Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Možná ji znáte z televizních záběrů, jak fandí svému příteli Charlesovi Leclerc, tedy jezdci Formule 1 z týmu Ferrari. Jedno je ale jisté, Alexandra Saint Mleux se zbavuje pouhé nálepky „přítelkyně“ a buduje si vlastní osobní značku i mimo svět F1. Díky nezaměnitelnému stylu si získala příznivce zejména v módních kruzích a na sociálních sítích.

    Senzace mimo bublinu F1. Alexandra Saint Mleux dobývá beauty a fashion svět

    Alexandra Saint Mleux se poprvé objevila po boku jezdce Formule 1 Charlese Leclerc v roce 2023. Od té doby získala nejen nálepku F1 WAG (anglická zkratka pro obecné označení pro manželky a přítelkyně slavných sportovců), ale také si vybudovala vlastní pověst a fanouškovskou základnu i mimo tradiční kruhy F1.

    Zdroj: Reuters

    Dvaadvacetiletá studentka umění prestižní univerzity École du Louvre, má více než dva miliony sledujících na Instagramu. Na něm obvykle sdílí střípky ze svého života, estetické fotografie, ale především módní obsah, kterým si získala mnoho fanoušků. Tiktokový profil pak nabízí autentičtější náhled do jejích každodenních aktivit, make-up tutoriály, fit checks nebo videa s kamarádkami.

    Přirozené noblesy a smyslu pro módu si u Mleux všiml například také francouzský módní dům Nina Ricci. Nedávno se proto stala tváří jeho nového parfému Nina Rouge Crush. V rámci jeho představení uspořádala v únoru se značkou exkluzivní večeři v Benátkách s ještě exkluzivnějším seznamem hostů.

    Zdroj: Nina Ricci

    Marketingový tým kosmetické značky Rhode následně okamžitě vycítil její it-girl potenciál a Mleux rovněž obsadil do role ambasadorky. Spatřit jsme ji proto mohli v kampani k limitované podzimní edici ikonických lesků na rty Rhode nebo na nedávné akci v Miami, a to po boku zakladatelky značky Hailey Bieber.

    Nadčasové, ženské a chic. Outfity Alexandry Saint Mleux jsou vrcholem každého závodu

    Závody F1 mají několik módních ikon a kromě jezdce týmu Ferrari Lewise Hamilton, proslulého svým vytříbeným šatníkem, je Mleux rozhodně jednou z nich. Její vkus představuje vyváženou směs vintage kousků s moderními a trendy prvky. Na závody obvykle sází na ultra ženské, chic a spíše formální outfity, které zaručeně vždy obletí sociální sítě.

    Mleux si libuje zejména v elegantních a nadčasových šatech s hravým nádechem v kombinaci s roztomilými kitten heels. Její pověstnou specialitou jsou však sladěné dvoudílné komplety, v nichž ji můžeme vidět téměř na každém závodě. Právě bílý set sestávající z maxi sukně a chic halter topu vynesla i před několika dny během očekávané Velké ceny Monaka.

    Jedním z hlavních důvodů, proč její styl mnohé inspiruje, je jeho dostupnost, a tedy i replikovatelnost. Mleux totiž kombinuje designerské značky s cenově dostupnějšími kousky, které si lidé mohou dovolit a také je nosit. Ukázkovým příkladem je značka Meshki, kterou nosí pravidelně a zamilovala si ji natolik, že s ní vytvořila vlastní resortní kolekci.

    Zdroje: Tatler, Marie Claire, Instagram

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    It-girl Formule 1. Alexandra Saint Mleux vnáší do paddocku ladnou eleganci

    Možná ji znáte z televizních záběrů, jak fandí svému příteli Charlesovi Leclerc, tedy jezdci Formule 1 z týmu Ferrari. Jedno je ale jisté, Alexandra Saint Mleux se zbavuje pouhé nálepky „přítelkyně“ a buduje si vlastní osobní značku i mimo svět F1. Díky nezaměnitelnému stylu si získala příznivce zejména v módních kruzích a na sociálních sítích.

    - Reklama -

    Senzace mimo bublinu F1. Alexandra Saint Mleux dobývá beauty a fashion svět

    Alexandra Saint Mleux se poprvé objevila po boku jezdce Formule 1 Charlese Leclerc v roce 2023. Od té doby získala nejen nálepku F1 WAG (anglická zkratka pro obecné označení pro manželky a přítelkyně slavných sportovců), ale také si vybudovala vlastní pověst a fanouškovskou základnu i mimo tradiční kruhy F1.

    Zdroj: Reuters

    Dvaadvacetiletá studentka umění prestižní univerzity École du Louvre, má více než dva miliony sledujících na Instagramu. Na něm obvykle sdílí střípky ze svého života, estetické fotografie, ale především módní obsah, kterým si získala mnoho fanoušků. Tiktokový profil pak nabízí autentičtější náhled do jejích každodenních aktivit, make-up tutoriály, fit checks nebo videa s kamarádkami.

    - Reklama -

    Přirozené noblesy a smyslu pro módu si u Mleux všiml například také francouzský módní dům Nina Ricci. Nedávno se proto stala tváří jeho nového parfému Nina Rouge Crush. V rámci jeho představení uspořádala v únoru se značkou exkluzivní večeři v Benátkách s ještě exkluzivnějším seznamem hostů.

    Zdroj: Nina Ricci

    Marketingový tým kosmetické značky Rhode následně okamžitě vycítil její it-girl potenciál a Mleux rovněž obsadil do role ambasadorky. Spatřit jsme ji proto mohli v kampani k limitované podzimní edici ikonických lesků na rty Rhode nebo na nedávné akci v Miami, a to po boku zakladatelky značky Hailey Bieber.

    Nadčasové, ženské a chic. Outfity Alexandry Saint Mleux jsou vrcholem každého závodu

    Závody F1 mají několik módních ikon a kromě jezdce týmu Ferrari Lewise Hamilton, proslulého svým vytříbeným šatníkem, je Mleux rozhodně jednou z nich. Její vkus představuje vyváženou směs vintage kousků s moderními a trendy prvky. Na závody obvykle sází na ultra ženské, chic a spíše formální outfity, které zaručeně vždy obletí sociální sítě.

    Mleux si libuje zejména v elegantních a nadčasových šatech s hravým nádechem v kombinaci s roztomilými kitten heels. Její pověstnou specialitou jsou však sladěné dvoudílné komplety, v nichž ji můžeme vidět téměř na každém závodě. Právě bílý set sestávající z maxi sukně a chic halter topu vynesla i před několika dny během očekávané Velké ceny Monaka.

    Jedním z hlavních důvodů, proč její styl mnohé inspiruje, je jeho dostupnost, a tedy i replikovatelnost. Mleux totiž kombinuje designerské značky s cenově dostupnějšími kousky, které si lidé mohou dovolit a také je nosit. Ukázkovým příkladem je značka Meshki, kterou nosí pravidelně a zamilovala si ji natolik, že s ní vytvořila vlastní resortní kolekci.

    Zdroje: Tatler, Marie Claire, Instagram

    ― Reklama ―

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    Značka Schiaparelli opět potvrdila své místo. Runway uzavřela Kendall Jenner

    V Paříži se opět odehrála jedna z nejočekávanějších přehlídek každé sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekci Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka dál určuje tón současného umění na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládl klid, jenž se v módě objeví jen zřídka. Jak jsme u módního domu zvyklí, každý model dokazoval, že přesnost a vize jsou klíčovým prvkem krejčovského umu. Přehlídka působila jako pomyslná módní studie, nikoliv jako tradiční runway.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Balenciaga má novou tvář. Pierpaolo Piccioli odhalil svůj debut

    Sobotní večer v Paříži zaznamenal další očekávanou módní premiéru. Tentokrát svůj debut představil návrhář Pierpaolo Piccioli, nový kreativní ředitel značky Balenciaga. Designérův první počin si vysloužil potlesk ve stoje a není se čemu divit. V kolekci pro nadcházející jaro a léto umně propojil vlastní rukopis plný struktur a výrazných barev s tradicí módního domu.

    Další trend na obzoru. Příští jaro povládnou harémové kalhoty

    Dosavadní přehlídky světových týdnů módy promluvily jasně. Harémové kalhoty hodlají definovat nadcházející jaro i léto. Na módní mola dorazily v moderní podobě, pohrávající si s různorodými styly a materiály. Jejich kouzlo spočívá ve variabilitě, perfektně je doplní volný svetr, nadčasová košile i vypasovaná kožená bunda. Stačí vybrat, po čem váš šatník touží.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―