Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    Jemný vánek francouzského venkova, slunce zahánějící i ten nejmenší stín a chladivý pocit právě otevřených bublinek. Přesně to zachycuje nejnovější spolupráce módního domu Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot. Značky spojily síly, aby vzdaly hold nejen svému dědictví, ale rovněž společným zdrojům inspirace, především pak trvající úctě k silným ženám.

    Výsledkem čerstvého partnerství je limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage. Název šampaňského odkazuje na bývalou šéfku značky Barbe-Nicole Clicquot Ponsardin, známou také jako Madame Clicquot. Ta totiž jako jedna z prvních moderních podnikatelek proměnila firmu, založenou již v roce 1772, na počátku 19. století v jeden z nejúspěšnějších luxusních podniků historie.

    Zdroj: Veuve Clicquot

    Veuve Clicquot na její stopu nezapomíná ani dnes a neustále ji považuje za důležitý zdroj inspirace. Úctu k ženám pak sdílí také návrhář Simon Porte Jacquemus. Designér totiž při své tvorbě vychází ze vzpomínek na svou matku Valérii Jacquemus. Tím ale společné prvky značek nekončí, obě sdílí také obsesi se žlutou barvou, symbolizující radost i francouzský venkov nasycený sluncem.

    Jacquemus a Veuve Clicquot hrají na stejnou notu. Prioritizují tradici a exkluzivitu

    Zmíněné charakteristiky obou luxusních společností reflektuje rovněž design limitované edice šampaňského. Lahev je zabalená do bílého lnu odkazujícího na textil děděný po generace, jenž je „pečlivě vyprán, usušený na slunci a provoněný mýdlem z Marseille“. Zároveň se jedná o referenci na starou italskou metodu chlazení alkoholu. Obal zdobí ručně psané elementy z pera Jacquemus.

    Design „je výsledek jednoduchých materiálů, významných gest a příběhů silných žen,“ vysvětlil návrhář. Kromě obalu lahve navrhl chladicí set, na jehož designu se podílela rovněž francouzská kovářka Camille Gras. Jeho výroba ovšem trvá 40 hodin, dostupných je proto jen 50 exkluzivních kusů. Výsledkem spolupráce jsou tedy produkty reflektující kořeny značek, ale rovněž jejich vizi lepších zítřků.

    Zdroje: WWD, Haute Living, Wonderland Magazine, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    Jemný vánek francouzského venkova, slunce zahánějící i ten nejmenší stín a chladivý pocit právě otevřených bublinek. Přesně to zachycuje nejnovější spolupráce módního domu Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot. Značky spojily síly, aby vzdaly hold nejen svému dědictví, ale rovněž společným zdrojům inspirace, především pak trvající úctě k silným ženám.

    Výsledkem čerstvého partnerství je limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage. Název šampaňského odkazuje na bývalou šéfku značky Barbe-Nicole Clicquot Ponsardin, známou také jako Madame Clicquot. Ta totiž jako jedna z prvních moderních podnikatelek proměnila firmu, založenou již v roce 1772, na počátku 19. století v jeden z nejúspěšnějších luxusních podniků historie.

    Zdroj: Veuve Clicquot

    Veuve Clicquot na její stopu nezapomíná ani dnes a neustále ji považuje za důležitý zdroj inspirace. Úctu k ženám pak sdílí také návrhář Simon Porte Jacquemus. Designér totiž při své tvorbě vychází ze vzpomínek na svou matku Valérii Jacquemus. Tím ale společné prvky značek nekončí, obě sdílí také obsesi se žlutou barvou, symbolizující radost i francouzský venkov nasycený sluncem.

    Jacquemus a Veuve Clicquot hrají na stejnou notu. Prioritizují tradici a exkluzivitu

    Zmíněné charakteristiky obou luxusních společností reflektuje rovněž design limitované edice šampaňského. Lahev je zabalená do bílého lnu odkazujícího na textil děděný po generace, jenž je „pečlivě vyprán, usušený na slunci a provoněný mýdlem z Marseille“. Zároveň se jedná o referenci na starou italskou metodu chlazení alkoholu. Obal zdobí ručně psané elementy z pera Jacquemus.

    Design „je výsledek jednoduchých materiálů, významných gest a příběhů silných žen,“ vysvětlil návrhář. Kromě obalu lahve navrhl chladicí set, na jehož designu se podílela rovněž francouzská kovářka Camille Gras. Jeho výroba ovšem trvá 40 hodin, dostupných je proto jen 50 exkluzivních kusů. Výsledkem spolupráce jsou tedy produkty reflektující kořeny značek, ale rovněž jejich vizi lepších zítřků.

    Zdroje: WWD, Haute Living, Wonderland Magazine, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Barvy hrají bez pravidel. Příští sezóna startuje novou éru vizuální identity

    Barvy se na kolekcích pro sezónu SS26 vrací v plné síle, rozbíjejí monotónnost a formulují nový vizuální jazyk doslova bez pravidel. Na přehlídkových molech se mísí citrusové tóny s pastelovými akcenty a syté odstíny fialové či chartreuse a jejich vrstvení překračuje očekávání. Jejich comeback není o návratu ke klasickému tónu, ale ochotě experimentovat. Barevná odvaha se stala nedílnou součástí nového estetického narativu.

    JW Anderson má novou múzu. V nové kampani září John Malkovich

    Módní kampaň získala neobvyklou tvář. Legendární herec John Malkovich se stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje její resort a jarní kolekci pro rok 2026, ale především kabelku Loafer Bag. Společnost tím rozšiřuje svou novou image, kterou odhalila poté, co její zakladatel Jonathan Anderson přijal nabídku šéfovat dámské i pánské divizi Dior.

    TikTok Highlights: Úspěšný den pomůže odstartovat trendy rutina 3×3 by 12

    Sociální sítě milují zjednodušování. Příkladem je trendy lifestyle rutina s názvem 3x3 by 12. V jejím srdci leží tři jednoduché cíle, které je nutné dokončit ještě před polednem. Radí totiž ujít alespoň tři tisíce kroků, vypít třetinu vody z denního cíle a sníst 30 gramů proteinu. Autorka metody slibuje, že podobným startem dne dosáhnete zdravějšího a šťastnějšího já.

    Chanel chrání červené korály. Značka prodloužila partnerský výzkum v Monaku

    Klenot oceánů. I tak je známý červený korál ze Středomoří, Corallium rubrum. Klimatická změna, znečištění a nadměrný rybolov však podkopávají jeho krásu, ale i důležitou roli v podmořském ekosystému. O jeho bližší poznání, slibující nové možnosti jeho ochrany, usiluje také módní dům Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výzkum s Monaco Scientific Center.

    TikTok Highlights: Káva získala novou podobu, nese název proffee

    Uživatelé sociální sítě TikTok nikdy nepohrdnou žádným lifestyle nebo wellness trikem. Není proto divu, že si zamilovali proffee, tedy kávu doplněnou o protein nebo kolagen. Slibují si od ní benefity v podobě žádaného přísunu energie, ale také regeneraci svalů či dokonce úbytek váhy. Je ovšem trendy nápoj tak výhodný, jak se na obrazovkách telefonů tváří?

    Luxury Insights: Nejdražší lyžařská střediska lákají na zimní pohádku

    Zima má dozajista své kouzlo, v těch nejluxusnějších koutech světa ovšem září magií. Prémiová lyžařská střediska sahají daleko za hranice sjezdovek. Návštěvníkům nabízí pohled na nejnovější módní kolekce na svah, nezapomenutelné zážitky a eleganci na úrovni. Zimní dovolená zde nabírá na obrátkách, bez ohledu na to, kde přesně se nacházíte.

    Designblok myslí i na módu. V soutěži Diploma Selection zazářily mladé talenty

    Předposlední den mezinárodního festivalu designu a módy se opět nesl ve znamení nové generace tvůrců. Začínající návrháři a absolventi z celé Evropy měli možnost představit své diplomové práce v rámci prestižní soutěže Designblok Diploma Selection, která se tentokrát konala v prostorách Nové Spirály. Po nabitém dni plném módních shows odborná porota vybrala jako vítězku designérku Andreu Rehbein, přičemž druhé a třetí místo obsadili návrháři Šimon Žák a Kári Þór Barry.

    Dvě ikony, dva střihy. Kim Kardashian a Pamela Anderson šokovaly Paříž

    Paříž opět ukázala, že účes může nést stejně silné sdělení jako couture šaty. Nejvýrazněji se do podvědomí uplynulého týdne módy zapsaly dvě ženy, které redefinují pojem "ikonická proměna". Kim Kardashian a Pamela Anderson. Každá z nich uchopila krátké vlasy jako nástroj vyjádření nové éry krásy a osobní síly. Jejich účesy se staly vizuálními odrazy ženské autonomie, estetické preciznosti i smyslu pro okamžik. Paříž tak zrodila dva účesy, jež určitě vstoupí do kadeřnických salonů.

    Véronique Nichanian končí. Po 37 letech opouští pánskou divizi Hermès

    Legendární módní stálice končí. Návrhářka Véronique Nichanian odchází po 37 letech ze své pozice kreativní ředitelky pánské sekce módního domu Hermès. Rozhodnutí prozradila ve čtvrtek ve svém rozhovoru pro francouzský deník Le Figaro. Vedení jedné z nejsilnějších značek na současném luxusním trhu však prozatím jejího nástupce nebo nástupkyni neoznámilo.

    Síla nové éry Chanel spočívá v detailu. Matthieu Blazy nabídl perfektní kreace

    Jarní kolekce Chanel si žádá pohled zblízka. Matthieu Blazy ve své debutové jarní a letní řadě proměnil každý detail v kompas staronové estetiky. V každém stehu, ve struktuře tvídu i v nečekaných tvarech kabelek se zrcadlí jeho přesnost a cit pro tradici. Pařížský Grand Palais se stal laboratoří řemesla, kde luxus získává hmatatelnou podobu v tradičním pojetí krásy. Chanel pod jeho vedením vypráví příběh skrze nuance, formující celou galaxii stylů.

    Z blondýny brunetou kvůli počasí? Nový TikTok trend vybízí k radikální změně

    Snad s každým novým ročním obdobím zaplaví sociální síť TikTok nová vlna beauty proměn. Aktuálně jí dominuje trend s názvem "go darker for autumn", kvůli kterému se blondýnky vzdávají svých plavých tónů ve prospěch těch bohatě kaštanových nebo čokoládových. Není už ale trochu bláznovství měnit dlouho zavedený styl jen kvůli pár spadlým listům?

    Ikonický náramek Love slaví comeback. Cartier ho v nové verzi navrací po 58 letech

    Dlouhých 58 let po svém vzniku se ikonický náramek Love od Cartier proměňuje v novou formu. Pružnou, plynulou, dokonale soudržnou se zápěstím. Nový model Love Unlimited přináší pohyb tam, kde kdysi vládla přesnost a nedynamická strohost. V každém detailu zůstává duch Alda Cipullo, konstruktéra emocí, který kdysi zlatem vyjádřil trvalost citu. Šperkařský dům Cartier nyní přepisuje jeho myšlenku do nové éry.

    Andílci opět na scéně. Značka Victoria’s Secret odhalila letošní show

    Velkolepá tradiční show z dílny Victoria's Secret na sebe opět strhla pozornost. Značka se na scénu vrátila po roce a představila teprve druhou přehlídku od své dlouhodobé pauzy, následující po lavině silné kritiky. Její nová image má zahrnovat o něco více různorodý a inkluzivní přístup. Zdá se, že společnosti se comeback daří, sklidila totiž značný úspěch.

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―