Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Pánové, jaro se blíží mílovými kroky. Možná už to na sobě dokonce pociťujete. Nebojte se opustit od klasických „nudných“ střihů a barev. Momentálně je ten nejlepší čas. Přivítejte jaro ve velkém stylu a nechte se unést neobvyklými materiály i barevnými kombinacemi. Vyjádříte tak i své pocity, které je důležité dát na obdiv.

    #breaktherules with Yayoi Kusama

    Kolaborace, která neunikla snad nikomu. Puntíky, puntíky a zase puntíky! Louis Vuitton X Yayoi Kusama bychom nazvali jako „univerzální“ kolekci. Jde o typické LV modely, pouze zahalené do puntíků. Svěží, mladistvá a odvázaná. Tak na nás celá kolekce působí. Zazáříte v ní v práci, na obědě, i s přáteli.

    Foto: Louis Vuitton

    Jako největší must-have vnímáme kabelku Mini Soft Trunk. Puntíky celý vzhled opravdu „rozsekly“. V kanceláři i na večírku .

    Foto: Louis Vuitton

    Medusa Biggie

    Pokud se letos chcete odvázat, Versace připravilo dokonalou sérii neonových kousků. Od zelené, přes žlutou až k oranžové. Vypadá to, že trend mini bags si muži opravdu oblíbili. Ovšem nejvíce vynikne celočerný outfit s mini neonovou kabelkou. Ikonické Medusa brýle jakbysmet.

    Foto: Versace

    Salvatore Ferragamo

    Často opomíjená italská značka vám letos také poslouží na jedničku. Kousky z nové kolekce jsou, jak jsme zvyklí, umírněné, ale zároveň výrazné. Jaký model ale jednoznačně doporučíme? Červeno-vínový kaftan. Působí skutečně neotřele a originálně. Jsme si téměř jistí, že s ním v Česku nikoho nepotkáte. Pokud si zakládáte na originalitě, máte výběr u Ferragama jasný.

    Foto: Salvatore Ferragamo

    Maison Margiela

    Stále jsme se netrefili do vašeho vkusu? Nevadí! Protože s domem Maison Margiela to zvládneme. Střihy, materiály i tvary jsou nadčasové, kvalitní i originální. Je jen otázka času, kdy Margiela „rozválcuje“ český módní trh. Jde o jednu z nejvíce vynášených značek na všech evropských týdnech módy. Co je ale opravdová výhra? Značka má shipping i do Česka, tedy ani dostupnost nás neomezuje. Pár kousků můžete vyzkoušet i v butiku The Brands.

    Foto: Maison Margiela

    Pro opravdové odvážlivce

    Roztrhané džíny, vintage kožená bunda a textilní pásek. Look, který vypadá jako undergroundové retro combo. Všechny části outfitu jsou novinkami od Dolce&Gabbana. Ať už look vynesete kamkoliv, mimo s ním nebudete ani na blížícím se pražském fashion weeku. Stačí doplnit koženými boots, například Dr. Martens a můžete vyrazit. Za nás je tento fit doslova „pecka“!

    Foto: Dolce&Gabbana

    A nakonec jedna libůstka…

    S nadcházející sezónou nás šokovala značka Moschino. Modely z nové kolekce S/S23 zrcadlí divokou osobnost svého kreativního ředitele – Jeremyho Scott. Odpovídají všem trendovým požadavkům a působí lehkým uměleckým dojmem. Jen dávejte pozor při kombinování, nejlépe uděláte, pokud pořídíte celý look.

    Foto: Moschino

    Jarní šílenství v pánské verzi. Nešetřete barvami a opusťte od zažité klasiky

    Propojte dovolenou s praktickým kurzem. Vyrazte na luxusní kulinářský pobyt

    Standardní představa dovolené zahrnuje písečné pláže, průhledné moře a večerní procházky historickým centrem. Ne všechny ovšem podobně tradiční relax láká. Ozvláštnit si proto můžete cestování třeba praktickým kurzem. Vyrazte letos do zahraničí na luxusní kulinářský pobyt.

    Globální second hand trh předčil loni ten tradiční. Jeho růst potvrdil nejnovější report ThredUp

    Platforma pro prodej second hand oblečení ThredUp odhalila ve středu zásadní report. Dle něj totiž globální trh s kousky z druhé ruky předčil loni ve svém růstu ten tradiční. Odhaduje se proto také, že v budoucnosti poroste třikrát rychleji a vyšplhá se tak do roku 2028 na 350 miliard dolarů. Jde tedy o skvělou zprávu pro životní prostředí.

    Je na čase posunout se dál. Trendy skin care střídá péče o tělo

    Letošní předpověď trendů odhadovala, že se pozornost beauty nadšenců přesune z milované skin care na péči o celé tělo. Uplynulé měsíce pak dokázaly, že se nepletla. Čím dál více značek původně zaměřených na jiná odvětví se totiž pouští do světa body care.

    Je trend ugly shoes skutečně ošklivý? Na obuvnickém hitu si zakládají i luxusní značky

    Takzvané ugly shoes, v doslovném překladu ošklivé boty, módní scénu doprovází víceméně už od roku 2017. Jejich hojný výskyt odstartovaly legendární YEEZY, které následoval například model Triples S od Balenciaga. Fenomén pak vyvrcholil s popularizací bot UGG. Je ovšem tento trend stále na vrcholu slávy?