Více

    ― Reklama ―

    Módní dům Louis Vuitton je známý nejen pro své ready-to-wear kolekce, ale také luxusní a ikonické kufry. Nyní ovšem hodlá otevřít novou kapitolu, od které si slibuje stejný úspěch. Společně se světově proslulou make-up umělkyní Pat McGrath totiž vydá svou první beauty řadu rtěnek, balzámů a paletek La Beauté. Odhalí ji letos na podzim.

    Cestování je zakořeněné hluboce v DNA slavného francouzského módního domu Louis Vuitton. Značka totiž v roce 1854 odstartovala jako výrobce luxusních kufrů. Motiv cest proto do svých kolekcí často vplétají i její kreativní ředitelé, návrháři Nicolas Ghesquière a Pharrell Williams. Dává tedy smysl, že bude dominovat také nejnovějšímu počinu společnosti, beauty řadě La Beauté.

    Louis Vuitton tím vstupuje do skutečně nové éry, jelikož na rozdíl od svých konkurentů, jako je Dior, Chanel nebo Hermès, doposud ještě nikdy nevytvořil vlastní make-up řadu. Již nyní slibuje skutečně jedinečné produkty, a to hlavně díky tomu, že na jejich výrobě spolupracuje se světově známou make-up umělkyní Pat McGrath. Ta se stane novou kosmetickou kreativní ředitelkou.

    Společně představí 55 rtěnek, deset balzámů a osm paletek očních stínů. Produkty hodlají zveřejnit letos na podzim. Cestování do nich pronikne například v podobě jedinečných obalů, odkazujících právě na kufry a tedy kořeny slavné značky. Podrobnější detaily prozatím zástupci Louis Vuitton odmítají zveřejnit. „Lifestyle a beauty zážitek přesahující samotný produkt,“ popsali však řadu.

    Louis Vuitton vynáší na povrch své kořeny. Beauty řadou sahá do minulosti

    Volba make-up umělkyně Pat McGrath pak není velkým překvapením. Stejně jako Louis Vuitton, i ona patří mezi absolutní špičky svého oboru. S módním domem navíc spolupracuje přes více než 20 let. Kromě zkušeností z přehlídek se navíc umělkyně pyšní vlastní značkou, známou pro svou jedinečnou kvalitu. V roce 2021 pak dokonce získala od královny Alžběty II. slavnostní titul Dame.

    Zdroj: Pat McGrath

    „Beauty průmysl znamená mnohem víc než jen produkt a to, co nyní vytváříme odemkne zcela novou úroveň luxusní krásy,“ prohlásila pak McGrath. Na vývoji produktů přitom pracovala téměř čtyři roky. „Chceme přijít s něčím zcela novým, ať už na úrovni vzhledu, výdrže, nebo barev,“ vysvětlil dále ředitel Louis Vuitton Pietro Beccari. Louis Vuitton se tak svým způsobem vrací ke svým kořenům.

    @louisvuitton #PatMcGrath #LVShapingFashion #NicolasGhesquiere #LouisVuitton ♬ son original – Louis Vuitton

    I když módní dům vlastní kosmetiku nikdy neprodával, už v roce 1920 zařadil do své nabídky zrcátka, štětce nebo kosmetické kufříky. Nyní se proto k těmto začátkům vrací, ovšem s inovativním a současným přístupem. Dá se rovněž očekávat, že Louis Vuitton nezůstane pouze u rtěnek, balzámů a paletek. Otázkou ale zůstává, jakým produktem si hodlá získat srdce beauty nadšenců.

    Zdroje: WWD, Louis Vuitton, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Louis Vuitton zahájil novou beauty éru. Vkročí do ní s legendární Pat McGrath

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní dům Louis Vuitton je známý nejen pro své ready-to-wear kolekce, ale také luxusní a ikonické kufry. Nyní ovšem hodlá otevřít novou kapitolu, od které si slibuje stejný úspěch. Společně se světově proslulou make-up umělkyní Pat McGrath totiž vydá svou první beauty řadu rtěnek, balzámů a paletek La Beauté. Odhalí ji letos na podzim.

    - Reklama -

    Cestování je zakořeněné hluboce v DNA slavného francouzského módního domu Louis Vuitton. Značka totiž v roce 1854 odstartovala jako výrobce luxusních kufrů. Motiv cest proto do svých kolekcí často vplétají i její kreativní ředitelé, návrháři Nicolas Ghesquière a Pharrell Williams. Dává tedy smysl, že bude dominovat také nejnovějšímu počinu společnosti, beauty řadě La Beauté.

    Louis Vuitton tím vstupuje do skutečně nové éry, jelikož na rozdíl od svých konkurentů, jako je Dior, Chanel nebo Hermès, doposud ještě nikdy nevytvořil vlastní make-up řadu. Již nyní slibuje skutečně jedinečné produkty, a to hlavně díky tomu, že na jejich výrobě spolupracuje se světově známou make-up umělkyní Pat McGrath. Ta se stane novou kosmetickou kreativní ředitelkou.

    Společně představí 55 rtěnek, deset balzámů a osm paletek očních stínů. Produkty hodlají zveřejnit letos na podzim. Cestování do nich pronikne například v podobě jedinečných obalů, odkazujících právě na kufry a tedy kořeny slavné značky. Podrobnější detaily prozatím zástupci Louis Vuitton odmítají zveřejnit. „Lifestyle a beauty zážitek přesahující samotný produkt,“ popsali však řadu.

    - Reklama -

    Louis Vuitton vynáší na povrch své kořeny. Beauty řadou sahá do minulosti

    Volba make-up umělkyně Pat McGrath pak není velkým překvapením. Stejně jako Louis Vuitton, i ona patří mezi absolutní špičky svého oboru. S módním domem navíc spolupracuje přes více než 20 let. Kromě zkušeností z přehlídek se navíc umělkyně pyšní vlastní značkou, známou pro svou jedinečnou kvalitu. V roce 2021 pak dokonce získala od královny Alžběty II. slavnostní titul Dame.

    Zdroj: Pat McGrath

    „Beauty průmysl znamená mnohem víc než jen produkt a to, co nyní vytváříme odemkne zcela novou úroveň luxusní krásy,“ prohlásila pak McGrath. Na vývoji produktů přitom pracovala téměř čtyři roky. „Chceme přijít s něčím zcela novým, ať už na úrovni vzhledu, výdrže, nebo barev,“ vysvětlil dále ředitel Louis Vuitton Pietro Beccari. Louis Vuitton se tak svým způsobem vrací ke svým kořenům.

    @louisvuitton #PatMcGrath #LVShapingFashion #NicolasGhesquiere #LouisVuitton ♬ son original – Louis Vuitton

    I když módní dům vlastní kosmetiku nikdy neprodával, už v roce 1920 zařadil do své nabídky zrcátka, štětce nebo kosmetické kufříky. Nyní se proto k těmto začátkům vrací, ovšem s inovativním a současným přístupem. Dá se rovněž očekávat, že Louis Vuitton nezůstane pouze u rtěnek, balzámů a paletek. Otázkou ale zůstává, jakým produktem si hodlá získat srdce beauty nadšenců.

    Zdroje: WWD, Louis Vuitton, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    My Oxford Year vzbudil módní vlnu zájmu. Preppy styl však není novinkou

    Jakmile Netflix ohlásí nový film s romantickou zápletkou v univerzitním prostředí, vypukne panika. Na filmech s podkresem britských vysokých škol a zapovězenou láskou zkrátka něco je. Není proto divu, že i módní kousky využité v těchto snímcích se pravidelně derou na vrchol oblíbenosti. Nadčasový anglický preppy styl je tak opět v popředí.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Elegance a pohodlí v jednom. Loafers budou u pánů bodovat i příští rok

    Z rybářských vesnic v Norsku přes univerzitní kampusy až na přehlídková mola. Klasické loafers přinášejí do každého outfitu elegantní a uhlazený vzhled a zároveň pomáhají zachovat nenucený šarm. Dokazují, že jednoduché a nadčasové slip-on boty mají sílu obstát opravdu v každé době. V pánské módě proto zůstanou i příští rok.

    Česko má jasno. Do boje o Oscara pošle dokument Ještě nejsem, kým chci být

    Dokument režisérky Kláry Tasovské Ještě nejsem, kým chci být získal další uznání. Česká filmová a televizní akademie ho vyšle do boje o Oscara. Usilovat bude o výhru v kategorii mezinárodní celovečerní film. Snímek sleduje příběh fotografky Libuše Jarcovjákové a zachycuje underground 80. let v Československu i útěk do Západního Berlína.

    Valentino čekají změny. Jacopo Venturini opouští pozici CEO značky

    Módní dům Valentino ve čtvrtek oznámil nečekanou zprávu. Zveřejnil totiž, že se na základě oboustranné dohody rozhodl propustit dosavadního generálního ředitele Jacopa Venturini. Příčinou odchodu jsou osobní důvody. Prozatím není jasné, kdo na prázdné křeslo CEO usedne nyní. Alessandro Michele však zůstává kreativním ředitelem.

    Maskulinita má novou tvář. Seznamte se s fenoménem performative male

    Sociální sítě vytvořily další pomíjivý trend. Tentokrát ho ovšem stejným dechem samy kritizují. Jedná se o novou formu maskulinity, které však chybí jakákoli autenticita. Nová pánská estetika místo toho usiluje o validaci založenou na uměle, ale velmi pečlivě vykonstruovaném vzhledu. Takzvaný performative male tak dělá vše pro to, aby zaujal.

    Wednesday opět naservírovala Goth glamour. Její styl vykouzlí i renomovaní návrháři

    Jen málokterý módní fenomén posledních let zasáhl kulturu tak silně jako Wednesday Addams. Když první série seriálu vtrhla na obrazovky, nezůstalo jen u děsivě okouzlující atmosféry. Z temnoty vystoupil i nový stylový archetyp. Goth glamour. S druhou sérií, která nyní přichází na Netflix, je jasné, že se do něj ponoříme znovu. A možná ještě hlouběji.

    Trend tooth gems rozzáří každý úsměv. Má však jasná pravidla

    Řekněte sýr! Trend tooth gems, neboli kamínků na zuby, je zpět a dovádí Y2K estetiku k dokonalosti. Historie zubních šperků ale sahá daleko za přelom milénia, zdobili se jimi už Mayové. Nyní se ozdoby vracejí jako módní statement. Aplikace je rychlá a bezbolestná, ale má pravidla. Špatně přilepený šperk může způsobit víc škody než parády.

    Luxusní zboží jako dlouhodobá investice. Second hand trhu kralují slavné kabelky

    Čím dál více zákazníků v kontextu dlouhodobé nepříznivé a nestabilní ekonomické situace hledají vhodné způsoby, jak zhodnotit své peníze. Obracejí se proto na second hand trh, kde investují především do ikonických kabelek. Mezi nejpopulárnější modely patří ty z dílny značky Hermès. Na oblibě ale narůstají i tašky Chanel, Louis Vuitton či Goyard.

    Evropská letiště mění pravidla. Jsou roztomilé beauty miniatury v ohrožení?

    Éra jedné z nejmíň oblíbených součástí cestování se možná chýlí ke konci. Přelévání šamponů do stomililitrových lahviček a počítání produktů tak, aby se vešly do plastového sáčku, by brzy mohlo být minulostí. Jaký osud ale čeká všechny roztomilé miniatury? Budou kosmetické značky muset přehodnotit marketingové strategie?

    Vaše nejkrásnější noční můra? Nechyběly by v ní couture modely od Roberta Wun

    Robert Wun je jméno, které v kalendáři Pařížského týdne haute couture módy jen tak nepřehlédnete. Hongkongský návrhář debutoval na světoznámém molu v roce 2023. Od té doby si pomalu, ale jistě vydobývá pověst grand couturiéra nové generace. Jeho fascinující a znepokojivé návrhy protkané hororovými motivy milují nejen sociální sítě, ale i celebrity, jako je zpěvačka Beyoncé nebo rapperka Cardi B.

    Odolné oblečení není jen pro bohaté. Dle studie spolu jeho výdrž a cena nekorelují

    Studie z dílny Leeds University potvrdila, že výdrž oblečení a jeho cena spolu nekorelují. Neplatí tedy, že by odolné kousky čekaly pouze na bohaté. Naopak, nejlepších výsledků dosáhly modely se středními tržními cenami. Záleží ovšem rovněž na jiných faktorech, jako je například materiál nebo způsob, jakým se o svůj šatník staráme.

    Ralph Lauren natočil animovaný film. Zazáří v něm jeho ikonický medvídek

    S módním domem Ralph Lauren je již přes dvě dekády spojovaný jeho chlupatý a ikonický symbol, tedy medvídek Polo Bear. Za uplynulá léta se objevil na svetrech, tričkách, kravatách i hodinkách. Americká značka mu však tentokrát věnovala mnohem větší prostor, natočila o něm totiž animovaný film sledující jeho luxusní život a mnohá další dobrodružství.

    Armani startuje další projekt. V Emirátech postaví své první plážové vily

    Módní domy často nezůstávají pouze u módy a s radostí zasahují i do dalších částí luxusního odvětví. V poslední době čím dál častěji investují do soukromých rezortů, rezidencí nebo klubů. Výjimkou není ani Giorgio Armani. Italský návrhář totiž oznámil plány na výstavbu svých prvních plážových vil na světě, a to ve Spojených arabských emirátech.

    Co znamená pánský streetwear? Jeho finální proměna trvala roky

    Pánský streetwear ušel dlouhou cestu od ulic, kde kdysi vládly oversized hoodies a baggy jeans, až po současnou podobu, která připomíná spíše sofistikovanější verzi gentlemanova šatníku. Jeho DNA stále patří městu, ale formu čerpá z tradice. Zahrnuje saka i košile, boty s aerodynamickou siluetou místo masivních tvarů a kombinace, jež by ještě před několika lety ve stejném kontextu působily nepatřičně.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―