Více

    ― Reklama ―

    Nizozemského návrháře Durana Lantink čeká nová životní kapitola. Stal se totiž novým kreativním ředitelem módního domu Jean Paul Gaultier a zároveň prvním nástupcem stejnojmenného návrháře. Ten opustil svou značku před pěti lety, od té doby jeho haute couture kolekce navrhovali různí designéři. Ikonickou značku tak čeká nová a o dost stabilnější éra.

    Módní scéna už několik měsíců spekulovala o tom, že by se do čela proslulého módního domu Jean Paul Gaultier mohl postavit právě Duran Lantink. V posledních letech totiž jméno osmatřicetiletého designéra na pozadí módního ruchu vyniklo. Proslavil se především svou abstraktní, udržitelnou a provokativní tvorbou. Dává tedy smysl, že si ho ikonický návrhář vybral za svého nástupce.

    Stane se tak prvním designérem, který po něm na módní trůn usedne. Jean Paul Gaultier opustil svou pozici před pěti lety. Od té doby se o jeho haute couture kolekce starali různí tvůrci od Glenn Martens přes Simone Rocha až po Ludovic de Saint Sernin. Značku proto čeká nová a o poznání stabilnější kapitola. Kromě toho po 10 letech spustí pod vedením Durana Lantink svou ready-to-wear řadu.

    Zdroj: Duran Lantink

    Kolekci pro jaro a léto 2026 hodlá nový kreativní ředitel odhalit v září. Haute couture řadu pro stejné období pak zveřejní příští rok v lednu. „Vidím v jeho módě energii, odvahu a hravého ducha, které jsem měl i já na začátku své cesty,“ prohlásil Jean Paul Gaultier. Jeho nástupce naopak vyzdvihl tradici značky bourat zavedené kódy, posouvat módní hranice a využívat různé kulturní vlivy.

    Duran Lantink bere novou pozici vážně. Pozastaví svou vlastní značku

    „Gaultier je génius a zástupce generace, která zbořila zavřené dveře, aby jimi lidé jako já mohli svobodně projít a bez omluv být, kým chceme,“ popsal pro změnu své pocity Lantink. Oznámil ovšem, že prozatím hodlá pozastavit chod své vlastní značky. V uplynulých letech ji přitom oblékly celebrity jako Beyoncé, Billie Eilish, Doja Cat nebo zpěvačka Janelle Monáe, v nyní ikonickém klipu Pynk.

    @nssmagazine Duran Lantink has just been appointed as the new permanent creative director of Jean Paul Gaultier, putting an end to the guest designer model that the brand started in 2020. What do you think? #jeanpaulgaultier #duranlantink #creativedirector #jpg #fashiontiktok #tiktokfashion #fashionnews ♬ som original – S N U P

    Duran Lantink navíc za svou dosavadní práci získal ohlas nejen ze strany celebrit, ale také módního světa. Stal se tak držitelem ocenění ANDAM Special Prize (2023) nebo Karl Lagerfeld Special Jury Prize (2024). Nová příležitost mu tak umožní nadále rozvíjet svůj talent vytvářet inovativní, skulpturální a provokativní designy, posouvající hranice nejen slavné značky, ale i módní scény.

    Zdroje: The Fashion Network, RUSSH, The Business of Fashion, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Jean Paul Gaultier má po pěti letech vedení. Do nové éry ho vpustí Duran Lantink

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nizozemského návrháře Durana Lantink čeká nová životní kapitola. Stal se totiž novým kreativním ředitelem módního domu Jean Paul Gaultier a zároveň prvním nástupcem stejnojmenného návrháře. Ten opustil svou značku před pěti lety, od té doby jeho haute couture kolekce navrhovali různí designéři. Ikonickou značku tak čeká nová a o dost stabilnější éra.

    - Reklama -

    Módní scéna už několik měsíců spekulovala o tom, že by se do čela proslulého módního domu Jean Paul Gaultier mohl postavit právě Duran Lantink. V posledních letech totiž jméno osmatřicetiletého designéra na pozadí módního ruchu vyniklo. Proslavil se především svou abstraktní, udržitelnou a provokativní tvorbou. Dává tedy smysl, že si ho ikonický návrhář vybral za svého nástupce.

    Stane se tak prvním designérem, který po něm na módní trůn usedne. Jean Paul Gaultier opustil svou pozici před pěti lety. Od té doby se o jeho haute couture kolekce starali různí tvůrci od Glenn Martens přes Simone Rocha až po Ludovic de Saint Sernin. Značku proto čeká nová a o poznání stabilnější kapitola. Kromě toho po 10 letech spustí pod vedením Durana Lantink svou ready-to-wear řadu.

    Zdroj: Duran Lantink

    - Reklama -

    Kolekci pro jaro a léto 2026 hodlá nový kreativní ředitel odhalit v září. Haute couture řadu pro stejné období pak zveřejní příští rok v lednu. „Vidím v jeho módě energii, odvahu a hravého ducha, které jsem měl i já na začátku své cesty,“ prohlásil Jean Paul Gaultier. Jeho nástupce naopak vyzdvihl tradici značky bourat zavedené kódy, posouvat módní hranice a využívat různé kulturní vlivy.

    Duran Lantink bere novou pozici vážně. Pozastaví svou vlastní značku

    „Gaultier je génius a zástupce generace, která zbořila zavřené dveře, aby jimi lidé jako já mohli svobodně projít a bez omluv být, kým chceme,“ popsal pro změnu své pocity Lantink. Oznámil ovšem, že prozatím hodlá pozastavit chod své vlastní značky. V uplynulých letech ji přitom oblékly celebrity jako Beyoncé, Billie Eilish, Doja Cat nebo zpěvačka Janelle Monáe, v nyní ikonickém klipu Pynk.

    @nssmagazine Duran Lantink has just been appointed as the new permanent creative director of Jean Paul Gaultier, putting an end to the guest designer model that the brand started in 2020. What do you think? #jeanpaulgaultier #duranlantink #creativedirector #jpg #fashiontiktok #tiktokfashion #fashionnews ♬ som original – S N U P

    Duran Lantink navíc za svou dosavadní práci získal ohlas nejen ze strany celebrit, ale také módního světa. Stal se tak držitelem ocenění ANDAM Special Prize (2023) nebo Karl Lagerfeld Special Jury Prize (2024). Nová příležitost mu tak umožní nadále rozvíjet svůj talent vytvářet inovativní, skulpturální a provokativní designy, posouvající hranice nejen slavné značky, ale i módní scény.

    Zdroje: The Fashion Network, RUSSH, The Business of Fashion, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Jarní závan v kosmetické taštičce. Multilíčidla navrací slávu make-upovému minimalismu

    Minimalismus si probojovává svoji cestičku i do make-upových taštiček. Jarní závan může být v kosmetickém arzenálu vítaným odlehčením, svěží roční období navíc přímo vybízí k vytřídění nepoužívané kosmetiky. Jestliže si občas povzdychnete, že máte produktů až příliš, dobrým řešením pro vás budou v současnosti tak trendy multilíčidla.

    Kožešiny shodily nepříjemné stigma. Comeback jim zařídila generace Z

    Objevit se na veřejnosti v pravé kožešině je v módním světě už dlouhá léta tabu. Mnoho módních společností proto oficiálně upustilo od jejich využívání. Uplynulá sezóna týdnů módy však navrátila kožešiny zpět do světla reflektorů. Na oblibě rostou především díky generaci Z, která se zamilovala do jejich vintage verzí, umožňujících "morální propustku".

    Jak na znovuobjevený trend skinny jeans? Jediný styling tip je soudnost

    Ať chceme, nebo ne, skinny jeans jsou zpět na scéně. Po letech dominance volných střihů se módní kyvadlo znovu přehouplo a přiléhavé siluety se vracejí do hry. Ale zatímco široké nohavice sluší téměř všem, skinny jeans jsou zrádné. Dokážou vynést outfit do nebes, nebo naopak nemilosrdně odhalit to, co by mělo zůstat skryté.

    Vyzrajte na letošní jaro. Investujte do pěti nadčasových kousků

    Jarní outfity dokáží kolikrát zamotat hlavu. Neustále měnící se trendy i stejně proměnlivé počasí vedou k nekončícím vnitřním debatám o tom, do kterých kousků se opravdu vyplatí investovat. Ukončete vnitřní boj a přidejte letos na jaře do svého šatníku pět nesmrtelných kousků, se kterými vyzrajete na ranní nerozhodné postávání před zrcadlem.

    Rozhraní mezi dekonstrukcí, kubismem a punkem. Junya Watanabe opět v akci

    Junya Watanabe letos znovu dokazuje, že móda může být vizuálním uměním i inženýrskou disciplínou. Designér mísí punkovou rebelii s geometrickou přesností a vytváří kolekci, která je v podstatě matematickým experimentem, ale i manifestem futuristického oděvu. Navíc se přidává do skupiny návrhářů, jež jako textilii používá vlasy.

    Kam nechodí slunce, tam chodí lékař. Některé účinné látky ale před zářením schovejte

    Staré rčení o potřebě slunce, které léčí všechny neduhy, je pravdou jen z části. Sluneční paprsky sice pomáhají tělu vytvářet vitamin D a blahodárný účinek mají rovněž na psychiku. To vše ale platí jen s dostatečnou ochranou před škodlivým UV zářením. A pokud ve své skin care rutině používáte účinné látky, platí to pro vás dvojnásob.

    Móda v kostce: Chanel spojil síly s Angèle a Swarovski dorazil do Milána

    Módní svět nepřestává překypovat novinkami. Značka Chanel představí spolu se zpěvačkou Angèle nový parfém. Balenciaga pro změnu spojil síly s výrobcem bot Scholl a novou tváří L'Orèal Paris je herečka ze seriálu Emily In Paris Philippine Leroy-Beaulieu. Swarovski dorazil do Milána na tamní design week a Prada se blíží k odkoupení Versace.

    Pastelové odstíny vkročily do světa make-upu. Ztělesňují jarní optimismus

    Může se zdát, že jsou pastelové odstíny v jarním období asi tak originální jako květinové vzory. Přesto obojí zažívá letos comeback. Návrat jemných barev souvisí mimo jiné i s oblibou období z počátku milénia, tedy y2k. Beauty nadšenci v nich však zároveň hledají jakýsi optimismus a téměř dětské experimenty rozjasňující současné dění.

    Designové střípky u vás doma. Usaďte jarní květiny do luxusní vázy

    Jaro s sebou kromě teplejších dnů přináší i záplavy květin. Nejeden dům umí tento živý doplněk rozzářit a v interiéru tak vypadá vždycky skvěle. Umístit kytici ale může být občas oříšek, jelikož ne do každé vázy se svazek hodí. Pokud proto u vás nastal čas na pořízení pořádné výbavy, vyberte si z kvalitních produktů. Závidět vám bude každá návštěva.

    Milánský design week protnul dva světy. Akce spojuje luxusní interiér a módu

    Milán představuje nejen jedno z hlavních měst módy, ale také metropoli sdružující špičky ze světa kultury, architektury a luxusních interiérů. Symbolem propojení různých scén je Milánský design week, jehož se tradičně účastní i světové módní domy. Vlastní výstavy nebo prezentace tentokrát odhalily značky jako Gucci, Loro Piana, Loewe či Louis Vuitton.

    Naloďte se na nový trend. Letošní jaro ovládne námořnická fisherman estetika

    Letošní jaro pohltí vlna námořnického stylu. Takzvaná fisherman estetika spojuje to nejlepší z loňské "Coastal Grandma", klasického tichého luxusu i mořem inspirovaných prvků. Její nástup nadiktovala již předpověď platformy Pinterest pro rok 2025, potvrdily ji ale rovněž přehlídky z dílny Jean Paul Gaultier, Miu Miu nebo Louis Vuitton.

    Módní dům Pucci dohnal konkurenci. Odhalil letošní jarní kolekci

    Nejnovější módní přehlídka z dílny Pucci rozzářila módní scénu. Italská značka si na rozdíl od své konkurence se svou letošní jarní kolekcí počkala. Odhalila ji tedy dlouho poté, co ruch kolem ostatních shows utichl. Vytvořila tím pro sebe perfektní "skulinku", která jí o uplynulém víkendu umožnila zaplnit instagramové účty řady módních nadšenců.

    Girl boss jako životní styl. Cílevědomou ženu tvoří padnoucí oblečení i umění odpočívat

    Fenomén girl boss dávno opustil virální prostor sociálních sítí a místo toho vstoupil do opravdových životů. Schopné a samostatné ženy nejsou žádnou novinkou, dnešní doba jim ale dává více prostoru zářit. Definicí takové ženy je její pracovitost, zároveň však vypadá stále upraveně a má skoro vždy dobrou náladu. Dá se vůbec takového skóre docílit?

    Ceny Anděl jako přehlídka přírodních úkazů. Akce opět neměla s módou nic společného

    Zajímalo by vás, kde je možné sledovat takzvanou elitu národa v jejích "přirozených" módních kreacích? Pokud ano, stačí si počkat na předávání cen Anděl. Akce zkrátka nemá s módou nic společného. Na červeném koberci se opět střídala oblaka nevkusu, tornáda kýče a záplavy otazníků. Eleganci nahradila kalamita, které patří spíš varování od Českého hydrometeorologického ústavu než od módních redaktorů.

    Svůdný ovocný koktejl. Trendy třešně vás zahalí do omamné vůně a ikonické barvy

    Ovoce se zdá být populárním motivem v beauty i fashion průmyslu. Potisk papáji střídá jahodový print následovaný drobnými citrony. Jejich roztomilé malůvky zaplavují portfolia slavných značek. Kromě oblečení ale figuruje ovocný koktejl také v kosmetice. Aktuální štafetu převzaly šťavnaté třešně a jejich stopy se objevují na spektru barev i vůní.

    Karl Lagerfeld a jeho nejbrutálnější výroky. Vizionář, nebo bezcitný elitář?

    Karl Lagerfeld byl ikonou módy, jeho vize řídily haute couture po desetiletí. Ale stejně jako jeho modely budily obdiv, jeho výroky vzbuzovaly kontroverzi. Od "fatfobních" poznámek a urážek na adresu plus-size žen po ostrou kritiku hnutí MeToo. Lagerfeld si nebral servítky. Jak bychom jeho slova hodnotili dnes, v době inkluze a body positivity?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―