Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Zahlédli jste look celebrity, který prostě musíte mít? Nebo možná existuje věc, kterou jste neúnavně hledali bez úspěchu? Není divu. Nejexkluzivnější modely nejsou běžně k dostání. Řešením může být Fashion Concierge. Pokud vás přijmou mezi své klienty, podaří se vám získat i ty nejunikátnější luxusní předměty na světě.

    Začněme příkladem. Blíží se Valentýn a vy pro svého partnera nutně potřebujete sehnat nové hodinky Aquanaut od Patek Philippe. Sami to určitě nezvládnete. Čekací doba na tento model je momentálně 7 let a abyste se na čekací listinu vůbec dostali, musíte již několik kusů hodinek od této značky vlastnit. Pro prvotřídní FC to ale nebude problém.

    Foto: Patek Philippe

    Jak to funguje

    Nejlepší Fashion Concierge jsou velmi uzavřené skupiny, které si svou klientelu pečlivě vybírají. O jejich existenci se nedozvíte, dokud vás neosloví. Mezi jejich klienty patří nejčastěji celebrity a nejmovitější lidé světa. Členství je tedy pouze na pozvání, zpravidla na základě doporučení stávajících členů, případně velkých módních domů. Cena každého produktu se stanovuje individuálně a závisí na mnoha faktorech, od obtížnosti sehnání až po sběratelskou hodnotu.

    Možná se právě začíná rozpadat váš sen o zmíněných hodinkách Patek Philippe, případně o Birkin Himalaya nebo Faouborg. Není divu, jelikož na jejich čekacích listinách byste vydrželi desítky, v lepším případě vyšší jednotky let. Když ještě připočtete jejich každoročně zvyšující se cenu… Neztrácejte ale naději. Existují i veřejné FC, které můžete oslovit s žádostí o členství. Pokud ale nemáte nákupní historii u velkých módních domů, počítejte s tím, že přijetí bude minimálně problematické.

    Jednou z největších veřejných FC je společnost Limelight Nova se sídlem v Londýně, Monaku a Dubaji. Jejich pečlivě vyškolený tým dokáže získat vyprodané módní spolupráce, high fashion přímo z runway, limitované edice kolekcí i těch nejlepších butiků, ušlechtilé šperky a spoustu dalších nedosažitelných věcí. Navázali vztahy s více než tisíci značkami po celém světě. Od špičkových jmen až po žhavé současné návrháře. Komunikují přímo s jejich hlavními maloobchodními a tiskovými kancelářemi, aby vytvořili dokonalé spojení mezi značkou a klientem.

    Společnost Fartech prolomila ledy

    Britsko-portugalská malobchodní online platforma s luxusní módou Fartech, která prodává produkty více než 700 značek z celého světa, v říjnu 2022 ukázala novou cestu. Ohlásila rozšíření svých služeb o Fashion Concierge se zcela transparentními podmínkami. Členství získáte, pokud na jejich stránkách utratíte alespoň 12 tisíc EUR ročně, což je přibližně 300 tisíc korun. To vám umožní přístup do jejich aplikace Concierge a automaticky se vám začnou zobrazovat produkty ze sítě luxusních dodavatelů, které nejsou běžně dostupné na trhu. O jedinečné kabelky nebo hodinky z limitované edice, kvalitní šperky a další věci si ovšem můžete i přímo zažádat. Jedinou podmínkou je cena produktu, která musí být vyšší než tisíc USD, přibližně 22 tisíc korun.

    Možnosti se tedy začínají otevírat širšímu okruhu klientů. Pojďte proto načerpat inspiraci do jedné z největších soukromých šaten na světě, jejíž hrdou majitelkou je úspěšná influencerka Jamie Chua.

    Zdroj: Instagram, Limelight Nova, The Fashion Network, Patek Philippe

    Jak sehnat nesehnatelné. Luxury & Fashion Concierge

    TikTok přináší další recept na suchou pleť. Technika slugging pomůže obnovit poškozenou kožní bariéru

    Různá zákoutí beauty TikToku neustále přinášejí inovativní rady, jak docílit dokonalé pleti. Recepty mnohdy balancují na hraně bizarnosti Tentokrát se ale zdá, že se aktuální trend zamlouvá i dermatologům. Seznamte se se sluggingem, cenově dostupnou metodou, která zatočí dokonce i s ekzematickou pletí.

    Luxusní značky loni zaostřily na Čínu. Svůj marketing rozšiřují i na sport a gastronomii

    Nový report firem Luxurynsight a Traackr odhalil, jaké strategie loni zaujímaly známé luxusní a módní značky. Ukázal, že se mimo jiné zaměřily na trh v Číně. Zároveň se ale snažily rozšířit své portfolio influencerů a začaly proto čím dál častěji spolupracovat se sportovci. Pro přilákání zákazníků se také rozhodly více propojit s gastronomií.

    S tenniscore vyhraje každý outfit. TikTok ovládl mix athleisure a tichého luxusu

    Uživatelé TikToku se zamilovali do dalšího módního trendu. Tentokrát se ovšem nejedná o prchavou obsesi, ale nadčasovou klasiku. Známou sociální síť totiž ovládl takzvaný tenniscore. Jedná se o kombinaci athleisure, ale i stále oblíbeného tichého luxusu. V čele trendu pak stojí především herečka Zendaya.

    Značka Dolce & Gabbana poodkryla oponu své tvorby. Zve na jedinečnou výstavu v Miláně

    Módní dům Dolce & Gabbana svým fanouškům poprvé odhalil tajemství, skrývající se za jeho vysokou módou. Slavnostně totiž otevřel výstavu v Miláně s názvem Dal cuore alle mani. Nabízí jedinečný náhled do zákulisí jedné z nejúspěšnějších italských značek. Slouží navíc jako oslava italského umění a kultury.