jež letos slaví své 104. výročí. Značka proto na její počest vydala speciální kampaň s názvem Gucci: The Art of Silk, ve které zazářila herečka a ambasadorka společnosti Julia Garner, a to hned s několika designy.

    Zdroj: Gucci

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram

    ― Reklama ―

    Andílci opět na scéně. Značka Victoria’s Secret odhalila letošní show

    Velkolepá tradiční show z dílny Victoria's Secret na sebe opět strhla pozornost. Značka se na scénu vrátila po roce a představila teprve druhou přehlídku od své dlouhodobé pauzy, následující po lavině silné kritiky. Její nová image má zahrnovat o něco více různorodý a inkluzivní přístup. Zdá se, že společnosti se comeback daří, sklidila totiž značný úspěch.

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Victoria Beckham dorazila na Netflix. Nový dokument odkrývá hvězdnou oponu

    Streamovací služba Netflix přivítala ve čtvrtek nový hvězdný dokument. V jeho středu stojí bývalá zpěvačka a úspěšná návrhářka Victoria Beckham. Třídílný seriál slibuje odkrytí její nelehké cesty na vrchol módního průmyslu, kam se jen tak někdo nepodívá. Součástí příběhu jsou nejen archivní záběry, ale také rozhovory s předními osobnostmi módní scény.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    Značka Schiaparelli opět potvrdila své místo. Runway uzavřela Kendall Jenner

    V Paříži se opět odehrála jedna z nejočekávanějších přehlídek každé sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekci Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka dál určuje tón současného umění na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládl klid, jenž se v módě objeví jen zřídka. Jak jsme u módního domu zvyklí, každý model dokazoval, že přesnost a vize jsou klíčovým prvkem krejčovského umu. Přehlídka působila jako pomyslná módní studie, nikoliv jako tradiční runway.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    Balenciaga má novou tvář. Pierpaolo Piccioli odhalil svůj debut

    Sobotní večer v Paříži zaznamenal další očekávanou módní premiéru. Tentokrát svůj debut představil návrhář Pierpaolo Piccioli, nový kreativní ředitel značky Balenciaga. Designérův první počin si vysloužil potlesk ve stoje a není se čemu divit. V kolekci pro nadcházející jaro a léto umně propojil vlastní rukopis plný struktur a výrazných barev s tradicí módního domu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―