Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Nová kolekce módní značky Michael Kors pro letošní jaro a léto se ponese v duchu „urban resort“. Prolnou se v ní jak střihy a materiály typické pro „městský“ styl, tak vzdušnost a odlehčenost pobřežních letovisek. Kampaň na její propagaci proto vznikla v Monte Carlu.

    Kolekci pro jaro a léto newyorské společnosti Michael Kors představily modelky Mica Argañaraz a Mona Tougaard. Na fotografiích kampaně se procházejí za ruce po ulicích Monte Carla. Znázorňovat mají hlavní téma nejnovějších návrhů, a to „urban resort“. Módní značka totiž chtěla propojit jak „tvrdší“ svět velkoměsta, tak lehkost a nevinnost pobřežních městeček.

    „Urban resort pro mě znamená to nejlepší z obou světů. Je to luxus a uhlazená elegance městského života doplněná odlehčeným půvabem, který naleznete jen v těch nejlepších letoviscích,“ okomentoval kolekci Michael Kors. Novou kampaň zveřejnila značka v pátek. Její fotografie vytvořilo umělecké duo z Nizozemí Inez van Lamsweerde a Vinoodh Matadin.

    Globální kampaň zveřejnila společnost jak na svých sociálních sítích, tak webových stránkách nebo různých tištěných magazínech. Kolekci vystihují především světlé odstíny, lehké střihy a otevřené sandálky. Tedy prvky, na které často narazíte při letní dovolené. Její součástí jsou ale také ostřejší barvy, jako rudě červená nebo sytě černá, které reprezentují zmíněný „městský“ styl.

    V nové kolekci naleznete i oversized červenou tašku nebo luxusní zlaté psaníčko

    V nejnovější kolekci proto objevíte různé kaftany nebo přehozy, ale také jako na míru ušité obleky a kabáty. Zamilovat se můžete do dlouhých volných bílých kalhot nebo červeného extravagantního body, jako dělaných pro letní dovolenou. Oslnit vás ale na druhou stranu může také více klasický světlý elegantní kostýmek nebo černé šaty s průstřihem na boku. Doplnit je můžete výraznými zlatými doplňky, jako psaníčkem nebo šněrovacími sandálky na podpatku.

    „Výsledkem kolekce je šatník, který oslavuje tělo a zafunguje v jakékoli destinaci po celém světě,“ vyjádřila se k novým návrhům společnost Capri Holdings, která značku Michael Kors vlastní. Zákazníci si pak vyberou také z velké nabídky kabelek. Zaujmout je může například bílá brašna Campbell vyrobená z luxusní italské kůže nebo červená taška větší velikosti s názvem Dede.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Newsbreak, Instagram

    Michael Kors přenesl jarní kolekci do Monte Carla. Propojil v ní eleganci města i uvolněnost pobřeží

    TikTok přináší další recept na suchou pleť. Technika slugging pomůže obnovit poškozenou kožní bariéru

    Různá zákoutí beauty TikToku neustále přinášejí inovativní rady, jak docílit dokonalé pleti. Recepty mnohdy balancují na hraně bizarnosti Tentokrát se ale zdá, že se aktuální trend zamlouvá i dermatologům. Seznamte se se sluggingem, cenově dostupnou metodou, která zatočí dokonce i s ekzematickou pletí.

    Luxusní značky loni zaostřily na Čínu. Svůj marketing rozšiřují i na sport a gastronomii

    Nový report firem Luxurynsight a Traackr odhalil, jaké strategie loni zaujímaly známé luxusní a módní značky. Ukázal, že se mimo jiné zaměřily na trh v Číně. Zároveň se ale snažily rozšířit své portfolio influencerů a začaly proto čím dál častěji spolupracovat se sportovci. Pro přilákání zákazníků se také rozhodly více propojit s gastronomií.

    S tenniscore vyhraje každý outfit. TikTok ovládl mix athleisure a tichého luxusu

    Uživatelé TikToku se zamilovali do dalšího módního trendu. Tentokrát se ovšem nejedná o prchavou obsesi, ale nadčasovou klasiku. Známou sociální síť totiž ovládl takzvaný tenniscore. Jedná se o kombinaci athleisure, ale i stále oblíbeného tichého luxusu. V čele trendu pak stojí především herečka Zendaya.

    Značka Dolce & Gabbana poodkryla oponu své tvorby. Zve na jedinečnou výstavu v Miláně

    Módní dům Dolce & Gabbana svým fanouškům poprvé odhalil tajemství, skrývající se za jeho vysokou módou. Slavnostně totiž otevřel výstavu v Miláně s názvem Dal cuore alle mani. Nabízí jedinečný náhled do zákulisí jedné z nejúspěšnějších italských značek. Slouží navíc jako oslava italského umění a kultury.