Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jako každý rok, také letos luxusní značky přichystaly speciální kolekce, oslavující příchod nového lunárního roku. Letos se ponese ve znamení hada, a tak se společnosti nechaly inspirovat jeho motivy i symbolikou. Následující měsíce totiž slibují moudrost, intuici, stabilitu či transformaci. Je jen na vás v jakém kousku tyto kvality přivítáte.

    Rains pojal rok hada doslovně. Nabízí šupinami pokryté kousky

    Možná není náhodou, že se loňský rok nesl ve znamení zvířecích vzorů. Na výsluní se totiž opět dostal také motiv hadí kůže. A vzhledem k rychle se blížícímu roku hada se zdá, že módní scénu jen tak neopustí. Potvrdila to rovněž značka Rains, která vydala speciální „hadí“ kolekci. Do pomyslné hadí kůže proto nechala zahalit kabáty, pláštěnky, bundy, kšiltovky nebo drobné kabelky.

    Zdroj: Rains

    Moleskine shazuje svou kůži. Klasický design vyměnil za motiv hada

    Na vlnu oslav naskočila také luxusní značka diářů Moleskine. Svůj ikonický a klasický design tak náležitě vyměnila za motivy hada. Po jeho obalu se tak plazí pestří, ale také temní hadi, doplňující výraznou červenou květinu. K diáři se vzor hada hodí mimo jiné i proto, že se má následující rok dle čínské kultury a tradiční symboliky nést ve znamení moudrosti, intuice, ale také transformace.

    Zdroj: Moleskine

    Rok hada hraje Maison Margiela do karet. Oslavuje nejen zvíře, ale i číslo 6

    Pozadu nezůstal ani módní dům Maison Margiela, známý také jako MM6. Využil pak nejen symbol hada, ale také číslo, se kterým je jeho rok spojován. Odpovídá totiž i názvu samotné značky. Její fanoušci si tak mohou vybrat z gender inkluzivní řady triček a mikin, obsahující červený motiv hada, jenž překrývají číslice. Zakroužkovaná šestka pak odkazuje na 6. pořadí hada v cyklu 12 let.

    Zdroj: Maison Margiela

    Dr. Martens ozvláštnil své klasiky. Hadu propadly i ikonické boty

    Rok hada letos oslaví také proslulá značka Dr. Martens. Proměnila totiž své klasické modely tak, aby lépe odpovídaly nastávajícímu roku. Polobotky i typické boots proto zdobí drobná zlatá přezka, nesoucí decentní obrázek hada. Ikonickou obuv rovněž částečně zdobí vzor, připomínající hadí kůži. Nošení bot tak odpovídá dalším charakteristikám hada, jako je elegance nebo tajuplnost.

    Zdroj: Dr. Martens

    Burberry propůjčil hadovi své logo. Ve speciální kolekci oslavuje tradici i dědictví

    Není žádným tajemstvím, že se britský módní dům Burberry snaží už několik měsíců zoufale zvednout své tržby. Není proto překvapením, že se rozhodl využít nový lunární rok k vydání speciální kolekce. Zákazníky láká na klasické siluety, jimiž chce poctít svou „tradici a dědictví“. Výrazná červená barva pak odkazuje na štěstí a prosperitu. Logo Burberry zase dočasně pozřel drobný zamotaný had.

    Zdroj: Burberry

    Zdroje: Hypebeast, Burberry

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Rains

    Luxusní značky vítají rok hada. Slibuje moudrost, intuici i transformaci

    Jako každý rok, také letos luxusní značky přichystaly speciální kolekce, oslavující příchod nového lunárního roku. Letos se ponese ve znamení hada, a tak se společnosti nechaly inspirovat jeho motivy i symbolikou. Následující měsíce totiž slibují moudrost, intuici, stabilitu či transformaci. Je jen na vás v jakém kousku tyto kvality přivítáte.

    - Reklama -

    Rains pojal rok hada doslovně. Nabízí šupinami pokryté kousky

    Možná není náhodou, že se loňský rok nesl ve znamení zvířecích vzorů. Na výsluní se totiž opět dostal také motiv hadí kůže. A vzhledem k rychle se blížícímu roku hada se zdá, že módní scénu jen tak neopustí. Potvrdila to rovněž značka Rains, která vydala speciální „hadí“ kolekci. Do pomyslné hadí kůže proto nechala zahalit kabáty, pláštěnky, bundy, kšiltovky nebo drobné kabelky.

    Zdroj: Rains

    Moleskine shazuje svou kůži. Klasický design vyměnil za motiv hada

    Na vlnu oslav naskočila také luxusní značka diářů Moleskine. Svůj ikonický a klasický design tak náležitě vyměnila za motivy hada. Po jeho obalu se tak plazí pestří, ale také temní hadi, doplňující výraznou červenou květinu. K diáři se vzor hada hodí mimo jiné i proto, že se má následující rok dle čínské kultury a tradiční symboliky nést ve znamení moudrosti, intuice, ale také transformace.

    - Reklama -

    Zdroj: Moleskine

    Rok hada hraje Maison Margiela do karet. Oslavuje nejen zvíře, ale i číslo 6

    Pozadu nezůstal ani módní dům Maison Margiela, známý také jako MM6. Využil pak nejen symbol hada, ale také číslo, se kterým je jeho rok spojován. Odpovídá totiž i názvu samotné značky. Její fanoušci si tak mohou vybrat z gender inkluzivní řady triček a mikin, obsahující červený motiv hada, jenž překrývají číslice. Zakroužkovaná šestka pak odkazuje na 6. pořadí hada v cyklu 12 let.

    Zdroj: Maison Margiela

    Dr. Martens ozvláštnil své klasiky. Hadu propadly i ikonické boty

    Rok hada letos oslaví také proslulá značka Dr. Martens. Proměnila totiž své klasické modely tak, aby lépe odpovídaly nastávajícímu roku. Polobotky i typické boots proto zdobí drobná zlatá přezka, nesoucí decentní obrázek hada. Ikonickou obuv rovněž částečně zdobí vzor, připomínající hadí kůži. Nošení bot tak odpovídá dalším charakteristikám hada, jako je elegance nebo tajuplnost.

    Zdroj: Dr. Martens

    Burberry propůjčil hadovi své logo. Ve speciální kolekci oslavuje tradici i dědictví

    Není žádným tajemstvím, že se britský módní dům Burberry snaží už několik měsíců zoufale zvednout své tržby. Není proto překvapením, že se rozhodl využít nový lunární rok k vydání speciální kolekce. Zákazníky láká na klasické siluety, jimiž chce poctít svou „tradici a dědictví“. Výrazná červená barva pak odkazuje na štěstí a prosperitu. Logo Burberry zase dočasně pozřel drobný zamotaný had.

    Zdroj: Burberry

    Zdroje: Hypebeast, Burberry

    ― Reklama ―

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    Rijád přivítá fashion week. Otevře dveře i světovým módním domům

    I když série klasických týdnů módy skončila, není všem přehlídkám konec. Vlastní fashion week totiž od 16. října přivítá rovněž Rijád. Jeho teprve třetí edice pak překročí dosavadní hranice. Poprvé se ho zúčastní rovněž světové módní domy. Odstartuje ho speciální show z dílny Vivienne Westwood a do zdárného konce akci dovede Stella McCartney.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    Balenciaga má novou tvář. Pierpaolo Piccioli odhalil svůj debut

    Sobotní večer v Paříži zaznamenal další očekávanou módní premiéru. Tentokrát svůj debut představil návrhář Pierpaolo Piccioli, nový kreativní ředitel značky Balenciaga. Designérův první počin si vysloužil potlesk ve stoje a není se čemu divit. V kolekci pro nadcházející jaro a léto umně propojil vlastní rukopis plný struktur a výrazných barev s tradicí módního domu.

    Generace Alpha má svou skin care. Stojí za ní poradci Rhode a třináctiletá slečna

    Generace Alpha pomalu roste. Důkazem je trh, který neúprosně začíná cílit na zákazníky narozené roku 2013 a později. Skin care brandy nezahálí a již v říjnu se objeví čerstvý hráč. Yes Day vytvořila třináctiletá Coco Granderson a míří vysoko. Není divu, za vývojem produktů stojí externí poradce pro populární značku Rhode, založenou Hailey Bieber.

    Newyorská luxusní scéna vítá nováčka. Ohromí restaurace Seahorse

    Luxusní gastronomická mapa New Yorku má dlouho očekávaného nováčka. Úspěšný restauratér John McDonald otevřel po více než třech letech příprav restauraci Seahorse, nacházející se na Union Square v čerstvě opraveném W Hotel. Hosty láká na minimalistické pokrmy plné ryb a mořských plodů, ale také promyšlené drinky a dechberoucí interiér.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―