Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    V poslední dekádě se zážitek stal nepřehlédnutelnou součástí luxusu. Potenciál zákaznických pocitů si začaly plně uvědomovat a využívat i módní domy. Wellness plavby, pop-up butiky a jistě i gastronomie jsou zárukou stálé a loajální klientely. Pojďte se s námi podívat a obdivovat ty nejkrásnější cukrárny a kavárny různých značek přesahující hranice nejvyšší kvality, kde se Snídaně u Tiffanyho stává realitou.

    Pionýr Armani

    Dávno před érou prestižních a designových restaurací Louis Vuitton nebo Dior se v roce 1998 objevil Giorgio Armani. Ten se rozhodl otevřít Emporio Armani Caffé spolu s restaurací v Paříži. Později je následovala místa jako Milán, New York, Mnichov, Egypt nebo Ósaka. Rozšířit své univerzum a zaujmout potenciální klienty se snaží opravdu velká řada značek, včetně Chanel, Gucci nebo Burberry. Restaurace a gastronomická zařízení s nádechem neskrývaného luxusu, exkluzivním menu a servisem tak najdete po celém světě.

    Zdroj: Armani

    Le Café V

    Le Café V je první kavárna z dílny Louis Vuitton. Nachází se v japonské Ósace, kde sídlí ve stejné budově jako samotný butik Midosuji. Je to však mnohem víc než jen kavárna. Interiér totiž skrývá dveře, které vás zavedou do restaurace Sugalabo V. Oba podniky fungují pod vedením šéfkuchaře Yosukeho Suga, který ve svých výtvorech reflektuje místní kulinářské tradice. V nabídce je výběrová káva, čaje, koktejly, lokální minerální voda, dort Opéra, Mille-Feuille s madagaskarskou vanilkou a dort Fraisier s jahodami.

    Pasticceria Marchesi

    Pokud hledáte dokonalý zážitek s příchutí italského „La Dolce Vita“, stačí navštívit historickou milánskou cukrárnu Pasticceria Marchesi. Poprvé otevřela své brány do světa dezertů v roce 1824 a téměř o dvě století později v ní získala většinový podíl Prada. V nabídce nesmí chybět tradiční řemeslné panettone s rozinkami a vanilkou nebo trochu experimentální variace s příchutí čokolády a hrušky.

    Zdroj: Pasticceria Marchesi

    La Pâtisserie 30 Montaigne

    Kombinaci restaurace, cukrárny a butiku si vybral i Dior přímo na své legendární pařížské adrese. Cukrárna je obohacena o kreativní výtvory Jeana Imbert, který interpretuje tradiční francouzské delikatesy s dávkou vlastní fantazie. K módním dezertům nesmí chybět výběrová káva nabízená špičkovými baristy, kteří se postarají o blahodárný sladký zážitek. Zatímco si budete vychutnávat sladkou snídani nebo čaj o páté, můžete se dívat na krásnou zahradu na dosah ruky.

    Zdroj: Dior

    Zdroje: L’Officiel, Fashion Network, armani.com, W Magazine, Pasticceria Marchesi, Dior

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Když se gastronomie stává módní: kavárny a cukrárny luxusních značek

    V poslední dekádě se zážitek stal nepřehlédnutelnou součástí luxusu. Potenciál zákaznických pocitů si začaly plně uvědomovat a využívat i módní domy. Wellness plavby, pop-up butiky a jistě i gastronomie jsou zárukou stálé a loajální klientely. Pojďte se s námi podívat a obdivovat ty nejkrásnější cukrárny a kavárny různých značek přesahující hranice nejvyšší kvality, kde se Snídaně u Tiffanyho stává realitou.

    - Reklama -

    Pionýr Armani

    Dávno před érou prestižních a designových restaurací Louis Vuitton nebo Dior se v roce 1998 objevil Giorgio Armani. Ten se rozhodl otevřít Emporio Armani Caffé spolu s restaurací v Paříži. Později je následovala místa jako Milán, New York, Mnichov, Egypt nebo Ósaka. Rozšířit své univerzum a zaujmout potenciální klienty se snaží opravdu velká řada značek, včetně Chanel, Gucci nebo Burberry. Restaurace a gastronomická zařízení s nádechem neskrývaného luxusu, exkluzivním menu a servisem tak najdete po celém světě.

    Zdroj: Armani

    Le Café V

    Le Café V je první kavárna z dílny Louis Vuitton. Nachází se v japonské Ósace, kde sídlí ve stejné budově jako samotný butik Midosuji. Je to však mnohem víc než jen kavárna. Interiér totiž skrývá dveře, které vás zavedou do restaurace Sugalabo V. Oba podniky fungují pod vedením šéfkuchaře Yosukeho Suga, který ve svých výtvorech reflektuje místní kulinářské tradice. V nabídce je výběrová káva, čaje, koktejly, lokální minerální voda, dort Opéra, Mille-Feuille s madagaskarskou vanilkou a dort Fraisier s jahodami.

    - Reklama -

    Pasticceria Marchesi

    Pokud hledáte dokonalý zážitek s příchutí italského „La Dolce Vita“, stačí navštívit historickou milánskou cukrárnu Pasticceria Marchesi. Poprvé otevřela své brány do světa dezertů v roce 1824 a téměř o dvě století později v ní získala většinový podíl Prada. V nabídce nesmí chybět tradiční řemeslné panettone s rozinkami a vanilkou nebo trochu experimentální variace s příchutí čokolády a hrušky.

    Zdroj: Pasticceria Marchesi

    La Pâtisserie 30 Montaigne

    Kombinaci restaurace, cukrárny a butiku si vybral i Dior přímo na své legendární pařížské adrese. Cukrárna je obohacena o kreativní výtvory Jeana Imbert, který interpretuje tradiční francouzské delikatesy s dávkou vlastní fantazie. K módním dezertům nesmí chybět výběrová káva nabízená špičkovými baristy, kteří se postarají o blahodárný sladký zážitek. Zatímco si budete vychutnávat sladkou snídani nebo čaj o páté, můžete se dívat na krásnou zahradu na dosah ruky.

    Zdroj: Dior

    Zdroje: L’Officiel, Fashion Network, armani.com, W Magazine, Pasticceria Marchesi, Dior

    ― Reklama ―

    Dvě ikony, dva střihy. Kim Kardashian a Pamela Anderson šokovaly Paříž

    Paříž opět ukázala, že účes může nést stejně silné sdělení jako couture šaty. Nejvýrazněji se do podvědomí uplynulého týdne módy zapsaly dvě ženy, které redefinují pojem "ikonická proměna". Kim Kardashian a Pamela Anderson. Každá z nich uchopila krátké vlasy jako nástroj vyjádření nové éry krásy a osobní síly. Jejich účesy se staly vizuálními odrazy ženské autonomie, estetické preciznosti i smyslu pro okamžik. Paříž tak zrodila dva účesy, jež určitě vstoupí do kadeřnických salonů.

    Véronique Nichanian končí. Po 37 letech opouští pánskou divizi Hermès

    Legendární módní stálice končí. Návrhářka Véronique Nichanian odchází po 37 letech ze své pozice kreativní ředitelky pánské sekce módního domu Hermès. Rozhodnutí prozradila ve čtvrtek ve svém rozhovoru pro francouzský deník Le Figaro. Vedení jedné z nejsilnějších značek na současném luxusním trhu však prozatím jejího nástupce nebo nástupkyni neoznámilo.

    Síla nové éry Chanel spočívá v detailu. Matthieu Blazy nabídl perfektní kreace

    Jarní kolekce Chanel si žádá pohled zblízka. Matthieu Blazy ve své debutové jarní a letní řadě proměnil každý detail v kompas staronové estetiky. V každém stehu, ve struktuře tvídu i v nečekaných tvarech kabelek se zrcadlí jeho přesnost a cit pro tradici. Pařížský Grand Palais se stal laboratoří řemesla, kde luxus získává hmatatelnou podobu v tradičním pojetí krásy. Chanel pod jeho vedením vypráví příběh skrze nuance, formující celou galaxii stylů.

    Z blondýny brunetou kvůli počasí? Nový TikTok trend vybízí k radikální změně

    Snad s každým novým ročním obdobím zaplaví sociální síť TikTok nová vlna beauty proměn. Aktuálně jí dominuje trend s názvem "go darker for autumn", kvůli kterému se blondýnky vzdávají svých plavých tónů ve prospěch těch bohatě kaštanových nebo čokoládových. Není už ale trochu bláznovství měnit dlouho zavedený styl jen kvůli pár spadlým listům?

    TikTok Highlights: Tradiční kávě konkuruje trendy mushroom coffee

    Milovníci wellness a lifestyle tipů i triků na sociální síti TikTok již před pár lety objevili alternativu tradiční kávy s názvem mushroom coffee. Takzvaná houbová káva však v posledních měsících narůstá na popularitě. Dle jejích zatvrzelých fanoušků totiž slibuje přísun energie, ovšem bez rizika úzkosti a s bonusem posílení imunity, zlepšení pozornosti a snížení zánětů.

    Fendi láká do nového království v Miláně. Otvírá brány Palazzo Fendi

    Luxusní móda, prvotřídní umění a historická architektura vytváří dechberoucí mozaiku jménem Palazzo Fendi. Světoznámá římská značka otvírá dveře nového království v Miláně. Při příležitosti nedávného Milánského fashion weeku odhalila zrekonstruované prostory své vlajkové pobočky v italském hlavním městě módy. Ukrývají pak nejen butik, ale rovněž exkluzivní restaurace a řemeslný ateliér.

    Once upon a time. Historické vědění ukrývají nejkrásnější knihovny světa

    Knihovny rozhodně nejsou jen tiché sály naplněné prachem. Na mnoha místech světa slouží jako ceněné svatostánky, ve kterých lidé v úžasu zaklánějí hlavy. Uvnitř klášterů, univerzit i jen samostatně stojící, knihovny patří mezi oblíbená turistická místa. Díky bohu si zatím u návštěvníků ponechávají zasloužený respekt a jejich atmosféra tak na vás může naplno dýchat.

    Od heroinu k Ozempicu. Cesty jak být chic se mění, tlak na štíhlost zůstává

    Propadlé lícní kosti, dětsky útlé paže, špičatá kolena. Herečky a modelky to často maskují, ale proměny jejich siluet z posledních let jasně ukazují, že žijeme v éře Ozempic chic. Můžeme si namlouvat, že tentokrát je za hubnutím medicína v podobě léku potlačujícího chuť k jídlu. Ve skutečnosti jsme esteticky, ale i filozoficky mnohem blíž zatracované éře heroin chic, než jsme si možná ochotní připustit.

    OECD brojí proti Shein. Fast fashion gigant porušuje její směrnice

    Zástupci Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj zveřejnili výsledky investigace značky Shein. Dle reportu nedodržuje čínský fast fashion gigant stanovené směrnice pro nadnárodní společnosti, týkající se lidských práv, ochrany životního prostředí a spravedlivých platů. Mezivládní organizace zahájila průzkum po stížnosti dvou francouzských poslanců.

    Victoria Beckham dorazila na Netflix. Nový dokument odkrývá hvězdnou oponu

    Streamovací služba Netflix přivítala ve čtvrtek nový hvězdný dokument. V jeho středu stojí bývalá zpěvačka a úspěšná návrhářka Victoria Beckham. Třídílný seriál slibuje odkrytí její nelehké cesty na vrchol módního průmyslu, kam se jen tak někdo nepodívá. Součástí příběhu jsou nejen archivní záběry, ale také rozhovory s předními osobnostmi módní scény.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    Značka Schiaparelli opět potvrdila své místo. Runway uzavřela Kendall Jenner

    V Paříži se opět odehrála jedna z nejočekávanějších přehlídek každé sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekci Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka dál určuje tón současného umění na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládl klid, jenž se v módě objeví jen zřídka. Jak jsme u módního domu zvyklí, každý model dokazoval, že přesnost a vize jsou klíčovým prvkem krejčovského umu. Přehlídka působila jako pomyslná módní studie, nikoliv jako tradiční runway.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―