Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jasmine Tookes si možná pamatujete jako stálici Victoria’s Secret shows, kam se vrátila i minulý měsíc. Kariérní portfolio modelky se však rychle rozrůstá, buduje vlastní oděvní značku a užívá si statusu hvězdy sociálních sítí. Věrné fanoušky si získala zejména inspirativními videy o líčení a péči o pleť, ale také elegantními outfity z červeného koberce.

    Slávu přinesla Jasmine Tookes spolupráce s Victoria’s Secret

    Americká supermodelka Jasmine Tookes okusila strasti i slasti světa modelingu už jako patnáctiletá. V roce 2011 ji server Models.com zařadil mezi top 10 nováčků v branži. Její významnější kariérní milník však přišel v roce 2012, kdy byla obsazena do populární přehlídky spodního prádla značky Victoria’s Secret.

    Zdroj: Victoria’s Secret

    O tři roky později se stala její oficiální tváří a získala prominentní status andílka. Během pařížské show Victoriaʼs Secret v roce 2016 se dokonce prošla po molu v podprsence Fantasy Bra v hodnotě tří milionů dolarů. Tookes ovšem nezahálela ani ve světě luxusní módy a na kontě má shows pro nejprestižnější jména oboru, jako jsou Marc Jacobs, Saint Laurent, Carolina Herrera a mnoho dalších.

    Tookes nezahálí. Buduje komunitu na sociálních sítích i vlastní značku

    Známá modelka si ovšem během světové pandemie dala pauzu od dosavadní kariéry a zaměřila svou pozornost na sociální sítě. Úspěch na jejím instagramovém profilu, který sleduje více než sedm a půl milionu lidí, sklízí díky několika faktorům. Její obsah je vysoce estetický a vytváří dojem dokonalého luxusního života. Láká ale také na nezaměnitelný styl oblékání, inspirativní líčení a charismatickou osobnost.

    Pokud by tedy měl mít trend quiet luxury reprezentativní osobnost, Tookes by byla bezpochyby jednou z nich. Její minimalistický styl se vyznačuje převážně neutrálními a zemitými barvami s příležitostným oživením v podobě výrazných barev a vzorů. Luxusní, až královský dojem vytvářejí také elegantní, ženské a dokonale padnoucí střihy. Mezi jejími nejčastěji nošenými doplňky nemůže chybět ani kabelka Birkin.

    Zdroj: JOJA

    Dává tedy smysl, že svůj cit pro design a zkušenosti ze světa modelingu promítla rovněž do vlastního podnikání. V roce 2021 totiž založila se svou nejlepší kamarádkou, a dalším andílkem společnosti Victoria’s Secret, Josephine Skriver vlastní značku sportovního oblečení s názvem JOJA.

    Internet nadchly i její svatební šaty z dílny Zuhair Murad

    Uživatele na sociálních sítích pak kromě běžných outfitů nebo tipů ze světa líčení a skin care zaujala také její velkolepá svatba. Uskutečnila se v roce 2021, a to s ředitelem pro mezinárodní trhy společnosti Snap Inc., která stojí za aplikací oblíbenou sociální sítí Snapchat, Juanem Borrero.

    Pro svůj den D zvolila Tookes svatební šaty na míru od módního domu Zuhair Murad. Renomovaný couturiér navrhl pro tuto příležitost dech beroucí princeznovské šaty s dlouhými rukávy, pokryté krajkou s ručně vyšívanými květinovými detaily a doplněné několikametrovou vlečkou.

    Zdroje: WWD, Models.com, Instagram, Youtube

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Kariéra supermodelky a vysněný šatník k tomu. Jasmine Tookes představuje vrchol módní inspirace

    ― Reklama ―

    Jasmine Tookes si možná pamatujete jako stálici Victoria’s Secret shows, kam se vrátila i minulý měsíc. Kariérní portfolio modelky se však rychle rozrůstá, buduje vlastní oděvní značku a užívá si statusu hvězdy sociálních sítí. Věrné fanoušky si získala zejména inspirativními videy o líčení a péči o pleť, ale také elegantními outfity z červeného koberce.

    Slávu přinesla Jasmine Tookes spolupráce s Victoria’s Secret

    Americká supermodelka Jasmine Tookes okusila strasti i slasti světa modelingu už jako patnáctiletá. V roce 2011 ji server Models.com zařadil mezi top 10 nováčků v branži. Její významnější kariérní milník však přišel v roce 2012, kdy byla obsazena do populární přehlídky spodního prádla značky Victoria’s Secret.

    Zdroj: Victoria’s Secret

    O tři roky později se stala její oficiální tváří a získala prominentní status andílka. Během pařížské show Victoriaʼs Secret v roce 2016 se dokonce prošla po molu v podprsence Fantasy Bra v hodnotě tří milionů dolarů. Tookes ovšem nezahálela ani ve světě luxusní módy a na kontě má shows pro nejprestižnější jména oboru, jako jsou Marc Jacobs, Saint Laurent, Carolina Herrera a mnoho dalších.

    Tookes nezahálí. Buduje komunitu na sociálních sítích i vlastní značku

    Známá modelka si ovšem během světové pandemie dala pauzu od dosavadní kariéry a zaměřila svou pozornost na sociální sítě. Úspěch na jejím instagramovém profilu, který sleduje více než sedm a půl milionu lidí, sklízí díky několika faktorům. Její obsah je vysoce estetický a vytváří dojem dokonalého luxusního života. Láká ale také na nezaměnitelný styl oblékání, inspirativní líčení a charismatickou osobnost.

    Pokud by tedy měl mít trend quiet luxury reprezentativní osobnost, Tookes by byla bezpochyby jednou z nich. Její minimalistický styl se vyznačuje převážně neutrálními a zemitými barvami s příležitostným oživením v podobě výrazných barev a vzorů. Luxusní, až královský dojem vytvářejí také elegantní, ženské a dokonale padnoucí střihy. Mezi jejími nejčastěji nošenými doplňky nemůže chybět ani kabelka Birkin.

    Zdroj: JOJA

    Dává tedy smysl, že svůj cit pro design a zkušenosti ze světa modelingu promítla rovněž do vlastního podnikání. V roce 2021 totiž založila se svou nejlepší kamarádkou, a dalším andílkem společnosti Victoria’s Secret, Josephine Skriver vlastní značku sportovního oblečení s názvem JOJA.

    Internet nadchly i její svatební šaty z dílny Zuhair Murad

    Uživatele na sociálních sítích pak kromě běžných outfitů nebo tipů ze světa líčení a skin care zaujala také její velkolepá svatba. Uskutečnila se v roce 2021, a to s ředitelem pro mezinárodní trhy společnosti Snap Inc., která stojí za aplikací oblíbenou sociální sítí Snapchat, Juanem Borrero.

    Pro svůj den D zvolila Tookes svatební šaty na míru od módního domu Zuhair Murad. Renomovaný couturiér navrhl pro tuto příležitost dech beroucí princeznovské šaty s dlouhými rukávy, pokryté krajkou s ručně vyšívanými květinovými detaily a doplněné několikametrovou vlečkou.

    Zdroje: WWD, Models.com, Instagram, Youtube

    ― Reklama ―

    Luxury Insights: Jak vypadá špičkový ranč? Tom Ford čerpá z Divokého západu 

    Ranč Cerro Pelon Toma Ford je rozhodně místo, kde by každý chtěl strávit alespoň pár hodin svého života. Atmosféra velkolepého domu připomíná futuristický Divoký západ a vyzývá návštěvníky skočit do sedla a uhánět do zapadajícího slunce. Tato luxusní residence se rozléhá v Novém Mexiku a je nyní v rukou anonymního majitele. Jak takový luxus vypadá? 

    Winter is coming. Na mráz vás připraví Haider Ackermann a Canada Goose 

    Haider Ackermann opět posouvá hranice zimní módy. Kolumbijsko-francouzský designér uvedl svou již třetí zimní kolekci pro značku Canada Goose. Tentokrát ovšem zvolil odvážné barvy. Zkombinoval totiž fluorescenční jarní tóny s klasickými tlumivými zemitými odstíny, které přidají trochu optimismu a potřebného tepla do jinak pochmurných zimních dnů. 

    Beauty svět má jasno. CreatorIQ zná nejvirálnější značky roku 2025

    Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    Vánoční wishlist vašeho oblíbeného magazínu je tu. Nové tváře, nové touhy, stejně velké sny

    Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    Pinterest čte rok 2026. Předpovídá nostalgii a optimistický eskapismus

    Dnešní doba plná neustálého ruchu a o pozornost bojujících sociálních sítí žádá autenticitu, pohodlí a optimismus. Přesně tyto hodnoty definují dle nejnovější předpovědi platformy Pinterest rychle se blížící rok 2026. Odvíjí se od nich proto také trendy, které nás hodlají příští rok doprovázet. Patří mezi ně temná knižní estetika, neladící nehty nebo neutuchající láska k zelí.

    Nudný maloobchod je mrtvý. Retail prochází extrémní proměnou

    Maloobchod vstoupil do období, v němž se úspěch obchodů odvíjí od atmosféry a výrazného prostorového řešení. Zákazník sleduje autenticitu místa a reaguje na prostředí, které má charakter a jasnou identitu. Luxusní domy i fast fashion řetězce pracují s interiérem jako s nástrojem prožívání módy. Obchody se proto pod jejich vizí mění v ucelené městské události.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    Nejkrásnější vánoční stromky Claridge’s. Znáte tradici svátečního Londýna?

    Vánoční stromky Claridge’s patří k nejkrásnějším londýnským momentům prosincové sezóny. Každý rok přetváří hotelové lobby instalace, jež přináší noblesu, fantazii a velkorysou kreativitu. Strom vždy získá podobu připomínající couture objekt a pracuje s prostorem stejně přirozeně jako šperk s tělem. Hosté přicházejí za atmosférou, která v sobě nese jasný rukopis světového návrháře. Claridge’s tak každé Vánoce startuje období, které ovlivňuje vkus i očekávání celého Londýna.

    New York opouští kožešinu. Po rozhodnutí CFDA kráčí ve šlépějích Londýna

    Kožešina má v New Yorku utrum. Tedy alespoň na jeho vyhlášeném týdnu módy. Asociace pořádající tamní fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzní materiál oficiálně zakázala. Kopíruje tak rozhodnutí Londýna, který od jeho využívání odstoupil již v roce 2023. Zůstává ovšem otázkou, zda bude metropoli následovat i Paříž a Milán.

    Kdo obsadí volný flek u Versace? Spekulace nabírají na obrátkách

    Versace stojí na prahu další kapitoly. Po odchodu Daria Vitale se módní svět zaměřuje na tvůrce, kteří dokážou kult ikonické značky dále rozšiřovat a dát mu nový impuls. Připravenost několika výrazných osobností vytváří mimořádně živý prostor pro strategické úvahy. Představa nového vedení kreativního směru Versace rezonuje celým odvětvím. Módní dům otevírá pole pro talenty, jež umí pracovat s dramatem, elegancí a přítomností okamžiku.

    Chappell Roan zkouší novou roli. Svou tvář propůjčí MAC Cosmetics

    Popová hvězda Chappell Roan mění směr. Poté, co prohlásila, že svou tvář nepropůjčí žádné známé značce, překvapila nečekaným oznámením. Stala se totiž novou ambasadorkou MAC Cosmetics. Mezi důvody, proč změnila názor, zpěvačka uvedla sdílené hodnoty a dlouhodobou podporu, jež společnost věnuje LGBTQI+ komunitě již od svého založení v 80. letech.

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    Móda v kostce: Skims vyráží do hor s The North Face a Miu Miu je značkou roku

    Společnost Skims vrací na scénu svou úspěšnou spolupráci s The North Face. Novou kolekci představil i Ralph Lauren, tentokrát ji ovšem věnoval americkým olympijským sportovcům. Nike odhalil model Air Force 1 Bouclé, odkazující na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslaví Vánoce s luxusním koktejlovým setem a Miu Miu je dle platformy Lyst značkou roku.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―