Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Objevte kouzlo drogerie, pokladnice módních základů, které vám mohou pomoci vytvořit stylový a soudržný šatník. Drogerie už dávno nejsou jen místem k nákupu kosmetiky a hygienických potřeb. Dnes nabízejí široký výběr parfémů, které mohou být klíčovým prvkem při sestavování vašeho osobního stylu.

    Jak vybrat ten správný parfém?

    Orientovat se v obrovském výběru parfémů může být složité, ale pokud se zaměříte na několik základních kroků, určitě najdete ten pravý. Nejprve si určete, jaký typ vůně preferujete – květinové, ovocné, orientální nebo dřevité. Vyzkoušejte různé vůně a zjistěte, která nejlépe ladí s vaší osobností a stylem.

    Parfém jako součást šatníku

    Parfém není jen doplněk, ale může být i výrazným prvkem vašeho stylu. Správně zvolená vůně může doplnit váš outfit a dodat mu ten správný šmrnc. Parfémy z drogérie jsou často dostupné za výhodné ceny, což umožňuje experimentovat s různými vůněmi, aniž byste museli investovat velké sumy.

    Šetřete s Vasekupony.cz

    Pokud chcete nakupovat parfémy a další módní doplňky za ještě výhodnější ceny, navštivte stránku Vasekupony.cz. Najdete tam širokou nabídku kupónů a slevových kódů. Notino sleva vám umožní nakupovat vše, co chcete, za méně peněz. Můžete tak získat své oblíbené parfémy za bezkonkurenční ceny.

    Slevový kód About You

    Stejně jako parfémy, i módní kousky můžete nakupovat výhodně. Využijte slevový kód About You a získejte stylové oblečení a doplňky za skvělé ceny. Kombinujte své oblíbené vůně s moderním oblečením a vytvořte si jedinečný a soudržný šatník, který bude odrážet vaši osobnost a vkus.

    Vytváření stylového šatníku nemusí být drahé ani složité. Stačí vědět, kde hledat a jak využít dostupné slevy a kupóny. Drogerie a online obchody jako Notino a About You vám nabízejí mnoho možností, jak si sestavit svůj vysněný šatník a přitom ušetřit.

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Jak vám parfémy z drogérie mohou pomoci vytvořit stylový šatník

    Objevte kouzlo drogerie, pokladnice módních základů, které vám mohou pomoci vytvořit stylový a soudržný šatník. Drogerie už dávno nejsou jen místem k nákupu kosmetiky a hygienických potřeb. Dnes nabízejí široký výběr parfémů, které mohou být klíčovým prvkem při sestavování vašeho osobního stylu.

    - Reklama -

    Jak vybrat ten správný parfém?

    Orientovat se v obrovském výběru parfémů může být složité, ale pokud se zaměříte na několik základních kroků, určitě najdete ten pravý. Nejprve si určete, jaký typ vůně preferujete – květinové, ovocné, orientální nebo dřevité. Vyzkoušejte různé vůně a zjistěte, která nejlépe ladí s vaší osobností a stylem.

    Parfém jako součást šatníku

    Parfém není jen doplněk, ale může být i výrazným prvkem vašeho stylu. Správně zvolená vůně může doplnit váš outfit a dodat mu ten správný šmrnc. Parfémy z drogérie jsou často dostupné za výhodné ceny, což umožňuje experimentovat s různými vůněmi, aniž byste museli investovat velké sumy.

    Šetřete s Vasekupony.cz

    Pokud chcete nakupovat parfémy a další módní doplňky za ještě výhodnější ceny, navštivte stránku Vasekupony.cz. Najdete tam širokou nabídku kupónů a slevových kódů. Notino sleva vám umožní nakupovat vše, co chcete, za méně peněz. Můžete tak získat své oblíbené parfémy za bezkonkurenční ceny.

    - Reklama -

    Slevový kód About You

    Stejně jako parfémy, i módní kousky můžete nakupovat výhodně. Využijte slevový kód About You a získejte stylové oblečení a doplňky za skvělé ceny. Kombinujte své oblíbené vůně s moderním oblečením a vytvořte si jedinečný a soudržný šatník, který bude odrážet vaši osobnost a vkus.

    Vytváření stylového šatníku nemusí být drahé ani složité. Stačí vědět, kde hledat a jak využít dostupné slevy a kupóny. Drogerie a online obchody jako Notino a About You vám nabízejí mnoho možností, jak si sestavit svůj vysněný šatník a přitom ušetřit.

    ― Reklama ―

    Uniforma ve službách luxusu. Regimental jackets povládnou podzimu a zimě

    Letošní podzim a zima přináší návrat vojenské estetiky, tentokrát ve zpracování, které osciluje mezi elegancí a teatrálností. Regimental jackets, saka inspirovaná vojenskými uniformami, se objevují napříč kolekcemi Dior, Giorgio Armani, Chloé i Valentino a stávají se symbolem sezóny. Výrazná ramena, zdobené knoflíky a přísná silueta působí jako uniforma do moderního módního boje.

    Módní výstavy ve zlaté éře. Vybírat si můžete napříč metropolemi

    Módní výstavy se staly kulturními událostmi, jež přitahují davy návštěvníků stejně silně jako koncerty či premiéry. Galerie a muzea se proměňují v pomyslná pódia, na nichž oděv získává novou dimenzi a stává se symbolem estetiky, inovace i kulturní identity. Letošní rok potvrzuje, že móda vydobyla pevné místo mezi velkými uměleckými disciplínami a neustále přináší nové fascinující projekty.

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    Nazí jen na první pohled. Transparentní modely míří z mola rovnou do ulic

    Transparentní oblečení letos kraluje nejen letním večírkům. Jeho hvězda by měla zářit i během rychle se blížícího podzimu a zimy. Průsvitná látka totiž dávno není jen výstřelkem přehlídkových mol, pomalu se integruje také do běžných životů. A to nejspíše proto, že každodenním outfitům dodává lehkost, smyslnost a hravý kontrast.

    Móda vkročila do hravé éry. Úzkost schovává za trendy nostalgií

    Šklebící se postavičky Labubu, hravé korálky na kotnících a nespočet přívěsků upoutaných k tkaničkám trendy tenisek. Móda v uplynulých měsících přelila silná vlna nostalgie a touhy po hravějších, snadnějších a nevinnějších časech. Takzvaná kidcore estetika ukazuje, že i pomíjivé trendy ukrývají hlubší pravdu o společnosti a tom, co doopravdy chce.

    Carrie Bradshaw je pro Gen Z nerelevantní. Označuje ji za „pick me girl“

    Carrie Bradshaw se kdysi stala ikonou ženské nezávislosti, New Yorku i nekonečných debat o lásce. Pro jednu generaci byla hlasem, který normalizoval ženská přátelství, sexualitu a touhu po kariéře a luxusu. Jenže pro generaci Z se z Carrie stal spíš relikt, jenž už neodpovídá jejich hodnotám. V očích mladších divaček se proměnila z inspirace v toxickou „pick me girl“, jejíž příběhy působí zastarale až problematicky.

    Nebojte se červenat. Shy Girl make-up look tvářenkou nešetří

    Na beauty scénu dorazil další trend. Tentokrát potěší především ty z nás, které jen s těžkostmi zakrývají své rozpaky, stud nebo nadšení. Ve středu populárního make-up looku totiž stojí honosná vrstva růžové tvářenky. Takzvaný Shy Girl vzhled má za cíl napodobovat romantickou ostýchavost, jež má ve zvyku zabarvovat tváře do sytých odstínů.

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    My Oxford Year vzbudil módní vlnu zájmu. Preppy styl však není novinkou

    Jakmile Netflix ohlásí nový film s romantickou zápletkou v univerzitním prostředí, vypukne panika. Na filmech s podkresem britských vysokých škol a zapovězenou láskou zkrátka něco je. Není proto divu, že i módní kousky využité v těchto snímcích se pravidelně derou na vrchol oblíbenosti. Nadčasový anglický preppy styl je tak opět v popředí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―