Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Do nového roku můžeme vstoupit s jistotou, že nás v lednu nemusí trápit povánoční deprese. Nedávná textilní show Interwoven totiž představila trendy interiérů pro rok 2024. Mezi ně patří také výrazné a syté barvy, které rozzáří nejen náš domov, ale také náladu. Kromě nich bude designu vládnout ženská elegance a tak trochu retro mix vzorů.

    S nadcházejícím novým rokem se objevuje čím dál více předpovědí ohledně blížících se trendů. Nesmíme proto zapomenout ani na svět interiérů a designu, který rovněž odráží populární prvky z módního průmyslu. Nedávná show Interwoven, představující textilie ve městě High Point v Severní Karolíně, odhalila, jaké barvy budou v roce 2024 vládnout našim domovům. A nudit se s nimi rozhodně nebudete.

    Rozzářit svůj obývací pokoj nebo ložnici budete moct za pomocí výrazných a sytých barev. Je pak jen na vás, jaký odstín si vyberete. O něco více trendy jsou ovšem retro barvy jako oranžová, červená nebo žlutá. Do své předpovědi pro rok 2024 a 2025 je například zařadila také agentura FashionSnoops. Správným krokem je pak zvolit spíše teplejší odstíny, připomínající koření nebo západ slunce.

    Mezi další barvy, kterými můžete zkrášlit svůj byt, patří podle předpovědí serveru Medium například takzvaná „cyber lime“. Jedná se o zářivě zelenožlutou barvu, která pozvedne každý interiér. Vyvolávat má pocity propojení a komunity. Kombinovat se ale musí pouze s dalšími neutrálními tóny. Oblíbeným odstínem se stane také jemně i sytě růžová. Krásně se totiž propojí s následujícím designovým trendem.

    Mužskou vládu nahradí ženská elegance. Vrací se drobné květinky i jemné potisky

    Dlouhodobou dominanci mužských elementů má v příštím roce v interiérech vystřídat ženská jemnost a elegance. Projeví se především pomocí barev, jako například zmíněné růžové, ale také textur. Látky jako samet nebo satén s lesklými odlesky totiž vyvolají ten správný nenucený a příjemný dojem. Trendy proto budou také potisky s drobnými květinkami. Jemné vzorky do své kolekce nádobí zařadil nedávno například i módní dům Dior.

    Posledním důležitým trendem se stane míchání různých vzorů. Z módních mol se tak přesune také do našich domovů. Některé designové společnosti proto vytvářejí i speciální látky, které jsou na podobný, tak trochu retro, mix přímo určené. Kombinovat tak můžete neutrální tóny s těmi výraznými, zmíněnými už dříve. Propojování různých kousků pak souvisí s jiným dlouhodobým trendem. Tedy moderní touze po multi-funkčnosti.

    Zdroje: WWD, Vidusi Medium, Luxurious Studio, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Interiérům budou v roce 2024 vládnout syté barvy, ženská elegance, i mix vzorů

    Do nového roku můžeme vstoupit s jistotou, že nás v lednu nemusí trápit povánoční deprese. Nedávná textilní show Interwoven totiž představila trendy interiérů pro rok 2024. Mezi ně patří také výrazné a syté barvy, které rozzáří nejen náš domov, ale také náladu. Kromě nich bude designu vládnout ženská elegance a tak trochu retro mix vzorů.

    S nadcházejícím novým rokem se objevuje čím dál více předpovědí ohledně blížících se trendů. Nesmíme proto zapomenout ani na svět interiérů a designu, který rovněž odráží populární prvky z módního průmyslu. Nedávná show Interwoven, představující textilie ve městě High Point v Severní Karolíně, odhalila, jaké barvy budou v roce 2024 vládnout našim domovům. A nudit se s nimi rozhodně nebudete.

    Rozzářit svůj obývací pokoj nebo ložnici budete moct za pomocí výrazných a sytých barev. Je pak jen na vás, jaký odstín si vyberete. O něco více trendy jsou ovšem retro barvy jako oranžová, červená nebo žlutá. Do své předpovědi pro rok 2024 a 2025 je například zařadila také agentura FashionSnoops. Správným krokem je pak zvolit spíše teplejší odstíny, připomínající koření nebo západ slunce.

    Mezi další barvy, kterými můžete zkrášlit svůj byt, patří podle předpovědí serveru Medium například takzvaná „cyber lime“. Jedná se o zářivě zelenožlutou barvu, která pozvedne každý interiér. Vyvolávat má pocity propojení a komunity. Kombinovat se ale musí pouze s dalšími neutrálními tóny. Oblíbeným odstínem se stane také jemně i sytě růžová. Krásně se totiž propojí s následujícím designovým trendem.

    Mužskou vládu nahradí ženská elegance. Vrací se drobné květinky i jemné potisky

    Dlouhodobou dominanci mužských elementů má v příštím roce v interiérech vystřídat ženská jemnost a elegance. Projeví se především pomocí barev, jako například zmíněné růžové, ale také textur. Látky jako samet nebo satén s lesklými odlesky totiž vyvolají ten správný nenucený a příjemný dojem. Trendy proto budou také potisky s drobnými květinkami. Jemné vzorky do své kolekce nádobí zařadil nedávno například i módní dům Dior.

    Posledním důležitým trendem se stane míchání různých vzorů. Z módních mol se tak přesune také do našich domovů. Některé designové společnosti proto vytvářejí i speciální látky, které jsou na podobný, tak trochu retro, mix přímo určené. Kombinovat tak můžete neutrální tóny s těmi výraznými, zmíněnými už dříve. Propojování různých kousků pak souvisí s jiným dlouhodobým trendem. Tedy moderní touze po multi-funkčnosti.

    Zdroje: WWD, Vidusi Medium, Luxurious Studio, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Módní scénu zaplavily Vánoce. Značky chrlí sváteční kampaně

    Nastal čas, na kteří se někteří těší celý rok a jiní jeho příchod spíše oplakávají. Blížící se Vánoce totiž neznamenají pouze okamžiky radosti a potěšení, ale i stresu. Módní značky těží z touhy podobnému tlaku uniknout a nabízejí kampaně, umožňující krátký útěk před svátečním shonem. Odkazují na sílu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potěšení.

    Hútíové po téměř pěti letech propustili modelku. Porušovat měla „morální kódy“

    Jemenská modelka Intissar al-Hammadi je po téměř pěti letech opět na svobodě. O víkendu o tom reportovala agentura AFP. Pětadvacetiletá žena byla uvězněna v roce 2021 vojenskou skupinou Hútíové, jež od roku 2015 vládne části země. Jako důvod pro její zatčení tehdy uvedla "porušování lokálních morálních kódů", což lidskoprávní organizace označují za nepodložené.

    Bizarní dieta dle Vogue. Sedmdesátky se s poruchami příjmu opravdu nemazlily

    V době, kdy klub Studio 54 diktoval noční rytmus a cigareta v ruce symbolizovala štíhlosti, vznikl fenomén, jenž dnes působí jako z groteskního snu. Magazín Vogue přinesl "crash dietu". Režim, slibující eleganci a tělo jako z ateliéru Richarda Avedon. Luxusní zoufalství zabalené do lesklých stránek. Styl měl váhu dogmatu a káva s vejcem byla víc než snídaně, byla to víra.

    Po stopách ikon: Ann Demeulemeester servíruje poetickou temnotu

    Ann Demeulemeester patří mezi nejtajemnější a zároveň nejvlivnější postavy belgické avantgardy. Její jméno se stalo synonymem černé, světla a poezie v oděvní formě. Od debutu v 80. letech kultivuje estetiku temného ticha. Paradoxně jde o avantgardní minimalismus, jenž dýchá hlubokou emocí. Vytváří šaty, pohybující se mezi měkkostí a autoritou, mezi kůží a hedvábím, mezi Leonardem Cohen a punkem. Každá kolekce je spíše pomyslným žalozpěvem než módním statementem.

    CFDA rozdala svá ocenění. Tentokrát slaví Ralph Lauren i Thom Browne

    New York přivítal v pondělí večer jednu z nejdůležitějších událostí roku. CFDA Awards totiž představují módní protiklad Oscarů a slouží jako významné ocenění amerických designérů. Cenu si tentokrát domů odnesli návrháři Ralph Lauren, Thom Browne, Donatella Versace nebo sestry Olsenovy. Ocenění módní ikony zase od Anny Wintour převzal rapper A$AP Rocky.

    Nevěsty podzimu 2026 mají jasno. Svatební šaty vlají v rytmu ikon

    Nedávný Bridal Fashion Week v New Yorku promluvil. Deklaroval trendy podzimu 2026 a potvrdil to, co mnozí očekávali. Svatební šaty budoucí sezóny čerpají z uplynulých i teprve připravovaných svateb slavných ikon. Značky reflektují šaty Seleny Gomez, Charli XCX a odhadují, jaké oblékne Taylor Swift. To vše doplňuje záplava krajky a volánů ve stylu Marie Antoinette.

    Coperni přepisuje bodycare. Oblečení napouští prospěšnými bakteriemi

    Značka Coperni ví, jak vytvořit virální moment a posunout hranice nemožného. Ať už to byly šaty modelky Belly Hadid ve spreji, nebo robotičtí psi na módní přehlídce. Tentokrát se však její zakladatelé Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydat komerčnějším směrem a představit kolekci oděvů napuštěných synbiotickou směsí, jež byste jinak našli ve své ledničce.

    Zemřela Marina Yee. Jako členka Antverpské šestky přepsala pravidla módy

    Módní svět opustila významná návrhářská ikona, designérka Marina Yee. Zemřela dne 1. listopadu po boji s rakovinou, a to ve věku 67 let. Známá byla především jako členka proslulé skupiny Antverpská šestka, která koncem 80. let přepsala pravidla tehdejší módy. Většinu své kariéry však strávila mimo světla módních reflektorů, a to jako učitelka renomovaných univerzit.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    Beauty segment posiluje. V roce 2025 poháněla luxusní byznys krása

    Rok 2025 se nese v duchu proměny krásy v jeden z nejvýraznějších pilířů globálního luxusního trhu. Beauty segment získává status klíčového motoru růstu a mění obchodní mapu velkých značek. Akvizice, nové řady a strategické vstupy do kosmetiky posouvají společnosti do sféry, kde se psychologie potkává s výkonem. V luxusním světě dnes vítězí to, co dokáže být osobní, a právě krása tuto rovnováhu ztělesňuje.

    Rýže jako nová „it“ složka parfémů. Svět vůní tíhne k čistotě

    Rýže se stává hvězdou moderní parfumerie. Pudrová, a přitom překvapivě všestranná, otevírá prostor pro neotřelé kompozice, jež kombinují smyslový komfort se sofistikovanou esencí. Parfuméři využívají rýži k dosažení hloubky, která výsledek dělí od komerčních vůní. Masivní popularita vonných produktů s rýží dokazují, že food složky definují aktuální "estetiku" luxusních parfémů.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―