Švýcarské společnosti Hublot a Nespresso se rozhodly propojit nejen svá řemesla, ale také touhu vyrobit udržitelný produkt. Výsledkem se staly hodinky Bing Bang Unico Nespresso Origin. Jejich obal je částečně vyrobený z recyklovaných hliníkových kapslí Nespresso.

Použité kávové kapsle společnosti Nespresso našly další využití. Do své výroby je přitom některé značky zařadily už dříve. Například firma Victorinox je použila pro produkci svých nožů, společnost Caran d’Ache zase pro pera a grafitové tužky. Tentokrát se ovšem švýcarská kávová značka rozhodla ukázat, že její hliníkové kapsle poslouží i opravdovému luxusu. Ve spolupráci s inovativní firmou Hublot proto vytvořila jedinečné hodinky.

Model s názvem Big Bang Unico Nespresso Origin totiž využívá recyklované hliníkové kapsle pro kávu Master Origin Peru Organic ve svém obalu. Inspirovaný je proto také jejich výrazně zelenou barvou. Recyklované kapsle Nespresso pak tvoří třetinu recyklovaného hliníku, který byl na obal hodinek použitý. Udržitelnost ovšem odrážejí i dva řemínky, které lze snadno vyměnit za pomocí systému One Click. Oba totiž obsahují malý objem kávových zrnek.

Podle ředitele Nespresso Guillaume Le Cunff mají hodinky znázorňovat nejen tolik potřebnou udržitelnost, ale také sdílené hodnoty, preciznost a inovaci. „Nezapomeňme, že dnešní globální problémy nemůžeme řešit sami,“ dodal. „Mechanické hodinky jsou jeden z nejvíce udržitelných produktů na světě, jsou totiž věčné,“ okomentoval zase nový „zelený“ produkt ředitel Hublot Ricardo Guadalupe. Hodinky firmy vyhotovily pouze ve 200 kusech.

Udržitelnost vydzvihuje také speciální obal na hodinky Hublot s názvem GreenBox

Jeden ze dvou udržitelných pásků hodinek je pak gumový. Obsahuje ale také čtyři procenta kávových zrnek a osm procent recyklované gumy. Textilní řemínek je pro změnu z 95 procent vyrobený z recyklovaného polyesteru. Pro zbytek látky byla rovněž využita kávová zrnka. Na pásku spolupracovala firma Hublot s tchajwanskou společností SingTex, tedy dlouhodobým partnerem Nespresso. Výrobci pak uložili hodinky do obalu, který jejich udržitelnost perfektně odráží.

Hublot totiž nedávno představil novou luxusní krabičku GreenBox s vyjímatelnou výplní, která je vyrobená z dubového dřeva. Materiály jsou ovšem z 98 procent tvořené z „eco-friendly“ a recyklovaných materiálů. Další zajímavostí hodinek je například malý emblém N značící Nespresso na boku hodinek. Kromě toho model skrývá překvapení na své vnitřní straně. Ta je průhledná a umožňuje majiteli nahlédnout do tajů hodinového strojku.

Zdroj: WWD, Hublot Official, Watchonista, Monochrome Watches, Twitter, YouTube

I recyklace může ztělesňovat luxus. Značky Hublot a Nespresso spojily síly při výrobě „zelených“ hodinek

Atelier Jolie oznámil první spolupráci. Vytvoří kolekci se značkou Chloé

Herečka Angelina Jolie nedávno oznámila vytvoření své vlastní značky Atelier Jolie. Za svou první spolupráci si pak vybrala módní dům Chloé. Spolu s ním hodlá vytvořit kolekci vystihující autentické spojení mezi ženami i moderní podobu ženskosti.

Klíčové barvy pro jaro a léto 2025 jsou trendy už nyní. Promítají se do luxusních módních přehlídek

Společnosti WGSN a Coloro využívají výzkum současných i budoucích trendů ze světa módy, krásy i designu. Na základě něj dokáží předpovědět, jaké barvy budou v budoucnosti populární. Jejich pět klíčových barev pro jaro a léto 2025 přitom módní návrháře inspiruje už nyní.

Miu Miu vydalo kampaň ke kabelce Arcadie. Gigi Hadid se v ní ocitla ve světě slavné malířky

Při tvorbě fotografií ke kampani Miu Miu se fotograf Steven Meisel nechal inspirovat díly malířky Margaret Keane. Ta jsou známá postavičkami s melancholickými pohledy a velkýma očima. V podobném stylu proto modelka Gigi Hadid představila také kabelku Arcadie.

Victoria Beckham vložila do kolekce resort 2024 vzpomínky na dětství i hrdinky z 90. let

Kolekce resort 2024 Victorie Beckham využívá především maskulinní siluety typické pro 90. léta. Oversized saka, široké kalhoty nebo asymetrické šaty mají připomínat hrdinky z tehdejších filmů, jako je Základní instinkt nebo Taxikář. Zároveň se jedná o prvky připomínající návrhářčino dětství.