Více

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Takzvaná K-Wave přelila světovou pop kulturu už před několika lety. Od té doby ovšem nabírá na síle a jihokorejská hudba, filmy, seriály i móda se tak stávají čím dál populárnějšími. Sílící obsese pak neminula ani korejskou kosmetiku. Její značky tak na světovém beauty trhu s přehledem vítězí.

    Kosmetika z jižní Koreji se v posledních letech pomalu ale jistě rozšířila po celém světě. Opěvují ji beauty influenceři, dermatologové i slavné osobnosti. Láká totiž na svou spojitost s korejskou pop kulturou, tedy slavnými filmy a seriály nebo oblíbeným K-popem. Zároveň ale slibuje jednolitou, lesklou a plně hydratovanou pleť. Pokud se s ní však seznamujete poprvé, můžete se v jejím množství snadno utopit.

    COSRX proslavila trendy šnečí esence. Mile vás překvapí i ostatní produkty

    O značce COSRX snad slyšel každý, kdo se o beauty svět alespoň trochu zajímá. Sociální sítě si totiž získala její ikonická esence, obsahující mucin, pocházející z hlemýžďů. Neobvyklá ingredience totiž slibuje, že pleť jednoduše opraví a zhydratuje. Oblíbené jsou proto i další produkty ze stejné řady. Fanoušky značky nadchly také náplasti na akné, takzvané pimple patches, které pupínky za pár hodin vysuší a zmírní zarudnutí.

    Innisfree si libuje v přírodních ingrediencích. Využívá především tradiční zelený čaj

    Další oblíbenou korejskou značkou je ta s názvem Innisfree. Populární je mezi milovníky korejské kosmetiky především díky svým přírodním ingrediencím. Nejčastěji totiž používá uklidňující zelený čaj. Zároveň ho však propojuje s tradičními aktivními látkami, jako je například retinol. Její produkty si pak vychvalují především vlastníci suché a citlivé pokožky. Snad nejoblíbenější je sérum Retinol Cica Moisture Recovery.

    Zdroj: Innisfree

    Dr. Jart+ postavil své jméno na trendy maskách. Najde řešení pro každý skincare problém

    Pod jménem Dr. Jart+ si nejspíše představíte řadu různých jednorázových masek. Beauty společnost se totiž na sociálních sítích proslavila především pomocí jejich různorodých variant, slibujících opravit snad každou skincare nesrovnalost. Experti na jihokorejskou kosmetiku ovšem doporučují také další produkty. Pro začátek můžete vyzkoušet například krém, jehož cílem je opravit narušenou kožní bariéru.

    Zdroj: Dr. Jart+

    Mezi korejské klasiky patří i Missha. Osloví hlavně řada Time Revolution

    Úplně neznámé vám jistě není ani jméno Missha. Korejská značka se totiž proslavila svou řadou Time Revolution, obsahující inovativní fermentované ingredience. S otravnými beauty problémy si poradí i dávka probiotik nebo retinolu.

    Zdroj: Missha

    Potěší vás ale i její opalovací krémy na obličej, které seženete hned v několika variantách a typech SPF ochrany. Všechny ovšem zachovávají pokožku hladkou a matnou, a tak ani nepoznáte, že jste si produkt nanesli. Perfektně tedy reprezentují jádro korejské kosmetiky.

    @songofskin If I was new to skincare this is exactly what I would use 🫧✨ Korean beauty is my absolute favorite and this is the best routine for beginners #skincare #glassskin #glowyskin #koreanbeauty #essence #texturedskin #acne #skincareroutine #skincareforbeginners ♬ original sound – Song Of Skin

    Zdroje: Good House Keeping, Tribune Wired, Forbes, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Korejská kosmetika přebírá světový beauty trh. Objevte její top značky

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Takzvaná K-Wave přelila světovou pop kulturu už před několika lety. Od té doby ovšem nabírá na síle a jihokorejská hudba, filmy, seriály i móda se tak stávají čím dál populárnějšími. Sílící obsese pak neminula ani korejskou kosmetiku. Její značky tak na světovém beauty trhu s přehledem vítězí.

    - Reklama -

    Kosmetika z jižní Koreji se v posledních letech pomalu ale jistě rozšířila po celém světě. Opěvují ji beauty influenceři, dermatologové i slavné osobnosti. Láká totiž na svou spojitost s korejskou pop kulturou, tedy slavnými filmy a seriály nebo oblíbeným K-popem. Zároveň ale slibuje jednolitou, lesklou a plně hydratovanou pleť. Pokud se s ní však seznamujete poprvé, můžete se v jejím množství snadno utopit.

    COSRX proslavila trendy šnečí esence. Mile vás překvapí i ostatní produkty

    O značce COSRX snad slyšel každý, kdo se o beauty svět alespoň trochu zajímá. Sociální sítě si totiž získala její ikonická esence, obsahující mucin, pocházející z hlemýžďů. Neobvyklá ingredience totiž slibuje, že pleť jednoduše opraví a zhydratuje. Oblíbené jsou proto i další produkty ze stejné řady. Fanoušky značky nadchly také náplasti na akné, takzvané pimple patches, které pupínky za pár hodin vysuší a zmírní zarudnutí.

    Innisfree si libuje v přírodních ingrediencích. Využívá především tradiční zelený čaj

    Další oblíbenou korejskou značkou je ta s názvem Innisfree. Populární je mezi milovníky korejské kosmetiky především díky svým přírodním ingrediencím. Nejčastěji totiž používá uklidňující zelený čaj. Zároveň ho však propojuje s tradičními aktivními látkami, jako je například retinol. Její produkty si pak vychvalují především vlastníci suché a citlivé pokožky. Snad nejoblíbenější je sérum Retinol Cica Moisture Recovery.

    - Reklama -

    Zdroj: Innisfree

    Dr. Jart+ postavil své jméno na trendy maskách. Najde řešení pro každý skincare problém

    Pod jménem Dr. Jart+ si nejspíše představíte řadu různých jednorázových masek. Beauty společnost se totiž na sociálních sítích proslavila především pomocí jejich různorodých variant, slibujících opravit snad každou skincare nesrovnalost. Experti na jihokorejskou kosmetiku ovšem doporučují také další produkty. Pro začátek můžete vyzkoušet například krém, jehož cílem je opravit narušenou kožní bariéru.

    Zdroj: Dr. Jart+

    Mezi korejské klasiky patří i Missha. Osloví hlavně řada Time Revolution

    Úplně neznámé vám jistě není ani jméno Missha. Korejská značka se totiž proslavila svou řadou Time Revolution, obsahující inovativní fermentované ingredience. S otravnými beauty problémy si poradí i dávka probiotik nebo retinolu.

    Zdroj: Missha

    Potěší vás ale i její opalovací krémy na obličej, které seženete hned v několika variantách a typech SPF ochrany. Všechny ovšem zachovávají pokožku hladkou a matnou, a tak ani nepoznáte, že jste si produkt nanesli. Perfektně tedy reprezentují jádro korejské kosmetiky.

    @songofskin If I was new to skincare this is exactly what I would use 🫧✨ Korean beauty is my absolute favorite and this is the best routine for beginners #skincare #glassskin #glowyskin #koreanbeauty #essence #texturedskin #acne #skincareroutine #skincareforbeginners ♬ original sound – Song Of Skin

    Zdroje: Good House Keeping, Tribune Wired, Forbes, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Svět luxusu otevírá dveře budoucnosti. Za bitcoiny koupíte i jachtu nebo hodinky

    Luxusní průmysl drží krok s dobou a nebojí se proto ani kryptoměn. Už pár let zpět je proto značky jako Gucci, Balenciaga nebo Hublot přijaly jako další možnost platby. Do moderního trendu se ovšem zapojuje čím dál více značek, a tak si za bitcoiny pořídíte nejen špičkové hodinky, ale také auto nebo jachtu.

    Zájem o pánské návrhy Miu Miu rapidně narůstá. Dle TikToku zvyšují mužskou atraktivitu

    Značka Miu Miu, známá hravými a jemně provokativními kolekcemi, se opět vrací k pánským návrhům. I když se mužská konfekce objevuje jen v omezeném množství, stává se nečekaným masovým hitem, rezonujícím napříč sociálními sítěmi. Muži se navíc nebojí ani kombinací s ryze ženskými kousky, které přetváří na unisex. 

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    Nákupní seznam na září: Guerlain a Pucci oslavují zářivé barvy, Saint Laurent uvádí novou kolekci

    Návrat do studijního nebo pracovního režimu může být nemilosrdný. Alespoň nám ale dává o důvod navíc, potěšit sebe nebo blízké luxusními drobnostmi. Perfektním dárkem jsou kousky ze spolupráce Guerlain a Pucci nebo oslnivý parfém Diptyque. Potěší i umělecké šátky od Louis Vuitton či podzimní řada Saint Laurent.

    Luxusní školní pomůcky pro malé i velké. Zatoužíte díky nim po návratu do lavic

    Nakoupit nové školní pomůcky je úkol, který čeká rodiče i studenty rok co rok. Proč byste si proto luxusní psací potřeby a doplňky nemohli dopřát také sobě? Nic vám nedodá větší pocit kontroly nad vaším pracovním prostředím než precizní pero či jedinečný kožený diář.

    Podzim patří výrazným kabelkám. Své místo si vybojoval animal print, přívěsky i burgundy

    I když současné trendy definuje přechod od maximalistického brat summer k více rezervovanému "demure" podzimu, neplatí to stejné pro kabelky. V nadcházejících chladnějších měsících tak můžete své outfity s čistým svědomím oživit výraznými kousky. Zabodujete například se zvířecím vzorem, burgundy odstínem nebo nečekanými detaily.

    Za dechberoucími přehlídkovými moly stojí Alexandre de Betak. Vytváří aktuální módní dějiště

    V zákulisí nejpůsobivějších módních přehlídek, určujících směr globálního módního průmyslu, stojí Alexandre de Betak. Jedná se o tvůrce a vizionáře, jehož vliv sahá daleko za hranice přehlídkových mol. Připravuje totiž nejvíce esteticky atraktivní prostředí pro prezentaci světových designérských kolekcí.

    Uplynulé čtvrtletí přálo Guess, Cucinelli i Gap. Na očekávané výsledky nedosáhl Birkenstock

    Společně s koncem léta zveřejňují známé značky své výsledky z uplynulých měsíců. Pozitivními čísly se tak díky vysokým prodejům nebo příjmům mohou pochlubit módní společnosti Guess, Cucinelli nebo také Gap. Naopak firma Birkenstock nedosáhl na své předpokládané zisky. Na vině je ovšem hlavně její současná expanze.

    Benátky zaplavily celebrity. Odstartují filmový festival i dech beroucí módní podívanou

    Žádný filmový festival by se neobešel bez červeného koberce, na kterém slavné osobnosti kromě svého nejnovějšího snímku představují i exkluzivní módní kreace. Výjimkou není ani ve středu startující festival v Benátkách, na němž se v minulosti objevily jedny z nejvíce ikonických looků.

    Popová scéna má novou hvězdu. Generace Z si zamilovala excentrické oblečení a hudbu Chappell Roan

    Letošní léto bezpochyby patří ženám popu. Světově proslulá jména jako Charli XCX nebo Sabrina Carpenter dominují hitparádám i sociálním sítím. Na výsluní se však dostal i nový hvězdný talent. Zpěvačka Chappell Roan přinesla na hudební scénu svěží závan nespoutanosti a nostalgických tanečních skladeb v duchu 80. let minulého století.

    Módní novinky v kostce: Burberry vycestoval do Lake District a Jimmy Choo do 90. let

    Britská značka Burberry vyměnila ve své kampani podzim/zima 2024 londýnské ulice za dech beroucí scenérii Lake District. Maybelline odhalil novou ambasadorku, tedy herečku Shay Mitchell. Jimmy Choo se navrátil do 90. let a nejnovější kolekci svěřil Winoně Ryder. Společnosti Victoria's Secret a Victoria Beckham pak zveřejnily své nejnovější výsledky.

    I mistr tesař se někdy utne. Podzimní RTW kolekce módního domu Dior schytává kritiku

    Christian Dior je synonymem pro luxus, eleganci a nadčasový styl. Letošní podzimní ready-to-wear kolekce, kterou má pod taktovkou Maria Grazia Chiuri, však ukázala, že i největší módní domy mohou mít slabší chvilky. Kolekce, jež měla sloužit jako pocta tradičním prvkům Dioru, čelí silné kritice jak ze strany veřejnosti, tak módních nadšenců.

    Obchody, do kterých má móda vstup zakázán. Korporátní merch jako vrchol nevkusu

    Módní slávu zažijí často kousky, u kterých bychom to čekali nejméně. Stejně tomu bylo i u merche obchodů, jako je IKEA, Lidl nebo KFC. I když svou největší slávu nevkusné korporátní kolekce zažily už před několika lety, módní scénu ještě zcela neopustily. Je však na čase dát jim sbohem.

    Módní svět vítá podzimní kolekce. V jejich čele opět stojí Jeremy Allen White pro Calvin Klein

    Na podzim se značky tradičně chystají za pomoci nových kampaní. Například Gucci odhalil kolekci brýlí, zatímco Balmain představil osm nových parfémů pod názvem Les Eternels de Balmain. Módní scénu zaujal i nový koncept Hugo Boss v čele s Davidem Beckham. Největší pozornost na sebe však opět upoutal herec Jeremy Allen White v reklamě pro Calvin Klein.

    Oslaví značky šťastné a veselé? Jaké trendy definují nadcházející vánoční sezónu

    Analytici odhadují, že letošní Vánoce nebudou ve Spojených státech amerických pro značky tak veselé, jak by si přály. Zákazníci totiž mají dle jejich odhadů utrácet jen o něco více než jindy. Pro své nákupy mají ovšem mnohem častěji využívat telefony. Firmy pak budou o jejich pozornost bojovat skrze sociální sítě a e-maily.

    Trendy šnečí sliz střídá propolis. Pomůže vám zahojit akné i tvrdohlavé jizvy

    Při slově propolis si možná vybavíte tinkturu na zánět dásní, mast na hojení ran nebo pastilky proti bolesti v krku. V poslední době se ovšem vzácná přísada právem dostává také na poličky skincare labužníků. Díky svému složení, nabitému vitamíny a antioxidanty, je ideálním prvním pomocníkem při akné, jizvách či poškozené kožní bariéře.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―