Značka Dyson zkoumá svět beauty a vydává vlastní produkty na vlasy. Společnost Skims pro změnu uvedla virální shapewear na obličej. Rovněž Martha Stewart má novinku, a to vlastní skin care řadu. Zpěvačka Beyoncé a Levi’s vcházejí do finální kapitoly spolupráce, pomocí krátkého filmu. V Kodani pak odstartoval tamní fashion week.
Skims odchytil další trend. Značka vydala virální shapewear na obličej
Sociální síť TikTok v uplynulých měsících zpopularizovala shapewear na obličej, tedy tvarovací masku, která slibuje lépe vyrýsovanou bradu a lícní kosti. Důvodem jsou především videa, ve kterých uživatelé odhalují své excesivní noční beauty rutiny. Značka Skims, z dílny Kim Kardashian, nezaváhala a virálního momentu využila. Minulý týden vydala vlastní verzi populární masky.


Zdroj: Skims
Martha Stewart opět na scéně. Vydává vlastní řadu skin care kosmetiky
Slavná americká novinářka, moderátorka a podnikatelka Martha Stewart na sebe opět přitáhla pozornost. Oznámila totiž uvedení vlastní skin care řady s názvem Elm Biosciences. Značku založila společně s certifikovaným dermatologem Dr. Dhaval Bhanusali. Zájemci budou moct první produkty zakoupit v září, přesněji si mohou pořídit A30 Elemental Serum a Inner Dose The Daily Skin Supplement.
Dyson zkoumá nová odvětví. Uvádí vlastní produkty na vlasy
Firma Dyson spojuje své dva dosavadní podnikatelské úspěchy. Značka je známá především pro domácí spotřebiče, fény a kulmy, málokdo však ví, že rovněž vlastní půdu napříč Spojeným královstvím. Společnost nyní uvádí vlastní řadu produktů na vlasy Omega, která obsahuje sedm olejů, přičemž některé z nich pocházejí právě z jejích farem. Mezi první produkty patří olej a kondicionér.


Zdroj: Dyson
Beyoncé a Levi’s míří do finále. Spolupráci uzavírají krátkým filmem
Zpěvačka Beyoncé a slavná denim značka Levi’s už více než rok obdařují módní svět společnou kampaní. A pomalu se blíží do finále. Řadu reklam ukončují pomocí krátkého filmu s názvem The Denim Cowboy. Jedná se o spojení předchozích klipů vycházejících z retro reklam z dílny Levi’s. Součástí videa jsou rovněž ikonické džíny značky, ale i speciální kousky z kolekce Beyoncé x Levi’s.


Zdroj: Levi’s
Odstartoval Kodaňský fashion week. Opět podtrhuje styl pomocí udržitelnosti
Týden módy v Kodani má mezi světovými fashion weeky jasnou pověst. Umně totiž spojuje styl s udržitelností. Jinak tomu není ani u jeho poslední edice, která odstartovala v pondělí. Její klíčovou částí jsou tak nejen přírodní látky, ale také deadstock textil. Událost tentokrát odstartovala značka OpéraSport, jež nabídla kombinaci klasických a sporty looků. Svou kolekci odhalila i značka Freya Dalsjø.
Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube