Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Sbírání luxusních kabelek je oblíbeným koníčkem nejednoho módního nadšence. Často se ovšem jedná o nákladnou zálibu, která si vyžaduje měsíce utahování opasků. Přepych však nemusí být vždy spojen s vysokou cenovkou, ze které se člověku zatočí hlava. Příkladem jsou kvalitní značky, jejichž specialitou jsou právě cenově dostupné kabelky bez kompromisů.

    POLÈNE čerpá inspiraci z úchvatné přírody

    Za podmanivou minimalistickou alchymií značky POLÈNE se skrývá spojení francouzské kreativity, zlatých rukou řemeslníků ze španělské vesnice Ubrique a italské a španělské exkluzivní kůže. Kolekce pařížského designového studia jsou inspirovány nadpozemsky okouzlujícími scenériemi lokalit z celého světa.

    Za jemnou barevnou paletou a organickými tvary jednotlivých kabelek stojí přírodní krásy Mrtvého moře, Islandu nebo Menorky. Nečekejte proto žádné extravagantní designy, které by vám posloužily jako statement kousek.

    Zdroj: POLÈNE

    POLÈNE klade důraz na nadčasovou estetiku a staromódní až noblesní eleganci, vkusně a nenápadně doplňující každý outfit. Oblíbeným se stal prostorný model Numéro Neuf, který bezpochyby unese všechny vaše každodenní nezbytnosti.

    K vašim večerním dobrodružstvím se naopak s radostí přidá menší model Nodde, který se pyšní nastavitelným popruhem a obdivuhodně propracovaným designem po vnější straně tašky. Jednotlivé kousky značky POLÈNE se pohybují v cenovém rozpětí od 8 do 16 tisíc korun.

    Loro Oro si pohrává s kabelkovými trendy „hezky česky

    Na českém trhu s opravdu cenově dostupnými luxusními kabelkami má pomyslný monopol Loro Oro. Bijícím srdcem značky jsou dva čeští kreativci, kteří výrobu každého jednotlivého kusu svěřují do rukou řemeslníků na jihu Itálie.

    Značka se zaměřuje na populární siluety, vévodící aktuálním žebříčkům trendů. Můžete si tak ulovit svůj nový kousek ve tvaru půlměsíce nebo praktickou a nestárnoucí klasiku ve stylu tote.

    Mezi jejich bestsellery patří minimalistický a protáhlý model Ezra, který vám padne akorát do ruky nebo na rameno, a to díky odnímatelnému popruhu. Úspěch sklízí také nadčasová verze Isla, vzdávající hold legendární kabelce Kelly od domu Hermès. Za jeden kousek od Loro Oro zaplatíte zhruba dva až čtyři tisíce korun.

    THEMOIRè představuje vysněnou kabelkovou budoucnost

    THEMOIRè je milánská značka, která se zdá být ukázkovým příkladem udržitelné módní budoucnosti. Mezi její speciality patří kromě ready-to-wear také exkluzivní kabelky vyrobené z inovativních veganských materiálů z recyklovaných PET lahví, jablečných slupek nebo kaktusových listů.

    Pestrá paleta barev jednotlivých kolekcí pak zahrnuje odstíny z každého soudku. V podobném duchu se nesou také samotné kabelky. Na jedné straně totiž najdete v nabídce skutečně decentní designy, které jsou však vyváženy odvážnými kousky, jež se stanou hlavní hvězdou každého looku.

    Zdroj: THEMOIRè

    Obzvláště nás pak nadchla varianta Bios, ve stylu kabelky clutch s magnetickým uzávěrem. Malým, ale přesto šikovným modelem je Aria se zajímavým designem. THEMOIRè se snaží, aby móda byla nejen udržitelná, ale také cenově dostupná. Za jejich kabelky s příslibem minimálního dopadu na životní prostředí zaplatíte od 5 do 15 tisíc korun.

    CHYLAK dává lekci varšavského minimalismu

    Cenově dostupný přepych se rodí i u našich polských sousedů. Varšavská značka CHYLAK letos slaví 10. výročí. Za dekádu své existence přitom úspěšně přilákala klientky, jako je modelka Alexa Chung nebo herečka Margot Robbie.

    Cílovou skupinou značky jsou bezpochyby módní nadšenci, kteří si potrpí spíše na sofistikované skulpturální siluety a materiály než na výrazné barvy. Kabelky jsou proto laděny do tmavší barevné palety, v níž nesmí chybět černá a různé odstíny hnědé.

    Zdroj: CHYLAK

    Nejprodávanějším modelem je unikátní Shell s prostorným interiérem. Dech vám určitě vyrazí mistrovsky zhotovené zdobení na vnějších stěnách kabelky, připomínající mušli.

    Dalším bestsellerem je jednoduchá obdélníková kabelka přes rameno. Honosný nádech jí dodává dekorativní dvoudílný magnetický uzávěr ve zlaté barvě. Nejlevnější kousek u CHYLAK stojí zhruba 4 tisíce korun, nejdražší vychází na 18 tisíc.

    Zdroje: POLÈNE, Loro Oro, THEMOIRè, CHYLAK, Instagram

    ― Reklama ―

    Foto:CHYLAK

    Luxusní kabelka nemusí udělat díru do rozpočtu. Stačí se porozhlédnout po správných značkách

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Sbírání luxusních kabelek je oblíbeným koníčkem nejednoho módního nadšence. Často se ovšem jedná o nákladnou zálibu, která si vyžaduje měsíce utahování opasků. Přepych však nemusí být vždy spojen s vysokou cenovkou, ze které se člověku zatočí hlava. Příkladem jsou kvalitní značky, jejichž specialitou jsou právě cenově dostupné kabelky bez kompromisů.

    - Reklama -

    POLÈNE čerpá inspiraci z úchvatné přírody

    Za podmanivou minimalistickou alchymií značky POLÈNE se skrývá spojení francouzské kreativity, zlatých rukou řemeslníků ze španělské vesnice Ubrique a italské a španělské exkluzivní kůže. Kolekce pařížského designového studia jsou inspirovány nadpozemsky okouzlujícími scenériemi lokalit z celého světa.

    Za jemnou barevnou paletou a organickými tvary jednotlivých kabelek stojí přírodní krásy Mrtvého moře, Islandu nebo Menorky. Nečekejte proto žádné extravagantní designy, které by vám posloužily jako statement kousek.

    Zdroj: POLÈNE

    - Reklama -

    POLÈNE klade důraz na nadčasovou estetiku a staromódní až noblesní eleganci, vkusně a nenápadně doplňující každý outfit. Oblíbeným se stal prostorný model Numéro Neuf, který bezpochyby unese všechny vaše každodenní nezbytnosti.

    K vašim večerním dobrodružstvím se naopak s radostí přidá menší model Nodde, který se pyšní nastavitelným popruhem a obdivuhodně propracovaným designem po vnější straně tašky. Jednotlivé kousky značky POLÈNE se pohybují v cenovém rozpětí od 8 do 16 tisíc korun.

    Loro Oro si pohrává s kabelkovými trendy „hezky česky

    Na českém trhu s opravdu cenově dostupnými luxusními kabelkami má pomyslný monopol Loro Oro. Bijícím srdcem značky jsou dva čeští kreativci, kteří výrobu každého jednotlivého kusu svěřují do rukou řemeslníků na jihu Itálie.

    Značka se zaměřuje na populární siluety, vévodící aktuálním žebříčkům trendů. Můžete si tak ulovit svůj nový kousek ve tvaru půlměsíce nebo praktickou a nestárnoucí klasiku ve stylu tote.

    Mezi jejich bestsellery patří minimalistický a protáhlý model Ezra, který vám padne akorát do ruky nebo na rameno, a to díky odnímatelnému popruhu. Úspěch sklízí také nadčasová verze Isla, vzdávající hold legendární kabelce Kelly od domu Hermès. Za jeden kousek od Loro Oro zaplatíte zhruba dva až čtyři tisíce korun.

    THEMOIRè představuje vysněnou kabelkovou budoucnost

    THEMOIRè je milánská značka, která se zdá být ukázkovým příkladem udržitelné módní budoucnosti. Mezi její speciality patří kromě ready-to-wear také exkluzivní kabelky vyrobené z inovativních veganských materiálů z recyklovaných PET lahví, jablečných slupek nebo kaktusových listů.

    Pestrá paleta barev jednotlivých kolekcí pak zahrnuje odstíny z každého soudku. V podobném duchu se nesou také samotné kabelky. Na jedné straně totiž najdete v nabídce skutečně decentní designy, které jsou však vyváženy odvážnými kousky, jež se stanou hlavní hvězdou každého looku.

    Zdroj: THEMOIRè

    Obzvláště nás pak nadchla varianta Bios, ve stylu kabelky clutch s magnetickým uzávěrem. Malým, ale přesto šikovným modelem je Aria se zajímavým designem. THEMOIRè se snaží, aby móda byla nejen udržitelná, ale také cenově dostupná. Za jejich kabelky s příslibem minimálního dopadu na životní prostředí zaplatíte od 5 do 15 tisíc korun.

    CHYLAK dává lekci varšavského minimalismu

    Cenově dostupný přepych se rodí i u našich polských sousedů. Varšavská značka CHYLAK letos slaví 10. výročí. Za dekádu své existence přitom úspěšně přilákala klientky, jako je modelka Alexa Chung nebo herečka Margot Robbie.

    Cílovou skupinou značky jsou bezpochyby módní nadšenci, kteří si potrpí spíše na sofistikované skulpturální siluety a materiály než na výrazné barvy. Kabelky jsou proto laděny do tmavší barevné palety, v níž nesmí chybět černá a různé odstíny hnědé.

    Zdroj: CHYLAK

    Nejprodávanějším modelem je unikátní Shell s prostorným interiérem. Dech vám určitě vyrazí mistrovsky zhotovené zdobení na vnějších stěnách kabelky, připomínající mušli.

    Dalším bestsellerem je jednoduchá obdélníková kabelka přes rameno. Honosný nádech jí dodává dekorativní dvoudílný magnetický uzávěr ve zlaté barvě. Nejlevnější kousek u CHYLAK stojí zhruba 4 tisíce korun, nejdražší vychází na 18 tisíc.

    Zdroje: POLÈNE, Loro Oro, THEMOIRè, CHYLAK, Instagram

    ― Reklama ―

    Promáčené boty vyměňte za mokré plavky. Léto prodlouží největší aquaparky světa

    Hřejivé paprsky, šplouchání nedaleké vody a chladivý drink, zpříjemňující už tak perfektní chvilky. Podobné letní vzpomínky s přicházejícím deštivým podzimem rychle mizí. Jejich odchod však může zpomalit cesta do jednoho z největších aquaparků světa. Stačí si jen vybrat.

    Droga jménem buy now pay later. Módní svět propadl nebezpečné závislosti

    Metoda platby známá jako buy now pay later není ve světě luxusu žádnou novinkou. V uplynulých měsících ovšem začíná být čím dál více jasné, že se nejedná pouze o nevinnou finanční pomoc, ale spíše nebezpečnou drogu. Rozdělení splátek bez úroků si totiž podalo ruku s pomíjivými mikro trendy a společně tak kralují módní scéně.

    Móda jako odraz doby, ve které žijeme. Dystopian fashion slučuje futurismus a temnotu

    Dystopian fashion, známá také jako dystopiacore nebo techwear, čerpá inspiraci z post-apokalyptických scénářů. V nich se střetávají technologie, temnota a boj o přežití. Styl je hluboce zakořeněn v populární kultuře, kterou ovlivnily filmy jako Matrix, Blade Runner či Duna. Jeho estetika je plná technologických inovací a futuristických prvků.

    Módní novinky v kostce: New York předává štafetu. V Londýně ji převzala Charli XCX

    S koncem týdne zavírá své dveře také Newyorský týden módy. Ukončila ho nová kolekce LaPointe, v níž zazářila Oprah Winfrey. Londýnský fashion week zase pomohla přivítat zpěvačka Charli XCX. Pozornost na sebe ale s nejnovějšími kampaněmi strhly i značky Timberland, Coach nebo Victoria's Secret.

    Glamour v Clam-Gallasově paláci. MBPFW předvedl „demure“ modely i perfektní street style

    Mercedes-Benz Prague Fashion Week 2024 v Clam-Gallasově paláci nabídl pohled na nejnovější tvorbu předních módních návrhářů, kteří přinesli nositelné kolekce, ale i zajímavé příběhy. Výjimečné show představili Alexandra Gnidiak a Valérie Jurčíková, Tomáš Němec, Hana Valtová v rámci Van Graaf Junior Talent nebo Balvin Couture.

    Seriál Sex ve městě oslavuje svůj comeback. Rozděluje generaci Z

    Na Netflix se před pár měsíci vrátil ikonický seriál Sex ve městě. Jeho comeback však vyvolal rozporuplné reakce. Rozdělil hlavně zástupce generace Z, kteří si na něj vytvořili rozdílné názory. Někteří na něm oceňují přátelství čtyř kamarádek i jejich módu a otevřené konverzace o sexu. Jiní ho považují za zastaralý propadák.

    Svět luxusu otevírá dveře budoucnosti. Za bitcoiny koupíte i jachtu nebo hodinky

    Luxusní průmysl drží krok s dobou a nebojí se proto ani kryptoměn. Už pár let zpět je proto značky jako Gucci, Balenciaga nebo Hublot přijaly jako další možnost platby. Do moderního trendu se ovšem zapojuje čím dál více značek, a tak si za bitcoiny pořídíte nejen špičkové hodinky, ale také auto nebo jachtu.

    Zájem o pánské návrhy Miu Miu rapidně narůstá. Dle TikToku zvyšují mužskou atraktivitu

    Značka Miu Miu, známá hravými a jemně provokativními kolekcemi, se opět vrací k pánským návrhům. I když se mužská konfekce objevuje jen v omezeném množství, stává se nečekaným masovým hitem, rezonujícím napříč sociálními sítěmi. Muži se navíc nebojí ani kombinací s ryze ženskými kousky, které přetváří na unisex. 

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    Nákupní seznam na září: Guerlain a Pucci oslavují zářivé barvy, Saint Laurent uvádí novou kolekci

    Návrat do studijního nebo pracovního režimu může být nemilosrdný. Alespoň nám ale dává o důvod navíc, potěšit sebe nebo blízké luxusními drobnostmi. Perfektním dárkem jsou kousky ze spolupráce Guerlain a Pucci nebo oslnivý parfém Diptyque. Potěší i umělecké šátky od Louis Vuitton či podzimní řada Saint Laurent.

    Barevné schéma podzimu spojuje zemité a teplé odstíny. Od burgundy po pistachio

    Podzim je obdobím, kdy se příroda halí do krásných a hřejivých barev, které nás tradičně inspirují. Jeho paleta je plná zemitých a teplých odstínů, navozujících pocit pohodlí a útulnosti. Každý z těchto barevných tónů má své kouzlo a vzájemně se nádherně doplňují.

    Proenza Schouler předběhla Newyorský týden módy. Show odhalila o dva dny dříve

    Očekávaná módní událost, zahajující přehlídkami zaplněné září, odstartovala o dva dny dříve. Newyorský týden módy totiž neoficiálně započala show Proenza Schouler. Její kreativní ředitelé chtěli využít stále ještě poklidné atmosféry velkoměsta, ale také získat náskok před silnou konkurencí.

    Tichý luxus pronikl do podzimní módy. Vrátil se v podobě trendy bund a kabátů

    Minimalistický módní styl je letos jednoznačně na ústupu. Tichému luxusu se však přesto podařilo vniknout do luxusních kolekcí pro letošní podzim a zimu. Převtělil se totiž do různorodých bund a kabátů. Ať už si tedy vyberete jakýkoli model, vyzařovat bude čistou elegancí.

    Maroko jako nejžhavější fashion destinace. Objevte kouzlo Sahary, oceánu i zahrad

    Maroko se v posledních letech stalo synonymem pro styl a eleganci, přitahující módní nadšence, návrháře i influencery z celého světa. Exotická severoafrická země se proměnila v celoroční fashion destinaci, kde se tradice setkávají s moderním luxusem. Lze ji tak považovat za inspiraci mnoha světových módních ikon.

    Influencerům hrozí konec jejich éry. Zvedá se proti nim vlna kritiky

    Náklonnost internetu se v posledních měsících odvrací od klasických influencerů. Zvedá se proti nim vlna kritiky, podpořená nadále trendy anti haul videy nebo oblíbeným underconsumption core. Neznamená to ovšem, že princip "ovlivňování" zcela zmizí. Jen nabývá nové, modernější podoby.

    Vykročte do dalšího období se správnou obuví. Podzim definuje semiš i kraví vzor

    Příchod září znamená jediné. Krutý konec léta a nástup nové sezóny, na kterou se musí vyzbrojit i váš botník. Období plné ubývajícího slunce, deštivých dnů a pestrobarevného padajícího listí zvládnete za pomoci semišových kousků, motorkářských bot nebo úzkých tenisek.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―