Více

    ― Reklama ―

    Značka Dyson zkoumá svět beauty a vydává vlastní produkty na vlasy. Společnost Skims pro změnu uvedla virální shapewear na obličej. Rovněž Martha Stewart má novinku, a to vlastní skin care řadu. Zpěvačka Beyoncé a Levi’s vcházejí do finální kapitoly spolupráce, pomocí krátkého filmu. V Kodani pak odstartoval tamní fashion week.

    Skims odchytil další trend. Značka vydala virální shapewear na obličej

    Sociální síť TikTok v uplynulých měsících zpopularizovala shapewear na obličej, tedy tvarovací masku, která slibuje lépe vyrýsovanou bradu a lícní kosti. Důvodem jsou především videa, ve kterých uživatelé odhalují své excesivní noční beauty rutiny. Značka Skims, z dílny Kim Kardashian, nezaváhala a virálního momentu využila. Minulý týden vydala vlastní verzi populární masky.

    Zdroj: Skims

    Martha Stewart opět na scéně. Vydává vlastní řadu skin care kosmetiky

    Slavná americká novinářka, moderátorka a podnikatelka Martha Stewart na sebe opět přitáhla pozornost. Oznámila totiž uvedení vlastní skin care řady s názvem Elm Biosciences. Značku založila společně s certifikovaným dermatologem Dr. Dhaval Bhanusali. Zájemci budou moct první produkty zakoupit v září, přesněji si mohou pořídit A30 Elemental Serum a Inner Dose The Daily Skin Supplement.

    Dyson zkoumá nová odvětví. Uvádí vlastní produkty na vlasy

    Firma Dyson spojuje své dva dosavadní podnikatelské úspěchy. Značka je známá především pro domácí spotřebiče, fény a kulmy, málokdo však ví, že rovněž vlastní půdu napříč Spojeným královstvím. Společnost nyní uvádí vlastní řadu produktů na vlasy Omega, která obsahuje sedm olejů, přičemž některé z nich pocházejí právě z jejích farem. Mezi první produkty patří olej a kondicionér.

    Zdroj: Dyson

    Beyoncé a Levi’s míří do finále. Spolupráci uzavírají krátkým filmem

    Zpěvačka Beyoncé a slavná denim značka Levi’s už více než rok obdařují módní svět společnou kampaní. A pomalu se blíží do finále. Řadu reklam ukončují pomocí krátkého filmu s názvem The Denim Cowboy. Jedná se o spojení předchozích klipů vycházejících z retro reklam z dílny Levi’s. Součástí videa jsou rovněž ikonické džíny značky, ale i speciální kousky z kolekce Beyoncé x Levi’s.

    Zdroj: Levi’s

    Odstartoval Kodaňský fashion week. Opět podtrhuje styl pomocí udržitelnosti

    Týden módy v Kodani má mezi světovými fashion weeky jasnou pověst. Umně totiž spojuje styl s udržitelností. Jinak tomu není ani u jeho poslední edice, která odstartovala v pondělí. Její klíčovou částí jsou tak nejen přírodní látky, ale také deadstock textil. Událost tentokrát odstartovala značka OpéraSport, jež nabídla kombinaci klasických a sporty looků. Svou kolekci odhalila i značka Freya Dalsjø.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Levi's

    Móda v kostce: Beyoncé a Levi’s míří do finále a Martha Stewart má skin care řadu

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značka Dyson zkoumá svět beauty a vydává vlastní produkty na vlasy. Společnost Skims pro změnu uvedla virální shapewear na obličej. Rovněž Martha Stewart má novinku, a to vlastní skin care řadu. Zpěvačka Beyoncé a Levi’s vcházejí do finální kapitoly spolupráce, pomocí krátkého filmu. V Kodani pak odstartoval tamní fashion week.

    - Reklama -

    Skims odchytil další trend. Značka vydala virální shapewear na obličej

    Sociální síť TikTok v uplynulých měsících zpopularizovala shapewear na obličej, tedy tvarovací masku, která slibuje lépe vyrýsovanou bradu a lícní kosti. Důvodem jsou především videa, ve kterých uživatelé odhalují své excesivní noční beauty rutiny. Značka Skims, z dílny Kim Kardashian, nezaváhala a virálního momentu využila. Minulý týden vydala vlastní verzi populární masky.

    Zdroj: Skims

    Martha Stewart opět na scéně. Vydává vlastní řadu skin care kosmetiky

    Slavná americká novinářka, moderátorka a podnikatelka Martha Stewart na sebe opět přitáhla pozornost. Oznámila totiž uvedení vlastní skin care řady s názvem Elm Biosciences. Značku založila společně s certifikovaným dermatologem Dr. Dhaval Bhanusali. Zájemci budou moct první produkty zakoupit v září, přesněji si mohou pořídit A30 Elemental Serum a Inner Dose The Daily Skin Supplement.

    - Reklama -

    Dyson zkoumá nová odvětví. Uvádí vlastní produkty na vlasy

    Firma Dyson spojuje své dva dosavadní podnikatelské úspěchy. Značka je známá především pro domácí spotřebiče, fény a kulmy, málokdo však ví, že rovněž vlastní půdu napříč Spojeným královstvím. Společnost nyní uvádí vlastní řadu produktů na vlasy Omega, která obsahuje sedm olejů, přičemž některé z nich pocházejí právě z jejích farem. Mezi první produkty patří olej a kondicionér.

    Zdroj: Dyson

    Beyoncé a Levi’s míří do finále. Spolupráci uzavírají krátkým filmem

    Zpěvačka Beyoncé a slavná denim značka Levi’s už více než rok obdařují módní svět společnou kampaní. A pomalu se blíží do finále. Řadu reklam ukončují pomocí krátkého filmu s názvem The Denim Cowboy. Jedná se o spojení předchozích klipů vycházejících z retro reklam z dílny Levi’s. Součástí videa jsou rovněž ikonické džíny značky, ale i speciální kousky z kolekce Beyoncé x Levi’s.

    Zdroj: Levi’s

    Odstartoval Kodaňský fashion week. Opět podtrhuje styl pomocí udržitelnosti

    Týden módy v Kodani má mezi světovými fashion weeky jasnou pověst. Umně totiž spojuje styl s udržitelností. Jinak tomu není ani u jeho poslední edice, která odstartovala v pondělí. Její klíčovou částí jsou tak nejen přírodní látky, ale také deadstock textil. Událost tentokrát odstartovala značka OpéraSport, jež nabídla kombinaci klasických a sporty looků. Svou kolekci odhalila i značka Freya Dalsjø.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Léto nekončí. Světové beach clubs jsou ztělesněním tichého luxusu

    Polehávání na pláži může být pro mnoho cestovatelů čirou nudou. To však neplatí pro stále oblíbenější beach clubs. Šumění moře, široká paleta aktivit a nekonečné šampaňské, tak by se dal shrnout zážitek z těchto pohádkových míst. Nepředstavujte si celodenní párty. Existují i takové kluby, ze kterých dýchá quiet luxury atmosféra na míle daleko.

    Značka Miu Miu s Kylie Jenner pohořela. Proč jsou módní kampaně čím dál nudnější?

    Podnikatelka Kylie Jenner je v módním průmyslu jako doma. Nejen, že má vlastní značku oblečení, ale často se objevuje i na obálkách časopisů a v kampaních. Nedávno se stala tváří značky Miu Miu. Ta však místo masové chvály sklidila vlnu kritiky. Nepovedené vizuály, které nakonec potopily brand i Jenner, otevřely širší diskusi o tom, jak současné kampaně upozaďují oblečení a tvořivost na úkor virálních momentů.

    Skupina Capri má šanci na zářné zítřky. Slaví výsledky z prvního čtvrtletí

    Skupina Capri Holdings je na cestě za potenciálními lepšími zítřky. Společnost ve středu zveřejnila výsledky z prvního čtvrtletí, jež předčily očekávání analytiků. Důvodem je především zvyšující se poptávka po kabelkách a obuvi z dílny Michael Kors. Firma nemá zdaleka vyhráno, jedná se však o první známky, že by její nová strategie mohla fungovat.

    Thierry Mugler jako architekt módy. Jak přepsal pravidla úzkého pasu?

    Thierry Mugler navrhoval oblečení tak, jak se navrhuje architektura. S úmyslem vyvolat úžas, obdiv i odpor. Zatímco se svět módy cyklicky točil mezi minimalismem a extravagancí, Mugler byl o zhruba tři galaxie dál. Jeho pasy nebyly zúžením, byly explozí kontroly. Jak z obyčejného lidského trupu vytvořit monument? Mugler znal odpověď. A zanechal ji v každém korzetu, švu i nezapomenutelném přehlídkovém momentu.

    #SkinnyTok se zákazem nezmizel. Tvůrci vesele estetizují nezdravou štíhlost

    TikTok sice #SkinnyTok zakázal, ale obsah nabádající k nezdravé štíhlosti z platformy nezmizel. I za dalšími často nevinnými hashtagy se skrývá tlak přiblížit se tělesnému ideálu. Kult štíhlosti nahradil roky prosazovanou „body positivity“. Problém mohou představovat mimo jiné i léky používané na hubnutí, jako je třeba Mounjaro. Je proto důležité k obsahu, který na sociálních sítích vidíme, přistupovat kriticky.

    Jednoho chrání, druhé ničí. Jak vybrat efektivní eco-friendly SPF

    Krémy s SPF patří mezi nepostradatelné letní pomocníky. Navzdory jejich ochraně ovšem mnohé z nich představují nebezpečí pro mořské rostliny a živočichy. Využívané chemické ingredience přispívají k bělení korálů a narušují rozmnožování ryb. Naučte se letos v létě rozpoznat SPF, které oceníte nejen vy, ale také už tak ohrožené životní prostředí.

    Milán píše historii. Tamní týden módy odhalí očekávané módní premiéry

    Letošní podzimní týdny módy patří mezi jedny z nejzásadnějších v historii. Přes více než 10 módních domů totiž odhalí debuty svých nových kreativních ředitelů či ředitelek. Výjimkou není ani fashion week v Miláně. Italská metropole představí premiéry značek Versace, Jil Sander, Bottega Veneta a Gucci. Oslaví navíc 50. výročí Giorgio Armani.

    Bangle all the way. Masivní náramky válcují okoukané doplňky

    Náramky ve stylu bangles vyšplhaly na pomyslný vrchol módních doplňků. Módní mola určená pro letošní jaro a léto zaplavily kromě působivých kousků oblečení i výrazné náramky. Značky Saint Laurent, Balmain, Victoria Beckham nebo Hermès ukazují, že letos bude o co stát. Svezte se na vlně masivních klenotů zdobících opálené paže.

    Miu Miu zachraňuje Prada Group. Luxusní skupina slaví rostoucí prodeje

    Luxusní značky dlouhodobě bojují s nízkou poptávkou a trvající inflací. Některým se ovšem i navzdory nepříznivé situaci nadále daří. Výsledky z uplynulého pololetí oslavuje například Prada Group. Skupina totiž ve středu oznámila rostoucí prodeje a stabilní zisky. Děkovat za to může především společnosti Miu Miu, která je jejím největším tahounem.

    Rozhovor: Česko má talentů dost. Kreativní kolekce ale brzdí konzervativní trh, míní Žofie Soldánová z Naiad

    Návrhářka Žofie Soldánová stojící za českou značkou Naiad věří, že každá žena má v jakémkoli věku svou vlastní krásu. Z toho vychází i její tvorba, skrze kterou chce ženám nabídnout možnost cítit se étericky a silně zároveň. Česká módní scéna má podle ní obrovský potenciál. Lokální trh je však konzervativní a návrhářům trochu svazuje ruce, neboť musí najít správnou rovnováhu mezi kreativitou a prodejností.

    Pánské tašky příští sezóny? Kraluje jim tradice a funkčnost

    Doba, kdy muž vystačil s kapsami, patří minulosti. Pánské tašky a především takzvané shoulder bags, se znovu hlásí o slovo. Na přehlídkách pro letošní podzim a zimu se objevily v tolika variacích, až působí spíše jako rozhodný návrat k základům než trend ve zkušební fázi. Zároveň však nepůsobí nostalgicky. V moderním čtení se z nich stává společník, který ví, co dělá. Designově, prakticky, i esteticky.

    Módní dům Viktor & Rolf zkoumá dualitu. Každá myšlenka má dvě strany

    Značka Viktor & Rolf opět stojí na hranici módy a konceptuálního umění. Její haute couture řada pro letošní podzim a zimu je vizuální manifestací duality. Dvou světů, jež se navzájem doplňují, zpochybňují a zrcadlí. Dvojice představila 15 černých outfitů ve dvou verzích. Jedna opulentní, přetékající barvami a dramatem, druhá naopak očištěná, strohá a minimalistická. Výsledek? Na 30 stejných a zároveň rozdílných looků.

    Móda v kostce: Rare Beauty má parfém a Victoria’s Secret se vrací na runway

    Selena Gomez posouvá svou značku Rare Beauty na novou úroveň a vydává první řadu vlastní vůně. Dario Vitale nepředstaví svůj debut pro Versace pomocí klasické show, ale prezentace. Na runway se naopak na podzim vrátí andílci Victoria's Secret. Moncler Grenoble zase s příští přehlídkou zamíří do Aspenu. Skupina Kering bojuje s propadem zisků.

    Trend, který vás posadí na zadek. Booty beauty pečuje o běžně skryté partie

    Trendy mají jedinečnou schopnost šokovat. Ať už se jedná o plyšáky Labubu zavěšené na designerských kabelkách, aplikaci lososího spermatu na obličej, či populární módu bez kalhot, internet čas od času vynoří opravdové lahůdky. Aktuálním adeptem je takzvaná booty beauty, tedy virální druh kosmetiky specializující se na zadek.

    Červen zná své favority. CreatorIQ odhalil nejvíce virální make-up značky

    Sociální sítě představují pro módní a beauty značky významný zdroj pozornosti. Právě tu změřila platforma CreatorIQ, která vydala seznam 10 nejvíce virálních make-up společností za měsíc červen. Své výpočty zakládala na jejich EMV, neboli získané mediální hodnotě. Mezi nejpopulárnější brandy patří Huda Beauty, E.l.f. Beauty a ColourPop.

    Sociální sítě mají nový všelék. Tentokrát vkládají naděje do vývaru z kostí

    Téměř každý týden uživatelé sociálních sítí objeví novou "zázračnou" ingredienci, od které si slibují hned několik wellness a beauty benefitů. Tentokrát svou pozornost obrátili směrem k vývaru z kostí. Dle nich posiluje klouby, snižuje zánět střev či dodává pokožce pružnost a lesk. I když vývar některé výhody skýtá, nejedná se o čerstvě objevený všelék.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―