Módní dům Louis Vuitton je známý nejen pro své ready-to-wear kolekce, ale také luxusní a ikonické kufry. Nyní ovšem hodlá otevřít novou kapitolu, od které si slibuje stejný úspěch. Společně se světově proslulou make-up umělkyní Pat McGrath totiž vydá svou první beauty řadu rtěnek, balzámů a paletek La Beauté. Odhalí ji letos na podzim.
Cestování je zakořeněné hluboce v DNA slavného francouzského módního domu Louis Vuitton. Značka totiž v roce 1854 odstartovala jako výrobce luxusních kufrů. Motiv cest proto do svých kolekcí často vplétají i její kreativní ředitelé, návrháři Nicolas Ghesquière a Pharrell Williams. Dává tedy smysl, že bude dominovat také nejnovějšímu počinu společnosti, beauty řadě La Beauté.
Louis Vuitton tím vstupuje do skutečně nové éry, jelikož na rozdíl od svých konkurentů, jako je Dior, Chanel nebo Hermès, doposud ještě nikdy nevytvořil vlastní make-up řadu. Již nyní slibuje skutečně jedinečné produkty, a to hlavně díky tomu, že na jejich výrobě spolupracuje se světově známou make-up umělkyní Pat McGrath. Ta se stane novou kosmetickou kreativní ředitelkou.
Společně představí 55 rtěnek, deset balzámů a osm paletek očních stínů. Produkty hodlají zveřejnit letos na podzim. Cestování do nich pronikne například v podobě jedinečných obalů, odkazujících právě na kufry a tedy kořeny slavné značky. Podrobnější detaily prozatím zástupci Louis Vuitton odmítají zveřejnit. „Lifestyle a beauty zážitek přesahující samotný produkt,“ popsali však řadu.
Louis Vuitton vynáší na povrch své kořeny. Beauty řadou sahá do minulosti
Volba make-up umělkyně Pat McGrath pak není velkým překvapením. Stejně jako Louis Vuitton, i ona patří mezi absolutní špičky svého oboru. S módním domem navíc spolupracuje přes více než 20 let. Kromě zkušeností z přehlídek se navíc umělkyně pyšní vlastní značkou, známou pro svou jedinečnou kvalitu. V roce 2021 pak dokonce získala od královny Alžběty II. slavnostní titul Dame.


Zdroj: Pat McGrath
„Beauty průmysl znamená mnohem víc než jen produkt a to, co nyní vytváříme odemkne zcela novou úroveň luxusní krásy,“ prohlásila pak McGrath. Na vývoji produktů přitom pracovala téměř čtyři roky. „Chceme přijít s něčím zcela novým, ať už na úrovni vzhledu, výdrže, nebo barev,“ vysvětlil dále ředitel Louis Vuitton Pietro Beccari. Louis Vuitton se tak svým způsobem vrací ke svým kořenům.
@louisvuitton #PatMcGrath #LVShapingFashion #NicolasGhesquiere #LouisVuitton ♬ son original – Louis Vuitton
I když módní dům vlastní kosmetiku nikdy neprodával, už v roce 1920 zařadil do své nabídky zrcátka, štětce nebo kosmetické kufříky. Nyní se proto k těmto začátkům vrací, ovšem s inovativním a současným přístupem. Dá se rovněž očekávat, že Louis Vuitton nezůstane pouze u rtěnek, balzámů a paletek. Otázkou ale zůstává, jakým produktem si hodlá získat srdce beauty nadšenců.
Zdroje: WWD, Louis Vuitton, Instagram, TikTok