Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    V poslední dekádě se zážitek stal nepřehlédnutelnou součástí luxusu. Potenciál zákaznických pocitů si začaly plně uvědomovat a využívat i módní domy. Wellness plavby, pop-up butiky a jistě i gastronomie jsou zárukou stálé a loajální klientely. Pojďte se s námi podívat a obdivovat ty nejkrásnější cukrárny a kavárny různých značek přesahující hranice nejvyšší kvality, kde se Snídaně u Tiffanyho stává realitou.

    Pionýr Armani

    Dávno před érou prestižních a designových restaurací Louis Vuitton nebo Dior se v roce 1998 objevil Giorgio Armani. Ten se rozhodl otevřít Emporio Armani Caffé spolu s restaurací v Paříži. Později je následovala místa jako Milán, New York, Mnichov, Egypt nebo Ósaka. Rozšířit své univerzum a zaujmout potenciální klienty se snaží opravdu velká řada značek, včetně Chanel, Gucci nebo Burberry. Restaurace a gastronomická zařízení s nádechem neskrývaného luxusu, exkluzivním menu a servisem tak najdete po celém světě.

    Zdroj: Armani

    Le Café V

    Le Café V je první kavárna z dílny Louis Vuitton. Nachází se v japonské Ósace, kde sídlí ve stejné budově jako samotný butik Midosuji. Je to však mnohem víc než jen kavárna. Interiér totiž skrývá dveře, které vás zavedou do restaurace Sugalabo V. Oba podniky fungují pod vedením šéfkuchaře Yosukeho Suga, který ve svých výtvorech reflektuje místní kulinářské tradice. V nabídce je výběrová káva, čaje, koktejly, lokální minerální voda, dort Opéra, Mille-Feuille s madagaskarskou vanilkou a dort Fraisier s jahodami.

    Pasticceria Marchesi

    Pokud hledáte dokonalý zážitek s příchutí italského „La Dolce Vita“, stačí navštívit historickou milánskou cukrárnu Pasticceria Marchesi. Poprvé otevřela své brány do světa dezertů v roce 1824 a téměř o dvě století později v ní získala většinový podíl Prada. V nabídce nesmí chybět tradiční řemeslné panettone s rozinkami a vanilkou nebo trochu experimentální variace s příchutí čokolády a hrušky.

    Zdroj: Pasticceria Marchesi

    La Pâtisserie 30 Montaigne

    Kombinaci restaurace, cukrárny a butiku si vybral i Dior přímo na své legendární pařížské adrese. Cukrárna je obohacena o kreativní výtvory Jeana Imbert, který interpretuje tradiční francouzské delikatesy s dávkou vlastní fantazie. K módním dezertům nesmí chybět výběrová káva nabízená špičkovými baristy, kteří se postarají o blahodárný sladký zážitek. Zatímco si budete vychutnávat sladkou snídani nebo čaj o páté, můžete se dívat na krásnou zahradu na dosah ruky.

    Zdroj: Dior

    Zdroje: L’Officiel, Fashion Network, armani.com, W Magazine, Pasticceria Marchesi, Dior

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Když se gastronomie stává módní: kavárny a cukrárny luxusních značek

    V poslední dekádě se zážitek stal nepřehlédnutelnou součástí luxusu. Potenciál zákaznických pocitů si začaly plně uvědomovat a využívat i módní domy. Wellness plavby, pop-up butiky a jistě i gastronomie jsou zárukou stálé a loajální klientely. Pojďte se s námi podívat a obdivovat ty nejkrásnější cukrárny a kavárny různých značek přesahující hranice nejvyšší kvality, kde se Snídaně u Tiffanyho stává realitou.

    Pionýr Armani

    Dávno před érou prestižních a designových restaurací Louis Vuitton nebo Dior se v roce 1998 objevil Giorgio Armani. Ten se rozhodl otevřít Emporio Armani Caffé spolu s restaurací v Paříži. Později je následovala místa jako Milán, New York, Mnichov, Egypt nebo Ósaka. Rozšířit své univerzum a zaujmout potenciální klienty se snaží opravdu velká řada značek, včetně Chanel, Gucci nebo Burberry. Restaurace a gastronomická zařízení s nádechem neskrývaného luxusu, exkluzivním menu a servisem tak najdete po celém světě.

    Zdroj: Armani

    Le Café V

    Le Café V je první kavárna z dílny Louis Vuitton. Nachází se v japonské Ósace, kde sídlí ve stejné budově jako samotný butik Midosuji. Je to však mnohem víc než jen kavárna. Interiér totiž skrývá dveře, které vás zavedou do restaurace Sugalabo V. Oba podniky fungují pod vedením šéfkuchaře Yosukeho Suga, který ve svých výtvorech reflektuje místní kulinářské tradice. V nabídce je výběrová káva, čaje, koktejly, lokální minerální voda, dort Opéra, Mille-Feuille s madagaskarskou vanilkou a dort Fraisier s jahodami.

    Pasticceria Marchesi

    Pokud hledáte dokonalý zážitek s příchutí italského „La Dolce Vita“, stačí navštívit historickou milánskou cukrárnu Pasticceria Marchesi. Poprvé otevřela své brány do světa dezertů v roce 1824 a téměř o dvě století později v ní získala většinový podíl Prada. V nabídce nesmí chybět tradiční řemeslné panettone s rozinkami a vanilkou nebo trochu experimentální variace s příchutí čokolády a hrušky.

    Zdroj: Pasticceria Marchesi

    La Pâtisserie 30 Montaigne

    Kombinaci restaurace, cukrárny a butiku si vybral i Dior přímo na své legendární pařížské adrese. Cukrárna je obohacena o kreativní výtvory Jeana Imbert, který interpretuje tradiční francouzské delikatesy s dávkou vlastní fantazie. K módním dezertům nesmí chybět výběrová káva nabízená špičkovými baristy, kteří se postarají o blahodárný sladký zážitek. Zatímco si budete vychutnávat sladkou snídani nebo čaj o páté, můžete se dívat na krásnou zahradu na dosah ruky.

    Zdroj: Dior

    Zdroje: L’Officiel, Fashion Network, armani.com, W Magazine, Pasticceria Marchesi, Dior

    ― Reklama ―

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    Balmain osiřel. Po 14 letech ho opouští kreativní ředitel Olivier Rousteing

    Vždy, když se zdá, že módní kolotoč změny kreativních ředitelů skončil, objeví se další náhlá změna. Tentokrát ze své vedoucí pozice odchází čtyřicetiletý návrhář Olivier Rousteing. Francouzský módní dům Balmain opouští po 14 letech v jeho čele. Za své působení dokázal značku propojit s popkulturou, zapojit ji do světa nových technologií a vytvořit vlastní Balmain Army.

    Svatební šaty hvězd diktují trendy. Inspirují styl i odvahu dalších nevěst

    Den, na který čeká téměř každá žena. Od romantického pokleknutí až po velkolepý obřad jde o cestu plnou emocí, očekávání a snů. Vše začíná jediným okamžikem, jiskřivým prstenem, pohledem plným lásky a slovy, která změní celý život. Od té chvíle se rozbíhá cesta plná plánování, představ a detailů, na nichž záleží. Šaty, které oblékají celebrity, pak inspirují miliony nevěst po celém světě, nastavují trendy a dokazují, že elegance a styl jsou nakažlivé. Výběr svatebních šatů bývá totiž momentem, kdy se žena poprvé uvidí jako nevěsta.

    Módní scénu zaplavily Vánoce. Značky chrlí sváteční kampaně

    Nastal čas, na kteří se někteří těší celý rok a jiní jeho příchod spíše oplakávají. Blížící se Vánoce totiž neznamenají pouze okamžiky radosti a potěšení, ale i stresu. Módní značky těží z touhy podobnému tlaku uniknout a nabízejí kampaně, umožňující krátký útěk před svátečním shonem. Odkazují na sílu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potěšení.

    Hútíové po téměř pěti letech propustili modelku. Porušovat měla „morální kódy“

    Jemenská modelka Intissar al-Hammadi je po téměř pěti letech opět na svobodě. O víkendu o tom reportovala agentura AFP. Pětadvacetiletá žena byla uvězněna v roce 2021 vojenskou skupinou Hútíové, jež od roku 2015 vládne části země. Jako důvod pro její zatčení tehdy uvedla "porušování lokálních morálních kódů", což lidskoprávní organizace označují za nepodložené.

    Bizarní dieta dle Vogue. Sedmdesátky se s poruchami příjmu opravdu nemazlily

    V době, kdy klub Studio 54 diktoval noční rytmus a cigareta v ruce symbolizovala štíhlosti, vznikl fenomén, jenž dnes působí jako z groteskního snu. Magazín Vogue přinesl "crash dietu". Režim, slibující eleganci a tělo jako z ateliéru Richarda Avedon. Luxusní zoufalství zabalené do lesklých stránek. Styl měl váhu dogmatu a káva s vejcem byla víc než snídaně, byla to víra.

    Po stopách ikon: Ann Demeulemeester servíruje poetickou temnotu

    Ann Demeulemeester patří mezi nejtajemnější a zároveň nejvlivnější postavy belgické avantgardy. Její jméno se stalo synonymem černé, světla a poezie v oděvní formě. Od debutu v 80. letech kultivuje estetiku temného ticha. Paradoxně jde o avantgardní minimalismus, jenž dýchá hlubokou emocí. Vytváří šaty, pohybující se mezi měkkostí a autoritou, mezi kůží a hedvábím, mezi Leonardem Cohen a punkem. Každá kolekce je spíše pomyslným žalozpěvem než módním statementem.

    CFDA rozdala svá ocenění. Tentokrát slaví Ralph Lauren i Thom Browne

    New York přivítal v pondělí večer jednu z nejdůležitějších událostí roku. CFDA Awards totiž představují módní protiklad Oscarů a slouží jako významné ocenění amerických designérů. Cenu si tentokrát domů odnesli návrháři Ralph Lauren, Thom Browne, Donatella Versace nebo sestry Olsenovy. Ocenění módní ikony zase od Anny Wintour převzal rapper A$AP Rocky.

    Nevěsty podzimu 2026 mají jasno. Svatební šaty vlají v rytmu ikon

    Nedávný Bridal Fashion Week v New Yorku promluvil. Deklaroval trendy podzimu 2026 a potvrdil to, co mnozí očekávali. Svatební šaty budoucí sezóny čerpají z uplynulých i teprve připravovaných svateb slavných ikon. Značky reflektují šaty Seleny Gomez, Charli XCX a odhadují, jaké oblékne Taylor Swift. To vše doplňuje záplava krajky a volánů ve stylu Marie Antoinette.

    Coperni přepisuje bodycare. Oblečení napouští prospěšnými bakteriemi

    Značka Coperni ví, jak vytvořit virální moment a posunout hranice nemožného. Ať už to byly šaty modelky Belly Hadid ve spreji, nebo robotičtí psi na módní přehlídce. Tentokrát se však její zakladatelé Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydat komerčnějším směrem a představit kolekci oděvů napuštěných synbiotickou směsí, jež byste jinak našli ve své ledničce.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―