Více

    ― Reklama ―

    Kromě módního domu Calvin Klein oznámil partnerství se zpěvákem Bad Bunny i Adidas. Společně vytvořili trendy boty Ballerina. Značka hodinek Breitling pro změnu spolupracuje s hercem Austinem Butler. Dior míří se svou výstavou do Jižní Koreji a Jacquemus láká spolu s Neiman Marcus na bowlingovou dráhu. Chanel zase odhalil nový parfém Eau Splendide.

    Trendy balletcore neminul ani Adidas. Značka vydala model Bad Bunny Ballerina

    Módní scénu nedávno vyrazila dech nejnovější kampaň Calvin Klein, ve které zazářil populární zpěvák Bad Bunny. Tím ovšem hudebníkovo objevování módního světa nekončí. Oznámil totiž spolupráci s Adidas, se kterou vytvořil trendy boty s názvem Bad Bunny Ballerina. Model odpovídá oblíbené estetice balletcore a dle prohlášení značky spojuje „tanec, rytmus a kulturní evoluci“.

    Zdroj: Adidas

    Jacquemus zve na bowling. Spolu s Neiman Marcus odhalil speciální instalaci

    Luxusní značka Jacquemus je proslulá svými inovativními pop-upy a kreativními výlohami. Tentokrát posunula svou kampaň na novou úroveň a společně s americkým řetězcem Neiman Marcus odhalila v Dallasu bowlingovou dráhu. Jednat se má o propagaci bowlingové tašky „Le Petit Turismo“. „Jde o testament síly spolupráce a inovace v luxusním sektoru,“ popsali zástupci Neiman Marcus.

    Dior pokračuje v oslavách 70. výročí. Ikonickou výstavu přesune do Jižní Koreji

    Na počest 70. narozenin zahájil módní dům Dior v roce 2017 exkluzivní módní výstavu s názvem Christian Dior: Designer of Dreams. Tehdy odstartovala své turné v Paříži, postupně se však objevila také v Číně a Japonsku. Dle nejnovějšího prohlášení společnosti se ovšem nyní přesune do Jižní Koreji. Návštěvníkům tak bude k dispozici v Soulu od 19. dubna do 13. července.

    Chanel rozšiřuje rodinu parfémů. Představil nováčka Eau Splendide

    Řada slavných módních domů není slavná pouze pro své dechberoucí návrhy, ale také specifické produkty z beauty světa. Výjimkou není ani Chanel, který se proslavil rovněž díky svým ikonickým parfémům. Nyní jejich rodinu rozšiřuje o nový kousek z řady Chance s názvem Eau Splendide. Jedná se přitom o první vůni od nástupu nové prezidentky sektoru vůní a beauty Simony Cattaneo.

    Zdroj: Chanel

    Breitling získal nového ambasadora. Austin Butler propaguje model Caliber B31

    Řada herců a hereček se mimo filmová plátna objevuje i v kampaních světových značek. Výjimkou není ani Austin Butler, známý z filmů Elvis nebo Dune: Part Two. Stal se novou tváří výrobce hodinek Breitling a za úkol dostal propagovat model s názvem Caliber B31. „Austin není pouze ohromně talentovaný, ale také milý, cool a perfektní fit pro Breitling,“ popsal pak ředitel značky Georges Kern.

    Zdroj: Breitling

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Adidas spojil síly s Bad Bunny a Breitling naverboval Austina Butler

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kromě módního domu Calvin Klein oznámil partnerství se zpěvákem Bad Bunny i Adidas. Společně vytvořili trendy boty Ballerina. Značka hodinek Breitling pro změnu spolupracuje s hercem Austinem Butler. Dior míří se svou výstavou do Jižní Koreji a Jacquemus láká spolu s Neiman Marcus na bowlingovou dráhu. Chanel zase odhalil nový parfém Eau Splendide.

    - Reklama -

    Trendy balletcore neminul ani Adidas. Značka vydala model Bad Bunny Ballerina

    Módní scénu nedávno vyrazila dech nejnovější kampaň Calvin Klein, ve které zazářil populární zpěvák Bad Bunny. Tím ovšem hudebníkovo objevování módního světa nekončí. Oznámil totiž spolupráci s Adidas, se kterou vytvořil trendy boty s názvem Bad Bunny Ballerina. Model odpovídá oblíbené estetice balletcore a dle prohlášení značky spojuje „tanec, rytmus a kulturní evoluci“.

    Zdroj: Adidas

    Jacquemus zve na bowling. Spolu s Neiman Marcus odhalil speciální instalaci

    Luxusní značka Jacquemus je proslulá svými inovativními pop-upy a kreativními výlohami. Tentokrát posunula svou kampaň na novou úroveň a společně s americkým řetězcem Neiman Marcus odhalila v Dallasu bowlingovou dráhu. Jednat se má o propagaci bowlingové tašky „Le Petit Turismo“. „Jde o testament síly spolupráce a inovace v luxusním sektoru,“ popsali zástupci Neiman Marcus.

    - Reklama -

    Dior pokračuje v oslavách 70. výročí. Ikonickou výstavu přesune do Jižní Koreji

    Na počest 70. narozenin zahájil módní dům Dior v roce 2017 exkluzivní módní výstavu s názvem Christian Dior: Designer of Dreams. Tehdy odstartovala své turné v Paříži, postupně se však objevila také v Číně a Japonsku. Dle nejnovějšího prohlášení společnosti se ovšem nyní přesune do Jižní Koreji. Návštěvníkům tak bude k dispozici v Soulu od 19. dubna do 13. července.

    Chanel rozšiřuje rodinu parfémů. Představil nováčka Eau Splendide

    Řada slavných módních domů není slavná pouze pro své dechberoucí návrhy, ale také specifické produkty z beauty světa. Výjimkou není ani Chanel, který se proslavil rovněž díky svým ikonickým parfémům. Nyní jejich rodinu rozšiřuje o nový kousek z řady Chance s názvem Eau Splendide. Jedná se přitom o první vůni od nástupu nové prezidentky sektoru vůní a beauty Simony Cattaneo.

    Zdroj: Chanel

    Breitling získal nového ambasadora. Austin Butler propaguje model Caliber B31

    Řada herců a hereček se mimo filmová plátna objevuje i v kampaních světových značek. Výjimkou není ani Austin Butler, známý z filmů Elvis nebo Dune: Part Two. Stal se novou tváří výrobce hodinek Breitling a za úkol dostal propagovat model s názvem Caliber B31. „Austin není pouze ohromně talentovaný, ale také milý, cool a perfektní fit pro Breitling,“ popsal pak ředitel značky Georges Kern.

    Zdroj: Breitling

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram

    ― Reklama ―

    Maximalismus má novou tvář. Seznamte se s trendy estetikou Boom Boom

    Opulentní maximalismus opět dobývá módní mola. Nedávné přehlídky dokázaly, že se po několikaleté nadvládě tichého luxusu prodral zase do popředí, a to v podobě takzvané Boom Boom estetiky. Zapomeňte ovšem na nevkusnou logománii, bohatství, ať už domnělé, či opravdové, dejte na odiv pomocí širokých ramen, kožešin nebo zářivých šperků.

    Denimu stále vládnou rifle. Džínovinu však letos obléknete od hlavy až k patě

    Nadčasovou látkou vhodnou do téměř každého šatníku je bez pochyby denim. Materiál původně zamýšlený pro kovboje a dělníky dnes zaplňuje věšáky obchodů v nejrůznějších střizích a barvách. Dávno přitom nezůstává jen u riflí, probojoval se i do dalších oblastí módy. Letošní trendy jsou denim experimentům nakloněny, nenechte si je proto ujít.

    Proč znát Issey Miyake? Japonská ikona experimentuje se skulpturami

    ​​Issey Miyake je již dávno symbolem nekonvenčního přístupu k módě, ve kterém se technologie střetávají s uměním a tradiční řemeslo s budoucností. Japonský návrhář změnil vnímání oděvu ze statického na dynamický prvek plný formy a experimentu. Dokazuje to i nejnovější řada, která zkoumá vztah těla s oděvem ve formě sochařských kreací.

    Móda v kostce: Miu Miu objevuje kouzlo historické malby a Loop závodí s F1

    Konec týdne zaznamenal hned několik novinek. Šperkařský dům Tiffany & Co. zveřejnil novou kampaň ke své kolekci nejdražších šperků. Značka Miu Miu pohlédla do historie a odhalila fotky kabelek Wander a Arcadie v podobě obrazů. Společnost Loop pro změnu představila partnerství se závodním týmem F1. Issey Miyake pak navštíví letošní ročník Pitti.

    Sarah Burton zpět v záři reflektorů. S Givenchy navrací na scénu ženskou sílu

    Uplynulý Pařížský týden módy světu představil jeden z vysoce očekávaných návrhářských debutů. Designérka Sarah Burton totiž odhalila první kolekci pro módní dům Givenchy. Jedná se o dosavadní vrchol její kariéry, už tak definované široce uznávanou tvorbou. Nová pozice ji ale vnáší do popředí a dává prostor potřebné ženské energii.

    Okořeňte si dovolenou divokým výletem. I do pouště vynesete trendy outfity

    Přelom zimy a jara vyloženě láká k odjezdu na exotickou dovolenou. Chladné měsíce tu byly už příliš dlouho a tělo si říká o pořádnou dávku horkého slunce. Ať už se chystáte do jakékoliv destinace, pokud máte možnost navštívit při svém výletu místní poušť, neváhejte. Nabídne vám perfektní zážitky, jedinečné aktivity, a navíc i dechberoucí fotky.

    Vpusťte do domova jaro. K životu ho přivedou trendy interiérové doplňky

    S blížícím se jarem přichází čas na nové projekty. Tím může být také obnova vašeho zimou znuděného domova. Nemusí se ovšem jednat o velké renovace, ani investice. Pokoje vám rozzáří nálož trendy interiérových doplňků, které doslova křičí prosluněnými dny. Zaměřte se především na výrazné odstíny, ale rovněž hravé a nezvyklé tvary.

    Další noodle boy láme sociální sítě. Hvězda Mark Eydelshteyn boduje ve filmu Anora

    Ruský herec Mark Eydelshteyn se za několik měsíců stal jménem, které rezonuje jak v Hollywoodu, tak na sociálních sítích. Jeho výkon ve filmu Anora, kde ztvárnil syna oligarchy, jenž se ožení se striptérkou, mu vynesl přirovnání k Timothée Chalamet. Nemá jen talent a šarm, navíc dokonale zapadá do fenoménu „noodle boy“, který kraluje internetu.

    Milovníci módy ocenili tradici. Report Tagwalk odhalil úspěch Fendi a Burberry

    Většina pozornosti módní scény se uplynulé týdny módy upírala na značky zažívající změny ve vedení. Report společnosti Tagwalk, sledující nejvíce vyhledávané přehlídky svých uživatelů, ale zjistil, že se módním domům vyplatil také důraz na tradici. Mezi pět nejčastěji hledaných shows patřily i ty od Fendi nebo Burberry, zdůrazňující jejich DNA.

    Podzim podle Paříže. Týden módy odkryl trendy letošní chladné sezóny

    I když hlavních měst módy existuje hned několik, dá se Paříž považovat za jejich neoficiální královnu. Není proto divu, že se zrak módních nadšenců obrátil k jejímu nedávnému týdnu módy. Na základě něj totiž předpovídají trendy definující letošní chladné období. Podzim přivítá extra nízké pasy, široká ramena, výrazné doplňky i divoké zvířecí vzory.

    Módní dům Versace dal sbohem ikoně. Donatellu nahradí Dario Vitale

    Další z proslulých módních domů mění své kreativní vedení. Tentokrát se ovšem jedná o odchod opravdové ikony. Italskou značku Versace už totiž nadále nepovede sestra jejího zakladatele Donatella Versace. Po téměř třech dekádách ji v její pozici nahradí návrhář Dario Vitale. I když jeho jméno zná jen málokdo, má za sebou úspěšnou kariéru u Miu Miu.

    Je Demna Gvasalia pro Gucci tím pravým ořechovým? Reakce jsou rozporuplné

    Módní svět zaznamenal významnou změnu. Demna Gvasalia, známý zkráceně jako Demna, byl jmenován novým kreativním ředitelem Gucci. Krok vyvolal rozporuplné reakce mezi investory, módními odborníky i veřejností. Zatímco někteří očekávají revoluci, jiní se obávají, že Demnův kontroverzní přístup naruší ikonickou identitu značky. 

    Móda v kostce: Bad Bunny oblékl Calvin Klein a Jacquemus vyráží do oblak

    I když návrhářka Donatella Versace opustila dosavadní pozici kreativní ředitelky Versace, rozhodně se nenudí. Stala se totiž předsedkyní poroty 2025 International Woolmark Prize. Calvin Klein pro změnu odhalil svého nejnovějšího ambasadora, hudebníka Bad Bunny. Havaianas zase hodlá zastupovat Gigi Hadid a Jacquemus vzlétl do oblak s Air France.

    Naskočte do sedel. Jezdecký styl míří do šatníků, ke kovbojům má ale daleko

    Jezdecký styl není ve světě módy novinkou. Například loni byl na přehlídkových molech často reprezentován hlavně kovbojskými modely. Třásně i westernové boty, to vše ještě stále najdete na stojanech v obchodech. Trend se ale plíživě transformuje do konzervativnějšího a na oko bohatšího stylu. Začíná sezóna takzvaného equestrian chic stylu.

    Gucci putuje do Šanghaje. Věnuje speciální výstavu kabelce Bamboo 1947

    Luxusní kabelka Bamboo 1947 patří mezi jedny z nejvíce ikonických produktů Gucci. Módní dům se ji proto rozhodl uctít další výstavou v Šanghaji. Výběr lokace vychází z čínského chápání bambusu jako symbolu ctnosti a vytrvalosti. Italská značka kabelku v metropoli již jednou představila, a to před dvěma roky na exhibici Gucci Cosmos.

    Nová éra Jil Sander. Simone Bellotti nabídne svou svěží minimalistickou optiku

    Oděvní průmysl zažívá nebývalou dobu, kdy neuplyne ani týden bez obměny návrhářů v kreativním vedení značek. Změna se proto dotkla i Jil Sander, již opustilo manželské duo Meierových. Módní dům však neotálel a čerstvou krev jmenoval v relativně krátkém čase. Nový úsvit se nese ve znamení designéra Simona Bellotti, který by mohl nabídnout neotřelou minimalistickou perspektivu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―