Více

    ― Reklama ―

    Herec Jake Gyllenhaal překročil v nejnovější kampani pro módní dům Prada své hranice. Přidal se totiž dočasně k vysportované posádce závodní lodi Luna Rossa, připomínající dle jeho slov „vesmírnou loď“. Jednalo se o součást třídílného krátkého dokumentu, představujícího intenzivnější verzi parfému Luna Rossa Ocean.

    Módní dům Prada se rozhodl vydat novou verzi známého parfému Luna Rossa Ocean. Oproti jeho starším variantám by měl být více intenzivní. Dává tedy smysl, že značka produkt, z dílny Anne Flipo a Carlose Benaïm, doplnila kampaní, která jeho nové síle odpovídá. Pozvala totiž herce Jake Gyllenhaal, aby se přidal ke slavné posádce její závodní lodi, známé pod názvem Luna Rossa.

    Hercovu přípravu, samotnou cestu i dojmy pak společnost zdokumentovala v třídílném krátkém dokumentu nazvaném Beyond the Line, v překladu tedy Za hranicí. O jeho tvorbu se postaral Nicolas Davenel a Vanessa Dumont. Výběr právě Gyllenhaala pak dává smysl, jelikož parfém Luna Rossa Ocean propagoval už v létě roku 2021. Sám má navíc zkušenosti s plachtěním.

    Herec ovšem sám podotknul, že zážitek na špičkové závodní lodi Luna Rossa se jeho předchozím zážitkům nevyrovná. „Je to jako nalodit se na vesmírnou loď,“ prohlásil totiž podle WWD. O lodi a tom, jak ji řídit, se pak dozvěděl od její samotné posádky i kapitána Maxe Sirena. „Plachtí na hranici nejnovější technologie. Posouvají existující hranice,“ popsal své dojmy známý herec.

    Máte pocit, že letíte, prohlásil Gyllenhaal. Vůči týmu Luna Rossa vyjádřil obdiv

    Jake Gyllenhaal rovněž vyslovil obdiv nad tím, jakým způsobem posádka loď pohání. Pomáhají jí totiž pomocí speciálních kol, umístěných pod její palubou. „Máte pocit, že letíte,“ vysvětlil dále herec. Jedinečný zážitek má ztělesňovat i samotný parfém Luna Rossa Ocean Le Parfum. Kombinuje totiž tóny bergamotu, levandule, šafránu, růžového pepře, kosatce, pižma a pačuli.

    Spojení slavné vůně s lodí Luna Rossa pak není náhodné. První verze slavného parfému totiž vznikla ve stejném roce, tedy 1997, kdy ředitel Prada Group Patrizio Bertelli závodní tým spoluzaložil. Loď se svou posádkou se od té doby pravidelně účastní závodu America’s Cup, tedy globální soutěže v plachtění, považované za jednu z těch nejstarších. Vznikla totiž už v roce 1851.

    Zdroje: WWD, Forbes, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Jake Gyllenhaal nasedl do „vesmírné lodi“. V nové kampani Prada se přidal k týmu Luna Rossa

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Herec Jake Gyllenhaal překročil v nejnovější kampani pro módní dům Prada své hranice. Přidal se totiž dočasně k vysportované posádce závodní lodi Luna Rossa, připomínající dle jeho slov „vesmírnou loď“. Jednalo se o součást třídílného krátkého dokumentu, představujícího intenzivnější verzi parfému Luna Rossa Ocean.

    - Reklama -

    Módní dům Prada se rozhodl vydat novou verzi známého parfému Luna Rossa Ocean. Oproti jeho starším variantám by měl být více intenzivní. Dává tedy smysl, že značka produkt, z dílny Anne Flipo a Carlose Benaïm, doplnila kampaní, která jeho nové síle odpovídá. Pozvala totiž herce Jake Gyllenhaal, aby se přidal ke slavné posádce její závodní lodi, známé pod názvem Luna Rossa.

    Hercovu přípravu, samotnou cestu i dojmy pak společnost zdokumentovala v třídílném krátkém dokumentu nazvaném Beyond the Line, v překladu tedy Za hranicí. O jeho tvorbu se postaral Nicolas Davenel a Vanessa Dumont. Výběr právě Gyllenhaala pak dává smysl, jelikož parfém Luna Rossa Ocean propagoval už v létě roku 2021. Sám má navíc zkušenosti s plachtěním.

    Herec ovšem sám podotknul, že zážitek na špičkové závodní lodi Luna Rossa se jeho předchozím zážitkům nevyrovná. „Je to jako nalodit se na vesmírnou loď,“ prohlásil totiž podle WWD. O lodi a tom, jak ji řídit, se pak dozvěděl od její samotné posádky i kapitána Maxe Sirena. „Plachtí na hranici nejnovější technologie. Posouvají existující hranice,“ popsal své dojmy známý herec.

    - Reklama -

    Máte pocit, že letíte, prohlásil Gyllenhaal. Vůči týmu Luna Rossa vyjádřil obdiv

    Jake Gyllenhaal rovněž vyslovil obdiv nad tím, jakým způsobem posádka loď pohání. Pomáhají jí totiž pomocí speciálních kol, umístěných pod její palubou. „Máte pocit, že letíte,“ vysvětlil dále herec. Jedinečný zážitek má ztělesňovat i samotný parfém Luna Rossa Ocean Le Parfum. Kombinuje totiž tóny bergamotu, levandule, šafránu, růžového pepře, kosatce, pižma a pačuli.

    Spojení slavné vůně s lodí Luna Rossa pak není náhodné. První verze slavného parfému totiž vznikla ve stejném roce, tedy 1997, kdy ředitel Prada Group Patrizio Bertelli závodní tým spoluzaložil. Loď se svou posádkou se od té doby pravidelně účastní závodu America’s Cup, tedy globální soutěže v plachtění, považované za jednu z těch nejstarších. Vznikla totiž už v roce 1851.

    Zdroje: WWD, Forbes, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Nový trend na obzoru. Dark dreamy aesthetic dodá vílímu looku čarodějnický nádech

    Sociální síť Pinterest ve svém Coachella stánku odhalila data ohledně očekávaných trendů. Jedním z nich je i dark dreamy aesthetic, tedy styl kombinující něžnou lesní vílu a tajemnou čarodějnici. Kdyby vílu Amálku vytvořil režisér Tim Burton, byla by rozhodně její ambasadorkou. Naučte se, jak prvky této estetiky zakomponovat do každodenního nošení.

    Gucci představil velkolepý návrat. V letošní cruise kolekci pátrá po renesanci

    Čtvrteční večer se ve Florencii nesl v duchu módy. Značka Gucci totiž ve městě, kde v roce 1921 vznikla, odhalila svou letošní očekávanou cruise kolekci. Jak už naznačuje lokace, vracela se v ní ke svým kořenům. Inspiraci proto čerpala rovněž z renesance, symbolizující nejen nové začátky, ale také dávnou historii dechberoucího italského města.

    Pánské kabelky opustily runwaye. Úspěšně poráží genderové stereotypy

    Kabelky se za poslední roky vykradly z rukou modelů kráčejících po módních molech a přemístily se do ulic. Oficiální debut pánským doplňkům zaručily celebrity jako zpěvák Harry Styles nebo herec Jacob Elordi. Úspěšně tak pomáhají bourat nesmyslné genderové předsudky. Už vám proto nezbývají žádné výmluvy, proč trendy pomocníka odmítat.

    Trendy možná, pravidla určitě. Družičky letos vyberou i v hranicích etikety

    Výběr svatebních šatů patří mezi nejkrásnější módní momenty. Koupě šatů pro družičky či svatební hosty je ovšem v těsném závěsu. Na rozdíl od nevěsty se nemluví o onom wow efektu po prvním obléknutí, o to těžší může být volba vhodného oděvu. Pokud vás letos takové rozhodování čeká, inspirujte se trendy a nezapomínejte na etiketu.

    Snímek I’m Still Here navrátil 70. léta. K životu probudil i tehdejší módu

    Cenu Oscar za nejlepší mezinárodní počin si letos ze slavnostního předávání odvezl snímek I'm Still Here. Film založený na skutečné události pojednává o brutálních podmínkách brazilského diktátorského režimu ze 70. let minulého století. Umně ale propojuje tragédii v centru dění s nezlomným optimismem, atmosférou a módou tehdejší doby.

    Orámované rty slaví úspěch. Důkazem jsou perfektně sladěná lip comba

    Beauty trendy si v poslední době vzaly pod křídla výrazně orámované rty. Konturky samozřejmě nejsou žádnou novinkou, avšak nedávno se začaly objevovat i jako samostatný prvek líčení. Není divu, při vhodně zvoleném odstínu vypadají rty precizně vytvarované a strhnou na sebe všechnu pozornost. Stejný efekt má ale rovněž osobité lip combo.

    Spolupráce s návrháři a koncert Charli XCX. Uniká H&M své pověsti fast fashion řetězce?

    Řetězec H&M šlápnul na plyn. Dle nové strategie usiluje nejen o zatraktivnění značky pro širší okruh zákazníků, ale i vymezení jedinečné pozice mezi konkurencí, jako je Zara a Shein. V posledních měsících proto zorganizoval koncerty se zpěvačkou Charli XCX a představil prémiovou designerskou kolekci. Stačí však zvučná jména v kampaních a lákavé akce na odpoutání pozornosti od fast fashion hříchů?

    Ferragamo opět rezonuje. Výkřik relevance přinesla letní řada i Kylie na Met Gala

    Značka, která kdysi stála v závětří módního světa, se opět dostává do popředí. Ferragamo poslední dobou nezní jen na přehlídkových molech. Rezonuje i v zákulisí nejslavnějších událostí. Důkaz? Supermodelka Kylie Jenner oblečená do Ferragamo na nedávném Met Gala. Těžko hledat hlasitější výkřik relevance. Návrhář Maximilian Davis tak činí z Ferragamo brand působící kultivovaně a zároveň sebevědomě.

    Gucci se vrací domů. Show Cruise 2026 uspořádá v historickém archivu

    Koncem dubna odstartoval módní dům Chanel kolotoč letošních cruise kolekcí. V těsném závěsu na něj však brzy naváže Gucci. Společnost totiž odhalila přesné datum i lokaci nadcházející přehlídky. Tentokrát se rozhodla navrátit ke svým kořenům, tedy do Florencie. Show proto dne 15. května uspořádá ve svém historickém archivu v Palazzo Settimanni.

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    Ambasador může být víc než hezká tvář. Značky do parfémů míchají i duše celebrit

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu "match made in heaven".

    Paris Hilton opět pronikla do světa skin care. Představila značku Parívie

    Neexistuje snad žádné odvětví, ve kterém by jedna z nejznámějších osobností světa, Paris Hilton, nezkusila štěstí. Od modelingu přes zpěv po herectví, zdá se, že jí nic není cizí. Není proto žádným překvapením, že své jméno v uplynulých letech spojila také s řadou beauty produktů. Nyní tak opět proniká do světa skin care, a to s novou značkou Parívie.

    Donatella Versace oslavila 70 let. Připomeňte si její nejikoničtější momenty

    Módní ikona a kreativní ředitelka stejnojmenné značky Donatella Versace oslavila své sedmdesátiny ve velkém stylu. Tedy obklopená láskou, leskem a vzpomínkami na momenty, které definovaly dějiny módy. Žádná jiná žena nedokázala tak elegantně navázat na rodinný odkaz, a přitom se stát vlastním nezapomenutelným fenoménem.

    Opustí Maria Grazia Chiuri vedení Dior? Módní dům vyhlíží revoluci

    Módní svět v posledním roce zaznamenal více změn ve vedení luxusních značek než za poslední dekádu. Značky reagují na trvající ekonomickou krizi a sílící konkurenci a usilují o nápomocný "wow" efekt schovaný za výměnou kreativních ředitelů. Média spekulují o tom, že na stejný osud nyní čeká rovněž kreativní ředitelka Dior, návrhářka Maria Grazia Chiuri.

    Zaplavte si v luxusu. O příští dovolené rozhodnou nejkrásnější hotelové bazény

    Hřejivé sluneční paprsky na kůži, chladivé pití v ruce a božský klid. Tak by vypadal ideální scénář nejednoho léta. Pokud plánujete vyjet za hranice a navštívit prvotřídní hotely, možná oceníte inspiraci na zařízení s nejkrásnějšími bazény. Polehávání u blankytně modré vody a možnost ochladit se kdykoliv se vám zlíbí totiž umí nastartovat ten správný relax.

    Už máte rozvod na to do listu? Trend nabádá k jeho plánování roky dopředu

    Ač často nepříjemným způsobem, rozvod patří do života nemalého procenta lidí. Naštěstí se v posledních letech nejedná o takové stigma, jako tomu bylo v minulém století. Trend je nyní přesně opačný. Nejen, že se rozvody dějí, dokonce se plánují dopředu. Vyvstává tak zcela nová otázka, a to, jestli ke vztahům obecně nemáme poněkud laxní přístup.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―