More

    Možná máte v sobě zakódovanou touhu být mořskou pannou, která pramení z vašeho dětství a vzpomínek na pohádku Malá mořská víla. Skvělou zprávou je, že díky rostoucímu TikTok trendu se tento zapomenutý sen může stát součástí každodenní reality. Jde se na párty. Kam? Pod mořskou hladinu. A dress code? Tajemný a čarokrásný „Mermaidcore“.

    Nekontrolovatelný trendy živel

    Lákavý svět odehrávající se pod mořskou hladinou představuje v hranicích módy opakovanou inspiraci pro návrháře. Oblibu si získal již ve zlatých 90. letech, zejména díky Giannimu Versace, který dal mušlím, perlám, mořským hvězdicím a křiklavým barvám svůdný status quo. Jeho mistrovský odkaz s nádechem exotiky později zúročila Donatella Versace, naposledy a nejvýrazněji ve své kolekci jaro/léto 2021. Motivy nápadně připomínající mořskou tematiku se objevily také v nejnovější resortní kolekci domu Louis Vuitton. V poslední době se však „Mermaidcore“ stal samostatným nespoutaným živlem, který kraluje nejen přehlídkám, ale i sociálním sítím, streetstylu, líčení a doplňkům. Je třeba vytáhnout oční stíny s co nejtyrkysovějším podtónem, přidat k líčení „wet hair look“ a šup do vody!

    Podmanivé mušle

    Je těžké představit si mořskou pannu bez jejího mušlového topu. Nemusíte se vydávat na rybářskou výpravu, abyste si ho mohli obléknout, stačí si vybrat ten správný od značek Bahía Maria nebo Bluemarine. Skvěle se kombinují s lehkou košilí nebo průsvitným přehozem.

    Zdroj: Bahía Maria, Bluemarine

    Flitry odrážející všechny barevné odlesky

    Od azurové, přes královskou modř, tyrkysově zelenou až po indigovou. Jednou z esencí „Mermaidcore“ jsou rozhodně syté a zářivé barvy spjaté s flitry. Nejlépe se do nich zcela zahalíte ve smyslných šatech od Nensi Dojaka nebo Tom Ford.

    Zdroj: Nensi Dojaka, Tom Ford

    Sázka na krystaly a háčkované doplňky

    Rozmanitost je jedním z obrovských plusů tohoto trendu. Nemusíte se držet přesných pravidel, raději se nechte vést svou intuicí. Záleží jen na vás, jeden den bude vaším přítelem kabelka z kolekce Versace x Dua Lipa. Jindy zase ležérní háčkovaná Prada.

    Zdroje: Versace, Prada

    Dáma s perlovou náušnicí… ale od Diora

    Pokud chcete svůj outfit doladit ve stylu mořské panny, tvořivosti se meze nekladou, ale rozhodně byste neměli vynechat perly. Nic není lepším doplňkem než ten vylovený přímo z moře. Exkluzivní šperky nabízí Yoko London a nikdo jiný než Dior.

    Zdroj: Yoko London, Dior

    Zdroje: WWD

    Letní cesta do fantazie s „Mermaidcore“

    Módní novinky v kostce: Loewe má novou ambasadorku, Chanel vydal luxusní rtěnky a Bulgari odhalil kabelku Roma

    Konec týdne přináší novinky ze světa módy. Společnost Loewe zveřejnila jméno nejnovější ambasadorky. Stane se jí čínská herečka a zpěvačka Yang Mi. Chanel zase ohromil své fanoušky novou řadou luxusních rtěnek. Bulgari pro změnu oslavuje vydání nového modelku kabelky s názvem Roma. Barcelonský týden svatební módy pak odhalil první část nadcházející kampaně.

    Vlakem Belle Epoque zpátky v čase. Nasedněte do skutečné hvězdy proslulé švýcarské železnice

    Máte chuť si trochu zacestovat v čase? Pod luxusním cestováním si obvykle představíme soukromé tryskáče, jachty nebo sporťáky. Ale co exkluzivní, romantická cesta vlakem Belle Epoque, která vás přenese uprostřed švýcarských Alp do zlaté éry Orient Expressu.

    Paříž zhlédla další přehlídky. Na scénu nastoupil Marni, Dries Van Noten, Courrèges i Rahul Mishra

    Návštěvníci Pařížského týdne módy si užili další vysoce očekávané přehlídky. Patřila mezi ně minimalistická a elegantní show značky Courrèges. Oceněná byla ovšem i show indického návrháře Rahul Mishra, která přinesla paletu pestrých barev. Úspěšnou premiéru pak oslavila společnost Marni. V Paříži totiž prezentovala poprvé. Van Dries Noten zase překvapil eklektickými variantami klasických kousků.

    It bags jako investice: Které modely od Fendi se vyplatí?

    Absolutně nejprodávanější kabelkou značky Fendi je s největší pravděpodobností legendární Baguette. Po svém debutu v 90. letech způsobila značný rozruch a je často označována za první it bag moderní éry. Značka sama mimo jiné aktivně rozšiřuje své portfolio o další úspěšné modely. Pojďte se s námi podívat, které kabelky mohou představovat nový investiční kousek do vašeho šatníku.