Více
    Redakce

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    Jemný vánek francouzského venkova, slunce zahánějící i ten nejmenší stín a chladivý pocit právě otevřených bublinek. Přesně to zachycuje nejnovější spolupráce módního domu Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot. Značky spojily síly, aby vzdaly hold nejen svému dědictví, ale rovněž společným zdrojům inspirace, především pak trvající úctě k silným ženám.

    Výsledkem čerstvého partnerství je limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage. Název šampaňského odkazuje na bývalou šéfku značky Barbe-Nicole Clicquot Ponsardin, známou také jako Madame Clicquot. Ta totiž jako jedna z prvních moderních podnikatelek proměnila firmu, založenou již v roce 1772, na počátku 19. století v jeden z nejúspěšnějších luxusních podniků historie.

    Zdroj: Veuve Clicquot

    Veuve Clicquot na její stopu nezapomíná ani dnes a neustále ji považuje za důležitý zdroj inspirace. Úctu k ženám pak sdílí také návrhář Simon Porte Jacquemus. Designér totiž při své tvorbě vychází ze vzpomínek na svou matku Valérii Jacquemus. Tím ale společné prvky značek nekončí, obě sdílí také obsesi se žlutou barvou, symbolizující radost i francouzský venkov nasycený sluncem.

    Jacquemus a Veuve Clicquot hrají na stejnou notu. Prioritizují tradici a exkluzivitu

    Zmíněné charakteristiky obou luxusních společností reflektuje rovněž design limitované edice šampaňského. Lahev je zabalená do bílého lnu odkazujícího na textil děděný po generace, jenž je „pečlivě vyprán, usušený na slunci a provoněný mýdlem z Marseille“. Zároveň se jedná o referenci na starou italskou metodu chlazení alkoholu. Obal zdobí ručně psané elementy z pera Jacquemus.

    Design „je výsledek jednoduchých materiálů, významných gest a příběhů silných žen,“ vysvětlil návrhář. Kromě obalu lahve navrhl chladicí set, na jehož designu se podílela rovněž francouzská kovářka Camille Gras. Jeho výroba ovšem trvá 40 hodin, dostupných je proto jen 50 exkluzivních kusů. Výsledkem spolupráce jsou tedy produkty reflektující kořeny značek, ale rovněž jejich vizi lepších zítřků.

    Zdroje: WWD, Haute Living, Wonderland Magazine, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    - Reklama -

    Jemný vánek francouzského venkova, slunce zahánějící i ten nejmenší stín a chladivý pocit právě otevřených bublinek. Přesně to zachycuje nejnovější spolupráce módního domu Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot. Značky spojily síly, aby vzdaly hold nejen svému dědictví, ale rovněž společným zdrojům inspirace, především pak trvající úctě k silným ženám.

    Výsledkem čerstvého partnerství je limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage. Název šampaňského odkazuje na bývalou šéfku značky Barbe-Nicole Clicquot Ponsardin, známou také jako Madame Clicquot. Ta totiž jako jedna z prvních moderních podnikatelek proměnila firmu, založenou již v roce 1772, na počátku 19. století v jeden z nejúspěšnějších luxusních podniků historie.

    Zdroj: Veuve Clicquot

    - Reklama -

    Veuve Clicquot na její stopu nezapomíná ani dnes a neustále ji považuje za důležitý zdroj inspirace. Úctu k ženám pak sdílí také návrhář Simon Porte Jacquemus. Designér totiž při své tvorbě vychází ze vzpomínek na svou matku Valérii Jacquemus. Tím ale společné prvky značek nekončí, obě sdílí také obsesi se žlutou barvou, symbolizující radost i francouzský venkov nasycený sluncem.

    Jacquemus a Veuve Clicquot hrají na stejnou notu. Prioritizují tradici a exkluzivitu

    Zmíněné charakteristiky obou luxusních společností reflektuje rovněž design limitované edice šampaňského. Lahev je zabalená do bílého lnu odkazujícího na textil děděný po generace, jenž je „pečlivě vyprán, usušený na slunci a provoněný mýdlem z Marseille“. Zároveň se jedná o referenci na starou italskou metodu chlazení alkoholu. Obal zdobí ručně psané elementy z pera Jacquemus.

    Design „je výsledek jednoduchých materiálů, významných gest a příběhů silných žen,“ vysvětlil návrhář. Kromě obalu lahve navrhl chladicí set, na jehož designu se podílela rovněž francouzská kovářka Camille Gras. Jeho výroba ovšem trvá 40 hodin, dostupných je proto jen 50 exkluzivních kusů. Výsledkem spolupráce jsou tedy produkty reflektující kořeny značek, ale rovněž jejich vizi lepších zítřků.

    Zdroje: WWD, Haute Living, Wonderland Magazine, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    Po stopách módních ikon: Jak Marc Jacobs ztělesnil módní ironii

    Marc Jacobs patří mezi nejvlivnější tvůrce současné módy. Od 80. let až po současné přehlídky dokáže každé kolekci vtisknout vlastní výrazný cit, značnou ironii a pestrou odvahu. Jeho rukopis stojí na nečekaných kontrastech. Ať už mezi ulicí a haute couture, nebo popovou kulturou a tradicí. Právě díky tomu se stal ikonickým návrhářem, který se nebojí experimentovat s barevnou paletou i materiálovou extravagancí.

    Protest na Pařížské není na místě. Móda za nespokojenost mladých nemůže

    Skupina MayDay minulý týden v Pařížské ulici uspořádala protest proti luxusu. Její členové se oblékli do bílých kukel a trik tvořících nápis "useless". Odkazovali na to, že drahé oblečení odvádí pozornost od důležitějších hodnot. Argument však působí prázdně, protože pravá příčina tlaku na mladé lidi pramení odjinud. Luxusní butiky v tomto kontextu plní spíše roli kulisy, než aby představovaly zdroje problému.

    Na Větrné hůrce čeká nová adaptace. První ukázky rozdělují internet

    První útržky očekávané nové adaptace románu Na větrné hůrce vyvolaly v divácích rozporuplné reakce. Režisérka Emerald Fennell totiž pojala snímek ve svém klasickém stylu. Oproti předloze má tedy o dost více sexuální ráz. Fanoušky knihy pobouřily nejen odvážné záběry, ale také kontroverzní obsazení. To vše podtrhl soundtrack z dílny Charli XCX.

    Julia Roberts vynesla novou verzi Versace. Internet mluví o druhé vraždě Gianniho

    Julia Roberts měla na filmovém festivalu v Benátkách ukázat eleganci a tradici. Místo toho se stala symbolem bouře, která otřásá světem módy. Její outfit z dílny nového kreativního ředitele Versace, Daria Vitale, spustil lavinu kritiky. Sociální sítě zaplavily komentáře, které hovoří o "druhé vraždě Gianniho" a o tom, že se slavná herečka nevědomky stala tváří jednoho z nejkontroverznějších módních debutů poslední dekády.

    Po stopách módních ikon: Jak Raf Simons definoval minimalismus?

    Designér Raf Simons se do světa módy nevrhl ihned. Původně studoval průmyslový design a navrhoval nábytek. Teprve setkání s antverpskou módní scénou a návštěvy pařížských přehlídek ho přivedly k rozhodnutí vydat se módní cestou. V roce 1995 založil značku nesoucí jeho jméno a už brzy se ukázalo, že jeho rukopis bude jedinečný. Geniální tvorba ho dovedla na vrcholy módních domů jako Prada, Dior nebo Jil Sander.

    Jaro 2026 patří ikonické barvě Klein Blue. Vrací se do módy i designu

    Sytě modrá barva s názvem International Klein Blue je zpět na scéně. Zatímco letos jsme ji mohli vídat především v interiérovém designu, příští rok zazáří opět i v módě. Potvrdil to letošní Kodaňský fashion week. Jaká je historie barvy a proč je považována za tak výjimečnou?

    Niche baleríny polarizují módní svět. Na podzim vítězí hravá kontroverze

    S podzimem přichází chladnější počasí, které ale stále nechává prostor pro hravé a chic outfity. V přechodném období mezi létem a podzimem využijete v botníku netradiční baleríny, od ikonických "tabis" přes sportovně laděné five finger shoes až po elegantní šněrovací modely. Letošní podzim platí jediné pravidlo. Čím kontroverznější, tím lepší.

    Proenza Schouler má nové vedení. Do čela značky vstoupí Rachel Scott

    Módní svět pohltila další očekávaná změna ve vedení luxusní značky. Otěže Proenza Schouler totiž převezme talentovaná návrhářka a zakladatelka společnosti Diotima, Rachel Scott. První kolekci pro podzim a zimu roku 2026 odhalí příští rok na jaře. Náznaky její práce však bude možné spatřit již na rychle se blížícím Newyorském týdnu módy.

    Něco tomu chybí? Nekompletní outfit zachráníte díky snadným trikům

    Některé dny outfit prostě sedne. V jiné se ale na sebe díváte do zrcadla a marně se snažíte přijít na to, co vaší siluetě chybí. Podle učebnice je všechno správně. Ladí barvy, make-up vypadá čistě a oblečení obepíná správná místa, vám ale v odrazu stejně něco nesedí. Možná vám pomůže jeden ze tří základních tipů, díky kterým tento problém okamžitě zmizí.

    Film Materialists diváky příliš nenadchl. Kritizují povrchnost a neautentičnost

    Film Materialists od režisérky Celine Song konečně dorazil do českých kin. V hlavních rolích září Dakota Johnson, Pedro Pascal a Chris Evans. Celine Song navazuje na svůj úspěšný debut Past Lives. Film Materialists však u diváků vyvolává spíše rozpaky. Místo avizované romantické komedie přišlo romantické drama. Kritici vytýkají povrchnost postav, neautentičnost milostného trojúhelníku a nevhodně vložený vedlejší děj.

    Drama u Versace. Proč se návrhář Dario Vitale nedočká debutové show?

    Začátky v nové práci bývají těžké. Výjimkou není ani lukrativní pozice kreativního ředitele jednoho z největších italských módních domů. Své o tom ví značka Versace a její nový šéf Dario Vitale, který se ocitl pod drobnohledem poté, co společnost oznámila šokující zprávu. Jeho debutová přehlídka se na Milánském fashion weeku neuskuteční. Co stojí za tímto radikálním rozhodnutím?

    Post Malone debutoval v Paříži. Odhalil první show značky Austin Post

    Známý zpěvák Post Malone předběhl zbytek módního světa. Měsíc před tím, než do Paříže dorazil očekávaný týden módy, odhalil ve francouzské metropoli debutovou show své značky Austin Post. Kolekce sklidila úspěch především díky návrhům kopírujících jeho styl, tedy westernovým a kovbojským lookům, ale s dávkou moderního stylu.

    Nejen na listech, ale i na rtech. Trendy podzimní odstíny hrají všemi barvami

    Oblíbené roční období řádí nejen v šatnících, ale i kosmetických taštičkách. Letošní trendy podzimní odstíny rtěnek a lesků nabídnou různorodou paletu. Od efektu zamazání od borůvek až po precizně orámované rty, na podzim se v zrcadlech budou odrážet ústa hodná polibků.

    Podzim podle Ann Demeulemeester. Nabízí neorganizovaný chaos

    Kreativní ředitel Ann Demeulemeester, Stefano Gallici, v kolekci FW25 ukazuje, že nové období může být temné, rozcuchané a zprvu neuspořádané. Přesto v sobě však nese zvláštní krásu. Ať už jde o vrstvy otrhané látky, kůži, nebo kabáty s asymetrickými liniemi. Černá absorbuje emoce a dává jim konkrétní tvar, zatímco světlo proniká skrze bílé akcenty, objevující se jako záblesk naděje.

    Móda v kostce: Tom Ford naverboval Tildu Swinton a Pomellato chystá výstavu

    Giorgio Armani promluvil o budoucnosti svého módního domu a naznačil plán pro svůj odchod. Značka Brunello Cucinelli oznámila slibné výsledky z prvního pololetí a Tom Ford naverboval Tildu Swinton pro propagaci vůně Black Orchid Reserve. Exhibice Louvre Couture zase dosáhla milníku milionu návštěvníků a Pomellato chystá výstavu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―