Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Stylové ulice Milána se opět zaplnily milovníky módy. Ve středu totiž začala další sezóna Milánského týdne módy. Zahájily ho přehlídky luxusních značek jako Fendi, Roberto Cavalii, No. 21 nebo Antonio Marras. Všechny pak potvrdily, že italský týden módy je především o svobodě, ať už osobní, módní, nebo sexuální.

    Návrhář Alessandro Dell’Acqua věnoval show No. 21 své rodné Neapoli

    Přehlídka značky No. 21 perfektně zachytila dekadentní, spirituální a intenzivní atmosféru Milánského týdne módy. Návrhář Alessandro Dell’Acqua se totiž při její tvorbě inspiroval svou rodnou Neapolí. „Klíčové byly především dva elementy, aristokracie a smyslnost. Chtěl jsem je promíchat tak, aby vytvořily opravdový obraz mého města,“ vysvětlil. Mezi hlavní prvky patřily transparentní šaty, flitry nebo krátké šaty inspirované luxusním spodním prádlem.

    Na mole se prolnul také svět filmu a módy. Snovou přehlídku představil Antonio Marras

    Další show zase návštěvníky dovedla do světa filmu. Zazářila v ní totiž americká herečka a modelka Marisa Berenson. Známá je například z filmů z dílny Stanley Kubrick, Bob Fosse nebo Luchino Visconti. Ve svém vystoupení měla představovat divu, která umně zachytila obavy z toho, že ztrácí na relevantnosti. Samotná kolekce je pak inspirovaná šatníkem podobných „div“ z 40. a 50. let minulého století. Mezi klíčové prvky patřily kaftany nebo balónové rukávy a podobně objemné mini sukně.

    Kim Jones si v tvorbě pro Fendi pohrál s různorodou paletou barev i klasickými siluetami

    Nejnovější kousky Fendi pro změnu nebyly tak smyslné jako ty většiny ostatních návrhářů. Kim Jones se totiž držel spíše klasických střihů nebo elementů typických pro luxusní značku. Ozvláštnil je ovšem různorodou paletou barev. Mezi klíčové návrhy patřily například maskulinní střihy, pouzdrové sukně, ladící sety nebo tělo obepínající šaty. „Chtěl jsem, aby všechno bylo poměrně grafické,“ popsal Jones.

    Kromě toho se známý návrhář inspiroval také obdobím, kdy značku vedl Karl Lagerfeld. Představil proto například jasně žluté šaty. Dokonale tak ladily s jeho paletou barev, která si hrála s kontrastem mezi výraznými a pastelovými odstíny. Přesto se jednalo o spíše klidnější přehlídku. I molo samotné vyvolávalo poměrně melancholickou atmosféru. Doplnilo ji také pomalejší tempo samotných modelek.

    Roberto Cavalli zavedl návštěvníky do vlastního ráje. Nabídl exotikou inspirované návrhy

    O něco více exotickou přehlídku pak pro změnu předvedl Roberto Cavalli. V prostorách bývalé milánské burzy rozsel umělé podobizny palem, aloe vera a dalších exotických rostlin. Podobně „divoký“ design odrážely také samotné návrhy. Byly totiž plné nejen různorodých barev, ale také rostlinných potisků. „Zachytil jsem svobodu pro ženy, které nemusí nikomu dokazovat, kým jsou. Které chtějí být zkrátka šťastné,“ okomentoval návrhář svou myšlenku.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, AP, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Milánský týden módy odstartovaly přehlídky Fendi, Roberto Cavalli, No. 21 nebo Antonio Marras

    Stylové ulice Milána se opět zaplnily milovníky módy. Ve středu totiž začala další sezóna Milánského týdne módy. Zahájily ho přehlídky luxusních značek jako Fendi, Roberto Cavalii, No. 21 nebo Antonio Marras. Všechny pak potvrdily, že italský týden módy je především o svobodě, ať už osobní, módní, nebo sexuální.

    - Reklama -

    Návrhář Alessandro Dell’Acqua věnoval show No. 21 své rodné Neapoli

    Přehlídka značky No. 21 perfektně zachytila dekadentní, spirituální a intenzivní atmosféru Milánského týdne módy. Návrhář Alessandro Dell’Acqua se totiž při její tvorbě inspiroval svou rodnou Neapolí. „Klíčové byly především dva elementy, aristokracie a smyslnost. Chtěl jsem je promíchat tak, aby vytvořily opravdový obraz mého města,“ vysvětlil. Mezi hlavní prvky patřily transparentní šaty, flitry nebo krátké šaty inspirované luxusním spodním prádlem.

    Na mole se prolnul také svět filmu a módy. Snovou přehlídku představil Antonio Marras

    Další show zase návštěvníky dovedla do světa filmu. Zazářila v ní totiž americká herečka a modelka Marisa Berenson. Známá je například z filmů z dílny Stanley Kubrick, Bob Fosse nebo Luchino Visconti. Ve svém vystoupení měla představovat divu, která umně zachytila obavy z toho, že ztrácí na relevantnosti. Samotná kolekce je pak inspirovaná šatníkem podobných „div“ z 40. a 50. let minulého století. Mezi klíčové prvky patřily kaftany nebo balónové rukávy a podobně objemné mini sukně.

    Kim Jones si v tvorbě pro Fendi pohrál s různorodou paletou barev i klasickými siluetami

    Nejnovější kousky Fendi pro změnu nebyly tak smyslné jako ty většiny ostatních návrhářů. Kim Jones se totiž držel spíše klasických střihů nebo elementů typických pro luxusní značku. Ozvláštnil je ovšem různorodou paletou barev. Mezi klíčové návrhy patřily například maskulinní střihy, pouzdrové sukně, ladící sety nebo tělo obepínající šaty. „Chtěl jsem, aby všechno bylo poměrně grafické,“ popsal Jones.

    - Reklama -

    Kromě toho se známý návrhář inspiroval také obdobím, kdy značku vedl Karl Lagerfeld. Představil proto například jasně žluté šaty. Dokonale tak ladily s jeho paletou barev, která si hrála s kontrastem mezi výraznými a pastelovými odstíny. Přesto se jednalo o spíše klidnější přehlídku. I molo samotné vyvolávalo poměrně melancholickou atmosféru. Doplnilo ji také pomalejší tempo samotných modelek.

    Roberto Cavalli zavedl návštěvníky do vlastního ráje. Nabídl exotikou inspirované návrhy

    O něco více exotickou přehlídku pak pro změnu předvedl Roberto Cavalli. V prostorách bývalé milánské burzy rozsel umělé podobizny palem, aloe vera a dalších exotických rostlin. Podobně „divoký“ design odrážely také samotné návrhy. Byly totiž plné nejen různorodých barev, ale také rostlinných potisků. „Zachytil jsem svobodu pro ženy, které nemusí nikomu dokazovat, kým jsou. Které chtějí být zkrátka šťastné,“ okomentoval návrhář svou myšlenku.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, AP, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Véronique Nichanian končí. Po 37 letech opouští pánskou divizi Hermès

    Legendární módní stálice končí. Návrhářka Véronique Nichanian odchází po 37 letech ze své pozice kreativní ředitelky pánské sekce módního domu Hermès. Rozhodnutí prozradila ve čtvrtek ve svém rozhovoru pro francouzský deník Le Figaro. Vedení jedné z nejsilnějších značek na současném luxusním trhu však prozatím jejího nástupce nebo nástupkyni neoznámilo.

    Síla nové éry Chanel spočívá v detailu. Matthieu Blazy nabídl perfektní kreace

    Jarní kolekce Chanel si žádá pohled zblízka. Matthieu Blazy ve své debutové jarní a letní řadě proměnil každý detail v kompas staronové estetiky. V každém stehu, ve struktuře tvídu i v nečekaných tvarech kabelek se zrcadlí jeho přesnost a cit pro tradici. Pařížský Grand Palais se stal laboratoří řemesla, kde luxus získává hmatatelnou podobu v tradičním pojetí krásy. Chanel pod jeho vedením vypráví příběh skrze nuance, formující celou galaxii stylů.

    Z blondýny brunetou kvůli počasí? Nový TikTok trend vybízí k radikální změně

    Snad s každým novým ročním obdobím zaplaví sociální síť TikTok nová vlna beauty proměn. Aktuálně jí dominuje trend s názvem "go darker for autumn", kvůli kterému se blondýnky vzdávají svých plavých tónů ve prospěch těch bohatě kaštanových nebo čokoládových. Není už ale trochu bláznovství měnit dlouho zavedený styl jen kvůli pár spadlým listům?

    Ikonický náramek Love slaví comeback. Cartier ho v nové verzi navrací po 58 letech

    Dlouhých 58 let po svém vzniku se ikonický náramek Love od Cartier proměňuje v novou formu. Pružnou, plynulou, dokonale soudržnou se zápěstím. Nový model Love Unlimited přináší pohyb tam, kde kdysi vládla přesnost a nedynamická strohost. V každém detailu zůstává duch Alda Cipullo, konstruktéra emocí, který kdysi zlatem vyjádřil trvalost citu. Šperkařský dům Cartier nyní přepisuje jeho myšlenku do nové éry.

    Fendi láká do nového království v Miláně. Otvírá brány Palazzo Fendi

    Luxusní móda, prvotřídní umění a historická architektura vytváří dechberoucí mozaiku jménem Palazzo Fendi. Světoznámá římská značka otvírá dveře nového království v Miláně. Při příležitosti nedávného Milánského fashion weeku odhalila zrekonstruované prostory své vlajkové pobočky v italském hlavním městě módy. Ukrývají pak nejen butik, ale rovněž exkluzivní restaurace a řemeslný ateliér.

    Once upon a time. Historické vědění ukrývají nejkrásnější knihovny světa

    Knihovny rozhodně nejsou jen tiché sály naplněné prachem. Na mnoha místech světa slouží jako ceněné svatostánky, ve kterých lidé v úžasu zaklánějí hlavy. Uvnitř klášterů, univerzit i jen samostatně stojící, knihovny patří mezi oblíbená turistická místa. Díky bohu si zatím u návštěvníků ponechávají zasloužený respekt a jejich atmosféra tak na vás může naplno dýchat.

    Od heroinu k Ozempicu. Cesty jak být chic se mění, tlak na štíhlost zůstává

    Propadlé lícní kosti, dětsky útlé paže, špičatá kolena. Herečky a modelky to často maskují, ale proměny jejich siluet z posledních let jasně ukazují, že žijeme v éře Ozempic chic. Můžeme si namlouvat, že tentokrát je za hubnutím medicína v podobě léku potlačujícího chuť k jídlu. Ve skutečnosti jsme esteticky, ale i filozoficky mnohem blíž zatracované éře heroin chic, než jsme si možná ochotní připustit.

    OECD brojí proti Shein. Fast fashion gigant porušuje její směrnice

    Zástupci Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj zveřejnili výsledky investigace značky Shein. Dle reportu nedodržuje čínský fast fashion gigant stanovené směrnice pro nadnárodní společnosti, týkající se lidských práv, ochrany životního prostředí a spravedlivých platů. Mezivládní organizace zahájila průzkum po stížnosti dvou francouzských poslanců.

    Victoria Beckham dorazila na Netflix. Nový dokument odkrývá hvězdnou oponu

    Streamovací služba Netflix přivítala ve čtvrtek nový hvězdný dokument. V jeho středu stojí bývalá zpěvačka a úspěšná návrhářka Victoria Beckham. Třídílný seriál slibuje odkrytí její nelehké cesty na vrchol módního průmyslu, kam se jen tak někdo nepodívá. Součástí příběhu jsou nejen archivní záběry, ale také rozhovory s předními osobnostmi módní scény.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    Značka Schiaparelli opět potvrdila své místo. Runway uzavřela Kendall Jenner

    V Paříži se opět odehrála jedna z nejočekávanějších přehlídek každé sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekci Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka dál určuje tón současného umění na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládl klid, jenž se v módě objeví jen zřídka. Jak jsme u módního domu zvyklí, každý model dokazoval, že přesnost a vize jsou klíčovým prvkem krejčovského umu. Přehlídka působila jako pomyslná módní studie, nikoliv jako tradiční runway.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―