Více

    ― Reklama ―

    Nová sezóna nepřináší pouze nové ready-to-wear, představuje i novinky v designérských HOME kolekcích. V interiérech se snoubí lehká okázalost se zaměřením na kvalitní základní materiály se špetkou zábavných prvků, které jsou dnes v našem hledáčku. Letos vynecháváme výrazné barvy a upřednostňujeme spíše zemité či pastelové odstíny. Někdy k snovému bydlení stačí opravdu málo. Nevěřili byste, co dokáže jedna malá dekorace. Okořeňte letní domácí atmosféru s bytovými doplňky předních módních domů a staňte se vládci nekonvenčního stylu!

    Loro Piana vzdává hold řemeslné zručnosti 

    Nová HOME kolekce v sobě mísí řadu nečekaných textur a hmatových vjemů. Oslavuje ruční výrobu a klasické vzory. Od proužků až po kostky. Základy čalouněného nábytku Loro Piana vytváří pouze z vybraných dřevin. Stejně tak si důkladně vybírá i kašmír či vlnu.

    Foto: Loro Piana

    Každý domov musí mít svou specifickou vůni! Proto můžete začít jednoduše. Loro Piana svíčky jsou doslova udržitelná umělecká díla. Nejenže si pořídíte specifickou vůni, ale zároveň si pořídíte kousek Nového Zélandu či Mongolska, odkud módní dům odebírá veškeré ingredience pro výrobu! Na léto doporučujeme květinové esence. Všechny obaly jsou samozřejmě recyklovatelné.

    Foto: Loro Piana

    Pokud si lámete hlavu nad novým servírovacím nádobím, pořiďte si například prkénka na krájení pizzy či servírování předkrmů. Na letní dýchánky jsou oba objekty must-have.

    Foto: Loro Piana

    Missoni Home se barev nebojí

    Kromě classy vzhledu letošnímu létu dominuje i hravost. U Missoni se doporučujeme poohlédnout po textilních předmětech. Dotáhnou totiž letní atmosféru k naprostému vrcholu dokonalosti. Hravé vzory lemují téměř každý kousek, proto je značka vhodná na sezónní dekorace a výzdobu. Na podzim můžete všechny textilní objekty vyměnit za jiné, umírněnější.

    Foto: Missoni

    Mezi naše favority kromě klasického textilu patří i župany. Díky jednoduchému boho stylu evokují pocit letního dobrodružství.

    Foto: Missoni

    Letní koktejly jedině s Ralphem

    Ralph Lauren, snad nejvíce „old money“ značka, letos přišla s úžasným setem na přípravu drinků. Komplet obsahuje veškeré základní vybavení s nímž okouzlíte každou návštěvu. Luxusní vzhled umocňují zlaté a kožené prvky. Skleněné části pocházejí z Maďarských továren.

    Foto: Ralph Lauren

    O zábavu se postará herní set Flower Chess. Jde o mistrovské dílo, je totiž celý vyroben ručně a každý kousek je unikát.

    Foto: Ralph Lauren

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek je redaktorem a správcem sociálních sítí FashionUP. Ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější.

    ― Reklama ―

    Letní měsíce si vyžadují oživení nejen šatníku, ale i domova! Osvěžte své království designovými doplňky

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nová sezóna nepřináší pouze nové ready-to-wear, představuje i novinky v designérských HOME kolekcích. V interiérech se snoubí lehká okázalost se zaměřením na kvalitní základní materiály se špetkou zábavných prvků, které jsou dnes v našem hledáčku. Letos vynecháváme výrazné barvy a upřednostňujeme spíše zemité či pastelové odstíny. Někdy k snovému bydlení stačí opravdu málo. Nevěřili byste, co dokáže jedna malá dekorace. Okořeňte letní domácí atmosféru s bytovými doplňky předních módních domů a staňte se vládci nekonvenčního stylu!

    - Reklama -

    Loro Piana vzdává hold řemeslné zručnosti 

    Nová HOME kolekce v sobě mísí řadu nečekaných textur a hmatových vjemů. Oslavuje ruční výrobu a klasické vzory. Od proužků až po kostky. Základy čalouněného nábytku Loro Piana vytváří pouze z vybraných dřevin. Stejně tak si důkladně vybírá i kašmír či vlnu.

    Foto: Loro Piana

    Každý domov musí mít svou specifickou vůni! Proto můžete začít jednoduše. Loro Piana svíčky jsou doslova udržitelná umělecká díla. Nejenže si pořídíte specifickou vůni, ale zároveň si pořídíte kousek Nového Zélandu či Mongolska, odkud módní dům odebírá veškeré ingredience pro výrobu! Na léto doporučujeme květinové esence. Všechny obaly jsou samozřejmě recyklovatelné.

    - Reklama -

    Foto: Loro Piana

    Pokud si lámete hlavu nad novým servírovacím nádobím, pořiďte si například prkénka na krájení pizzy či servírování předkrmů. Na letní dýchánky jsou oba objekty must-have.

    Foto: Loro Piana

    Missoni Home se barev nebojí

    Kromě classy vzhledu letošnímu létu dominuje i hravost. U Missoni se doporučujeme poohlédnout po textilních předmětech. Dotáhnou totiž letní atmosféru k naprostému vrcholu dokonalosti. Hravé vzory lemují téměř každý kousek, proto je značka vhodná na sezónní dekorace a výzdobu. Na podzim můžete všechny textilní objekty vyměnit za jiné, umírněnější.

    Foto: Missoni

    Mezi naše favority kromě klasického textilu patří i župany. Díky jednoduchému boho stylu evokují pocit letního dobrodružství.

    Foto: Missoni

    Letní koktejly jedině s Ralphem

    Ralph Lauren, snad nejvíce „old money“ značka, letos přišla s úžasným setem na přípravu drinků. Komplet obsahuje veškeré základní vybavení s nímž okouzlíte každou návštěvu. Luxusní vzhled umocňují zlaté a kožené prvky. Skleněné části pocházejí z Maďarských továren.

    Foto: Ralph Lauren

    O zábavu se postará herní set Flower Chess. Jde o mistrovské dílo, je totiž celý vyroben ručně a každý kousek je unikát.

    Foto: Ralph Lauren

    ― Reklama ―

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Krása střídá nádheru. Praktické SPF balzámy maskují ochranu za elegantní líčení

    Více produktů v jednom je vždy praktická volba. Ne vždy sice takový výrobek nutně znamená perfektní účinek na všech frontách, SPF balzámy se ale rozhodně řadí mezi svaté grály léta. Vylepší každodenní kosmetickou rutinu nejen ochranou proti slunci, zároveň nabídnou buď decentní zabarvení, nebo dokonce podmanivé zvýraznění rtů.

    Gustaf Westman daroval Mercedesu pastelovou duši. Model CLA obohatil i o stan

    Když se řekne ikona skandinávského designu, vybaví se vám možná nábytek nebo interiéry s nádechem minimalismu. Ale Gustaf Westman, švédský mistr hravých proporcí, právě rozbil další klišé. Ve spolupráci s Mercedes-Benz totiž přetvořil model CLA do podoby, kterou automobilový svět ještě nezažil, a která se u automobilky jednoznačně stane dominantou roku 2025.

    Móda v kostce: Gigi Hadid nasadí Moon Boot a Louis Vuitton vítá Real Madrid

    Konec týdne přinesl nečekané novinky. Modelka Gigi Hadid hodlá skrze svou značku Guest in Residence spolupracovat s Moon Boot. Návrhář Haider Ackermann odhalil speciální kolekci pro Canada Goose a Louis Vuitton odstartoval partnerství s Real Madrid. Společnost L'Oréal vydá novou udržitelnou kampaň a Zegna představil kolekci pro léto 2026.

    Chanel odhalil recyklační program Nevold. Na vyřešení nadprodukce však nestačí

    Módní dům Chanel učinil krok směrem k udržitelnější budoucnosti. Představil komplexní recyklační program Nevold, zaměřený na efektivní zpracování textilního odpadu, nevyužitých materiálů a neprodaného zboží. Pro Chanel představuje řešení, jak bojovat s nedostatkem vzácných materiálů, jako je kašmír, hedvábí a kůže. Kritici ale namítají, že recyklace nevyřeší největší problém módního světa, tedy nadprodukci.

    Sarah Burton vydala další debut. Pro Givenchy představila první kampaň

    Nová kreativní ředitelka Givenchy, návrhářka Sarah Burton, odhalila svou premiérovou přehlídku letos v březnu. Po odhalení kolekce pro podzim letošního roku tak nyní vydává svou první kampaň. Do hlavních rolí dosadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, jež má na kontě i populární snímek Babygirl.

    Designerský kolotoč změn je u konce. Z korunování však vynechal ženy

    Již od loňského roku zažívala módní scéna zdánlivě nekončící změny ve vedení nejznámějších módních značek. Netrpělivé sledování dlouho očekávaných novinek je však u konce. Většina z dříve uvolněných vedoucích pozic byla tedy úspěšně zaplněna. Nelze si ovšem nevšimnout, že na vysněných módních trůnech chybí hlavně ženy.

    Nostalgie se opět hlásí o slovo. Oživila zapomenuté anklets

    Další z aktuálních letních trendů potvrdil, že nostalgie ovládá letošní módní scénu. Modelky i it-girls navrátily dávno zapomenuté anklets. Náramky na kotníky si mnozí z nás spojují spíše s radostným dětstvím a letními tábory než elegantním doplňkem. Současné varianty kdysi populárního šperku ovšem slibují vše od hravosti až po nadčasovost.

    Louis Vuitton naverboval další hvězdu. V kampaních zazáří Jeremy Allen White

    Módní dům Louis Vuitton rozšířil svůj casting ambasadorů. Novou tvář tentokrát vybral z řady herců, zastupovat ho proto bude Jeremy Allen White. Značka potvrdila spekulace, jež vznikly poté, co ho oblékla na letošní ročník Met Gala. Jedná se postílení hercova rostoucího vlivu v módním světě, který odstartoval již loňskou kampaní pro Calvin Klein.

    Letní doplňky podléhají maximalismu. Výrazné brýle doplní tradiční perly

    Léto odrážející se v lesku doplňků. Přesně to bude hlavním cílem letošní prázdninové módy. Trendy nikdy nespí, a tak je z uplynulých přehlídek i aktuální nabídky návrhářů jasné, co se bude v létě nosit. Maximalismus se míchá s klasikou a někteří z oblíbenců pronikají na scénu již od jara. Letní doplňky nabízí divokou jízdu, nechte se proto svézt na její vlně.

    TikTok vybízí k opravdovému odpočinku. Propaguje ho trendy cozymaxxing

    Sociální síť zodpovědná za nespočet nebezpečných, nebo minimálně neužitečných, trendů a tipů obrátila. TikTok aktuálně propaguje koncept cozymaxxing, představující výzvu k opravdovému, vědomému a promyšlenému odpočinku. Za cíl má přimět uživatele populární platformy, aby zpomalili a naučili se relaxovat bez rozptýlení a spěchu.

    Gucci v proměnách času. Kdo psal nejstylovější módní kapitolu?

    Gucci. Slovo, které evokuje italskou eleganci, sebevědomí, teatrálnost i nekonečnou proměnlivost. Módní instituce vznikla ve Florencii jako malá brašnářská dílna, pod rukama kreativních ředitelů ale vyrostla ve značku formující aktuální trendy. Každý z kreativních lídrů, od svůdného Toma Forda po výstředního Alessandra Michele, zanechal na společnosti stopu, jež přetvořila šatníky i představu toho, co znamená být Gucci.

    Konec rozhodovací paralýzy. Na dovolenkové outfity stačí šest kousků

    Ať už bojujete s místem v kufru, nebo si nechcete na dovolené lámat hlavu s outfity, klíčem je chytré plánování. Ne nadarmo se říká, že kdo je připraven, není překvapen. Možná ale budete překvapeni vy, jakými různými způsoby lze využít oblíbené oblečení. S jednoduchými šesti kousky jste totiž schopni vykouzlit šatník na celou dovolenou.

    Letní znevýhodnění. Proč pánská móda stále přešlapuje v kruhu?

    Zatímco dámské kolekce léta hýří barvami, tvary i možnostmi, muži zůstávají znevýhodnění. Móda se sice každou sezónu posouvá, ale pro pánský šatník, jako by to neplatilo. Rok co rok, s příchodem teplejších dnů, oprašujeme stejný archetyp, tedy kraťasy, košile a mokasíny. Znovu a znovu. A když už se někde zableskne naděje, zpravidla má cenovku jako ojetý vůz a visí pod logem luxusního módního domu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―