Více

    RECORDS

    Chanel

    Versace

    Dolce Gabbana

    Loro Piana

    Sledujte nás na Instagramu

    Nový report firem Luxurynsight a Traackr odhalil, jaké strategie loni zaujímaly známé luxusní a módní značky. Ukázal, že se mimo jiné zaměřily na trh v Číně. Zároveň se ale snažily rozšířit své portfolio influencerů a začaly proto čím dál častěji spolupracovat se sportovci. Pro přilákání zákazníků se také rozhodly více propojit s gastronomií.

    Velké módní domy se neustále snaží usilovat o své rozšíření. Dle toho také neustále mění marketingové strategie. Právě na ně se pak zaměřil nejnovější report firem Luxurynsight a Traackr. Jedná se totiž o specialisty na správu influencerských kampaní. V nejnovějším reportu společnosti zanalyzovaly na 5 926 iniciativ od 58 známých značek, jako je Chanel, Dior, Balenciaga nebo Prada.

    Jednalo se přitom o data z loňského roku. Analytické společnosti pak zaznamenaly hned několik hlavních ukazatelů. Tím hlavním je větší zaměření luxusních značek na trh v Číně. Znamená pro ně totiž novou příležitost. Po světové pandemii se totiž tamní společnost plně otevřela teprve začátkem roku 2023. Módní společnosti proto vydávaly hlavně lokálně zaměřené kampaně.

    Dalším aspektem, kterého si analytici povšimli, byla snaha značek proniknout do dalších lifestyle odvětví. Oblíbené je především propojení luxusních butiků s gastronomií. Čím dál více módních domů proto nabízí také možnost odpočinout si po nakupování ve speciálních kavárnách nebo restauracích. „Společnosti si snaží budovat důvěru svých zákazníků a vytvářet pro ně všestranná prostředí,“ popsal report.

    Sportovci jsou pro zákazníky lépe uchopitelní. V kampaních tak nahrazují „nedosažitelné“ celebrity

    Jedním z největších ukazatelů loňského roku bylo také zaměření luxusních společností na sportovní sektor. Luxusní značky si totiž čím dál častěji do svých kampaní zvou známé atlety. Jedná se o dlouhodobý trend, na který mají ovšem vliv také blížící se letní olympijské hry v Paříži. Příležitosti se pak chopila především skupina LVMH, která do portfolia ambasadorů svých značek zařadila hned několik sportovců.

    Důvodem pro takové chování je hned několik. Profesionální atleti mají totiž často blízko k ideálu, který se jednotlivé značky snaží propagovat. Zároveň jsou pro mnohé zákazníky mnohem lépe uchopitelní než zdánlivě „nedosažitelné“ celebrity. Jejich životní příběhy jsou často více podobně těm jejich. Mají tak pocit, že k nim mají blíže.

    Zdroje: The Fashion Network, The Business of Fashion, Luxurynsight, Instagram, YouTube

    Luxusní značky loni zaostřily na Čínu. Svůj marketing rozšiřují i na sport a gastronomii

    Jak s mírou kombinovat klasické i netradiční potisky? Navrstvené grafické motivy se opět hlásí o slovo

    Říká se, že čeho je moc, toho je příliš. Ale letos to neplatí – samostatné grafické potisky jsou in, a vrstvení různých vzorů ještě více. Ať už milujete leopardí motivy, tradiční kostky nebo protichůdné pruhy, rok 2024 nezná hranic. Možná jde o maximální verzi hlasitého luxusu, možná o snahu vytvořit z outfitu vizuální zážitek díky extrémnímu kontrastu. Ať už je vaše vize jakákoliv, zde je návod, jak na to.

    Vysněné kousky najdete i v second handech. Naučte se nakupovat udržitelně jako profík

    Jedním z nejlehčích kroků, jak učinit svůj šatník více udržitelný, je nakupovat oblečení "z druhé ruky". Je jedno, jestli vás baví hledat luxusní kousky na on-line platformách, nebo se naopak s oblibou vydáváte do zapadlých vintage obchůdků. Pro to, abyste spolehlivě našli svůj vysněný kousek, je ovšem potřeba, abyste dodržovali několik důležitých pravidel.

    Sklízí módní dům Gucci falešné ovace? Kolekce Cruise 2025 vyvolává rozporuplnou debatu

    Minulý týden svět obletěla přehlídka Gucci Cruise 2025, pod taktovkou nového kreativního ředitele Sabato de Sarno. Ten nám ve své funkci představil již druhou fashion show. Odehrála se v Londýně, konkrétně v hotelu Savoy, kde pracoval samotný zakladatel domu Guccio Gucci jako portýr. Výběr místa měl tedy obrovský význam jak pro samotný módní dům, tak i pro Sabato de Sarno, který má na hlavní město Británie podobně silné vzpomínky. Stál ale výsledek opravdu za to? Nepřecenil kreativní ředitel své schopnosti?

    Ponořte se do luxusních bublinek. Objevte kořeny slavného prosecca

    Za jeden z nejluxusnějších gastronomických zážitků považujeme ochutnávku originálního prosecca. Výroba oblíbených bublinek se totiž řídí velice přísnými pravidly. Nejlepší lahve proto najdete v jejich domovině, takzvaných Prosecco Hills, nacházejících se v srdci italského regionu Benátsko.