Více

    ― Reklama ―

    Jako každý rok, také letos luxusní značky přichystaly speciální kolekce, oslavující příchod nového lunárního roku. Letos se ponese ve znamení hada, a tak se společnosti nechaly inspirovat jeho motivy i symbolikou. Následující měsíce totiž slibují moudrost, intuici, stabilitu či transformaci. Je jen na vás v jakém kousku tyto kvality přivítáte.

    Rains pojal rok hada doslovně. Nabízí šupinami pokryté kousky

    Možná není náhodou, že se loňský rok nesl ve znamení zvířecích vzorů. Na výsluní se totiž opět dostal také motiv hadí kůže. A vzhledem k rychle se blížícímu roku hada se zdá, že módní scénu jen tak neopustí. Potvrdila to rovněž značka Rains, která vydala speciální „hadí“ kolekci. Do pomyslné hadí kůže proto nechala zahalit kabáty, pláštěnky, bundy, kšiltovky nebo drobné kabelky.

    Zdroj: Rains

    Moleskine shazuje svou kůži. Klasický design vyměnil za motiv hada

    Na vlnu oslav naskočila také luxusní značka diářů Moleskine. Svůj ikonický a klasický design tak náležitě vyměnila za motivy hada. Po jeho obalu se tak plazí pestří, ale také temní hadi, doplňující výraznou červenou květinu. K diáři se vzor hada hodí mimo jiné i proto, že se má následující rok dle čínské kultury a tradiční symboliky nést ve znamení moudrosti, intuice, ale také transformace.

    Zdroj: Moleskine

    Rok hada hraje Maison Margiela do karet. Oslavuje nejen zvíře, ale i číslo 6

    Pozadu nezůstal ani módní dům Maison Margiela, známý také jako MM6. Využil pak nejen symbol hada, ale také číslo, se kterým je jeho rok spojován. Odpovídá totiž i názvu samotné značky. Její fanoušci si tak mohou vybrat z gender inkluzivní řady triček a mikin, obsahující červený motiv hada, jenž překrývají číslice. Zakroužkovaná šestka pak odkazuje na 6. pořadí hada v cyklu 12 let.

    Zdroj: Maison Margiela

    Dr. Martens ozvláštnil své klasiky. Hadu propadly i ikonické boty

    Rok hada letos oslaví také proslulá značka Dr. Martens. Proměnila totiž své klasické modely tak, aby lépe odpovídaly nastávajícímu roku. Polobotky i typické boots proto zdobí drobná zlatá přezka, nesoucí decentní obrázek hada. Ikonickou obuv rovněž částečně zdobí vzor, připomínající hadí kůži. Nošení bot tak odpovídá dalším charakteristikám hada, jako je elegance nebo tajuplnost.

    Zdroj: Dr. Martens

    Burberry propůjčil hadovi své logo. Ve speciální kolekci oslavuje tradici i dědictví

    Není žádným tajemstvím, že se britský módní dům Burberry snaží už několik měsíců zoufale zvednout své tržby. Není proto překvapením, že se rozhodl využít nový lunární rok k vydání speciální kolekce. Zákazníky láká na klasické siluety, jimiž chce poctít svou „tradici a dědictví“. Výrazná červená barva pak odkazuje na štěstí a prosperitu. Logo Burberry zase dočasně pozřel drobný zamotaný had.

    Zdroj: Burberry

    Zdroje: Hypebeast, Burberry

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Rains

    Luxusní značky vítají rok hada. Slibuje moudrost, intuici i transformaci

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jako každý rok, také letos luxusní značky přichystaly speciální kolekce, oslavující příchod nového lunárního roku. Letos se ponese ve znamení hada, a tak se společnosti nechaly inspirovat jeho motivy i symbolikou. Následující měsíce totiž slibují moudrost, intuici, stabilitu či transformaci. Je jen na vás v jakém kousku tyto kvality přivítáte.

    - Reklama -

    Rains pojal rok hada doslovně. Nabízí šupinami pokryté kousky

    Možná není náhodou, že se loňský rok nesl ve znamení zvířecích vzorů. Na výsluní se totiž opět dostal také motiv hadí kůže. A vzhledem k rychle se blížícímu roku hada se zdá, že módní scénu jen tak neopustí. Potvrdila to rovněž značka Rains, která vydala speciální „hadí“ kolekci. Do pomyslné hadí kůže proto nechala zahalit kabáty, pláštěnky, bundy, kšiltovky nebo drobné kabelky.

    Zdroj: Rains

    Moleskine shazuje svou kůži. Klasický design vyměnil za motiv hada

    Na vlnu oslav naskočila také luxusní značka diářů Moleskine. Svůj ikonický a klasický design tak náležitě vyměnila za motivy hada. Po jeho obalu se tak plazí pestří, ale také temní hadi, doplňující výraznou červenou květinu. K diáři se vzor hada hodí mimo jiné i proto, že se má následující rok dle čínské kultury a tradiční symboliky nést ve znamení moudrosti, intuice, ale také transformace.

    - Reklama -

    Zdroj: Moleskine

    Rok hada hraje Maison Margiela do karet. Oslavuje nejen zvíře, ale i číslo 6

    Pozadu nezůstal ani módní dům Maison Margiela, známý také jako MM6. Využil pak nejen symbol hada, ale také číslo, se kterým je jeho rok spojován. Odpovídá totiž i názvu samotné značky. Její fanoušci si tak mohou vybrat z gender inkluzivní řady triček a mikin, obsahující červený motiv hada, jenž překrývají číslice. Zakroužkovaná šestka pak odkazuje na 6. pořadí hada v cyklu 12 let.

    Zdroj: Maison Margiela

    Dr. Martens ozvláštnil své klasiky. Hadu propadly i ikonické boty

    Rok hada letos oslaví také proslulá značka Dr. Martens. Proměnila totiž své klasické modely tak, aby lépe odpovídaly nastávajícímu roku. Polobotky i typické boots proto zdobí drobná zlatá přezka, nesoucí decentní obrázek hada. Ikonickou obuv rovněž částečně zdobí vzor, připomínající hadí kůži. Nošení bot tak odpovídá dalším charakteristikám hada, jako je elegance nebo tajuplnost.

    Zdroj: Dr. Martens

    Burberry propůjčil hadovi své logo. Ve speciální kolekci oslavuje tradici i dědictví

    Není žádným tajemstvím, že se britský módní dům Burberry snaží už několik měsíců zoufale zvednout své tržby. Není proto překvapením, že se rozhodl využít nový lunární rok k vydání speciální kolekce. Zákazníky láká na klasické siluety, jimiž chce poctít svou „tradici a dědictví“. Výrazná červená barva pak odkazuje na štěstí a prosperitu. Logo Burberry zase dočasně pozřel drobný zamotaný had.

    Zdroj: Burberry

    Zdroje: Hypebeast, Burberry

    ― Reklama ―

    Jonathan Anderson usedl na trůn. Vládnout bude celému království Dior

    Módní dům Dior v pondělí ráno potvrdil dlouhodobé spekulace o nástupci kreativní ředitelky Marie Grazie Chiuri. Jak už mnozí očekávali, stal se jím návrhář Jonathan Anderson, který byl nedávno jmenovaný do pozice šéfa pánského oddělení známé značky. Poprvé od dob samotného Christiana Dior bude všem sekcím společnosti vládnout jeden designér.

    Kristen Stewart zkouší režisérské křeslo. V Cannes uspěla s The Chronology of Water

    Slavná herečka Kristen Stewart zkoumá nová odvětví filmové branže. Na uplynulém festivalu v Cannes nabídla svůj první velký režisérský debut, tedy snímek The Chronology of Water. Film zkoumá příběh americké spisovatelky bojující s traumaty z dětství i drogovou závislostí Lidie Yuknavitch. Za svůj počin si Stewart vysloužila potlesk ve stoje.

    Jane Austen diktuje aktuální beauty trendy. Vrací do hry historickou ofinu

    Beauty scéně kraluje nový trendy účes. Na trůn ho dosadila hrstka celebrit, která ho nedávno vynesla na červeném koberci. Do hry se tak dle Ariany Grande nebo Leighton Meester vrací historická ofina. Takzvané "Jane Austen bangs" vévodí rovněž sociální síti TikTok. Jedná se o střih inspirovaný romantickými romány spisovatelky Jane Austen.

    Zážitky on, hlava off. Luxusní offline dovolená zařídí mentální očistu

    Dovolená je světlým momentem života každého z nás. V posledních letech se ale často poddává pracovním záležitostem. Populární je nyní proto takzvaná offline dovolená, kterou věnujete specificky digitálnímu detoxu. Luxusní dovolenková místa tak často nemají telefon ani Wi-Fi, zato nabídnou ticho, klid a úlevu od neustálého mentálního shonu.

    Objevte fotoknihu „Julie Bullard“. Nabízí poctu devadesátkovému maloměstu

    Julie Bullard měla kudrnaté blonďaté vlasy, voněla po laku na nehty a stála na prahu snu malé Nadie. Byla její dětskou chůvou a zároveň první ženou, kterou fotografka Nadia Lee Cohen vnímala jako ztělesnění stylu. Právě jí věnovala svou nejnovější knihu "Julie Bullard". Jde o vizuální poctu devadesátkám, estetice maloměsta a idealizovaným vzpomínkám, které nikdy nebyly zcela skutečné.

    Obléká Zendayu i Kendall Jenner. Kdo je Torishéju Dumi?

    Některým návrhářům trvá roky, než si získají pozornost módní scény. U jiných, jako je Torishéju Dumi, je to otázka pár měsíců. Talentovaná designérka poprvé zaujala v roce 2023 na Pařížském fashion weeku. O několik měsíců později oblékla herečku Zendayu a nedávno její kreace zazářila na Met Gala, kde její look předvedla modelka Kendall Jenner.

    Móda v kostce: Hermès má první sluchátka a Burberry čerpá z královské rodiny

    Značka Hermès uvede svá první designová sluchátka. Módní dům Burberry zase vydal jarní kampaň inspirovanou královskou rodinou, zatímco Rabanne zasadil letní kolekci do srdce Brazílie. Londýn vítá nejvýše umístěnou restauraci v Evropě, a to z dílny kuchaře Gordona Ramsay. A Pařížský týden pánské módy zná svůj oficiální kalendář.

    Brat summer je oficiálně u konce. Letošní léto patří Lorde

    Letní měsíce roku 2024 budou již navždy spojené s fenoménem brat summer. Trend z dílny zpěvačky Charli XCX však oficiálně skončil. Na jeho místo letos v létě nastoupí zpěvačka Lorde se svým novým albem Virgin. Poprask na hudební scéně způsobila již nejnovějším songem What Was That. Ukazuje tak, že po čtyřech letech má co nabídnout.

    Netflix má nového favorita. Seriál Niterná tajemství odkrývá temná zákoutí privilegií

    Nový dánský thriller Niterná tajemství ukazuje, že i tento často ohraný žánr má stále co nabídnout. Od své premiéry v polovině května dobývá žebříčky platformy Netflix a těší se výjimečně pozitivním hodnocením. Nabízí totiž nejen klasické napětí a zamotané pátrání po vrahovi, ale i sociální komentář, poukazující na zakalené vody bohatství a privilegií.

    Štěstí přeje připraveným. Domácí beauty příprava zajistí hladké léto

    Léto se nezadržitelně blíží a s ním i touha cítit se skvěle ve vlastním těle. Ať jde o oblečení, zdravě vypadající kůži, nebo výbavu kosmetické taštičky, nyní nastává ideální čas na srovnání priorit. Beauty příprava v podobě drobných úkonů vám sice nezabere mnoho času, ale jednoduše zajistí, že se v horkých dnech budete cítit naprosto skvěle.

    Blíží se konec vysoké platformy? Maison Margiela i Prada zahajují novou éru

    Platformy za sebou mají dlouhou sezónu slávy. Od návratu 2000s stylu y2k až po goth revival, postupně si prošly fází sportovní, punkové i bizarně přerostlé „ugly“ estetiky. Ovšem nyní, když se na přehlídkových molech a sociálních sítích začíná objevovat o něco subtilnější obuv, to vypadá, že jejich nadvláda možná pomalu, ale jistě končí.

    Návrat ve velkém stylu. Eva Longoria zazářila v Cannes

    Může se zdát, že se Eva Longoria na čas stáhla do ústraní. Jenže stačila jedna zlatá róba a ikonická festivalová scéna a svět si na ni opět vzpomněl. Herečka, producentka a módní ikona, kterou generace Z možná míjela, se v roce 2025 vrací do centra dění, a to rovnou na největší glamour událost sezóny, tedy filmový festival v Cannes.

    Přichází pánský šatníkový upgrade. Len se stane vaším nejlepším přítelem

    Léto si žádá změnu nejen v tempu, ale i v materiálech. Pokud má pánský šatník jeden trik na to, jak zvládnout teploty s elegancí, pak je to len. Přírodní materiál je lehký, prodyšný, antibakteriální a s každým nošením příjemnější. Kdo si ho jednou oblékne ve třicetistupňovém horku, většinou už se nikdy ke klasickému bavlněnému tričku nevrátí.

    Louis Vuitton vzkřísil středověk. V cruise kolekci protnul hranice času

    Další značka poodkryla oponu své letošní cruise kolekce. Louis Vuitton se tentokrát za odhalením dovolenkové řady vydal do malebného města Avignon. V tamním proslulém Palais des Papes představil návrhy spojující středověk se současností a špetkou modernity. Návrhář Nicolas Ghesquière tak opět dokázal, že má módní scéně stále ještě co ukázat.

    Valentino Garavani a Giancarlo Giammetti přináší první výstavu. Vzdávají hold rudé

    Nadace návrháře Valentina Garavani a obchodníka Giancarla Giammetti funguje již od roku 2016. Kreativní duo ovšem teprve nyní odhalí svou první výstavu, uspořádanou v nově otevřeném centru PM23, stojícího kousek od římského ředitelství značky Valentino. První exhibici, kterou zahájí 25. května, věnovali rudé barvě, s módním domem tak spjatou.

    Florence Pugh vzkřísila s Thunderbolts Marvel. Herečka bourá hranice filmu

    Svět filmů z dílny Marvel zažívá poslední roky nevítaný útlum. Snímkům o populárních superhrdinech se dlouhodobě nedaří získat žádaný ohlas. Zdá se ovšem, že by studio k jeho zašlé slávě mohl vynést nejnovější projekt, film Thunderbolts. V něm září úspěšná herečka Florence Pugh, která opět dokazuje, že se nebojí bourat předem zavedené hranice.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―