Více

    ― Reklama ―

    Kim Jones poprvé spolupracuje se značkou lihovin. Společně s Hennessy uvádí na trh exkluzivní kolekci koňaku Hennessy X.O.

    Hennessy X.O je „extra old“ brandy, kterou Maurice Hennessy vytvořil již v roce 1870 pouze pro okruh svých přátel. Přesto, že původní účel byl jiný, Hennessy X.O se stala světovou jedničkou na svém trhu. Koňak, známý svou charakteristickou lahví, je vytvářen z různých druhů ovocných pálenek a zraje v sudech nejméně 10 let.

    Britský návrhář, umělecký ředitel pánských kolekcí Dior a kreativní ředitel dámské módy u Fendi, navrhl v rámci nového projektu karafu, láhev a módní doplněk. Ten bude představen v březnu v Londýně u příležitosti uvedení kolekce na trh.

    Společnost Hennessy odmítla poskytnout další podrobnosti o módním prvku partnerství. Pouze uvedla, že se bude jednat o první luxusní módní kousek, který Hennessy X.O vydá pro své zákazníky.

    Spolupráce, která spojuje dvě mocnosti luxusní skupiny LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, jistě najde odezvu i mezi fanoušky koňaku z řad celebrit. Například rappeři Snoop Dogg nebo Drake patří mezi ty, kteří ve svých textech zmiňují značku Hennessy poměrně často.

    Čerpal z historie archivů Hennessy X.O

    „Při této spolupráci jsem čerpal inspiraci z archivů Hennessy X.O. Navrhl jsem design pro minulost, současnost i budoucnost. Zvláště mě přitahovala historie značky, která se vyznačuje přísným řemeslným zpracováním, který je tak typický i pro módu,“ uvedl Jones v prohlášení.

    „Jsme nadšeni, že se můžeme vydat na novou odyseu spojující výrobu koňaku a couture s Kimem Jones, kreativním mistrem naší doby,“ uvedl Laurent Boillot, výkonný ředitel společnosti Hennessy.

    Dům Hennessy v minulosti již spolupracoval s luxusními značkami a designéry prostřednictvím některých svých franšíz. Například se svým koňakem Richard Hennessy, který v říjnu debutoval ve spolupráci s firmou Berluti, představil pouzdro z telecí kůže, v němž je uložena křišťálová karafa.

    Foto: Hennessy

    Za zmínku určitě stojí i spolupráce s klenotníkem Lorenzo Bäumerem. Ten vytvořil loni v létě, u příležitosti 75. výročí NBA, láhev z křišťálu ve tvaru basketbalového míče, který se prodával za 162 tisíc dolarů.

    Foto: Hennessy

    Zdroj: WWD, Twitter

    ― Reklama ―

    Kim Jones spolupracuje na exkluzivní kolekci koňaku Hennessy X.O

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kim Jones poprvé spolupracuje se značkou lihovin. Společně s Hennessy uvádí na trh exkluzivní kolekci koňaku Hennessy X.O.

    - Reklama -

    Hennessy X.O je „extra old“ brandy, kterou Maurice Hennessy vytvořil již v roce 1870 pouze pro okruh svých přátel. Přesto, že původní účel byl jiný, Hennessy X.O se stala světovou jedničkou na svém trhu. Koňak, známý svou charakteristickou lahví, je vytvářen z různých druhů ovocných pálenek a zraje v sudech nejméně 10 let.

    Britský návrhář, umělecký ředitel pánských kolekcí Dior a kreativní ředitel dámské módy u Fendi, navrhl v rámci nového projektu karafu, láhev a módní doplněk. Ten bude představen v březnu v Londýně u příležitosti uvedení kolekce na trh.

    Společnost Hennessy odmítla poskytnout další podrobnosti o módním prvku partnerství. Pouze uvedla, že se bude jednat o první luxusní módní kousek, který Hennessy X.O vydá pro své zákazníky.

    - Reklama -

    Spolupráce, která spojuje dvě mocnosti luxusní skupiny LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, jistě najde odezvu i mezi fanoušky koňaku z řad celebrit. Například rappeři Snoop Dogg nebo Drake patří mezi ty, kteří ve svých textech zmiňují značku Hennessy poměrně často.

    Čerpal z historie archivů Hennessy X.O

    „Při této spolupráci jsem čerpal inspiraci z archivů Hennessy X.O. Navrhl jsem design pro minulost, současnost i budoucnost. Zvláště mě přitahovala historie značky, která se vyznačuje přísným řemeslným zpracováním, který je tak typický i pro módu,“ uvedl Jones v prohlášení.

    „Jsme nadšeni, že se můžeme vydat na novou odyseu spojující výrobu koňaku a couture s Kimem Jones, kreativním mistrem naší doby,“ uvedl Laurent Boillot, výkonný ředitel společnosti Hennessy.

    Dům Hennessy v minulosti již spolupracoval s luxusními značkami a designéry prostřednictvím některých svých franšíz. Například se svým koňakem Richard Hennessy, který v říjnu debutoval ve spolupráci s firmou Berluti, představil pouzdro z telecí kůže, v němž je uložena křišťálová karafa.

    Foto: Hennessy

    Za zmínku určitě stojí i spolupráce s klenotníkem Lorenzo Bäumerem. Ten vytvořil loni v létě, u příležitosti 75. výročí NBA, láhev z křišťálu ve tvaru basketbalového míče, který se prodával za 162 tisíc dolarů.

    Foto: Hennessy

    Zdroj: WWD, Twitter

    ― Reklama ―

    Eklekticismus prostoupil do náhrdelníků. Jejich vrstvení však vyžaduje výcvik

    Trendy uplynulých měsíců mají jasno. Eklekticismus ovládá nejen módní, ale i šperkařskou scénu. Čím dál více outfitů proto zdobí téměř nepřehledná směs navrstvených náhrdelníků. Jedná se ovšem o look, který vyžaduje značný výcvik. Jinak hrozí přeplácaný a nevydařený výsledek, křičící nevkusem.

    Móda v kostce: Lancôme má novou tvář a 5th Avenue slaví 200. výročí

    Louis Vuitton do svých řad přivítal nového ambasadora, herce Calluma Turner. Novou tvář má i značka Lancôme, a to zpěvačku Olivii Rodrigo. Dior pro změnu slaví přesun své výstavy Designer of Dreams do Saudské Arábie. Vlastní exhibici pak odhalilo i vedení Moschino. Na velké oslavy se chystá také 5th Avenue, slavící 200. výročí.

    Příběh za Revenge Dress princezny Diany. Pořiďte si moderní verzi ikonických šatů

    Jedny z nejznámějších šatů módní historie vynesla princezna Diana. Takzvané Revenge Dress se proto následně vžily jako pojem pro šaty, kterými žena ukazuje vnitřní sílu. Originální model už neoblečete, před 27 lety se vydražil za milion korun. I dnes ale najdete podobné kousky, odpovídající stejnému účelu.

    Zimní vůně až na dřeň. Které koření dát do aromalampy a ze kterého raději uvařit čaj

    Zimní období se pojí se specifickými vůněmi, nacházejícími se ve svíčkách, parfémech i teplých nápojích. Málokdo ale ví, jaké konkrétní účinky na člověka jednotlivá koření mají. Zatímco některé druhy raději konzumujeme, u jiných se vyplatí přidat je do bytových sprejů či aromalampy. Naučte se využít jejich plný potenciál.

    Letošní Vánoce vybočí z tradice. Rudé rty vystřídají trendy movie lips

    Vánoční make-up se stejně jako samotné svátky drží nadčasových tradic. Nejnovější beauty trend ovšem napovídá, že letošní sváteční čas vybočí z řady. Na popularitě totiž narůstají takzvané movie lips. Odrážet mají přirozenou, ale lehce narůžovělou barvu filmových hrdinek z dobových filmů.

    Naučte se správně vybírat šperky. Stačí základní kousky v nadčasové kvalitě

    Šperky umí rozzářit každý outfit, i kdyby měl být striktně jednoduchý. Ženy si bez nich často připadají nahé a často tak sahají po svých favoritech. Není divu, kvalitní kousky pozdvihnou look na novou úroveň a dodají pocit vkusu i luxusu. Ve šperkovnici přitom nemusíte mít víc než pár kousků, podtrhujících snahu o perfektní vzhled.

    Módní scéna zažívá další změny. Se svými designéry se loučí Helmut Lang i 3.1 Phillip Lim

    Seznam módních domů hledajících nové kreativní ředitele se nadále rozšiřuje. Designér Peter Do totiž ve středu oznámil svůj odchod z vedení Helmut Lang. U značky přitom pracoval jen dva roky. Změnu zažije také společnost 3.1 Phillip Lim. Po 20 letech se rozloučí se svým návrhářem i spoluzakladatelem Phillipem Lim.

    Zima nemusí zvítězit. Správná skin care porazí mráz i suchou pokožku

    S pomalu se snižujícími teplotami vzrůstá riziko podráždění naší pokožky. Čelit musí nejen mrazu, ale také nedostatku vlhkosti a suchému vzduchu, zesílenému "záchrannými" horkými koupelemi. Nad blížící se zimou však hravě zvítězí správná skin care rutina, založená na hydrataci i správných aktivních látkách.

    Letošní Vánoce znají své favority. Barevným trendům dominuje luxusní blush pink

    Každé svátky doprovází notná dávka klasické temně zelené, červené a bílé. I Vánoce ovšem podléhají krátkodobým trendům, a tak je vždy ovládnou barevné trendy, diktující vzhled dárků, dekorací či baněk. Mezi letošní favority patří především blush pink, tedy jemně růžová, podtrhující luxus blížících se svátečních dnů.

    Klimatická konference COP29 čelí nízké „docházce“. Odstup si udržují i módní značky

    Letošní klimatickou konferenci COP29 obklopují značné kontroverze. Oproti minulým ročníkům se jí z různých důvodů zúčastní menší počet světových lídrů i organizací. Jednou z příčin je bojkot události kvůli místu jejího konání. Ázerbájdžán je totiž jedním z největších producentů fosilních paliv. Odstup si přitom letos udržuje i módní průmysl.

    Módní ikony ve školním věku diktují trendy. Které slavné děti se vyplatí sledovat?

    Od narození je sleduje celý svět a každý kousek, který obléknou, přitáhne obrovskou pozornost. Když slavní rodiče podporují své potomky v hledání vlastního stylu, mohou už v útlém věku dosáhnout role trendsetterů. Některé z nich si tak dokonce zajistí místo na módních přehlídkách hned vedle legendární Anny Wintour.

    Odborníci varují před trendy botox party. V domácím podání se může zvrtnout

    Když se mluví o omlazení, zkrášlování a vyhlazení vrásek, málokdo si vybaví přátelské domácí setkání. Přesto se takzvané botox party stávají v poslední době čím dál populárnějšími i v Evropě. Trend totiž nepřekvapivě pochází z USA. Na první pohled tak mohou botoxové večírky vypadat neškodně, opak je však pravdou.

    Módní novinky v kostce: Emma Chamberlain září v kolekci Jareda Ellner a Claire’s vítá Paris Hilton

    Šanghaj pohostila výstavu Salone del Mobile.Milano, zatímco Paříž se chystá na trh luxusních produktů z druhé ruky, Pre-Loved Luxury Show. Muzeum Louvre navíc spolu s L'Oréal přivítá exhibici De Toutes Beautés! Paris Hilton v nové spolupráci s Claire's oslovuje nejmladší fanoušky a Emma Chamberlain láká na první kolekci Jareda Ellner.

    Boudoir look 30. let slaví návrat. Do šatníku proklouzl v podobě korzetů i spodního prádla

    Trendům z přehlídek pro letošní podzim a zimu, ale i nadcházející jaro, dominoval společný jmenovatel. Jedná se o takzvaný boudoir look, vycházející z módy 30. let minulého století. Jeho součástí je moderní podoba klasického korzetu, nadýchaného boa či kožichu, ale i odhaleného spodního prádla, pozvedávající outfit na novou úroveň.

    Podzim zná své favority. Boty, které odráží diktát módních trendů

    Stejně jako každý jiný módní sektor, i ten obuvní ovládají pomíjivé trendy. Mezi letošní podzimní favority ovšem patří kousky, se kterými nešlápnete vedle ještě několik sezón. Nadčasové mokasíny, stylové kozačky či sportovní tenisky totiž patří mezi modely, neustále se vracející na pódium módní scény.

    Odstín burgundy zbarvil make-up trendy. Slibuje slušivý look pro každého

    Barvu letošního podzimu není třeba představovat. Burgundy vybojovala první místo na žebříčku trendy odstínů jak v módním, tak beauty světě. Na sociální síti TikTok se totiž začíná šířit trend, využívající právě tento odstín. Tentokrát se ovšem neusadil pouze na rtech, ale také tvářích, víčkách, a dokonce i řasách.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―