Více

    RECORDS

    Chanel

    Versace

    Dolce Gabbana

    Loro Piana

    Sledujte nás na Instagramu

    Herec Jake Gyllenhaal překročil v nejnovější kampani pro módní dům Prada své hranice. Přidal se totiž dočasně k vysportované posádce závodní lodi Luna Rossa, připomínající dle jeho slov „vesmírnou loď“. Jednalo se o součást třídílného krátkého dokumentu, představujícího intenzivnější verzi parfému Luna Rossa Ocean.

    Módní dům Prada se rozhodl vydat novou verzi známého parfému Luna Rossa Ocean. Oproti jeho starším variantám by měl být více intenzivní. Dává tedy smysl, že značka produkt, z dílny Anne Flipo a Carlose Benaïm, doplnila kampaní, která jeho nové síle odpovídá. Pozvala totiž herce Jake Gyllenhaal, aby se přidal ke slavné posádce její závodní lodi, známé pod názvem Luna Rossa.

    Hercovu přípravu, samotnou cestu i dojmy pak společnost zdokumentovala v třídílném krátkém dokumentu nazvaném Beyond the Line, v překladu tedy Za hranicí. O jeho tvorbu se postaral Nicolas Davenel a Vanessa Dumont. Výběr právě Gyllenhaala pak dává smysl, jelikož parfém Luna Rossa Ocean propagoval už v létě roku 2021. Sám má navíc zkušenosti s plachtěním.

    Herec ovšem sám podotknul, že zážitek na špičkové závodní lodi Luna Rossa se jeho předchozím zážitkům nevyrovná. „Je to jako nalodit se na vesmírnou loď,“ prohlásil totiž podle WWD. O lodi a tom, jak ji řídit, se pak dozvěděl od její samotné posádky i kapitána Maxe Sirena. „Plachtí na hranici nejnovější technologie. Posouvají existující hranice,“ popsal své dojmy známý herec.

    Máte pocit, že letíte, prohlásil Gyllenhaal. Vůči týmu Luna Rossa vyjádřil obdiv

    Jake Gyllenhaal rovněž vyslovil obdiv nad tím, jakým způsobem posádka loď pohání. Pomáhají jí totiž pomocí speciálních kol, umístěných pod její palubou. „Máte pocit, že letíte,“ vysvětlil dále herec. Jedinečný zážitek má ztělesňovat i samotný parfém Luna Rossa Ocean Le Parfum. Kombinuje totiž tóny bergamotu, levandule, šafránu, růžového pepře, kosatce, pižma a pačuli.

    Spojení slavné vůně s lodí Luna Rossa pak není náhodné. První verze slavného parfému totiž vznikla ve stejném roce, tedy 1997, kdy ředitel Prada Group Patrizio Bertelli závodní tým spoluzaložil. Loď se svou posádkou se od té doby pravidelně účastní závodu America’s Cup, tedy globální soutěže v plachtění, považované za jednu z těch nejstarších. Vznikla totiž už v roce 1851.

    Zdroje: WWD, Forbes, Instagram, YouTube

    Jake Gyllenhaal nasedl do „vesmírné lodi“. V nové kampani Prada se přidal k týmu Luna Rossa

    Pod vlivem alternativní módy. Léto jako z kultovního seriálu Sex Education

    Co to vlastně alternativní móda znamená? Jde o módní poselství, které ani z daleka nepodléhá aktuálním trendům. Je to kreativní výraz, vybočující z mainstreamových a konvenčních kreací, přičemž často čerpá z minulosti či nejrůznějších subkultur. Nejzářnějším příkladem je punkový odkaz Vivienne Westwood, nově se sem masově začleňují upcycled kousky, téměř cokoliv háčkovaného, ale i takzvaný goblincore.

    Kolik vody oblékáme? V oblečení se budeme topit, dokud neskončíme na suchu

    Přemýšleli jste někdy nad tím, kolik vody oblékáte? Vlastně v oblečení doslova plaveme, a to možná více doslova, než by vás zprvu napadlo. Voda je zásadní pro všechny formy života na Zemi. Módní průmysl je bohužel obrovským spotřebitelem a znečišťovatelem vodních toků. Největší značky toho přitom většinou v oblasti hospodaření s vodou dělají nejméně.

    S jakými botami naladíte perfektní summer chic? Zaměřte se na pantofle, žabky i mokasíny

    Období dovolených se blíží a těšení se na léto narůstá. Dokonce nás nedávno překvapilo několik téměř tropických teplot. Ani se tak nenadějeme a brzy rovnou přeskočíme z jara do léta. Trendy z přehlídkových mol pak naznačují lehce bohémský vibe. Snad nikdy jsme nezaznamenali tak vkusnou nabídku mokasín, pantoflí nebo žabek. O pohodlí se tedy letos v létě bát nemusíte.

    Mají luxusní značky stále hodnotu? Možná si nekupujete módu, nýbrž iluzi

    Luxusní značky byly dlouhou dobu synonymem prestiže, kvality a exkluzivity. V posledních letech však čelí různým výzvám, které ovlivňují jejich postavení na trhu a význam pro spotřebitele. Položte si otázku, proč si zrovna vy luxusní značky kupujete? Proč za ně platíte? Možná zjistíte, že vaše tužby nejsou tak úplně vaše.