Více

    ― Reklama ―

    S novým měsícem přichází i čerstvé novinky z beauty světa. Některé značky s radostí vítají Vánoce, zatímco jiné oslavují samy sebe. Na popularitě totiž narůstá takzvaný merch. Společnosti kromě rtěnek, očních stínů nebo pudrů nabízejí také produkty, které mají od jejich klasické nabídky daleko. Všem ovšem připomínají, odkud pochází.

    Stanley cup mánie nekončí. K životu ji opět přivádí E.l.f. Cosmetics

    Dva miláčci sociální sítě TikTok v listopadu spojili své síly. Virální cestovní hrnek Stanley tak vytvořil nový produkt ve spolupráci s E.l.f. Cosmetics. Jedná se o verzi ikonického hrníčku, kterou lze doplnit o držátko na jeden z mnoha populárních olejů na rty z dílny E.l.f. Cosmetics. Opravdoví fanoušci si ho pak mohou personalizovat pomocí řady make-upem inspirovaných samolepek.

    Bubble se Sephora trůnu nevzdá. Dál cílí na beauty světem posedlé tweens

    Značka Bubble se proslavila především mezi mladými teenagery, známými také jako tweens. Na sociálních sítích jsou ovšem slavní spíše jako Sephora kids. Jedná se totiž o část mladé generace, posedlou beauty produkty, a to navzdory svému nízkému věku. Mezi jejich favority patří také zmíněná společnost, která pro ně připravila novinku, a to obal na balzám s hravými přívěsky.

    Zdroj: Bubble

    Luxusnější merch pro dospělé nabízí Rabanne. Nechte se oslnit highlighterem i jeho taštičkou

    Dospělí si ovšem zamilují spíše nejnovější produkt z dílny Rabanne. Jedná se totiž o luxusní stylové pouzdro na pudrový highlighter. Stejně jako samotný produkt, i jeho obal zdobí zlaté metalické odlesky. Rovněž on však nabízí jistou hravost, a to v podobě přívěsků, umožňujících jeho personalizaci. Vybrat si můžete z řady drahokamů, posunujících lesk obalu na další úroveň.

    Zdroj: Rabanne

    CeraVe dobývá nové území. Značka odhalila první přípravky na vlasy

    Beauty společnost CeraVe se na sociálních sítích proslavila především díky své inkluzivní povaze. Díky neutrálnímu a hydratujícímu složení jejích produktů ji totiž doporučují mnozí dermatologové. Nyní se společnost rozhodla prozkoumat dosud neprobádané beauty vody. Zveřejnila totiž svou první řadu na vlasy, obsahující stejné ceramidy, které proslavily také její skin care řadu.

    Zdroj: CeraVe

    MAC má ohledně letošní barvy Vánoc jasno. Vsadil na luxusní zlatou

    Beauty značka MAC ovšem navzdory sychravému podzimnímu počasí očekává Vánoce. Vydala totiž letošní sváteční kolekci s názvem Gift of Gold. Je tedy jasné, jaký odstín bude dle ní letošním svátkům vládnout. Součástí řady jsou klasické rtěnky, oční stíny, řasenky nebo tvářenky, ovšem zabalené do zlatavého metalického obalu, zdobeného luxusními art deco motivy.

    @nicoleevstatiev This Holiday Collection is all about Gifting yourself and everyone you love 🎁💝 #macholiday #igivemac #maccreator #emeacreator #giftofgold #giftideas @maccosmetics ♬ we fell in love in october – girl in red

    Zdroje: WWD, The Industry Beauty, New Beauty, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Foto:Bubble

    Listopad vítá očekávané beauty produkty. Na oblibě narůstá hravý merch

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    S novým měsícem přichází i čerstvé novinky z beauty světa. Některé značky s radostí vítají Vánoce, zatímco jiné oslavují samy sebe. Na popularitě totiž narůstá takzvaný merch. Společnosti kromě rtěnek, očních stínů nebo pudrů nabízejí také produkty, které mají od jejich klasické nabídky daleko. Všem ovšem připomínají, odkud pochází.

    - Reklama -

    Stanley cup mánie nekončí. K životu ji opět přivádí E.l.f. Cosmetics

    Dva miláčci sociální sítě TikTok v listopadu spojili své síly. Virální cestovní hrnek Stanley tak vytvořil nový produkt ve spolupráci s E.l.f. Cosmetics. Jedná se o verzi ikonického hrníčku, kterou lze doplnit o držátko na jeden z mnoha populárních olejů na rty z dílny E.l.f. Cosmetics. Opravdoví fanoušci si ho pak mohou personalizovat pomocí řady make-upem inspirovaných samolepek.

    Bubble se Sephora trůnu nevzdá. Dál cílí na beauty světem posedlé tweens

    Značka Bubble se proslavila především mezi mladými teenagery, známými také jako tweens. Na sociálních sítích jsou ovšem slavní spíše jako Sephora kids. Jedná se totiž o část mladé generace, posedlou beauty produkty, a to navzdory svému nízkému věku. Mezi jejich favority patří také zmíněná společnost, která pro ně připravila novinku, a to obal na balzám s hravými přívěsky.

    Zdroj: Bubble

    - Reklama -

    Luxusnější merch pro dospělé nabízí Rabanne. Nechte se oslnit highlighterem i jeho taštičkou

    Dospělí si ovšem zamilují spíše nejnovější produkt z dílny Rabanne. Jedná se totiž o luxusní stylové pouzdro na pudrový highlighter. Stejně jako samotný produkt, i jeho obal zdobí zlaté metalické odlesky. Rovněž on však nabízí jistou hravost, a to v podobě přívěsků, umožňujících jeho personalizaci. Vybrat si můžete z řady drahokamů, posunujících lesk obalu na další úroveň.

    Zdroj: Rabanne

    CeraVe dobývá nové území. Značka odhalila první přípravky na vlasy

    Beauty společnost CeraVe se na sociálních sítích proslavila především díky své inkluzivní povaze. Díky neutrálnímu a hydratujícímu složení jejích produktů ji totiž doporučují mnozí dermatologové. Nyní se společnost rozhodla prozkoumat dosud neprobádané beauty vody. Zveřejnila totiž svou první řadu na vlasy, obsahující stejné ceramidy, které proslavily také její skin care řadu.

    Zdroj: CeraVe

    MAC má ohledně letošní barvy Vánoc jasno. Vsadil na luxusní zlatou

    Beauty značka MAC ovšem navzdory sychravému podzimnímu počasí očekává Vánoce. Vydala totiž letošní sváteční kolekci s názvem Gift of Gold. Je tedy jasné, jaký odstín bude dle ní letošním svátkům vládnout. Součástí řady jsou klasické rtěnky, oční stíny, řasenky nebo tvářenky, ovšem zabalené do zlatavého metalického obalu, zdobeného luxusními art deco motivy.

    @nicoleevstatiev This Holiday Collection is all about Gifting yourself and everyone you love 🎁💝 #macholiday #igivemac #maccreator #emeacreator #giftofgold #giftideas @maccosmetics ♬ we fell in love in october – girl in red

    Zdroje: WWD, The Industry Beauty, New Beauty, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Sarah Burton zpět v záři reflektorů. S Givenchy navrací na scénu ženskou sílu

    Uplynulý Pařížský týden módy světu představil jeden z vysoce očekávaných návrhářských debutů. Designérka Sarah Burton totiž odhalila první kolekci pro módní dům Givenchy. Jedná se o dosavadní vrchol její kariéry, už tak definované široce uznávanou tvorbou. Nová pozice ji ale vnáší do popředí a dává prostor potřebné ženské energii.

    Okořeňte si dovolenou divokým výletem. I do pouště vynesete trendy outfity

    Přelom zimy a jara vyloženě láká k odjezdu na exotickou dovolenou. Chladné měsíce tu byly už příliš dlouho a tělo si říká o pořádnou dávku horkého slunce. Ať už se chystáte do jakékoliv destinace, pokud máte možnost navštívit při svém výletu místní poušť, neváhejte. Nabídne vám perfektní zážitky, jedinečné aktivity, a navíc i dechberoucí fotky.

    Vpusťte do domova jaro. K životu ho přivedou trendy interiérové doplňky

    S blížícím se jarem přichází čas na nové projekty. Tím může být také obnova vašeho zimou znuděného domova. Nemusí se ovšem jednat o velké renovace, ani investice. Pokoje vám rozzáří nálož trendy interiérových doplňků, které doslova křičí prosluněnými dny. Zaměřte se především na výrazné odstíny, ale rovněž hravé a nezvyklé tvary.

    Další noodle boy láme sociální sítě. Hvězda Mark Eydelshteyn boduje ve filmu Anora

    Ruský herec Mark Eydelshteyn se za několik měsíců stal jménem, které rezonuje jak v Hollywoodu, tak na sociálních sítích. Jeho výkon ve filmu Anora, kde ztvárnil syna oligarchy, jenž se ožení se striptérkou, mu vynesl přirovnání k Timothée Chalamet. Nemá jen talent a šarm, navíc dokonale zapadá do fenoménu „noodle boy“, který kraluje internetu.

    Seán McGirr pokračuje v tajemné linii. Alexander McQueen FW25 je ódou na viktoriánskou eleganci

    Značka Alexander McQueen představila na Pařížském týdnu módy pod vedením nového kreativního ředitele Seána McGirr svou kolekci pro podzim a zimu 2025. Návrhář, již ve své třetí sezóně u tohoto módního domu, čerpal inspiraci z viktoriánského období a dandysmu, čímž vytvořil kolekci, která spojuje historické prvky s moderní estetikou.

    Skončila historická módní kapitola. Jonathan Anderson dal sbohem Loewe

    Další z módních spekulací nabyla reálných obrysů. Módní dům Loewe potvrdil odchod svého dosavadního kreativního ředitele Jonathana Anderson. Návrhář u značky strávil 11 let, a tak se jedná o konec skutečně významné módní kapitoly. Nenápadného výrobce kabelek a kožených produktů totiž přetvořil do světově proslulého brandu.

    Stylový čaj o páté. Překvapte dokonalým rituálem s luxusní výbavou

    Čaj o páté je perfektní příležitostí, jak sezvat své přátele a probrat všechny poslední novinky. Kavárny jsou pro tuto událost skvělým místem, ovšem dýchánek v pohodlí domova je zase úplně jiný zážitek. Vyzbrojte se na takové chvíle svojí osobní čajovou sadou a oslňte své blízké luxusní výbavou, kterou vám budou tiše závidět.

    Vstupte do denim říše divů. Skutečně kvalitní džíny překopou váš šatník

    Džíny patří mezi kousky, které bez výjimky nachází místo v šatníku každého z nás. Díky své univerzálnosti dokáží prokázat nezaměnitelnou módní službu. Stejně tak ovšem zvládnou kvůli své neforemnosti či špatnému střihu outfit podkopat....

    Kdo se má v té záplavě vyznat? Tyhle kosmetické štětce vám bohatě stačí

    Make-up je zábavou i uměním, avšak čeho je moc, toho je příliš. Zatímco potřebu nové řasenky či tužky na obočí obhájíte zvědavostí nebo vypotřebováním předchozího produktu, kosmetické štětce jsou často velkou neznámou. Jak se rozhodnout, který opravdu potřebujete a jaký je zbytečnost navíc? Možná budete překvapeni, jak málo vám stačí.

    Nová výstava odhaluje módní dialog dvou přátel. Maže hranice mezi Alaïa a Mugler

    Módní návrháři jsou často chápáni jako rozdílné talenty, neustále se předhánějící a navzájem si konkurující. Opačný příběh však vypráví nová výstava v Paříži z dílny The Azzedine Alaïa Foundation. Zaměřuje se totiž na tvorbu francouzsko-tuniského designéra, kterou silně ovlivnilo přátelství s dalším módním velikánem, Thierrym Mugler.

    Mobil jako pravá ruka. Ohákněte denního pomocníka do trendy obalu

    Doplňky jsou nepostradatelnou součástí outfitu. Bez nich často výsledný look vypadá neúplný, jako kdyby mu něco chybělo. Jedním z takových doplňků může snadno být i váš mobil. Na výběr existuje nepřeberné množství šikovných detailů, které se nezastavují jen u obyčejných krytů. Můžete využít přívěsky, kabelky, zkrátka cokoliv, co bude ladit.

    Někdy bereme oblečení až moc vážně. Chci, aby ženy po mých šatech sáhly i po letech, míní autorka Zkomnaty

    Za zrodem brněnské značky Zkomnaty stála láska pro vintage i touha po udržitelné módě. Její autorka Viviana Bordásová šije nadčasové kousky, které se nebudete bát vzít do divadla, ani na pizzu. Oblečení totiž dle ní občas bereme až moc vážně. Svůj jedinečný postoj k módě projevuje talentovaná tvůrkyně i ve svých kolekcích, pohybujících se mezi stylovou nestárnoucí klasikou a hravými limitovanými návrhy.

    Gucci vyrazil módní scéně dech. Jeho novým kreativním ředitelem je Demna Gvasalia

    Další ze světových návrhářů mění dosavadní pozici. Designér Demna Gvasalia nečekaně odstoupil z kreativního vedení Balenciaga. Místo toho se stane novým šéfem Gucci. Módní scéna spekulovala o hned několika jménech potencionálních nástupců Sabata de Sarno, ale Gvasalia mezi ně nepatřil. Její reakce na překvapivou novinku je proto smíšená.

    Pravým výhercem Oscarů je nude lip. Make-up z „devadesátek“ dobývá trendy

    Většina diváků uplynulého předávání cen Oscar soustředila svou pozornost na nominované filmy, herce a herečky. Beauty nadšenci však upnuli svou pozornost na slavnostní looky známých osobností. Neuniklo jim proto, že jasným výhercem se tentokrát stal nude lip. Na scénu se tedy opět navrací klasický a nadčasový look z 90. let minulého století.

    Móda v kostce: Lily Collins oblékla Calvin Klein a Vivienne Westwood míří do Indie

    I když série týdnů módy skončila, čeká módní svět řada lákavých novinek. Jimmy Choo oblékl kabelky Bon Bon za pomocí Swarovski do luxusního kabátu. Zpěvačky FKA Twigs, Caroline Polachek a Tyla září ve festivalové kampani H&M. Tváří jarní kolekce Calvin Klein se zase stala herečka Lily Collins. Vivienne Westwood se pak poprvé vydá do Indie.

    Louis Vuitton zahájil novou beauty éru. Vkročí do ní s legendární Pat McGrath

    Módní dům Louis Vuitton je známý nejen pro své ready-to-wear kolekce, ale také luxusní a ikonické kufry. Nyní ovšem hodlá otevřít novou kapitolu, od které si slibuje stejný úspěch. Společně se světově proslulou make-up umělkyní Pat McGrath totiž vydá svou první beauty řadu rtěnek, balzámů a paletek La Beauté. Odhalí ji letos na podzim.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―