Více

    ― Reklama ―

    Možná ji znáte z televizních záběrů, jak fandí svému příteli Charlesovi Leclerc, tedy jezdci Formule 1 z týmu Ferrari. Jedno je ale jisté, Alexandra Saint Mleux se zbavuje pouhé nálepky „přítelkyně“ a buduje si vlastní osobní značku i mimo svět F1. Díky nezaměnitelnému stylu si získala příznivce zejména v módních kruzích a na sociálních sítích.

    Senzace mimo bublinu F1. Alexandra Saint Mleux dobývá beauty a fashion svět

    Alexandra Saint Mleux se poprvé objevila po boku jezdce Formule 1 Charlese Leclerc v roce 2023. Od té doby získala nejen nálepku F1 WAG (anglická zkratka pro obecné označení pro manželky a přítelkyně slavných sportovců), ale také si vybudovala vlastní pověst a fanouškovskou základnu i mimo tradiční kruhy F1.

    Zdroj: Reuters

    Dvaadvacetiletá studentka umění prestižní univerzity École du Louvre, má více než dva miliony sledujících na Instagramu. Na něm obvykle sdílí střípky ze svého života, estetické fotografie, ale především módní obsah, kterým si získala mnoho fanoušků. Tiktokový profil pak nabízí autentičtější náhled do jejích každodenních aktivit, make-up tutoriály, fit checks nebo videa s kamarádkami.

    Přirozené noblesy a smyslu pro módu si u Mleux všiml například také francouzský módní dům Nina Ricci. Nedávno se proto stala tváří jeho nového parfému Nina Rouge Crush. V rámci jeho představení uspořádala v únoru se značkou exkluzivní večeři v Benátkách s ještě exkluzivnějším seznamem hostů.

    Zdroj: Nina Ricci

    Marketingový tým kosmetické značky Rhode následně okamžitě vycítil její it-girl potenciál a Mleux rovněž obsadil do role ambasadorky. Spatřit jsme ji proto mohli v kampani k limitované podzimní edici ikonických lesků na rty Rhode nebo na nedávné akci v Miami, a to po boku zakladatelky značky Hailey Bieber.

    Nadčasové, ženské a chic. Outfity Alexandry Saint Mleux jsou vrcholem každého závodu

    Závody F1 mají několik módních ikon a kromě jezdce týmu Ferrari Lewise Hamilton, proslulého svým vytříbeným šatníkem, je Mleux rozhodně jednou z nich. Její vkus představuje vyváženou směs vintage kousků s moderními a trendy prvky. Na závody obvykle sází na ultra ženské, chic a spíše formální outfity, které zaručeně vždy obletí sociální sítě.

    Mleux si libuje zejména v elegantních a nadčasových šatech s hravým nádechem v kombinaci s roztomilými kitten heels. Její pověstnou specialitou jsou však sladěné dvoudílné komplety, v nichž ji můžeme vidět téměř na každém závodě. Právě bílý set sestávající z maxi sukně a chic halter topu vynesla i před několika dny během očekávané Velké ceny Monaka.

    Jedním z hlavních důvodů, proč její styl mnohé inspiruje, je jeho dostupnost, a tedy i replikovatelnost. Mleux totiž kombinuje designerské značky s cenově dostupnějšími kousky, které si lidé mohou dovolit a také je nosit. Ukázkovým příkladem je značka Meshki, kterou nosí pravidelně a zamilovala si ji natolik, že s ní vytvořila vlastní resortní kolekci.

    Zdroje: Tatler, Marie Claire, Instagram

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    It-girl Formule 1. Alexandra Saint Mleux vnáší do paddocku ladnou eleganci

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Možná ji znáte z televizních záběrů, jak fandí svému příteli Charlesovi Leclerc, tedy jezdci Formule 1 z týmu Ferrari. Jedno je ale jisté, Alexandra Saint Mleux se zbavuje pouhé nálepky „přítelkyně“ a buduje si vlastní osobní značku i mimo svět F1. Díky nezaměnitelnému stylu si získala příznivce zejména v módních kruzích a na sociálních sítích.

    - Reklama -

    Senzace mimo bublinu F1. Alexandra Saint Mleux dobývá beauty a fashion svět

    Alexandra Saint Mleux se poprvé objevila po boku jezdce Formule 1 Charlese Leclerc v roce 2023. Od té doby získala nejen nálepku F1 WAG (anglická zkratka pro obecné označení pro manželky a přítelkyně slavných sportovců), ale také si vybudovala vlastní pověst a fanouškovskou základnu i mimo tradiční kruhy F1.

    Zdroj: Reuters

    Dvaadvacetiletá studentka umění prestižní univerzity École du Louvre, má více než dva miliony sledujících na Instagramu. Na něm obvykle sdílí střípky ze svého života, estetické fotografie, ale především módní obsah, kterým si získala mnoho fanoušků. Tiktokový profil pak nabízí autentičtější náhled do jejích každodenních aktivit, make-up tutoriály, fit checks nebo videa s kamarádkami.

    - Reklama -

    Přirozené noblesy a smyslu pro módu si u Mleux všiml například také francouzský módní dům Nina Ricci. Nedávno se proto stala tváří jeho nového parfému Nina Rouge Crush. V rámci jeho představení uspořádala v únoru se značkou exkluzivní večeři v Benátkách s ještě exkluzivnějším seznamem hostů.

    Zdroj: Nina Ricci

    Marketingový tým kosmetické značky Rhode následně okamžitě vycítil její it-girl potenciál a Mleux rovněž obsadil do role ambasadorky. Spatřit jsme ji proto mohli v kampani k limitované podzimní edici ikonických lesků na rty Rhode nebo na nedávné akci v Miami, a to po boku zakladatelky značky Hailey Bieber.

    Nadčasové, ženské a chic. Outfity Alexandry Saint Mleux jsou vrcholem každého závodu

    Závody F1 mají několik módních ikon a kromě jezdce týmu Ferrari Lewise Hamilton, proslulého svým vytříbeným šatníkem, je Mleux rozhodně jednou z nich. Její vkus představuje vyváženou směs vintage kousků s moderními a trendy prvky. Na závody obvykle sází na ultra ženské, chic a spíše formální outfity, které zaručeně vždy obletí sociální sítě.

    Mleux si libuje zejména v elegantních a nadčasových šatech s hravým nádechem v kombinaci s roztomilými kitten heels. Její pověstnou specialitou jsou však sladěné dvoudílné komplety, v nichž ji můžeme vidět téměř na každém závodě. Právě bílý set sestávající z maxi sukně a chic halter topu vynesla i před několika dny během očekávané Velké ceny Monaka.

    Jedním z hlavních důvodů, proč její styl mnohé inspiruje, je jeho dostupnost, a tedy i replikovatelnost. Mleux totiž kombinuje designerské značky s cenově dostupnějšími kousky, které si lidé mohou dovolit a také je nosit. Ukázkovým příkladem je značka Meshki, kterou nosí pravidelně a zamilovala si ji natolik, že s ní vytvořila vlastní resortní kolekci.

    Zdroje: Tatler, Marie Claire, Instagram

    ― Reklama ―

    Zážitky on, hlava off. Luxusní offline dovolená zařídí mentální očistu

    Dovolená je světlým momentem života každého z nás. V posledních letech se ale často poddává pracovním záležitostem. Populární je nyní proto takzvaná offline dovolená, kterou věnujete specificky digitálnímu detoxu. Luxusní dovolenková místa tak často nemají telefon ani Wi-Fi, zato nabídnou ticho, klid a úlevu od neustálého mentálního shonu.

    Cannes přinesl nečekanou módní ikonu. Letos překvapil Alexander Skarsgård

    Letošní filmový festival v Cannes nabídl nespočet dechberoucích outfitů, a to navzdory novému a přísnějšímu dresscodu. Mezi módní ikony červeného koberce se nečekaně zařadil také švédský herec Alexander Skarsgård. Slavnostní události se účastnil poprvé, rozhodně ale zanechal značný dojem. Sociální sítě explodovaly jeho hravými outfity.

    Dior potvrdil nevyhnutelné. Maria Grazia Chiuri po devíti letech odchází

    Módní scéna se ve čtvrtek konečně dočkala zprávy, kterou již několik měsíců očekávala. Zástupci Dior oznámili oficiální odchod kreativní ředitelky dámských kolekcí Marie Grazie Chiuri. Návrhářka opustí slavný módní dům po devíti letech. Do historie se zapsala především díky svým feministickým kolekcím. Prozatím není jasné, kdo ji v pozici nahradí.

    Burberry otevře vlastní galerii. Dočkáme se jí v roce 2027

    Britská módní značka Burberry spojila síly s prestižním londýnským muzeem Victoria and Albert Museum a v roce 2027 tak představí vlastní galerii. Projekt, který přetvoří stávající Fashion Gallery na zcela nový výstavní prostor s názvem The Burberry Gallery, je považován za významný krok nejen pro britskou kulturu, ale i pro samotný brand Burberry, jenž se snaží znovu upevnit svou pozici na trhu luxusní módy.

    Netflix má nového favorita. Seriál Niterná tajemství odkrývá temná zákoutí privilegií

    Nový dánský thriller Niterná tajemství ukazuje, že i tento často ohraný žánr má stále co nabídnout. Od své premiéry v polovině května dobývá žebříčky platformy Netflix a těší se výjimečně pozitivním hodnocením. Nabízí totiž nejen klasické napětí a zamotané pátrání po vrahovi, ale i sociální komentář, poukazující na zakalené vody bohatství a privilegií.

    Štěstí přeje připraveným. Domácí beauty příprava zajistí hladké léto

    Léto se nezadržitelně blíží a s ním i touha cítit se skvěle ve vlastním těle. Ať jde o oblečení, zdravě vypadající kůži, nebo výbavu kosmetické taštičky, nyní nastává ideální čas na srovnání priorit. Beauty příprava v podobě drobných úkonů vám sice nezabere mnoho času, ale jednoduše zajistí, že se v horkých dnech budete cítit naprosto skvěle.

    Blíží se konec vysoké platformy? Maison Margiela i Prada zahajují novou éru

    Platformy za sebou mají dlouhou sezónu slávy. Od návratu 2000s stylu y2k až po goth revival, postupně si prošly fází sportovní, punkové i bizarně přerostlé „ugly“ estetiky. Ovšem nyní, když se na přehlídkových molech a sociálních sítích začíná objevovat o něco subtilnější obuv, to vypadá, že jejich nadvláda možná pomalu, ale jistě končí.

    Návrat ve velkém stylu. Eva Longoria zazářila v Cannes

    Může se zdát, že se Eva Longoria na čas stáhla do ústraní. Jenže stačila jedna zlatá róba a ikonická festivalová scéna a svět si na ni opět vzpomněl. Herečka, producentka a módní ikona, kterou generace Z možná míjela, se v roce 2025 vrací do centra dění, a to rovnou na největší glamour událost sezóny, tedy filmový festival v Cannes.

    Přichází pánský šatníkový upgrade. Len se stane vaším nejlepším přítelem

    Léto si žádá změnu nejen v tempu, ale i v materiálech. Pokud má pánský šatník jeden trik na to, jak zvládnout teploty s elegancí, pak je to len. Přírodní materiál je lehký, prodyšný, antibakteriální a s každým nošením příjemnější. Kdo si ho jednou oblékne ve třicetistupňovém horku, většinou už se nikdy ke klasickému bavlněnému tričku nevrátí.

    Louis Vuitton vzkřísil středověk. V cruise kolekci protnul hranice času

    Další značka poodkryla oponu své letošní cruise kolekce. Louis Vuitton se tentokrát za odhalením dovolenkové řady vydal do malebného města Avignon. V tamním proslulém Palais des Papes představil návrhy spojující středověk se současností a špetkou modernity. Návrhář Nicolas Ghesquière tak opět dokázal, že má módní scéně stále ještě co ukázat.

    Král americké módy. Thom Browne mění nudné obleky v avantgardní mistrovská díla

    Když se řekne americká móda, vybaví se nám ležérní estetika spojená se jmény jako Ralph Lauren nebo Calvin Klein. Stereotypní představu v současnosti redefinuje několik návrhářů, avšak z davu vyčnívá hlavně jeden z nich, Thom Browne. Rodák z Pensylvánie, proslulý „scvrklými“ obleky, dosáhl za více než 20 let od založení své značky módního vrcholu a my si myslíme, že byste se s ním rozhodně měli seznámit.

    Valentino Garavani a Giancarlo Giammetti přináší první výstavu. Vzdávají hold rudé

    Nadace návrháře Valentina Garavani a obchodníka Giancarla Giammetti funguje již od roku 2016. Kreativní duo ovšem teprve nyní odhalí svou první výstavu, uspořádanou v nově otevřeném centru PM23, stojícího kousek od římského ředitelství značky Valentino. První exhibici, kterou zahájí 25. května, věnovali rudé barvě, s módním domem tak spjatou.

    Florence Pugh vzkřísila s Thunderbolts Marvel. Herečka bourá hranice filmu

    Svět filmů z dílny Marvel zažívá poslední roky nevítaný útlum. Snímkům o populárních superhrdinech se dlouhodobě nedaří získat žádaný ohlas. Zdá se ovšem, že by studio k jeho zašlé slávě mohl vynést nejnovější projekt, film Thunderbolts. V něm září úspěšná herečka Florence Pugh, která opět dokazuje, že se nebojí bourat předem zavedené hranice.

    Letní románek na obzoru. Romantické kabelky zaplňují luxusní obchody

    Teplý vzduch nasycený květinami, sluneční paprsky na tváři a lehoučké šaty vlající kolem kolen. Máloco je romantičtější než evropské léto. Do této estetiky perfektně spadají i letošní "it" kabelky. Proutěné, tkané, pletené či plátěné, to vše můžeme v letních outfitech čekat. A všechny krásné, ale zároveň praktické trendy vítáme s otevřenou náručí.

    Móda v kostce: Giorgio Armani odstartoval výstavu a Chanel trápí propad zisků

    Návrhář Giorgio Armani v úterý večer odhalil výstavu, oslavující jeho haute couture řadu. Letos totiž slaví 20. výročí. Značka Missoni zase uvedla nejnovější spolupráci s aerolinkou Delta. Její součástí je vylepšená kosmetická taštička i set na spaní. Chanel se potýká s klesajícími zisky a Gabriela Hearst představuje službu Tailored Bespoke.

    Rapová scéna ovládá haute couture. I Chanel ví, že tvíd bez beatu nikoho nezajímá

    Když se Chanel rozhodne jmenovat Kendricka Lamar ambasadorem, je jasné, že módní pravidla se přepisují. Elegantní značka, proslulá tvídem, perlami a věrností odkazu Coco Chanel, najednou mluví jazykem hiphopové kultury. A není v tom sama. Lanvin svěřil jednu z divizí rapperovi Future a A$AP Rocky vede design Ray-Ban. Luxusní brandy pochopily, že úspěch leží v populární kultuře. A tou hýbe právě rap.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―