Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jasmine Tookes si možná pamatujete jako stálici Victoria’s Secret shows, kam se vrátila i minulý měsíc. Kariérní portfolio modelky se však rychle rozrůstá, buduje vlastní oděvní značku a užívá si statusu hvězdy sociálních sítí. Věrné fanoušky si získala zejména inspirativními videy o líčení a péči o pleť, ale také elegantními outfity z červeného koberce.

    Slávu přinesla Jasmine Tookes spolupráce s Victoria’s Secret

    Americká supermodelka Jasmine Tookes okusila strasti i slasti světa modelingu už jako patnáctiletá. V roce 2011 ji server Models.com zařadil mezi top 10 nováčků v branži. Její významnější kariérní milník však přišel v roce 2012, kdy byla obsazena do populární přehlídky spodního prádla značky Victoria’s Secret.

    Zdroj: Victoria’s Secret

    O tři roky později se stala její oficiální tváří a získala prominentní status andílka. Během pařížské show Victoriaʼs Secret v roce 2016 se dokonce prošla po molu v podprsence Fantasy Bra v hodnotě tří milionů dolarů. Tookes ovšem nezahálela ani ve světě luxusní módy a na kontě má shows pro nejprestižnější jména oboru, jako jsou Marc Jacobs, Saint Laurent, Carolina Herrera a mnoho dalších.

    Tookes nezahálí. Buduje komunitu na sociálních sítích i vlastní značku

    Známá modelka si ovšem během světové pandemie dala pauzu od dosavadní kariéry a zaměřila svou pozornost na sociální sítě. Úspěch na jejím instagramovém profilu, který sleduje více než sedm a půl milionu lidí, sklízí díky několika faktorům. Její obsah je vysoce estetický a vytváří dojem dokonalého luxusního života. Láká ale také na nezaměnitelný styl oblékání, inspirativní líčení a charismatickou osobnost.

    Pokud by tedy měl mít trend quiet luxury reprezentativní osobnost, Tookes by byla bezpochyby jednou z nich. Její minimalistický styl se vyznačuje převážně neutrálními a zemitými barvami s příležitostným oživením v podobě výrazných barev a vzorů. Luxusní, až královský dojem vytvářejí také elegantní, ženské a dokonale padnoucí střihy. Mezi jejími nejčastěji nošenými doplňky nemůže chybět ani kabelka Birkin.

    Zdroj: JOJA

    Dává tedy smysl, že svůj cit pro design a zkušenosti ze světa modelingu promítla rovněž do vlastního podnikání. V roce 2021 totiž založila se svou nejlepší kamarádkou, a dalším andílkem společnosti Victoria’s Secret, Josephine Skriver vlastní značku sportovního oblečení s názvem JOJA.

    Internet nadchly i její svatební šaty z dílny Zuhair Murad

    Uživatele na sociálních sítích pak kromě běžných outfitů nebo tipů ze světa líčení a skin care zaujala také její velkolepá svatba. Uskutečnila se v roce 2021, a to s ředitelem pro mezinárodní trhy společnosti Snap Inc., která stojí za aplikací oblíbenou sociální sítí Snapchat, Juanem Borrero.

    Pro svůj den D zvolila Tookes svatební šaty na míru od módního domu Zuhair Murad. Renomovaný couturiér navrhl pro tuto příležitost dech beroucí princeznovské šaty s dlouhými rukávy, pokryté krajkou s ručně vyšívanými květinovými detaily a doplněné několikametrovou vlečkou.

    Zdroje: WWD, Models.com, Instagram, Youtube

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Kariéra supermodelky a vysněný šatník k tomu. Jasmine Tookes představuje vrchol módní inspirace

    ― Reklama ―

    Jasmine Tookes si možná pamatujete jako stálici Victoria’s Secret shows, kam se vrátila i minulý měsíc. Kariérní portfolio modelky se však rychle rozrůstá, buduje vlastní oděvní značku a užívá si statusu hvězdy sociálních sítí. Věrné fanoušky si získala zejména inspirativními videy o líčení a péči o pleť, ale také elegantními outfity z červeného koberce.

    Slávu přinesla Jasmine Tookes spolupráce s Victoria’s Secret

    Americká supermodelka Jasmine Tookes okusila strasti i slasti světa modelingu už jako patnáctiletá. V roce 2011 ji server Models.com zařadil mezi top 10 nováčků v branži. Její významnější kariérní milník však přišel v roce 2012, kdy byla obsazena do populární přehlídky spodního prádla značky Victoria’s Secret.

    Zdroj: Victoria’s Secret

    O tři roky později se stala její oficiální tváří a získala prominentní status andílka. Během pařížské show Victoriaʼs Secret v roce 2016 se dokonce prošla po molu v podprsence Fantasy Bra v hodnotě tří milionů dolarů. Tookes ovšem nezahálela ani ve světě luxusní módy a na kontě má shows pro nejprestižnější jména oboru, jako jsou Marc Jacobs, Saint Laurent, Carolina Herrera a mnoho dalších.

    Tookes nezahálí. Buduje komunitu na sociálních sítích i vlastní značku

    Známá modelka si ovšem během světové pandemie dala pauzu od dosavadní kariéry a zaměřila svou pozornost na sociální sítě. Úspěch na jejím instagramovém profilu, který sleduje více než sedm a půl milionu lidí, sklízí díky několika faktorům. Její obsah je vysoce estetický a vytváří dojem dokonalého luxusního života. Láká ale také na nezaměnitelný styl oblékání, inspirativní líčení a charismatickou osobnost.

    Pokud by tedy měl mít trend quiet luxury reprezentativní osobnost, Tookes by byla bezpochyby jednou z nich. Její minimalistický styl se vyznačuje převážně neutrálními a zemitými barvami s příležitostným oživením v podobě výrazných barev a vzorů. Luxusní, až královský dojem vytvářejí také elegantní, ženské a dokonale padnoucí střihy. Mezi jejími nejčastěji nošenými doplňky nemůže chybět ani kabelka Birkin.

    Zdroj: JOJA

    Dává tedy smysl, že svůj cit pro design a zkušenosti ze světa modelingu promítla rovněž do vlastního podnikání. V roce 2021 totiž založila se svou nejlepší kamarádkou, a dalším andílkem společnosti Victoria’s Secret, Josephine Skriver vlastní značku sportovního oblečení s názvem JOJA.

    Internet nadchly i její svatební šaty z dílny Zuhair Murad

    Uživatele na sociálních sítích pak kromě běžných outfitů nebo tipů ze světa líčení a skin care zaujala také její velkolepá svatba. Uskutečnila se v roce 2021, a to s ředitelem pro mezinárodní trhy společnosti Snap Inc., která stojí za aplikací oblíbenou sociální sítí Snapchat, Juanem Borrero.

    Pro svůj den D zvolila Tookes svatební šaty na míru od módního domu Zuhair Murad. Renomovaný couturiér navrhl pro tuto příležitost dech beroucí princeznovské šaty s dlouhými rukávy, pokryté krajkou s ručně vyšívanými květinovými detaily a doplněné několikametrovou vlečkou.

    Zdroje: WWD, Models.com, Instagram, Youtube

    ― Reklama ―

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Shein pod palbou. Čelí žalobě francouzských obchodníků i výzvě poslanců

    Potíže fast fashion řetězce Shein ve Francii nekončí. Nově čelí žalobě ze strany francouzských maloobchodníků. Na 12 federací a několik značek zahájilo proti značce soudní řízení. Olej do ohně kritiky přilévají také tamní poslanci. Více než 80 z nich vydalo oficiální prohlášení, v němž požadují zákaz Shein, a to ve jménu "ochrany pracovníků, veřejného zdraví a planety".

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    Versace překračuje milník. Prada značku v prosinci přivítá pod svá křídla

    Luxusní skupina Prada Group letos v dubnu překvapila módní svět, když oznámila svou koupi módního domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur následovala krátce poté, co z pozice kreativní ředitelky značky odešla Donatella Versace. Teprve v úterý 2. prosince však společnost plně vstoupí do vesmíru Prada. Čeká ji nová éra kombinující její legendární historii a inovaci.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Róby Alžběty II. znovu září. Velká výstava odhaluje příběhy jejího stylu

    Výstava věnovaná Alžbětě II. představuje desítky jejích ikonických rób i doplňků, které dlouho formovaly vizuální podobu britské monarchie. Návštěvníci mohou nahlédnout do zákulisí stylu Alžběty II., jeho symboliky i vývoje napříč dekádami. Expozice odhaluje nejen propracované detaily oděvů, ale také příběhy návrhářů, tradic a událostí, jež se do nich otiskly.

    Greenpeace našel nebezpečné látky v oblečení Shein. Překračují limity EU

    Fast fashion řetězec Shein čelí v Evropě další kauze. Německá odnož neziskové organizace Greenpeace odhalila nejnovější report, dle kterého v jeho oblečení našla nebezpečné látky. Jejich množství přitom přesahuje hranice předepsané Evropskou unií. Potenciálně toxické chemikálie pak mohou vést k řadě onemocnění, poškozují ovšem také životní prostředí.

    Magazín Complex zveřejnil seznam módních ikon. Je ale opravdu relevantní?

    Magazín Complex zveřejnil seznam 25 módních ikon 21. století a potvrdil tím svou fascinaci popkulturními stálicemi. Výběr sestavený ze jmen, která vládnou globálním trendům a obálkám časopisů, zvýrazňuje sílu mainstreamu. Žebříček prezentuje osobnosti s obří mediální gravitací a odhodláním tvořit vlastní vizuální jazyk. Reflektuje současnou touhu po ikonách, jež dokáží okamžitě rezonovat s publikem. Zapomíná ale, že módní scéna dýchá i jinými barvami a touží po nových tvářích.

    Po stopách módních ikon: Jak Nicolas Ghesquière zachránil módní dům Balenciaga

    Bylo mu pětadvacet let, pracoval z vypůjčené kanceláře a navrhoval oblečení s přesností, jež působila spíš jako plán než módní skica. Nicolas Ghesquière převzal téměř zapomenutý dům Balenciaga a proměnil ho v nejprogresivnější laboratoř moderního luxusu. Zázemí skromné, ambice neomezené. Definoval novou epochu elegance, v níž se experiment stává jazykem nové éry. S odstupem čtvrtstoletí se na jeho začátek vzpomíná jako na jeden z nejdůležitějších momentů módy.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―