Kromě módního domu Calvin Klein oznámil partnerství se zpěvákem Bad Bunny i Adidas. Společně vytvořili trendy boty Ballerina. Značka hodinek Breitling pro změnu spolupracuje s hercem Austinem Butler. Dior míří se svou výstavou do Jižní Koreji a Jacquemus láká spolu s Neiman Marcus na bowlingovou dráhu. Chanel zase odhalil nový parfém Eau Splendide.
Trendy balletcore neminul ani Adidas. Značka vydala model Bad Bunny Ballerina
Módní scénu nedávno vyrazila dech nejnovější kampaň Calvin Klein, ve které zazářil populární zpěvák Bad Bunny. Tím ovšem hudebníkovo objevování módního světa nekončí. Oznámil totiž spolupráci s Adidas, se kterou vytvořil trendy boty s názvem Bad Bunny Ballerina. Model odpovídá oblíbené estetice balletcore a dle prohlášení značky spojuje „tanec, rytmus a kulturní evoluci“.


Zdroj: Adidas
Jacquemus zve na bowling. Spolu s Neiman Marcus odhalil speciální instalaci
Luxusní značka Jacquemus je proslulá svými inovativními pop-upy a kreativními výlohami. Tentokrát posunula svou kampaň na novou úroveň a společně s americkým řetězcem Neiman Marcus odhalila v Dallasu bowlingovou dráhu. Jednat se má o propagaci bowlingové tašky „Le Petit Turismo“. „Jde o testament síly spolupráce a inovace v luxusním sektoru,“ popsali zástupci Neiman Marcus.
Dior pokračuje v oslavách 70. výročí. Ikonickou výstavu přesune do Jižní Koreji
Na počest 70. narozenin zahájil módní dům Dior v roce 2017 exkluzivní módní výstavu s názvem Christian Dior: Designer of Dreams. Tehdy odstartovala své turné v Paříži, postupně se však objevila také v Číně a Japonsku. Dle nejnovějšího prohlášení společnosti se ovšem nyní přesune do Jižní Koreji. Návštěvníkům tak bude k dispozici v Soulu od 19. dubna do 13. července.
Chanel rozšiřuje rodinu parfémů. Představil nováčka Eau Splendide
Řada slavných módních domů není slavná pouze pro své dechberoucí návrhy, ale také specifické produkty z beauty světa. Výjimkou není ani Chanel, který se proslavil rovněž díky svým ikonickým parfémům. Nyní jejich rodinu rozšiřuje o nový kousek z řady Chance s názvem Eau Splendide. Jedná se přitom o první vůni od nástupu nové prezidentky sektoru vůní a beauty Simony Cattaneo.

Zdroj: Chanel
Breitling získal nového ambasadora. Austin Butler propaguje model Caliber B31
Řada herců a hereček se mimo filmová plátna objevuje i v kampaních světových značek. Výjimkou není ani Austin Butler, známý z filmů Elvis nebo Dune: Part Two. Stal se novou tváří výrobce hodinek Breitling a za úkol dostal propagovat model s názvem Caliber B31. „Austin není pouze ohromně talentovaný, ale také milý, cool a perfektní fit pro Breitling,“ popsal pak ředitel značky Georges Kern.




Zdroj: Breitling
Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram