Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Luxusní koncern LVMH zahájil rozhovory o prodeji značky Marc Jacobs. Případná dohoda by mohla dle reportu novinářů z Wall Street Journal dosáhnout až miliardy dolarů. Společnost měla poradce oslovit již minulý rok. Mezi možné zájemce pak patří firmy jako Authentic Brands, Bluestar Alliance či WHP Global. Datum prodeje však zatím není známý.

    Slavný francouzský koncern Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) patří mezi jedny z nejmocnějších módních hráčů. Do jeho portfolia spadají značky jako Dior, Fendi, Givenchy, Tiffany & Co., Bulgari nebo Kenzo. Firma proto jen málokdy přistupuje k obchodu se svými luxusními společnostmi. Dle nejnovějších reportů ale nyní vážně zvažuje prodej módního domu Marc Jacobs.

    Podle informací sdílených novináři z deníku Wall Street Journal by případná dohoda mohla dosáhnout hodnoty až miliardy dolarů. Prozatím ovšem není jasné, kdy by se potenciální prodej mohl uskutečnit. Zástupci LVMH však měli dle zjištění serveru Bloomberg současné finanční poradce oslovit již loni, a to poté, co je zkontaktovalo hned několik zájemců o úspěšnou americkou značku.

    Zdroj: Marc Jacobs

    Mezi potenciální zájemce patří firma Authentic Brands, pod níž spadá sportovní značka Reebok, Bluestar Alliance a mateřská společnost Very Wang, WHP Global. Všichni ovšem odmítli tisku poskytnout komentář či bližší informace. Návrhář Marc Jacobs založil svou značku již v roce 1984 a postupně ji proslavil pro výrazné a eklektické návrhy. Koncern LVMH ji odkoupil až v roce 1997.

    LVMH bojuje s klesající poptávkou. Analytici však vidí naději na čínském trhu

    Luxusní sektor musí v současnosti bojovat s trvající inflací a klesající poptávkou, zejména na asijském trhu. Francouzský koncern LVMH musí navíc bojovat s rostoucími cly ze strany Spojených států amerických. Jeho prodeje z druhého čtvrtletí letošního roku tak dosáhly na menší hodnotu, než očekával. Analytici ovšem vyjádřili naději, a to díky zlepšující se situaci na čínském luxusním trhu.

    I když koncern LVMH k prodeji svých značek nepřistupuje často, loni se vzdal společnosti Off-White, kterou získala americká společnost BlueStar Alliance. Návrhářka Stella McCartney rovněž začátkem letošního roku odkoupila menšinový podíl, jenž do té doby držel právě LVMH. Prodej Marc Jacobs je proto sice stále překvapivý, odpovídá ale dlouhodobé strategii luxusního koncernu.

    Zdroje: The Fashion Network, Business of Fashion, New York Post, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Marc Jacobs na rozcestí. LVMH zvažuje prodej ikonické značky

    Luxusní koncern LVMH zahájil rozhovory o prodeji značky Marc Jacobs. Případná dohoda by mohla dle reportu novinářů z Wall Street Journal dosáhnout až miliardy dolarů. Společnost měla poradce oslovit již minulý rok. Mezi možné zájemce pak patří firmy jako Authentic Brands, Bluestar Alliance či WHP Global. Datum prodeje však zatím není známý.

    Slavný francouzský koncern Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) patří mezi jedny z nejmocnějších módních hráčů. Do jeho portfolia spadají značky jako Dior, Fendi, Givenchy, Tiffany & Co., Bulgari nebo Kenzo. Firma proto jen málokdy přistupuje k obchodu se svými luxusními společnostmi. Dle nejnovějších reportů ale nyní vážně zvažuje prodej módního domu Marc Jacobs.

    Podle informací sdílených novináři z deníku Wall Street Journal by případná dohoda mohla dosáhnout hodnoty až miliardy dolarů. Prozatím ovšem není jasné, kdy by se potenciální prodej mohl uskutečnit. Zástupci LVMH však měli dle zjištění serveru Bloomberg současné finanční poradce oslovit již loni, a to poté, co je zkontaktovalo hned několik zájemců o úspěšnou americkou značku.

    Zdroj: Marc Jacobs

    Mezi potenciální zájemce patří firma Authentic Brands, pod níž spadá sportovní značka Reebok, Bluestar Alliance a mateřská společnost Very Wang, WHP Global. Všichni ovšem odmítli tisku poskytnout komentář či bližší informace. Návrhář Marc Jacobs založil svou značku již v roce 1984 a postupně ji proslavil pro výrazné a eklektické návrhy. Koncern LVMH ji odkoupil až v roce 1997.

    LVMH bojuje s klesající poptávkou. Analytici však vidí naději na čínském trhu

    Luxusní sektor musí v současnosti bojovat s trvající inflací a klesající poptávkou, zejména na asijském trhu. Francouzský koncern LVMH musí navíc bojovat s rostoucími cly ze strany Spojených států amerických. Jeho prodeje z druhého čtvrtletí letošního roku tak dosáhly na menší hodnotu, než očekával. Analytici ovšem vyjádřili naději, a to díky zlepšující se situaci na čínském luxusním trhu.

    I když koncern LVMH k prodeji svých značek nepřistupuje často, loni se vzdal společnosti Off-White, kterou získala americká společnost BlueStar Alliance. Návrhářka Stella McCartney rovněž začátkem letošního roku odkoupila menšinový podíl, jenž do té doby držel právě LVMH. Prodej Marc Jacobs je proto sice stále překvapivý, odpovídá ale dlouhodobé strategii luxusního koncernu.

    Zdroje: The Fashion Network, Business of Fashion, New York Post, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Stella McCartney zdolala další milník. Představila první plant-based peří

    Nedávný Pařížský týden módy zažil důležitý debut. Na tamní přehlídková mola dorazily první návrhy z plant-based peří. Na svědomí je má britská návrhářka Stella McCartney, proslulá svým udržitelným a ekologickým přístupem. Inovativní materiál FEVVERS přitom nemá sloužit jako přesná napodobenina peří, jeho cílem je vytvořit podobnou, avšak jedinečnou estetiku.

    Balmain slaví 80. narozeniny. Jeho módní stopu vykreslí nový dokument

    Jedna z nejvýznamnějších značek módní historie slaví významný milník. Módní dům Balmain letos oslaví své 80. narozeniny. Na oslavu si nadělil nejen speciální výstavu One Night, Eight Decades v New Yorku, ale rovněž speciální dokument. Postaral se o něj uznávaný režisér Loïc Prigent, jenž vynesl na povrch archivní záznamy, které veřejnost ještě nikdy nespatřila.

    Julian Klausner se činí. Rozvíjí populární pánské tenisky Dries Van Noten

    Dries Van Noten vždy oblékal svět do poezie textilních kontrastů. Když ale na konci své kariéry představil nízké semišové tenisky, přidal ke svému odkazu nečekanou kapitolu. Precizní, civilní a zcela současnou podobu pánských bot. Ty se staly jeho tichým podpisem, který rezonoval i po jeho odchodu. Tento příběh nyní pokračuje pod vedením návrháře Juliana Klausner.

    Z holky od vedle je showgirl. Taylor Swift se novými outfity staví mezi legendy

    Už dlouho víme, že značka jménem Taylor Swift obsahuje mnohem víc než jen písničky s chytlavými refrény a chytrými texty. Nové album The Life of a Showgirl ukazuje umělkyni šťastně zamilovanou a pevně usazenou ve světě showbyznysu. Populární zpěvačka si skrze něj nejen hudebním, ale především módním jazykem a za pomocí promyšlené stylizace říká o pozici mezi opravdovými legendami.

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    Jak vybrat správný svetr? Poznejte rozdíl mezi kašmírem a mohérem

    S příchodem chladnějších dní se pulz kvalitních svetrů přesouvá do první linie podzimních outfitů. Svetr je klíčovým prvkem sezóny, symbolem komfortu a elegance. Právě volba mezi jemným "králem vláken" kašmírem a lesklým "aristokratem" mohérem představuje klíčovou otázku. Proč sáhnout po jednom, či druhém? Na co si dát pozor při výběru? Poznejte technické parametry, estetické rozdíly i praktickou stránku každého materiálu.

    Amerika se zmenšuje. Ozempic mění zažité velikosti oblečení

    Lék na hubnutí Ozempic přetváří americký módní trh. Už se to prokazatelně odráží i v číslech. Módní byznys má proto další možnost ukázat, že se umí dokonale přizpůsobit době. Zvýšená poptávka po menších velikostech trápí hlavně maloobchod, protože zásoby na skladu přestaly odpovídat tělům zákazníků. Luxusní móda ovšem zmenšení velikostí naopak vítá.

    Pánskou módu Hermès opět povede žena. Diktovat ji bude Grace Wales Bonner

    Módní dům Hermès překvapil svou volbou nové kreativní ředitelky pánské sekce. Nevybral totiž interního zaměstnance, jak se od tradiční luxusní značky očekávalo, ale zcela novou tvář. Stala se jí návrhářka Grace Wales Bonner, která proslavila svou tvorbu stejnojmennou značkou a za svou úspěšnou kariéru posbírala hned několik významných ocenění módního světa.

    King Kylie se vrací! Potvrzuje konec „clean girl“ éry

    Kylie Jenner se znovu chopila žezla svého alter ega King Kylie a přepsala vlastní kapitolu popkultury. Po 10 letech oživuje éru, která definovala estetiku druhé dekády internetu. Čas, kdy se filtry mísily s realitou a selfie mělo váhu módního statementu. Slavná podnikatelka a modelka opět přetváří vlastní obraz, tentokrát s vyzrálou energií ženy, jež si plně uvědomuje sílu svého vlivu. Návrat King Kylie éry znovuobjevuje staronovou kapitolu.

    JW Anderson má novou tvář. Značka diktuje vlastní luxusní tempo

    Pro mnohé bylo zklamáním, když návrhář Jonathan Anderson začátkem léta oznámil konec runway přehlídek své značky JW Anderson. Uvedl totiž rovněž, že hodlá svou úspěšnou společnost přesměrovat. Její nová tvář ovšem nyní dokazuje, že chybějící módní shows dokáže hravě předčít. S radostí diktuje své tempo, které je sice pomalejší, ale zato exkluzivnější.

    Zaměstnanci Kering v Itálii stávkují. Brojí proti neochotě vyjednávat

    Luxusní skupinu Kering čekají stávky. Její zaměstnanci v Itálii naplánovali na úterý čtyřhodinový protest, který má poukázat na nevůli vyjednávat ze strany vedení společnosti. Dle tamních odborů totiž neprojevuje ochotu vstoupit do dialogu o požadovaných změnách. V centru projednávaných problémů jsou mimo jiné neshody ohledně možností práce na dálku.

    Maximalismus zima neodradí. Podzim ozdobí trendy pendant necklaces

    Pestré barvy sluncem nasyceného léta sice zahnaly temnější odstíny burgundy a čokoládově hnědé, to ovšem ještě neznamená, že je populární maximalismus na ústupu. Nadále se totiž projevuje nejen v odvážných kombinacích nebo vzorech, ale především trendy špercích. Není proto divu, že letošnímu podzimu dominují takzvané pendant necklaces.

    Třásně udávají rytmus jaru a létu 2026. Objevte horký trend letošních mol

    Třásně opět vstoupily na mola s energií, jež proměnila krok v gesto a látku v melodii. Jarní a letní sezóna 2026 je jimi doslova protkaná. Linie oděvů se od Milána až po Londýn rozvlnily do plynulého pohybu, v němž se řemeslnost mísí s volností. Třásně symbolizují přirozenou dynamiku a smyslový přepych. V každém švu je cítit rytmus, jenž nezpívá do kroku, ale vábí k tanci.

    Na křídlech překvapení. Týdny módy zaskočily domácí estetikou i vojenskými prvky

    Překvapení se zřejmě stává novým měřítkem estetiky. V kolekcích nedávných světových fashion weeků vyplouvají na povrch tvůrčí odvážnosti, které posouvají hranice očekávání. Elegantní uniformní odkazy se mísí s domestikovanou nostalgií, materiály se vrací v nových podobách a moment překvapení získává status skutečného kurátorského gesta.

    Akční žánr opět ožívá. Snímek Jedna bitva za druhou dobývá filmová plátna

    Režisér Paul Thomas Anderson znovu dokázal, že do křesla režiséra zkrátka patří. Jeho nejnovější snímek s názvem Jedna bitva za druhou sklízí nadšené ohlasy nejen od diváků, ale také přísných kritiků. Napínavý, humorný, ale přesto hluboký a provokativní děj opět probouzí k životu akční žánr. Leonardo DiCaprio vás navíc ani tentokrát nenechá vydechnout.

    TikTok Highlights: Káva získala novou podobu, nese název proffee

    Uživatelé sociální sítě TikTok nikdy nepohrdnou žádným lifestyle nebo wellness trikem. Není proto divu, že si zamilovali proffee, tedy kávu doplněnou o protein nebo kolagen. Slibují si od ní benefity v podobě žádaného přísunu energie, ale také regeneraci svalů či dokonce úbytek váhy. Je ovšem trendy nápoj tak výhodný, jak se na obrazovkách telefonů tváří?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―