Více

    Sledujte nás na Instagramu

    „Dospívající šílenství.“ Taková je charakteristika přehlídky Dsquared2 pro podzim 2023. Runway hned ze začátku otevíraly TikTokové hvězdy a celý lookbook působil doslova rebelsky. Kanadská dvojčata si letos dala opravdu záležet. Značka pozvala i influencery z České republiky. Byla to opravdu podívaná!

    Nejdříve vám módní dům Dsquared2 lehce připomeneme. Jde o módní dům založený v italském Miláně, působící od roku 1995. Založili ho dva bratři původem z kanadského Toronta. V průběhu let Dsquared2 vynesla například Christina Aguilera, Britney Spears nebo populární raper Kendrick Lamar. Oba návrháři se v roce 2009 zapsali i na kanadský „Walk of Fame“. A není se čemu divit! I když nikdy nevíme, co od nich čekat, vždy nás překvapí. Bylo tomu tak i letos, jejich přehlídka totiž zahlcuje každou ForYou page.

    Kolekce v duchu „Teenage Madness“

    Poničený denim, „cropnutá“ tílka a westernové bundy. To jsou základní a vlajkové prvky celé kolekce. Dále našim očím nemohly uniknout kožené jockstrapy, nebo odhalené spodní prádlo. Dsquared2 celý koncept přehlídky situoval do studentské koleje. Přehlídku otevírali influenceři Nic Kaufmann a Jean Carlo Jashlem. Celou kolekcí „křičela“ dospívající rozjívenost a mladistvá odvaha. Atmosféra přehlídky tak byla přímo dokonalá a korespondovala s dlouholetým konceptem značky. Posuďte sami.

    https://www.youtube.com/watch?v=A-kFKkhKyb4

    Za zvláštní zmínku stojí i outerwear na příští zimu. I když se bavíme o italském labelu, kanadská krev bratrů se v modelech nezapře. Velké oversized bundy vypadají opravdu perfektně a jen pomyslnou tečkou za nimi jsou kožešinové prvky a doplňky. Mimo jiné nás bratři Dean a Dan utvrdili v tom, že kovbojské kožené boty jsou must-have a ještě dlouho budou v kurzu.

    Backstage by Jean Jashlem

    Pokud se rádi podíváte i do zákulisí, přidáváme krátký Milano vlog od již zmíněného Jeana Jashlem. Na svůj TikTok jeden takový připíchl.

    @jashlem

    MILANO VLOG #D2TEMPTATION @dsquared2

    ♬ sonido original – Jash

    A teď už konečně instagramové hvězdy z Česka. Zkontrolovat milánskou Dsquared2 runway vyrazili Jan Hrdlička a Martin Carev. Již několikaletí čeští lifestyle instagrameři a tvůrci videí. Pražský butik oba oblékl velmi stylově. Zvlášť „nebesky“ vypadal Hrdličkův černý bomber a ikonický medvídek celému looku dodal ten správný „vibe“. Martin se naopak nebál barev a sáhl po denimovém fitu s kostkovaným kabátem.

    Podle sociálních sítí se velmi oblíbenou a ikonickou stala i růžová kabelka ve tvaru srdíčka, kterou na mole předvedla Amelia Gray. Možná by to měl být váš první Dsquared2 kousek z nadcházející kolekce.

    Zdroj: YouTube, TikTok, Instagram

    Dsquared2 runway plná TikTokových hvězd. Z Česka dorazili Jan Hrdlička a Martin Carev

    Náboženství jako nesmrtelný zdroj inspirace. Návrhářům nedává spát křesťanství, ani starověká symbolika

    Ačkoliv byste se divili, móda a náboženství si jdou ruku v ruce. Bylo tomu tak ještě několik generací zpět. Církev a jiná náboženská centra určovaly "trendy" takřka ve všem, tedy i v dobovém odívání. V novodobých dějinách jsme ale náboženskou tematiku uchopili zcela jinak. Ukrýváme v ní symboliku, vyjadřujeme skrze ni kontroverzi a vyvoláváme ovace i rozepři. 

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.

    Skupina Ermenegildo Zegna hlásí úspěšné prodeje. Gucci a Valentino však strádají

    Módní značky v současnosti čelí nepříznivým ekonomickým podmínkám. Překonat se je ovšem podařilo skupině Ermenegildo Zegna. V prvním letošním čtvrtletí totiž dosáhla úspěšného růstu, i když mírně zpomaleného. Naopak módní domy Gucci a Valentino zažívají o něco méně radostné chvíle.