Více

    ― Reklama ―

    Další ze slavných módních domů vkročí na pole luxusní kosmetiky. Louis Vuitton oznámil plány na vydání vlastní make-up řady La Beauté před půl rokem. Koncem srpna však odhalí své první produkty, na kterých spolupracoval s věhlasnou maskérkou Pat McGrath. Patří mezi ně na 55 odstínů rtěnek, 10 hydratačních balzámů a osm paletek očních stínů.

    Francouzský módní dům Louis Vuitton vkročí do nové éry. Luxusní značka potvrdila, že koncem srpna uvede svou dlouho očekávanou první make-up řadu La Beauté. Její založení totiž oznámila již před půl rokem, kdy rovněž do pozice beauty kreativní ředitelky dosadila proslulou maskérku Pat McGrath. Mezi první produkty patří na 55 rtěnek, 10 balzámů na rty a osm paletek očních stínů.

    Stejně jako ostatní produkty slavné značky, také make-up pomocníci mají odkazovat na cestování, se kterým je společnost již od svých počátků z poloviny 19. století spojená. „Jde o beauty zážitek, jenž má kořeny v umění cestovat,“ popsala dle serveru WWD Pat McGrath vysoce očekávanou kolekci. „Krása se integruje do vašeho rytmu, vašich rituálů, vašeho světa,“ doplnila maskérka.

    Zdroj: Pat McGrath

    La Beauté je první make-up řada francouzského módního domu. Světu krásy se však dotkl již dříve. V 19. století zahrnoval do svých kufrů speciální výbavu na ochranu parfémů a v 20. letech 20. století nabízel kufříky na kosmetiku, hřebeny, mramorová zrcadla nebo skleněné lahvičky na parfémy. Historii výroby kufrů pak budou reflektovat rovněž obaly doplnitelných make-up pomocníků.

    Jako první okusí Louis Vuitton make-up Čína. Na tamní trh dorazí již ve středu

    Pat McGrath pak při tvorbě luxusních produktů přirozeně sáhla do archivů značky. Inspirovala se nejen tradicí výroby kufrů, ale také kolekcemi z dílny návrháře Nicolase Ghesquière, se kterým v poslední dekádě spolupracovala na make-upu pro jeho modelky. Kromě make-upu pak vytvořila rovněž exkluzivní Beauty Station Trunk, tedy obří kufr měnící se do luxusního toaletního stolku.

    @fashionsnap 【SPECIAL】ルイ・ヴィトンから、初のコスメライン「ラ・ボーテ・ルイ・ヴィトン」が8月29日にデビュー。注目の若手俳優のひとり、當真あみが、豊かな発色をまとい、3ルックを披露。それぞれに際立つとびきりモードなアングルを捉え、新しい一面を魅せる。 @Louis Vuitton videography: Hazuki Murashima styling: Yuuka Maruyama (Makiura Office) hair: Mirai Uejo makeup: Yui Yamanaka creative direction & text: Miwa Goroku edit: Akiko Fukuzaki (FASHIONSNAP) casting: Takashi Sasai (FASHIONSNAP) project management: Mizuki Okuhata (FASHIONSNAP) #LVBeauty #ルイヴィトン #PR ♬ オリジナル楽曲 – FASHIONSNAP

    Produktů se pak jako první dočkají zákazníci v Číně, na tamní trh totiž dorazí již ve středu. Zbytek světa si musí počkat na digitální launch, který je naplánovaný na 25. srpna. O čtyři dny později, tedy 29. srpna, zase make-up kolekce dorazí do 92 kamenných Louis Vuitton obchodů. V první beauty kampani se pak objeví modelka a ambasadorka značky Hoyeon, po boku Idy Heiner či Chu Wong.

    Zdroje: WWD, Tatler Asia, LVMH, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Louis Vuitton píše novou kapitolu. Uvádí svou první make-up řadu

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Další ze slavných módních domů vkročí na pole luxusní kosmetiky. Louis Vuitton oznámil plány na vydání vlastní make-up řady La Beauté před půl rokem. Koncem srpna však odhalí své první produkty, na kterých spolupracoval s věhlasnou maskérkou Pat McGrath. Patří mezi ně na 55 odstínů rtěnek, 10 hydratačních balzámů a osm paletek očních stínů.

    - Reklama -

    Francouzský módní dům Louis Vuitton vkročí do nové éry. Luxusní značka potvrdila, že koncem srpna uvede svou dlouho očekávanou první make-up řadu La Beauté. Její založení totiž oznámila již před půl rokem, kdy rovněž do pozice beauty kreativní ředitelky dosadila proslulou maskérku Pat McGrath. Mezi první produkty patří na 55 rtěnek, 10 balzámů na rty a osm paletek očních stínů.

    Stejně jako ostatní produkty slavné značky, také make-up pomocníci mají odkazovat na cestování, se kterým je společnost již od svých počátků z poloviny 19. století spojená. „Jde o beauty zážitek, jenž má kořeny v umění cestovat,“ popsala dle serveru WWD Pat McGrath vysoce očekávanou kolekci. „Krása se integruje do vašeho rytmu, vašich rituálů, vašeho světa,“ doplnila maskérka.

    Zdroj: Pat McGrath

    - Reklama -

    La Beauté je první make-up řada francouzského módního domu. Světu krásy se však dotkl již dříve. V 19. století zahrnoval do svých kufrů speciální výbavu na ochranu parfémů a v 20. letech 20. století nabízel kufříky na kosmetiku, hřebeny, mramorová zrcadla nebo skleněné lahvičky na parfémy. Historii výroby kufrů pak budou reflektovat rovněž obaly doplnitelných make-up pomocníků.

    Jako první okusí Louis Vuitton make-up Čína. Na tamní trh dorazí již ve středu

    Pat McGrath pak při tvorbě luxusních produktů přirozeně sáhla do archivů značky. Inspirovala se nejen tradicí výroby kufrů, ale také kolekcemi z dílny návrháře Nicolase Ghesquière, se kterým v poslední dekádě spolupracovala na make-upu pro jeho modelky. Kromě make-upu pak vytvořila rovněž exkluzivní Beauty Station Trunk, tedy obří kufr měnící se do luxusního toaletního stolku.

    @fashionsnap 【SPECIAL】ルイ・ヴィトンから、初のコスメライン「ラ・ボーテ・ルイ・ヴィトン」が8月29日にデビュー。注目の若手俳優のひとり、當真あみが、豊かな発色をまとい、3ルックを披露。それぞれに際立つとびきりモードなアングルを捉え、新しい一面を魅せる。 @Louis Vuitton videography: Hazuki Murashima styling: Yuuka Maruyama (Makiura Office) hair: Mirai Uejo makeup: Yui Yamanaka creative direction & text: Miwa Goroku edit: Akiko Fukuzaki (FASHIONSNAP) casting: Takashi Sasai (FASHIONSNAP) project management: Mizuki Okuhata (FASHIONSNAP) #LVBeauty #ルイヴィトン #PR ♬ オリジナル楽曲 – FASHIONSNAP

    Produktů se pak jako první dočkají zákazníci v Číně, na tamní trh totiž dorazí již ve středu. Zbytek světa si musí počkat na digitální launch, který je naplánovaný na 25. srpna. O čtyři dny později, tedy 29. srpna, zase make-up kolekce dorazí do 92 kamenných Louis Vuitton obchodů. V první beauty kampani se pak objeví modelka a ambasadorka značky Hoyeon, po boku Idy Heiner či Chu Wong.

    Zdroje: WWD, Tatler Asia, LVMH, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Od Carrie Bradshaw po Charli XCX. Vivienne Westwood mění svatby ve sny nevěst

    Vivienne Westwood rezonuje od červeného koberce až po oltář. Její svatební šaty oblékla fiktivní postava Carrie Bradshaw, influencerka Hailey Bieber i zpěvačka Charli XCX. Každá z nich jimi vyjádřila vlastní verzi nevěsty, a přesto nesla nezaměnitelný rukopis značky. Ta dokáže propojit aristokratickou siluetu s odvážnou sebejistotou, čímž vytváří róby, jež přetrvávají v paměti stejně jako okamžik, pro který vznikly.

    Postavte most mezi létem a podzimem. Základy položí přechodové kousky

    I když tomu uplynulé horké letní dny nenapovídají, podzim se blíží mílovými kroky. Spolu s ním přichází otázka toho, jak se vypořádat se zapeklitým proměnlivým počasím, spojujícím poslední teplé paprsky a první náznaky sychravého období. Přechod mezi létem a podzimem vám pomohou přemostit chytré kousky, které unosíte téměř po celý rok.

    Móda v kostce: SZA tvoří pro Vans a Pharrell odhalil tenisky Jellyfish

    Začátek týdne s sebou přináší několik novinek. Zpěvačka SZA se stala novou uměleckou ředitelkou Vans. Pharrell Williams pro změnu odhalil nové tenisky ve spolupráci s Adidas, a to Virginia Adistar Jellyfish. Miu Miu vydává novou vůni Miutine a Louis Vuitton zase kampaň s Judem Bellingham. Na trhu hodinek z druhé ruky vítězí Rolex a Patek Philippe.

    Evropská letiště mění pravidla. Jsou roztomilé beauty miniatury v ohrožení?

    Éra jedné z nejmíň oblíbených součástí cestování se možná chýlí ke konci. Přelévání šamponů do stomililitrových lahviček a počítání produktů tak, aby se vešly do plastového sáčku, by brzy mohlo být minulostí. Jaký osud ale čeká všechny roztomilé miniatury? Budou kosmetické značky muset přehodnotit marketingové strategie?

    Vaše nejkrásnější noční můra? Nechyběly by v ní couture modely od Roberta Wun

    Robert Wun je jméno, které v kalendáři Pařížského týdne haute couture módy jen tak nepřehlédnete. Hongkongský návrhář debutoval na světoznámém molu v roce 2023. Od té doby si pomalu, ale jistě vydobývá pověst grand couturiéra nové generace. Jeho fascinující a znepokojivé návrhy protkané hororovými motivy milují nejen sociální sítě, ale i celebrity, jako je zpěvačka Beyoncé nebo rapperka Cardi B.

    Odolné oblečení není jen pro bohaté. Dle studie spolu jeho výdrž a cena nekorelují

    Studie z dílny Leeds University potvrdila, že výdrž oblečení a jeho cena spolu nekorelují. Neplatí tedy, že by odolné kousky čekaly pouze na bohaté. Naopak, nejlepších výsledků dosáhly modely se středními tržními cenami. Záleží ovšem rovněž na jiných faktorech, jako je například materiál nebo způsob, jakým se o svůj šatník staráme.

    Ralph Lauren natočil animovaný film. Zazáří v něm jeho ikonický medvídek

    S módním domem Ralph Lauren je již přes dvě dekády spojovaný jeho chlupatý a ikonický symbol, tedy medvídek Polo Bear. Za uplynulá léta se objevil na svetrech, tričkách, kravatách i hodinkách. Americká značka mu však tentokrát věnovala mnohem větší prostor, natočila o něm totiž animovaný film sledující jeho luxusní život a mnohá další dobrodružství.

    Návrat modernizované Phantom kabelky. Zájem o Celine ikonu astronomicky stoupá

    S nástupem návrháře Michaela Rider do čela Celine se módní dům vydal cestou, která spojuje úctu k minulosti s vizí budoucnosti. Designér, jenž dříve u značky pracoval po boku Phoebe Philo, uvedl svou první kolekci. Pevně ji zakotvil v estetice, jež milovníci Celine dodnes obdivují. Jedním z nejsilnějších momentů debutu byl návrat ikonické kabelky Phantom.

    Armani startuje další projekt. V Emirátech postaví své první plážové vily

    Módní domy často nezůstávají pouze u módy a s radostí zasahují i do dalších částí luxusního odvětví. V poslední době čím dál častěji investují do soukromých rezortů, rezidencí nebo klubů. Výjimkou není ani Giorgio Armani. Italský návrhář totiž oznámil plány na výstavbu svých prvních plážových vil na světě, a to ve Spojených arabských emirátech.

    Co znamená pánský streetwear? Jeho finální proměna trvala roky

    Pánský streetwear ušel dlouhou cestu od ulic, kde kdysi vládly oversized hoodies a baggy jeans, až po současnou podobu, která připomíná spíše sofistikovanější verzi gentlemanova šatníku. Jeho DNA stále patří městu, ale formu čerpá z tradice. Zahrnuje saka i košile, boty s aerodynamickou siluetou místo masivních tvarů a kombinace, jež by ještě před několika lety ve stejném kontextu působily nepatřičně.

    Móda v kostce: Fabergé má nového majitele a Burberry se vrací do města

    Módní dům Burberry ohlašuje konec léta. Po kampaních naplněných festivalovou atmosférou putuje zpět do Londýna. Herečka Ashley Tisdale a její značka Being Frenshe vydávají produkty na rty a ruský výrobce luxusních šperků Fabergé má nového majitele. Aukční síň Julien's Auctions pak uspořádala dražbu kousků Whitney Houston.

    Flip phone je zpět. Vrací se v moderní a futuristické podobě

    Kdysi působil jako nezbytný módní doplněk Paris Hilton. Dnes se k němu vrací generace Z, módní svět i technologické značky. Zaklápěcí telefon, dříve symbol stylu a později relikt doby, se stává ikonou, která už dávno neslouží jen k volání. Flip phone v sobě nyní spojuje nostalgii s moderní technologií a estetiku s přesvědčením, že offline je nový luxus.

    Torpedo tenisky dávají sbohem objemu. Na řadu přichází aerodynamika

    V módě se často střídají extrémy. Po éře objemných tenisek, robustních podrážek a nepřehlédnutelné siluety přichází protipól. Torpedo tenisky, jak se říká novému typu subtilní obuvi, se letos stávají odpovědí na únavu z chunky sneaker trendu. Jsou štíhlé, hladké, až aerodynamické. Přinášejí zpět jistou samozřejmost a nenápadnou eleganci, která kontrastuje s energickým a často přehnaným stylem generace Z.

    Adidas a Willy Chavarria sdílí omluvu. Mexiko je viní z přivlastnění tradiční obuvi

    Společnost Adidas a návrhář Willy Chavarria čelí tvrdé kritice poté, co odhalili nejnovější spolupráci v podobě tenisek Oaxaca Slip On. Jedná se o obuv, která odkazuje na tradiční kožené mexické "huarache" sandály. Inspiraci ovšem tvůrci zpočátku neuznali. O víkendu ovšem vydali oficiální omluvu poté, co je Mexiko obvinilo z kulturního přivlastňování.

    Jachty jako symbol luxusního léta. Nesou v sobě příběh i odraz dnešního světa

    Ležíte na přídi, příjemně vás ovívá mořský vánek, na kůži dopadají sluneční paprsky a pod vámi se třpytí tyrkysová hladina. Sociální sítě oslavují jachty jako symbol perfektního léta. Trend jachtingu má za sebou bohatou historii. Zatímco dříve jachty ohromovaly zlatými detaily, dnes vynikají tichou elegancí. Jachty odrážejí hodnoty i náladu současné doby. Proměňují se spolu s naší představou o skutečném bohatství.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―