Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Také letos připravila módní společnost Calvin Klein speciální kolekci pro blížící se Pride Month. V červnu se totiž každý rok po celém světě oslavuje a podporuje komunita LGBTQI+. Tentokrát značka pod heslem Let It Out ukazuje kouzlo toho, být sám sebou.

    Jednoduché černobílé fotografie kampaně Let It Out společnosti Calvin Klein nechávají vyniknout její hlavní message. Milovníci značky se tak mohou soustředit na samotné modely, tedy herečku Amandlu Stenberg a herce Brandona Flynn. Oba jsou totiž zachycení se zářivými úsměvy na tváři, v uvolněných a hravých pózách. Výsledná atmosféra proto ukazuje, jaké to je, nebát se být svým autentickým já.

    Jedná se přitom o pocit, který je každoročně oslavovaný takzvaným Pride Month. V červnu se už tradičně po celém světě konají různé akce i projekty na podporu komunity LGBTQI+. Její členové totiž nadále čelí různým druhům diskriminace. Podpořit se menšinu svou kampaní letos opět rozhodla také značka Calvin Klein. Jako modely pro kolekci nazvanou This Is Love si proto vybrala známé osobnosti, které do zmíněné komunity patří.

    Kromě hravé atmosféry, umožňující naprosto svobodné vyjádření sebe sama, ukázala kampaň nafocená Karim Sadli také související kousky. Na spodním prádle, v pro Kleina tak typickém stylu, je tentokrát vedle loga vytištěný také nápis This Is Love. Jinak klasicky bílá guma na okrajích kalhotek, slipů nebo podprsenek je zase vyhotovená v duhových barvách. Další návrhy jsou pak vytvořené z různě barevných výrazných bloků. Spodní prádlo pak doplňují například trička se stejným nápisem.

    Na oslavu LGBTQI+ nechal Calvin Klein vyrobit také limitovanou edici triček podporující mladé transsexuály

    Jednotlivé kousky pak slavní herci předvedli nejen na energických fotografiích, ale také podobně naladěných videích. Například Stenberg se pro takovou kampaň hodí mimo jiné i proto, že dlouhodobě bojuje za práva transsexuálů. V minulosti podporovala také hnutí Black Lives Matter. Známá je například z filmu The Hate U Give nebo Everything, Everything. Brandon Flynn si zase zahrál ve známém seriálu 13 Reasons Why. Jejich kampaň je pak součástí většího projektu Feel Pride, kterou společnost Calvin Klein zveřejnila už v únoru.

    Společnost Calvin Klein pak kromě zmíněných kousků vytvořila také limitovanou edici triček na podporu organizace ILGA World a Transgender Law Center. Nechala na ně vepsat nápisy jako Empower Each Other nebo Show Up For Trans Youth. Do současnosti pak firma oběma hnutím i instituci PFLAG National věnovala přes 220 tisíc dolarů, tedy téměř 5 milionů korun. Nejnovější kolekce je pak v současnosti dostupná na stránkách značky.

    Zdroj: Fashion Network, WWD, Russh, Instagram, YouTube

    Kampaň Let It Out značky Calvin Klein oslavuje lásku i odvahu být sám sebou

    Louis Vuitton vyrazil do Číny. Nicolas Ghesquière odhalil pre-fall Voyager kolekci v Šanghaji

    Módní společnost Louis Vuitton se, stejně jako ostatní luxusní značky, čím dál více zaměřuje na trh v Číně. Není tedy překvapením, že se její kreativní ředitel Nicolas Ghesquière rozhodl odhalit svou pre-fall kolekci Voyager právě v Šanghaji. Při tvorbě návrhů navíc spolupracoval s tamními umělci.

    Nejprestižnější módní událost se blíží. Met Gala 2024 jako „Zahrada času“

    Costume Institute Gala, hovorově Met Gala, se letos koná v pondělí 6. května. Benefiční galavečer Metropolitního muzea v New Yorku uvedou Zendaya, Jennifer Lopéz, Chris Hemsworth a Bad Bunny. Téma "Zahrada času" navazuje na tamní výstavu Kostýmního institutu, s názvem Sleeping beauties: Reawakening Fashion. Objevte s námi všechny důležité informace a připomeňte si předešlé ročníky.

    Vláda quiet luxury trvá. Potvrdily to výsledky Brunello Cucinelli z prvního čtvrtletí

    Italská luxusní značka Brunello Cucinelli zveřejnila výsledky z prvního čtvrtletí. Na rozdíl od skupiny LVMH pak slaví značný úspěch. Její prodeje totiž v uplynulých třech měsících vzrostly o 16,5 procenta. Jedná se tedy také o ukazatel toho, že obliba stylu známého jako quiet luxury stále trvá.

    Uživatelé TikToku přetváří síť na „reálnější“ místo. Sdílí své nejhlubší myšlenky

    Sdílení problémů nám často přináší úlevu. Hlavně kvůli tomu, že vyslovení našich myšlenek nám pomáhá chápat, co nás trápí. Zároveň ale přichází naděje, slibující pochopení ostatních. Občas dokonce zjistíme, že jim na srdci leží stejná trápení. Také proto sociální síť TikTok uchvátil trend, podporující podobná přiznání.