Více

    ― Reklama ―

    Módní značky Jean Paul Gaultier a Jimmy Choo se rozhodly vyzdvihnout své společně zaměření. Vytvořily proto kolekci oslavující ženskost a pop kulturu. Výsledkem je šest párů ikonických bot propojujících obě slavné společnosti. Jejich tváří se stala zpěvačka a dlouholetá fanynka obou firem Kylie Minogue.

    Vedení Jean Paul Gaultier pokračuje ve své sérii spoluprací. V poslední době se totiž zaměřilo na propojování vlastních kolekcí s ostatními tvůrci. Značka proto vydala produkty vytvořené společně s KNWLS, Y/Project nebo Lil Nas X. Její haute couture kolekce rovněž už několikrát po sobě navrhli hostující návrháři. Nejnovější kampaň ovšem vytvořila současná kreativní ředitelka společnosti Florence Tétier.

    Spolupracovala na ní s vedením Jimmy Choo. Obě značky tak propojily své podobné stránky. Tedy touhu zachytit v návrzích nejen ženskost, ale také pop kulturu. Nemohly si tak vybrat lepší modelku, která by jedinečnou kolekci představila veřejnosti. Šest ikonických párů bot totiž v kampani obula zpěvačka a dlouholetá fanynka obou módních domů Kylie Minogue. V minulosti několikrát oblékla návrhy Jean Paul Gaultier pro své koncerty.

    Kreativní ředitelka Jimmy Choo a její blízká přítelkyně Sandra Choi navíc zpěvačce několikrát vytvořila boty na míru. „Jimmy Choo je jako Gaultier světa bot. Propojuje řemeslo s revolucí a vzpourou,“ popsala nejnovější kolekci kreativní ředitelka Jean Paul Gaultier. Kampaň pak nafotil pařížský fotograf Valentin Herfray. O styling jednotlivých outfitů se zase postarala zakladatelka časopisu Perfect Magazine Katie Grand.

    Jedinečné páry bot zachytily ikony Londýna a Paříže i motivy typické pro obě značky

    Mezi šesti jedinečnými páry vynikají například klasické černé lodičky s průhledným podpatkem. V jednom z nich se ukrývá miniatura Eiffelovy věže, v druhé zase Big Ben. Dalším modelem jsou béžové lodičky pokryté ikonickým tetováním Jean Paul Gaultier. Podobný potisk zachytily také elegantní černé kozačky nad kolena. Luxusní lodičky se stužkami zase využily motiv korzetů.

    Další pár bot na podpatku je zase zdobený luxusními řetízky s ladícími ozdobami. Vystihují tak nejen ženské návrhy Jimmy Choo, ale také londýnskou punkovou scénu. Džínové boty nad kolena zase představují ikonický francouzský trompe-l’oeil potisk. Zveřejnění kolekce značky oslavily pomocí party v luxusním londýnském podniku The Twenty Two. Zúčastnily se jí hvězdy jako FKA Twigs, Maya Jama nebo Iris Law.

    Zdroje: Highsnobiety, L’Officiel, The Standard, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Jean Paul Gaultier a Jimmy Choo vytvořili snovou kolekci. Šest párů bot zachycuje to nejlepší z obou domů

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní značky Jean Paul Gaultier a Jimmy Choo se rozhodly vyzdvihnout své společně zaměření. Vytvořily proto kolekci oslavující ženskost a pop kulturu. Výsledkem je šest párů ikonických bot propojujících obě slavné společnosti. Jejich tváří se stala zpěvačka a dlouholetá fanynka obou firem Kylie Minogue.

    - Reklama -

    Vedení Jean Paul Gaultier pokračuje ve své sérii spoluprací. V poslední době se totiž zaměřilo na propojování vlastních kolekcí s ostatními tvůrci. Značka proto vydala produkty vytvořené společně s KNWLS, Y/Project nebo Lil Nas X. Její haute couture kolekce rovněž už několikrát po sobě navrhli hostující návrháři. Nejnovější kampaň ovšem vytvořila současná kreativní ředitelka společnosti Florence Tétier.

    Spolupracovala na ní s vedením Jimmy Choo. Obě značky tak propojily své podobné stránky. Tedy touhu zachytit v návrzích nejen ženskost, ale také pop kulturu. Nemohly si tak vybrat lepší modelku, která by jedinečnou kolekci představila veřejnosti. Šest ikonických párů bot totiž v kampani obula zpěvačka a dlouholetá fanynka obou módních domů Kylie Minogue. V minulosti několikrát oblékla návrhy Jean Paul Gaultier pro své koncerty.

    Kreativní ředitelka Jimmy Choo a její blízká přítelkyně Sandra Choi navíc zpěvačce několikrát vytvořila boty na míru. „Jimmy Choo je jako Gaultier světa bot. Propojuje řemeslo s revolucí a vzpourou,“ popsala nejnovější kolekci kreativní ředitelka Jean Paul Gaultier. Kampaň pak nafotil pařížský fotograf Valentin Herfray. O styling jednotlivých outfitů se zase postarala zakladatelka časopisu Perfect Magazine Katie Grand.

    - Reklama -

    Jedinečné páry bot zachytily ikony Londýna a Paříže i motivy typické pro obě značky

    Mezi šesti jedinečnými páry vynikají například klasické černé lodičky s průhledným podpatkem. V jednom z nich se ukrývá miniatura Eiffelovy věže, v druhé zase Big Ben. Dalším modelem jsou béžové lodičky pokryté ikonickým tetováním Jean Paul Gaultier. Podobný potisk zachytily také elegantní černé kozačky nad kolena. Luxusní lodičky se stužkami zase využily motiv korzetů.

    Další pár bot na podpatku je zase zdobený luxusními řetízky s ladícími ozdobami. Vystihují tak nejen ženské návrhy Jimmy Choo, ale také londýnskou punkovou scénu. Džínové boty nad kolena zase představují ikonický francouzský trompe-l’oeil potisk. Zveřejnění kolekce značky oslavily pomocí party v luxusním londýnském podniku The Twenty Two. Zúčastnily se jí hvězdy jako FKA Twigs, Maya Jama nebo Iris Law.

    Zdroje: Highsnobiety, L’Officiel, The Standard, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Věk jako abstraktní koncept. Plastické operace překračují hranice dystopie

    Sociální sítě rozvířila debata ohledně nejmodernějších kosmetických úprav. Fanoušci známých osobností si totiž začínají všímat jejich překvapivé úspěšnosti. Nedávné fotografie celebrit tak doslova šokují. Nevypadají na nich totiž jen o pár let mladší, z roviny středního věku se přesouvají až zpět do svých "dvacítek".

    Generace Z na kamenné obchody nezanevřela. Musí však dohnat jejich on-line svět

    Celodenní zkoušení outfitů či výrazných rtěnek, pravidelné přestávky na kávu a nakukování do luxusních butiků. Může se zdát, že podobné zvyky jsou kapitolou, ukrytou v dávné minulosti. Generace Z ovšem dokazuje pravý opak. Podle nejnovějších reportů si totiž oblíbila nakupování v kamenných obchodech. Čeká od něj však moderní proměnu.

    Institut Pantone odhadl klíčové barvy příští sezóny. Metropole Londýn a New York však překvapily

    Se začátkem října oficiálně končí maraton přehlídek a nastává tak čas na závěrečný audit. Klíčovým aspektem pro utvoření obrazu nadcházející sezóny jsou také dominantní barvy. Přinášíme proto unikátní propojení reportu institutu Pantone a naší módní expertízy, které vám napoví, jakých barev se držet pro jaro a léto 2025.

    Pařížský fashion week míří do finále. Show představil Balenciaga i Gabriela Hearst

    S prvním říjnovým dnem sice odstartovala další kapitola podzimu, skončil však Pařížský týden módy. Den před jeho finále však svou show stihl odhalit například módní dům Balenciaga. Návrhář Demna Gvasalia v ní překvapil svou bezednou kreativitou. Úspěch sklidila také Gabriela Hearst, inspirovaná dávnými bohyněmi.

    Podzim patří maximalismu. Sychravé dny rozzáří výrazné šperky

    Dny plné nízkých teplot, zatažené oblohy a ponurých odstínů si přímo říkají o nějaké zpestření. Do podzimních outfitů ho lze snadno zapracovat například pomocí výrazných šperků. Jejich maximalistická podoba je totiž opět trendy. Na scénu se vrací široké náramky, obří přívěsky i statement náušnice.

    Zlepší Joshua Schulman stabilitu Burberry? Záchranná mise balancuje mezi luxusem a chaosem

    Burberry, legenda britské elegance, prochází doslova šíleným obdobím. Společnost pod vedením návrháře Daniela Lee a nového ředitele Joshuou Schulman přehodnocuje svou identitu i strategii. Místo odvážné inovace ovšem dosavadní kroky značky působí spíše jako opatrné našlapování kolem základních kamenů.

    Alessandro Michele uctil zlatý věk Valentino. Bohémství daroval svůj maximalismus

    Debut návrháře Alessandra Michele pro módní dům Valentino byl jedním z důvodů, proč se zrak módního světa celé září upínal na Paříž. Svou kolekcí, vycházející z archivních kousků slavné značky, designér rozhodně nezklamal. Tehdejší opulentní renesanční návrhy totiž propojil s vlastním maximalistickým stylem.

    Underconsumption core: Trend diktující, že trendům nemáte propadnout

    Trendem může být cokoliv. Od receptu přes kus oblečení po dovolenkovou destinaci nebo přístup k životu. Co je ale takzvaný "underconsumption core"? Nový způsob myšlení nás vybízí k tomu, abychom právě od trendů dali ruce pryč a soustředili se raději na stálejší hodnoty. Nejedná se však pouze o převlečený minimalismus?

    Jak na eye patches? Tajný trik vizážistů potlačí otoky i tmavé kruhy pod očima

    Unavené oči a oteklé váčky pod nimi dokážou znepříjemnit den a zkazit i ten nejpreciznější make-up. Naštěstí existuje tajný trik, na který přísahají vizážisté po celém světě, tedy eye patches. Jedná se o malé polštářky, které zázračně zmírňují otoky a dodávají pleti svěžest během několika minut.

    Zahalte se do své kavárenské objednávky. Luxusní parfémy zachycují top podzimní drinky

    Hlavní přísady podzimních nápojů umí zahřát a zpříjemnit jinak sychravý den. Proč je ale neposunout na vyšší úroveň? Pořiďte si parfém na míru, který doplní nejen vaši kávovou objednávku. Proměňte nejoblíbenější drinky chladného období v ikonickou vůni a noste je tak po celý den na sobě, místo v kelímku.

    Hyper feminismus, síla květin i nová Brat éra. Paříž přivítala show od Chloé, Mugler a Acne Studios

    Ulice Paříže zaplavil ve čtvrtek nejen neutuchající déšť, ale také řada očekávaných přehlídek. Módní dům Chloé odhalil kolekci věrnou svým kódům, tedy plnou feministických a hippie prvků. Mugler zase oslavil své 50. výročí a šáhl hluboko do svých archivů, zatímco značka Acne Studios prodloužila životnost uplynulé Brat éry.

    Podzim vrací do módy skřipce do vlasů. Naučte se pracovat s elegantními pomocníky

    Hitem letošního podzimu jsou skřipce na všechny způsoby. Mezi trendy verze tak patří ty zdobené, které ozvláštní celý look, tak ty zcela jednoduché a nenápadné. Jsou totiž praktické, elegantní a umožní vykouzlit různorodou škálu účesů. Stačí si vybrat barvu i velikost a můžete napodobit tisíce různých stylů.

    Pařížský týden módy vyráží dech. Svá díla odhalil Balmain, Ganni či Rabanne

    Ulice Paříže nadále zaplňují nejen originální street style kreace, ale i dech beroucí módní přehlídky. Úspěšnou kolekci představil například módní dům Balmain, překračující hranice beauty světa. Premiéru zažila ve francouzské metropoli dánská značka Ganni a Rabanne potvrdil své místo mezi návrhářskými špičkami.

    Žlutá barva konečně dostává více prostoru. Vyhrávají pískové a máslové tóny

    Žlutá barva, často přehlížená ve prospěch bezpečnějších neutrálních odstínů, se nyní stává středem pozornosti. Designéři napříč módními domy začali využívat její jemnější tóny, jako je máslová a písková. Posun je patrný zejména v kolekcích pro podzim 2024 a jaro 2025, ve kterých žlutá konečně našla své místo.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―