More

    Světově proslulá značka šperků Tiffany & Co. oznámila novou ambasadorku pro svou speciální řadu Lock. Stala se jí herečka a módní ikona Florence Pugh. Přidala se tak k ostatním hvězdným tvářím, jako je Rosé, Jimin nebo Nancy Ajram. Kolekce šperků má připomínat pevné a jedinečné pouto lásky.

    Herečka Florence Pugh známá svými oslnivými kreacemi z červených koberců se rozhodla spolupracovat s luxusní značkou Tiffany & Co. Stala se totiž jednou z celebrit představujících její nejnovější řadu Tiffany Lock. „Ambasadoři propagují v kampani designy inspirované symbolem lásky, který provází naši společnost už od jejího založení roku 1837,“ vysvětlila myšlenku za blyštivými návrhy světově proslulá firma.

    Řada je totiž inspirovaná visacím zámkem z roku 1883. Jedná se totiž o znázornění jedinečného řemesla i dědictví značky. „Message, kterou kolekce má, je jednoduchá, ale přesto nesmírně silná. Jedná se o oslavu lásky a pout, která ve svém životě vytváříme,“ okomentovala svou novou roli herečka Florence Pugh. Mezi další hvězdy kampaně patří například zpěvák Jimin nebo zpěvačky Rosé ze skupiny Blackpink a Nancy Ajram.

    Herečka Florence Pugh je známá například svou rolí v hororovém filmu Midsommar. V současnosti je ovšem populární také díky novému snímku Oppenheimer. Mezi její připravované filmy patří například druhý díl velice oceňovaného snímku Duna. Nejnovější kampaň pak šperkařská společnost zveřejnila v úterý. Pugh k ní mimo jiné dodala, že v době jejího focení ještě schovávala své na krátko ostříhané vlasy. K jejich zkrácení přistoupila kvůli tehdejšímu natáčení filmu We Live In Time.

    Kousky kolekce Tiffany Lock jsou provedené jak v bílém a žlutém, tak i růžovém zlatě

    Kolekce Lock je pak určená jak pro muže, tak ženy. Její součástí jsou tedy náušnice, prstýnky, náramky, ale i řetízky a náhrdelníky v různých odstínech. Návrhy jsou totiž dostupné v bílém, žlutém i růžovém zlatě s 18 karáty. Doplněné jsou o plné i poloviční pavé diamanty nebo celokovové designy. Součástí řady je také zbrusu nový náramek z bílého zlata s 18 karáty s polovičními pavé a „baguette“ diamanty.

    Kolekce Tiffany Lock je nadčasová především proto, že znázorňuje nezlomná pouta a významná propojení, která si v průběhu života vytváříme. Připomínat nám má tedy lásku, kterou cítíme ke svým nejbližším. Zároveň se ovšem jedná o ukázku výjimečného a jedinečného řemesla a designu. Na fotografiích ke kampani pak Pugh propaguje především elegantní náramky a prstýnky, které má na sobě nenuceně navrstvené.

    Zdroje: WWD, Fashionista, SMagazine Official, Instagram, YouTube

    Kolekce Tiffany Lock má novou tvář. Stala se jí herečka a módní ikona Florence Pugh

    Módní novinky v kostce: Loewe má novou ambasadorku, Chanel vydal luxusní rtěnky a Bulgari odhalil kabelku Roma

    Konec týdne přináší novinky ze světa módy. Společnost Loewe zveřejnila jméno nejnovější ambasadorky. Stane se jí čínská herečka a zpěvačka Yang Mi. Chanel zase ohromil své fanoušky novou řadou luxusních rtěnek. Bulgari pro změnu oslavuje vydání nového modelku kabelky s názvem Roma. Barcelonský týden svatební módy pak odhalil první část nadcházející kampaně.

    Vlakem Belle Epoque zpátky v čase. Nasedněte do skutečné hvězdy proslulé švýcarské železnice

    Máte chuť si trochu zacestovat v čase? Pod luxusním cestováním si obvykle představíme soukromé tryskáče, jachty nebo sporťáky. Ale co exkluzivní, romantická cesta vlakem Belle Epoque, která vás přenese uprostřed švýcarských Alp do zlaté éry Orient Expressu.

    Paříž zhlédla další přehlídky. Na scénu nastoupil Marni, Dries Van Noten, Courrèges i Rahul Mishra

    Návštěvníci Pařížského týdne módy si užili další vysoce očekávané přehlídky. Patřila mezi ně minimalistická a elegantní show značky Courrèges. Oceněná byla ovšem i show indického návrháře Rahul Mishra, která přinesla paletu pestrých barev. Úspěšnou premiéru pak oslavila společnost Marni. V Paříži totiž prezentovala poprvé. Van Dries Noten zase překvapil eklektickými variantami klasických kousků.

    It bags jako investice: Které modely od Fendi se vyplatí?

    Absolutně nejprodávanější kabelkou značky Fendi je s největší pravděpodobností legendární Baguette. Po svém debutu v 90. letech způsobila značný rozruch a je často označována za první it bag moderní éry. Značka sama mimo jiné aktivně rozšiřuje své portfolio o další úspěšné modely. Pojďte se s námi podívat, které kabelky mohou představovat nový investiční kousek do vašeho šatníku.