Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Herec Jake Gyllenhaal překročil v nejnovější kampani pro módní dům Prada své hranice. Přidal se totiž dočasně k vysportované posádce závodní lodi Luna Rossa, připomínající dle jeho slov „vesmírnou loď“. Jednalo se o součást třídílného krátkého dokumentu, představujícího intenzivnější verzi parfému Luna Rossa Ocean.

    Módní dům Prada se rozhodl vydat novou verzi známého parfému Luna Rossa Ocean. Oproti jeho starším variantám by měl být více intenzivní. Dává tedy smysl, že značka produkt, z dílny Anne Flipo a Carlose Benaïm, doplnila kampaní, která jeho nové síle odpovídá. Pozvala totiž herce Jake Gyllenhaal, aby se přidal ke slavné posádce její závodní lodi, známé pod názvem Luna Rossa.

    Hercovu přípravu, samotnou cestu i dojmy pak společnost zdokumentovala v třídílném krátkém dokumentu nazvaném Beyond the Line, v překladu tedy Za hranicí. O jeho tvorbu se postaral Nicolas Davenel a Vanessa Dumont. Výběr právě Gyllenhaala pak dává smysl, jelikož parfém Luna Rossa Ocean propagoval už v létě roku 2021. Sám má navíc zkušenosti s plachtěním.

    Herec ovšem sám podotknul, že zážitek na špičkové závodní lodi Luna Rossa se jeho předchozím zážitkům nevyrovná. „Je to jako nalodit se na vesmírnou loď,“ prohlásil totiž podle WWD. O lodi a tom, jak ji řídit, se pak dozvěděl od její samotné posádky i kapitána Maxe Sirena. „Plachtí na hranici nejnovější technologie. Posouvají existující hranice,“ popsal své dojmy známý herec.

    Máte pocit, že letíte, prohlásil Gyllenhaal. Vůči týmu Luna Rossa vyjádřil obdiv

    Jake Gyllenhaal rovněž vyslovil obdiv nad tím, jakým způsobem posádka loď pohání. Pomáhají jí totiž pomocí speciálních kol, umístěných pod její palubou. „Máte pocit, že letíte,“ vysvětlil dále herec. Jedinečný zážitek má ztělesňovat i samotný parfém Luna Rossa Ocean Le Parfum. Kombinuje totiž tóny bergamotu, levandule, šafránu, růžového pepře, kosatce, pižma a pačuli.

    Spojení slavné vůně s lodí Luna Rossa pak není náhodné. První verze slavného parfému totiž vznikla ve stejném roce, tedy 1997, kdy ředitel Prada Group Patrizio Bertelli závodní tým spoluzaložil. Loď se svou posádkou se od té doby pravidelně účastní závodu America’s Cup, tedy globální soutěže v plachtění, považované za jednu z těch nejstarších. Vznikla totiž už v roce 1851.

    Zdroje: WWD, Forbes, Instagram, YouTube

    Jake Gyllenhaal nasedl do „vesmírné lodi“. V nové kampani Prada se přidal k týmu Luna Rossa

    Přátelství existují i v módě a Hollywoodu. Zendaya a Law Roach společně válcují červené koberce

    Jestli někdo zná recept na vytvoření virálního popkulturního momentu, pak je to herečka Zendaya a její stylista Law Roach. Kromě jejich společné tvůrčí vize, kterou úspěšně proměňují v kouzelné a velkolepé módní momenty, je však spojuje také nebývale silné přátelství. Pojďme si připomenout několik ikonických looků z dílny vlivného dua.

    Šperkovnice jako výstava maximalistických objektů. Úpadek tichého luxusu potvrzuje Simone Rocha i Jil Sander

    Pokud řešíte otázku šperků na léto, máme pro vás odpověď. Světoví designéři se shodli na letní absenci tichého luxusu. Nejen v oblasti ready-to-wear, ale i v přihrádce se šperky. Maximalismus se nás bude držet několik sezón, nemusíte se tedy obávat přemrštěných investic. V kurzu jsou navíc alternativní materiály, jaké předvedla například Simone Rocha.

    Luxusní hotel Lowell vítá jaro čajovým dýchánkem. Na pomoc si přizval módní dům Dior

    Značka Dior je známá nejen svými dech beroucími návrhy, ale také jedinečnými sety špičkového nádobí. Ve svých jarních čajových dýcháncích je nyní hodlá využít luxusní newyorský hotel Lowell. Zaměří se na kolekci Lily of the Valley, odkazující na oblíbenou květinu Christiana Dior.

    Náboženství jako nesmrtelný zdroj inspirace. Návrhářům nedává spát křesťanství, ani starověká symbolika

    Ačkoliv byste se divili, móda a náboženství si jdou ruku v ruce. Bylo tomu tak ještě několik generací zpět. Církev a jiná náboženská centra určovaly "trendy" takřka ve všem, tedy i v dobovém odívání. V novodobých dějinách jsme ale náboženskou tematiku uchopili zcela jinak. Ukrýváme v ní symboliku, vyjadřujeme skrze ni kontroverzi a vyvoláváme ovace i rozepři.