Více

    ― Reklama ―

    Zahlédli jste look celebrity, který prostě musíte mít? Nebo možná existuje věc, kterou jste neúnavně hledali bez úspěchu? Není divu. Nejexkluzivnější modely nejsou běžně k dostání. Řešením může být Fashion Concierge. Pokud vás přijmou mezi své klienty, podaří se vám získat i ty nejunikátnější luxusní předměty na světě.

    Začněme příkladem. Blíží se Valentýn a vy pro svého partnera nutně potřebujete sehnat nové hodinky Aquanaut od Patek Philippe. Sami to určitě nezvládnete. Čekací doba na tento model je momentálně 7 let a abyste se na čekací listinu vůbec dostali, musíte již několik kusů hodinek od této značky vlastnit. Pro prvotřídní FC to ale nebude problém.

    Foto: Patek Philippe

    Jak to funguje

    Nejlepší Fashion Concierge jsou velmi uzavřené skupiny, které si svou klientelu pečlivě vybírají. O jejich existenci se nedozvíte, dokud vás neosloví. Mezi jejich klienty patří nejčastěji celebrity a nejmovitější lidé světa. Členství je tedy pouze na pozvání, zpravidla na základě doporučení stávajících členů, případně velkých módních domů. Cena každého produktu se stanovuje individuálně a závisí na mnoha faktorech, od obtížnosti sehnání až po sběratelskou hodnotu.

    Možná se právě začíná rozpadat váš sen o zmíněných hodinkách Patek Philippe, případně o Birkin Himalaya nebo Faouborg. Není divu, jelikož na jejich čekacích listinách byste vydrželi desítky, v lepším případě vyšší jednotky let. Když ještě připočtete jejich každoročně zvyšující se cenu… Neztrácejte ale naději. Existují i veřejné FC, které můžete oslovit s žádostí o členství. Pokud ale nemáte nákupní historii u velkých módních domů, počítejte s tím, že přijetí bude minimálně problematické.

    Jednou z největších veřejných FC je společnost Limelight Nova se sídlem v Londýně, Monaku a Dubaji. Jejich pečlivě vyškolený tým dokáže získat vyprodané módní spolupráce, high fashion přímo z runway, limitované edice kolekcí i těch nejlepších butiků, ušlechtilé šperky a spoustu dalších nedosažitelných věcí. Navázali vztahy s více než tisíci značkami po celém světě. Od špičkových jmen až po žhavé současné návrháře. Komunikují přímo s jejich hlavními maloobchodními a tiskovými kancelářemi, aby vytvořili dokonalé spojení mezi značkou a klientem.

    Společnost Fartech prolomila ledy

    Britsko-portugalská malobchodní online platforma s luxusní módou Fartech, která prodává produkty více než 700 značek z celého světa, v říjnu 2022 ukázala novou cestu. Ohlásila rozšíření svých služeb o Fashion Concierge se zcela transparentními podmínkami. Členství získáte, pokud na jejich stránkách utratíte alespoň 12 tisíc EUR ročně, což je přibližně 300 tisíc korun. To vám umožní přístup do jejich aplikace Concierge a automaticky se vám začnou zobrazovat produkty ze sítě luxusních dodavatelů, které nejsou běžně dostupné na trhu. O jedinečné kabelky nebo hodinky z limitované edice, kvalitní šperky a další věci si ovšem můžete i přímo zažádat. Jedinou podmínkou je cena produktu, která musí být vyšší než tisíc USD, přibližně 22 tisíc korun.

    Možnosti se tedy začínají otevírat širšímu okruhu klientů. Pojďte proto načerpat inspiraci do jedné z největších soukromých šaten na světě, jejíž hrdou majitelkou je úspěšná influencerka Jamie Chua.

    Zdroj: Instagram, Limelight Nova, The Fashion Network, Patek Philippe

    ― Reklama ―

    Jak sehnat nesehnatelné. Luxury & Fashion Concierge

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Zahlédli jste look celebrity, který prostě musíte mít? Nebo možná existuje věc, kterou jste neúnavně hledali bez úspěchu? Není divu. Nejexkluzivnější modely nejsou běžně k dostání. Řešením může být Fashion Concierge. Pokud vás přijmou mezi své klienty, podaří se vám získat i ty nejunikátnější luxusní předměty na světě.

    - Reklama -

    Začněme příkladem. Blíží se Valentýn a vy pro svého partnera nutně potřebujete sehnat nové hodinky Aquanaut od Patek Philippe. Sami to určitě nezvládnete. Čekací doba na tento model je momentálně 7 let a abyste se na čekací listinu vůbec dostali, musíte již několik kusů hodinek od této značky vlastnit. Pro prvotřídní FC to ale nebude problém.

    Foto: Patek Philippe

    Jak to funguje

    Nejlepší Fashion Concierge jsou velmi uzavřené skupiny, které si svou klientelu pečlivě vybírají. O jejich existenci se nedozvíte, dokud vás neosloví. Mezi jejich klienty patří nejčastěji celebrity a nejmovitější lidé světa. Členství je tedy pouze na pozvání, zpravidla na základě doporučení stávajících členů, případně velkých módních domů. Cena každého produktu se stanovuje individuálně a závisí na mnoha faktorech, od obtížnosti sehnání až po sběratelskou hodnotu.

    - Reklama -

    Možná se právě začíná rozpadat váš sen o zmíněných hodinkách Patek Philippe, případně o Birkin Himalaya nebo Faouborg. Není divu, jelikož na jejich čekacích listinách byste vydrželi desítky, v lepším případě vyšší jednotky let. Když ještě připočtete jejich každoročně zvyšující se cenu… Neztrácejte ale naději. Existují i veřejné FC, které můžete oslovit s žádostí o členství. Pokud ale nemáte nákupní historii u velkých módních domů, počítejte s tím, že přijetí bude minimálně problematické.

    Jednou z největších veřejných FC je společnost Limelight Nova se sídlem v Londýně, Monaku a Dubaji. Jejich pečlivě vyškolený tým dokáže získat vyprodané módní spolupráce, high fashion přímo z runway, limitované edice kolekcí i těch nejlepších butiků, ušlechtilé šperky a spoustu dalších nedosažitelných věcí. Navázali vztahy s více než tisíci značkami po celém světě. Od špičkových jmen až po žhavé současné návrháře. Komunikují přímo s jejich hlavními maloobchodními a tiskovými kancelářemi, aby vytvořili dokonalé spojení mezi značkou a klientem.

    Společnost Fartech prolomila ledy

    Britsko-portugalská malobchodní online platforma s luxusní módou Fartech, která prodává produkty více než 700 značek z celého světa, v říjnu 2022 ukázala novou cestu. Ohlásila rozšíření svých služeb o Fashion Concierge se zcela transparentními podmínkami. Členství získáte, pokud na jejich stránkách utratíte alespoň 12 tisíc EUR ročně, což je přibližně 300 tisíc korun. To vám umožní přístup do jejich aplikace Concierge a automaticky se vám začnou zobrazovat produkty ze sítě luxusních dodavatelů, které nejsou běžně dostupné na trhu. O jedinečné kabelky nebo hodinky z limitované edice, kvalitní šperky a další věci si ovšem můžete i přímo zažádat. Jedinou podmínkou je cena produktu, která musí být vyšší než tisíc USD, přibližně 22 tisíc korun.

    Možnosti se tedy začínají otevírat širšímu okruhu klientů. Pojďte proto načerpat inspiraci do jedné z největších soukromých šaten na světě, jejíž hrdou majitelkou je úspěšná influencerka Jamie Chua.

    Zdroj: Instagram, Limelight Nova, The Fashion Network, Patek Philippe

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Burberry oslavuje filmovou romanci a Thom Browne uzavřel NYFW

    Newyorský týden módy skončil ve velkém. Svou přehlídkou ho uzavřel Thom Browne. Ostatní značky se mezitím soustředí na nové kampaně. Burberry vydal reklamu, založenou na filmových romantických chvílích v Londýně. Módní dům Miu Miu pro změnu odhalil film, vyprávějící příběh kabelky Wander a značka DKNY do svých řad přijala Lily Moss.

    Svěží jarní závan ocení i vaše terasa. Zkrášlete ji houpačkou či moderními světly

    První teplé dny, romantické jarní večery a perfektní společnost. Mnozí se nemohou dočkat, až tyto chvíle s přicházejícím jarem nastanou. Pokud na svůj moment čeká i vaše zahrada či terasa, dopřejte jim svěží vylepšení. Ať už se ve velkém vrhnete na obměnu nábytku, nebo jen dodáte atmosféru doplňky, vytvoříte zajisté vaše nejoblíbenější místo.

    Dívejte se na svět se stylem. Zbystřete pomocí letošních trendy brýlí

    Brýle už dávno nejsou jen nezbytným pomocníkem. Především v posledních sezónách slavné módní domy zařídily, aby se z nich stal také klíčový doplněk. Stejně jako jiné součásti šatníku, také ony však spadají pod přísný diktát trendů. Letos tedy zazáříte jak v maximalistických obroučkách, tak retro pilotkách nebo klasicky kulatých rámech.

    Michael Kors zná potřeby moderní ženy. Nabídl novou tvář minimalismu

    Newyorský týden módy skončil. Jednou z posledních přehlídek očekávané události se stala ta z dílny Michael Kors. Návrhář v kolekci pro letošní podzim a zimu opět dokázal, že dokonale rozumí potřebám moderní ženy. Jeho návrhy totiž lákaly na svou funkčnost i pohodlnost. Nečekaná hra s texturami pak pozvedla minimalismus na novou úroveň.

    Móda v kostce: Billie Eilish odhalila nový parfém a New York vítá týden módy

    Letošní módní sezóna teprve začíná. Po pánských a dechberoucích haute couture kolekcích čeká módní svět ještě řada přehlídek dámské módy. Ve čtvrtek je v New Yorku odstartoval Brandon Maxwell. Rovněž Milán už však chystá vlastní fashion week. Billie Eilish mezitím vydala nový parfém a Coperni oznámil nečekaný formát nadcházející show.

    Láska visí ve vzduchu. Valentýn volá i po zamilovaných dekoracích

    Oslava Valentýna se nezadržitelně blíží a přináší s sebou záplavu růžových a červených pyžámek, podprsenek, ale také doplňků. Nezáleží na tom, jestli tento svátek prožíváte naplno, či nikoliv, pusťte si i tak trochu lásky také k sobě domů. Koneckonců, rovněž sebelásku je důležité pravidelně uctívat a vkusné dekorace vám s tím pomohou.

    Propadněte lásce i trendy make-upu. Valentýn láká k experimentům

    Blížící se oslava Valentýna vybízí k prozkoumání nových vod. Jednat se může o návštěvu luxusní restaurace, oblečení vysněného spodního prádla nebo vyzkoušení trendy make-up looku. Proměňte se na svátek zamilovaných v takové já, kterým jste vždy chtěla být. K perfektnímu vzhledu napomůže klasická rudá rtěnka, třpytky nebo nános růžové.

    Gucci opět sirotkem. Z vedení módního domu odchází Sabato De Sarno

    Zdá se, že letošek bude svědkem podobného "stěhování národů" jako rok 2024. Začíná teprve únor a módní svět zažívá hned dvě velké změny ve vedení slavných značek. Jen pár dnů po odchodu Kima Jones z čela pánské módy Dior totiž oznámil nečekanou změnu rovněž módní dům Gucci. Z pozice kreativního ředitele odchází designér Sabato De Sarno.

    Achillova pata mnoha žen. Bezstarostné holení nemusí být zbožným přáním

    Ani v dnešní inovativní době, poskytující řešení téměř na vše, ještě nikdo nevynalezl bezchybný způsob dámského holení, obzvláště pak intimních partií. Tedy bez podráždění, zarůstajících chloupků a jiných neduh. Pokud patříte mezi ženy, toužící po hladce oholené pokožce, vyzkoušejte rutinu složenou z několika ověřených tipů a triků.

    Rick Owens opět válcuje sociální sítě. Kolekce FW25 vzdává hold Itálii

    Rick Owens letos vyhledává své kořeny. Kolekce FW25 s názvem Concordians odkazuje na průmyslové město Concordia v Itálii, kde jeho značka vyrábí již 22 let většinu produktů. Pomyslný návrat přinesl nekompromisní estetiku, ale i nové virální momenty. Mezi ně patří například trendy boots, na kterých se podílel i designér Victor Clavelly.

    Marc Jacobs postavil další domek pro panenky. Opět staví na odiv svou odvahu

    Odhalit inovativní a neobvyklé módní kreace si občas žádá skutečně úctyhodnou odvahu. Přesně to se ve své kolekci pro letošní podzim a zimu snažil dokázat návrhář Marc Jacobs. Řadu totiž opět věnoval oversized a strukturovaným siluetám, téměř jako z jiného světa, či spíše z domku pro panenky. Znovu tak dokázal svou bezednou kreativitu.

    Seznam pro začínající knihomoly. Pokud vás klasika nudí, tyhle knihy změní váš názor

    Pokud máte alespoň trochu rádi knihy, dost možná jste někdy zatoužili po nálepce opravdového knihomola. Takového, který čte tlusté svazky, naplněné myšlenkami minulých století. Pokud jste to někdy vyzkoušeli, možná jste je také ihned samou nudou zavřeli. Dobrou zprávou je, že svůj sen nemusíte opouštět. Jen jste nesáhli po těch správných knihách.

    Maison Margiela má nového krále. Panovat mu hodlá Glenn Martens

    Vedení módního domu Maison Margiela minulý týden vydalo dlouho očekávanou zprávu, kterou ukončilo více než měsíc dlouhé spekulace. Za svého dalšího pomyslného panovníka jmenovalo návrháře Glenn Martens. Současný kreativní ředitel Diesel a bývalý šéf značky Y/Project má na kontě prestižní vysokou školu i hromadu úspěšných kolekcí.

    Paříž zná předběžný rozvrh týdne módy. Uvítá debut módních domů Givenchy i Tom Ford

    I když Paříž další vlna týdne módy čeká až začátkem března, už nyní se na ni upírá zrak módního světa. Čerstvě vydaný předběžný rozvrh totiž odhalil několik lákavých novinek. Hlavní město Francie očekává dva velké debuty. Sarah Burton odhalí první řadu pro Givenchy. Debutové přehlídky pro Tom Ford se pro změnu ujme designér Haider Ackermann.

    Marketingové triky nikdy nespí. Možná nepotřebujete všechny „zázračné“ vitamíny

    Dnešní doba marketingu přeje. Ve většině případech je to dobře, po sociálních sítích se doporučení na produkty usnadňující život šíří jako lavina. Je to ale správně i v případě tak individuální záležitosti, jako jsou vitamíny? Kvůli reklamám máme často pocit, že jen s hrstí suplementů bude náš život kvalitnější. Pravda je ale někde uprostřed.

    Móda v kostce: Prada nahradí video knihou a Ariana Grande přebrala Swarovski

    Konec ledna znamenal také ukončení dechberoucího Pařížského haute couture týdne. Místo něj tak módní scéna zaměřila pozornost na řadu čerstvých kampaní. Prada místo tradiční reklamy vydá speciální knihu. Dua Lipa zase v krátkém videu láká na Chanel kabelku 25 a Ariana Grande oslavuje vydání vlastní kolekce ve spolupráci se Swarovski.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―