Více

    ― Reklama ―

    Módní dům Burberry ohlašuje konec léta. Po kampaních naplněných festivalovou atmosférou putuje zpět do Londýna. Herečka Ashley Tisdale a její značka Being Frenshe vydávají produkty na rty a ruský výrobce luxusních šperků Fabergé má nového majitele. Aukční síň Julien’s Auctions pak uspořádala dražbu kousků Whitney Houston.

    Burberry vítá podzim. V nové kampani oslavuje ikonické červené autobusy

    Módní značky už pomalu začínají obracet svou pozornost směrem k podzimu. Příkladem je módní dům Burberry, který se s nejnovější kampaní vrací zpět do Londýna. Létu totiž dominovaly jeho festivalovou atmosférou naplněné reklamy. V té nejnovější s názvem Back to the City, z dílny fotografa Angela Pennetta, oslavuje ikonické červené autobusy, brázdící ulice britského velkoměsta.

    Aukční síň Julien’s Auctions vzdala hold Whitney Houston. Vydražila na 24 jejích kousků

    Pondělí se v Beverly Hills neslo ve znamení proslulé zpěvačky Whitney Houston. Známá aukční síň Julien’s Auctions totiž ve spolupráci s Whitney E. Houston Legacy Foundation uspořádala dražbu jejích ikonických outfitů, ale také dalších památečních kousků. Vydělané peníze poputují na činnost nadace, která nabízí univerzitní stipendia pro mladé studenty usilující o kariéru ve světě umění.

    Zdroj: Julien’s Auctions

    Mezi looky patřily například návrhy od návrháře Marca Bouwer nebo jehlové podpatky z dílny Dolce & Gabbana. Nejdražším vydraženým kouskem se stal personalizovaný trikot, který zpěvačka vynesla v roce 1994 na tehdejším FIFA World Cup. Prodal se za 22 400 dolarů. Na stejnou hodnotu vyšplhala rovněž kombinéza, kterou Houston vynesla na Madison Square Garden v roce 1991.

    Společnost Gemfields prodala Fabergé. Ruský výrobce luxusních šperků připadl SMG Capital

    Slavná šperkařská značka Fabergé má nového majitele. Firma Gemfields prodá ruskou společnost SMG Capital, a to za 50 milionů dolarů. V roce 2013 ji přitom odkoupila od jednoho ze svých akcionářů za 142 milionů dolarů. Šperkařský dům je známý především pro svá luxusní zdobená velikonoční vejce. Do svého portfolia ovšem řadí rovněž oslnivé zásnubní prsteny, náramky a další šperky.

    Zdroj: Fabergé

    Being Frenshe rozšiřuje své portfolio. Ashley Tisdale hodlá prodávat i produkty na rty

    Když herečka Ashley Tisdale založila svou beauty značku Being Frenshe, nečekala, že jednou svou nabídku rozšíří i o produkty na rty. Její kolekce pomocníků na vlasy však slaví více než očekávaný úspěch.

    Zdroj: Being Frenshe

    Podnikatelka tak může zákazníkům nabízet nové kategorie. Mezi očekávané produkty patří maska na rty a balzám na rty, a to v hned několika příchutích. Značka Tisdale byla až do nynějška známá především pro šampony, kondicionéry či scrubs a séra na vlasy.

    @beingfrenshe

    Today’s ritual:   ✨ Multitasking Moisture Oil to nourish + shine ✨ All-In-One Hair Cream to smooth + protect    Easy. Chic. Nourishing – Summer hair, simplified.

    ♬ original sound – BEING FRENSHE

    Zdroje: WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Fabergé má nového majitele a Burberry se vrací do města

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní dům Burberry ohlašuje konec léta. Po kampaních naplněných festivalovou atmosférou putuje zpět do Londýna. Herečka Ashley Tisdale a její značka Being Frenshe vydávají produkty na rty a ruský výrobce luxusních šperků Fabergé má nového majitele. Aukční síň Julien’s Auctions pak uspořádala dražbu kousků Whitney Houston.

    - Reklama -

    Burberry vítá podzim. V nové kampani oslavuje ikonické červené autobusy

    Módní značky už pomalu začínají obracet svou pozornost směrem k podzimu. Příkladem je módní dům Burberry, který se s nejnovější kampaní vrací zpět do Londýna. Létu totiž dominovaly jeho festivalovou atmosférou naplněné reklamy. V té nejnovější s názvem Back to the City, z dílny fotografa Angela Pennetta, oslavuje ikonické červené autobusy, brázdící ulice britského velkoměsta.

    Aukční síň Julien’s Auctions vzdala hold Whitney Houston. Vydražila na 24 jejích kousků

    Pondělí se v Beverly Hills neslo ve znamení proslulé zpěvačky Whitney Houston. Známá aukční síň Julien’s Auctions totiž ve spolupráci s Whitney E. Houston Legacy Foundation uspořádala dražbu jejích ikonických outfitů, ale také dalších památečních kousků. Vydělané peníze poputují na činnost nadace, která nabízí univerzitní stipendia pro mladé studenty usilující o kariéru ve světě umění.

    Zdroj: Julien’s Auctions

    - Reklama -

    Mezi looky patřily například návrhy od návrháře Marca Bouwer nebo jehlové podpatky z dílny Dolce & Gabbana. Nejdražším vydraženým kouskem se stal personalizovaný trikot, který zpěvačka vynesla v roce 1994 na tehdejším FIFA World Cup. Prodal se za 22 400 dolarů. Na stejnou hodnotu vyšplhala rovněž kombinéza, kterou Houston vynesla na Madison Square Garden v roce 1991.

    Společnost Gemfields prodala Fabergé. Ruský výrobce luxusních šperků připadl SMG Capital

    Slavná šperkařská značka Fabergé má nového majitele. Firma Gemfields prodá ruskou společnost SMG Capital, a to za 50 milionů dolarů. V roce 2013 ji přitom odkoupila od jednoho ze svých akcionářů za 142 milionů dolarů. Šperkařský dům je známý především pro svá luxusní zdobená velikonoční vejce. Do svého portfolia ovšem řadí rovněž oslnivé zásnubní prsteny, náramky a další šperky.

    Zdroj: Fabergé

    Being Frenshe rozšiřuje své portfolio. Ashley Tisdale hodlá prodávat i produkty na rty

    Když herečka Ashley Tisdale založila svou beauty značku Being Frenshe, nečekala, že jednou svou nabídku rozšíří i o produkty na rty. Její kolekce pomocníků na vlasy však slaví více než očekávaný úspěch.

    Zdroj: Being Frenshe

    Podnikatelka tak může zákazníkům nabízet nové kategorie. Mezi očekávané produkty patří maska na rty a balzám na rty, a to v hned několika příchutích. Značka Tisdale byla až do nynějška známá především pro šampony, kondicionéry či scrubs a séra na vlasy.

    @beingfrenshe

    Today’s ritual:   ✨ Multitasking Moisture Oil to nourish + shine ✨ All-In-One Hair Cream to smooth + protect    Easy. Chic. Nourishing – Summer hair, simplified.

    ♬ original sound – BEING FRENSHE

    Zdroje: WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Odolné oblečení není jen pro bohaté. Dle studie spolu jeho výdrž a cena nekorelují

    Studie z dílny Leeds University potvrdila, že výdrž oblečení a jeho cena spolu nekorelují. Neplatí tedy, že by odolné kousky čekaly pouze na bohaté. Naopak, nejlepších výsledků dosáhly modely se středními tržními cenami. Záleží ovšem rovněž na jiných faktorech, jako je například materiál nebo způsob, jakým se o svůj šatník staráme.

    Ralph Lauren natočil animovaný film. Zazáří v něm jeho ikonický medvídek

    S módním domem Ralph Lauren je již přes dvě dekády spojovaný jeho chlupatý a ikonický symbol, tedy medvídek Polo Bear. Za uplynulá léta se objevil na svetrech, tričkách, kravatách i hodinkách. Americká značka mu však tentokrát věnovala mnohem větší prostor, natočila o něm totiž animovaný film sledující jeho luxusní život a mnohá další dobrodružství.

    Návrat modernizované Phantom kabelky. Zájem o Celine ikonu astronomicky stoupá

    S nástupem návrháře Michaela Rider do čela Celine se módní dům vydal cestou, která spojuje úctu k minulosti s vizí budoucnosti. Designér, jenž dříve u značky pracoval po boku Phoebe Philo, uvedl svou první kolekci. Pevně ji zakotvil v estetice, jež milovníci Celine dodnes obdivují. Jedním z nejsilnějších momentů debutu byl návrat ikonické kabelky Phantom.

    Armani startuje další projekt. V Emirátech postaví své první plážové vily

    Módní domy často nezůstávají pouze u módy a s radostí zasahují i do dalších částí luxusního odvětví. V poslední době čím dál častěji investují do soukromých rezortů, rezidencí nebo klubů. Výjimkou není ani Giorgio Armani. Italský návrhář totiž oznámil plány na výstavbu svých prvních plážových vil na světě, a to ve Spojených arabských emirátech.

    Vlasový parfém dobývá beauty svět. Dopřejte svému účesu vlastní vůni

    Vlasový parfém nesmí chybět. Svět vůní zažívá v poslední době drobnou, přesto výraznou proměnu. Klasické parfémy doplňuje nová generace voňavých produktů, která přináší nejen krásnou vůni, ale i péči. Vlasové parfémy se z okrajové kategorie tiše přesunuly mezi must-have položky a vypadá to, že letošek bude jejich definitivním průlomem.

    Zendaya posiluje partnerství s On. Spolu s Law Roach navrhla tenisky

    Herečka Zendaya zahájila další kapitolu spolupráce se značkou On. Ve čtvrtek totiž odhalila tenisky s názvem Cloudzone Moon, které navrhla společně se svým stylistou Law Roach. Doprovodná kampaň Be Every You se točí kolem motivů pohybu a duality. Zendaya v ní navíc nabádá k tomu, abychom se nebáli přijmout všechny stránky naší osobnosti.

    Léto ovládá nový trend. Hedvábný šátek v pase ozvláštní každý outfit

    Lámete si hlavu s tím, jak dodat svému outfitu ještě o trochu větší šmrnc? Využívání kousků, které už máme doma, je zpět v módě! Znovuobjevenou hvězdou letošního léta je hedvábný šátek, jenž se tentokrát září uvázaný kolem pasu. Spatřit ho můžeme nejen na řadě celebrit, nedávno se objevil rovněž na Pařížském fashion weeku.

    Léto nekončí. Světové beach clubs jsou ztělesněním tichého luxusu

    Polehávání na pláži může být pro mnoho cestovatelů čirou nudou. To však neplatí pro stále oblíbenější beach clubs. Šumění moře, široká paleta aktivit a nekonečné šampaňské, tak by se dal shrnout zážitek z těchto pohádkových míst. Nepředstavujte si celodenní párty. Existují i takové kluby, ze kterých dýchá quiet luxury atmosféra na míle daleko.

    Značka Miu Miu s Kylie Jenner pohořela. Proč jsou módní kampaně čím dál nudnější?

    Podnikatelka Kylie Jenner je v módním průmyslu jako doma. Nejen, že má vlastní značku oblečení, ale často se objevuje i na obálkách časopisů a v kampaních. Nedávno se stala tváří značky Miu Miu. Ta však místo masové chvály sklidila vlnu kritiky. Nepovedené vizuály, které nakonec potopily brand i Jenner, otevřely širší diskusi o tom, jak současné kampaně upozaďují oblečení a tvořivost na úkor virálních momentů.

    Skupina Capri má šanci na zářné zítřky. Slaví výsledky z prvního čtvrtletí

    Skupina Capri Holdings je na cestě za potenciálními lepšími zítřky. Společnost ve středu zveřejnila výsledky z prvního čtvrtletí, jež předčily očekávání analytiků. Důvodem je především zvyšující se poptávka po kabelkách a obuvi z dílny Michael Kors. Firma nemá zdaleka vyhráno, jedná se však o první známky, že by její nová strategie mohla fungovat.

    Thierry Mugler jako architekt módy. Jak přepsal pravidla úzkého pasu?

    Thierry Mugler navrhoval oblečení tak, jak se navrhuje architektura. S úmyslem vyvolat úžas, obdiv i odpor. Zatímco se svět módy cyklicky točil mezi minimalismem a extravagancí, Mugler byl o zhruba tři galaxie dál. Jeho pasy nebyly zúžením, byly explozí kontroly. Jak z obyčejného lidského trupu vytvořit monument? Mugler znal odpověď. A zanechal ji v každém korzetu, švu i nezapomenutelném přehlídkovém momentu.

    Make-up s nádechem nekonečného léta. Island Girl oddálí sychravý podzim

    I když už se léto pomalu blíží ke konci, vysněným dovoleným ještě není konec. Ať už míříte do tropických krajin, nebo si jen toužíte uchovat kousek léta, estetika Island Girl je to pravé pro vás. Beauty trend láká na vše, co na prosluněných dnech tak milujeme. Zářící pokožku, jemně rozcuchané vlasy, exotické vůně a jemně narůžovělý make-up look.

    Nenachytejte se na greenwashing. Jak vypadat dobře s čistým svědomím?

    Greenwashing, vysoké ceny i nedostatek transparentních informací ztěžují cestu k udržitelnému šatníku. Ačkoli stále více výrobců reaguje na klimatickou krizi a podniká kroky k větší odpovědnosti, ne všichni o svých aktivitách komunikují pravdivě a otevřeně. Přesto existují značky, které dokazují, že styl a ohleduplnost k planetě se nevylučují. Jak začít dělat první smysluplné krůčky směrem k udržitelnějšímu oblékání?

    Gucci čelí sporu s italskými odbory. Po značce požadují slíbené bonusy

    Zaměstnanci módního domu Gucci hrozí stávkami. Spolu s italskými odbory totiž po značce požadují sociální bonusy, které jim měla slíbit jako součást dohod, jejichž platnost vypršela koncem roku 2024. Odbory ovšem argumentují, že v případě absence nové smlouvy by domluva měla nadále platit, což sama italská společnost dříve naznačila.

    Módní peklo se znovu otevírá. Natáčení Ďábel nosí Pradu 2 je v plném proudu

    "Florals? For spring? Groundbreaking." Milovaná filmová klasika Ďábel nosí Pradu se po 20 letech konečně vrací s druhým dílem. A máme se na co těšit. Uvidíme původní herecké obsazení, ale role se tentokrát obrátí. Natáčení v současnosti probíhá v New Yorku a první záběry potvrzují, že Miranda Priestly ještě zdaleka neřekla své poslední „That’s all.“

    Móda v kostce: Beyoncé a Levi’s míří do finále a Martha Stewart má skin care řadu

    Značka Dyson zkoumá svět beauty a vydává vlastní produkty na vlasy. Společnost Skims pro změnu uvedla virální shapewear na obličej. Rovněž Martha Stewart má novinku, a to vlastní skin care řadu. Zpěvačka Beyoncé a Levi's vcházejí do finální kapitoly spolupráce, pomocí krátkého filmu. V Kodani pak odstartoval tamní fashion week.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―