Více

    ― Reklama ―

    Jako každý rok, také letos luxusní značky přichystaly speciální kolekce, oslavující příchod nového lunárního roku. Letos se ponese ve znamení hada, a tak se společnosti nechaly inspirovat jeho motivy i symbolikou. Následující měsíce totiž slibují moudrost, intuici, stabilitu či transformaci. Je jen na vás v jakém kousku tyto kvality přivítáte.

    Rains pojal rok hada doslovně. Nabízí šupinami pokryté kousky

    Možná není náhodou, že se loňský rok nesl ve znamení zvířecích vzorů. Na výsluní se totiž opět dostal také motiv hadí kůže. A vzhledem k rychle se blížícímu roku hada se zdá, že módní scénu jen tak neopustí. Potvrdila to rovněž značka Rains, která vydala speciální „hadí“ kolekci. Do pomyslné hadí kůže proto nechala zahalit kabáty, pláštěnky, bundy, kšiltovky nebo drobné kabelky.

    Zdroj: Rains

    Moleskine shazuje svou kůži. Klasický design vyměnil za motiv hada

    Na vlnu oslav naskočila také luxusní značka diářů Moleskine. Svůj ikonický a klasický design tak náležitě vyměnila za motivy hada. Po jeho obalu se tak plazí pestří, ale také temní hadi, doplňující výraznou červenou květinu. K diáři se vzor hada hodí mimo jiné i proto, že se má následující rok dle čínské kultury a tradiční symboliky nést ve znamení moudrosti, intuice, ale také transformace.

    Zdroj: Moleskine

    Rok hada hraje Maison Margiela do karet. Oslavuje nejen zvíře, ale i číslo 6

    Pozadu nezůstal ani módní dům Maison Margiela, známý také jako MM6. Využil pak nejen symbol hada, ale také číslo, se kterým je jeho rok spojován. Odpovídá totiž i názvu samotné značky. Její fanoušci si tak mohou vybrat z gender inkluzivní řady triček a mikin, obsahující červený motiv hada, jenž překrývají číslice. Zakroužkovaná šestka pak odkazuje na 6. pořadí hada v cyklu 12 let.

    Zdroj: Maison Margiela

    Dr. Martens ozvláštnil své klasiky. Hadu propadly i ikonické boty

    Rok hada letos oslaví také proslulá značka Dr. Martens. Proměnila totiž své klasické modely tak, aby lépe odpovídaly nastávajícímu roku. Polobotky i typické boots proto zdobí drobná zlatá přezka, nesoucí decentní obrázek hada. Ikonickou obuv rovněž částečně zdobí vzor, připomínající hadí kůži. Nošení bot tak odpovídá dalším charakteristikám hada, jako je elegance nebo tajuplnost.

    Zdroj: Dr. Martens

    Burberry propůjčil hadovi své logo. Ve speciální kolekci oslavuje tradici i dědictví

    Není žádným tajemstvím, že se britský módní dům Burberry snaží už několik měsíců zoufale zvednout své tržby. Není proto překvapením, že se rozhodl využít nový lunární rok k vydání speciální kolekce. Zákazníky láká na klasické siluety, jimiž chce poctít svou „tradici a dědictví“. Výrazná červená barva pak odkazuje na štěstí a prosperitu. Logo Burberry zase dočasně pozřel drobný zamotaný had.

    Zdroj: Burberry

    Zdroje: Hypebeast, Burberry

    ― Reklama ―

    Foto:Rains

    Luxusní značky vítají rok hada. Slibuje moudrost, intuici i transformaci

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jako každý rok, také letos luxusní značky přichystaly speciální kolekce, oslavující příchod nového lunárního roku. Letos se ponese ve znamení hada, a tak se společnosti nechaly inspirovat jeho motivy i symbolikou. Následující měsíce totiž slibují moudrost, intuici, stabilitu či transformaci. Je jen na vás v jakém kousku tyto kvality přivítáte.

    - Reklama -

    Rains pojal rok hada doslovně. Nabízí šupinami pokryté kousky

    Možná není náhodou, že se loňský rok nesl ve znamení zvířecích vzorů. Na výsluní se totiž opět dostal také motiv hadí kůže. A vzhledem k rychle se blížícímu roku hada se zdá, že módní scénu jen tak neopustí. Potvrdila to rovněž značka Rains, která vydala speciální „hadí“ kolekci. Do pomyslné hadí kůže proto nechala zahalit kabáty, pláštěnky, bundy, kšiltovky nebo drobné kabelky.

    Zdroj: Rains

    Moleskine shazuje svou kůži. Klasický design vyměnil za motiv hada

    Na vlnu oslav naskočila také luxusní značka diářů Moleskine. Svůj ikonický a klasický design tak náležitě vyměnila za motivy hada. Po jeho obalu se tak plazí pestří, ale také temní hadi, doplňující výraznou červenou květinu. K diáři se vzor hada hodí mimo jiné i proto, že se má následující rok dle čínské kultury a tradiční symboliky nést ve znamení moudrosti, intuice, ale také transformace.

    - Reklama -

    Zdroj: Moleskine

    Rok hada hraje Maison Margiela do karet. Oslavuje nejen zvíře, ale i číslo 6

    Pozadu nezůstal ani módní dům Maison Margiela, známý také jako MM6. Využil pak nejen symbol hada, ale také číslo, se kterým je jeho rok spojován. Odpovídá totiž i názvu samotné značky. Její fanoušci si tak mohou vybrat z gender inkluzivní řady triček a mikin, obsahující červený motiv hada, jenž překrývají číslice. Zakroužkovaná šestka pak odkazuje na 6. pořadí hada v cyklu 12 let.

    Zdroj: Maison Margiela

    Dr. Martens ozvláštnil své klasiky. Hadu propadly i ikonické boty

    Rok hada letos oslaví také proslulá značka Dr. Martens. Proměnila totiž své klasické modely tak, aby lépe odpovídaly nastávajícímu roku. Polobotky i typické boots proto zdobí drobná zlatá přezka, nesoucí decentní obrázek hada. Ikonickou obuv rovněž částečně zdobí vzor, připomínající hadí kůži. Nošení bot tak odpovídá dalším charakteristikám hada, jako je elegance nebo tajuplnost.

    Zdroj: Dr. Martens

    Burberry propůjčil hadovi své logo. Ve speciální kolekci oslavuje tradici i dědictví

    Není žádným tajemstvím, že se britský módní dům Burberry snaží už několik měsíců zoufale zvednout své tržby. Není proto překvapením, že se rozhodl využít nový lunární rok k vydání speciální kolekce. Zákazníky láká na klasické siluety, jimiž chce poctít svou „tradici a dědictví“. Výrazná červená barva pak odkazuje na štěstí a prosperitu. Logo Burberry zase dočasně pozřel drobný zamotaný had.

    Zdroj: Burberry

    Zdroje: Hypebeast, Burberry

    ― Reklama ―

    Přehlídky roku 2025 nabývají obrysů. Rozvrh nadcházejících týdnů módy

    Nový rok nabízí nejen čerstvý začátek, ale také návrat toho známého a očekávaného. Výjimkou z tohoto pravidla není ani módní svět, který už s napětím očekává comeback špičkových týdnů módy. Abyste se na něj mohli lépe připravit, nachystali jsme přehled letošních světových fashion weeků a toho, co je bude tentokrát nejvíce definovat.

    Móda v kostce: Prada vítá jaro a Missoni dává sbohem své zakladatelce

    Konec pracovního týdne přinesl i smutné novinky. Módní dům Missoni oznámil úmrtí své zakladatelky Rosity Missoni. Značka Prada zatím vítá jaro, a to pomocí kampaně s hvězdnou Carey Mulligan. Valentino pro změnu do svých řad přijal první thajskou ambasadorku, herečku Freen Sarocha. Společnost Rolex pak odstartovala nový rok zvýšením cen.

    Cítit se krásně si zasloužíte i doma. Luxusní loungewear oblékněte na cestu ke gauči

    Konec svátečního období často znamená i konec lenošení. Nemusí tomu tak ale být vždy, začít nový rok v poklidu má své benefity. K takovému válení patří i pohodlné oblečení. Jestli vás už po Vánocích nebaví domácí lenivý vzhled, oblékněte místo toho elegantní loungewear. Zůstanete v teple, budete vypadat dobře, a navíc si ukořistíte ještě trochu pohodlí.

    Rodent men jsou minulostí. Mezi sexy muži vítězí trendy noodle boys

    Internet pokračuje ve své obsesi s netypicky maskulinními muži. Uživatelé sociálních sítí se ovšem tentokrát místo takzvaného rodent man zamilovali do "noodle boys". Jedná se většinou o herce, charakteristické svou vytáhlou postavou, delšími vlasy a ostrou čelistí. Nejvíc je na nich ovšem přitažlivá jistá otevřenost, a především citlivost.

    Trend underconsumption core čelí vlně kritiky. K nižší spotřebě dle ní nevede

    Letošní virální trend kritizující nadměrnou spotřebu, známý pod názvem underconsumption core, čelí čím dál větší kritice a to hned z několika různých stran. Influenceři propagující nižší spotřebu a minimalismus se podle odpůrců populárního "hnutí" zaměřují výhradně na estetiku a luxus a jsou až příliš povrchní.

    Móda v kostce: Zendaya je tváří Louis Vuitton x Murakami a Calvin Klein chystá comeback

    Luxusní značky se pomalu loučí s končícím rokem a soustředí veškerou svou pozornost na novou kapitolu. Módní dům Louis Vuitton odhalil první kampaň ke speciální kolekci s Takashi Murakami, v níž září Zendaya. Calvin Klein potvrdil, že po sedmi letech navštíví Newyorský fashion week a Loewe představil řadu pro lunární nový rok.

    Sněhule zaplňují městské ulice. Praktické boty slibují teplo i trendy zimní outfit

    Z ryze praktických bot se postupem času stal módní doplněk. Letošní zimu zaplavují regály v obchodech sněhule, boty původně sloužící k brodění se ve sněhu. Ačkoliv ve městě zřídka kdy napadne ohromující sněhová nadílka, zateplená obuv si postupně razí cestu do čím dál více botníků. Naskočte na zimní trend a vyberte si vlastní ideální model.

    Beauty svět zná trendy roku 2025. Vévodit jim má vrstvení parfémů i korejská kosmetika

    Zapojení umělé inteligence, po potravinách pojmenované make-up looky či zaměření na duševní zdraví. To vše jsou trendy doprovázející nás už několik let. Jaké novinky budou ovšem charakterizovat následující rok? Beauty svět už má jasno. Jednat se bude o čerstvou vlnu korejské kosmetiky, vrstvení parfémů či inovativní produkty na rty.

    Nenechte zimu narušit vaši módní hru. Chlad zaženou chytří pomocníci

    Při sledování fotografií módních influencerů nastává navzdory vytoužené inspiraci nutná otázka. To jim není zima? Spousta z nich totiž i ve sněhové vánicí nosí lehké kalhoty či podzimní kožené bundy. Odpověď je snadná. Módním nadšencům pomáhá proti zimě chytrá výbava, která jim umožní vynosit trendy outfity i v nepříjemném chladu.

    Oční stíny už nemusí být vaším strašákem. Začněte s jednoduchými pomocníky

    Na poli líčení se oční stíny považují za jednu z nejvíce obávaných součástí kosmetického looku. Není přitom důvod, jakmile si osvojíte základní principy, bez stínů vám vaše oči budou připadat téměř nahé. Nejsou samozřejmě nezbytnou součástí denního looku, ale pokud se je naučíte nanášet, nebudete už chtít jinak. Klíčem je začít postupně.

    Největší evropský celebrity crush? Miu Miu boy Tony Effe získal titul pánské módní ikony

    Na italské rapové scéně neexistuje výraznější osobnost než Tony Effe. Přední člen skupiny Dark Polo Gang překročil hranice hudebního světa a stal se pánskou módní ikonou, mísící luxus, provokaci a italské charisma. Jeho vliv se ale neomezuje pouze na ulice Říma. Důkazem je přítomnost na show světových značek, ale i virální hit názvem Miu Miu.

    Módní kousky v podobě dlouhodobé investice. Nákupy, které z vás udělají milionáře

    Investiční možnosti jsou téměř nekonečné. Dávno mezi ně nepatří jen akcie či kryptoměny, v portfoliích najdeme LEGO stavebnice, figurky z filmů, ale klidně i vzácné lahve alkoholu. Investice jsou určovány příležitostmi a rozhodně mezi ně patří i módní kousky. Neomezují se však jen na kabelky, zbohatnout můžete také na špercích či botách.

    Cozy season začíná. Uklidňující aktivity vás naladí do sváteční pohody

    Období mezi Vánoci a Silvestrem patří mezi to nejlepší z celého roku. Vánoční filmy, cukroví, užívání si dárků a pomalé tempo, to vše charakterizuje sváteční čas. Pokud hledáte nenáročné aktivity, kterými takové chvíle vyplnit, inspirujte se originálními tipy. S pár snadno sehnatelnými pomocníky si vystačíte na dlouhé zasněžené večery.

    Kov a metalické povrchy opět panují designovému světu. Tentokrát v ušlechtilejší formě

    Kov se dlouho držel v pozadí jako materiál, který byl především funkční. Současné trendy to ovšem mění. Kov se totiž stává hlavním prvkem moderního interiérového designu. Je odolný, velmi snadno kombinovatelný a přitahuje pozornost svou sofistikovanou estetikou. Dokáže tak vytvořit luxusní, ale zároveň přístupný a útulný prostor.

    A Complete Unknown vrací módu 60. let. Timothée Chalamet na ni láká i mimo plátno

    Na scéně se objevil další snímek, proplétající hranice filmového a módního světa. A Complete Uknown si klade za cíl poodkrýt různými mýty obklopené začátky kariéry slavného zpěváka Boba Dylan. Jeho ztvárnění se chopil talentovaný herec Timothée Chalamet. Do své role se jako vždy pustil naplno, a tak módu 60. let oblékl nejen ve filmu.

    Nejžhavější pánský doplněk letošního i nadcházejícího roku? Jednoznačně knírek

    Knírek. Symbol filmů pro dospělé z "osmdesátek", postaviček z komiksů a retro reklam na pivo. Kdo by to řekl, že právě on se stane nejžhavějším módním trendem současnosti? A přitom stačilo tak málo. Pár filmových hvězd, trochu TikToku a Gen Z, která dokáže proměnit v hit i ponožky v sandálech.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―