Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Švýcarské společnosti Hublot a Nespresso se rozhodly propojit nejen svá řemesla, ale také touhu vyrobit udržitelný produkt. Výsledkem se staly hodinky Bing Bang Unico Nespresso Origin. Jejich obal je částečně vyrobený z recyklovaných hliníkových kapslí Nespresso.

    Použité kávové kapsle společnosti Nespresso našly další využití. Do své výroby je přitom některé značky zařadily už dříve. Například firma Victorinox je použila pro produkci svých nožů, společnost Caran d’Ache zase pro pera a grafitové tužky. Tentokrát se ovšem švýcarská kávová značka rozhodla ukázat, že její hliníkové kapsle poslouží i opravdovému luxusu. Ve spolupráci s inovativní firmou Hublot proto vytvořila jedinečné hodinky.

    Model s názvem Big Bang Unico Nespresso Origin totiž využívá recyklované hliníkové kapsle pro kávu Master Origin Peru Organic ve svém obalu. Inspirovaný je proto také jejich výrazně zelenou barvou. Recyklované kapsle Nespresso pak tvoří třetinu recyklovaného hliníku, který byl na obal hodinek použitý. Udržitelnost ovšem odrážejí i dva řemínky, které lze snadno vyměnit za pomocí systému One Click. Oba totiž obsahují malý objem kávových zrnek.

    Podle ředitele Nespresso Guillaume Le Cunff mají hodinky znázorňovat nejen tolik potřebnou udržitelnost, ale také sdílené hodnoty, preciznost a inovaci. „Nezapomeňme, že dnešní globální problémy nemůžeme řešit sami,“ dodal. „Mechanické hodinky jsou jeden z nejvíce udržitelných produktů na světě, jsou totiž věčné,“ okomentoval zase nový „zelený“ produkt ředitel Hublot Ricardo Guadalupe. Hodinky firmy vyhotovily pouze ve 200 kusech.

    Udržitelnost vydzvihuje také speciální obal na hodinky Hublot s názvem GreenBox

    Jeden ze dvou udržitelných pásků hodinek je pak gumový. Obsahuje ale také čtyři procenta kávových zrnek a osm procent recyklované gumy. Textilní řemínek je pro změnu z 95 procent vyrobený z recyklovaného polyesteru. Pro zbytek látky byla rovněž využita kávová zrnka. Na pásku spolupracovala firma Hublot s tchajwanskou společností SingTex, tedy dlouhodobým partnerem Nespresso. Výrobci pak uložili hodinky do obalu, který jejich udržitelnost perfektně odráží.

    Hublot totiž nedávno představil novou luxusní krabičku GreenBox s vyjímatelnou výplní, která je vyrobená z dubového dřeva. Materiály jsou ovšem z 98 procent tvořené z „eco-friendly“ a recyklovaných materiálů. Další zajímavostí hodinek je například malý emblém N značící Nespresso na boku hodinek. Kromě toho model skrývá překvapení na své vnitřní straně. Ta je průhledná a umožňuje majiteli nahlédnout do tajů hodinového strojku.

    Zdroj: WWD, Hublot Official, Watchonista, Monochrome Watches, Twitter, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    I recyklace může ztělesňovat luxus. Značky Hublot a Nespresso spojily síly při výrobě „zelených“ hodinek

    Švýcarské společnosti Hublot a Nespresso se rozhodly propojit nejen svá řemesla, ale také touhu vyrobit udržitelný produkt. Výsledkem se staly hodinky Bing Bang Unico Nespresso Origin. Jejich obal je částečně vyrobený z recyklovaných hliníkových kapslí Nespresso.

    - Reklama -

    Použité kávové kapsle společnosti Nespresso našly další využití. Do své výroby je přitom některé značky zařadily už dříve. Například firma Victorinox je použila pro produkci svých nožů, společnost Caran d’Ache zase pro pera a grafitové tužky. Tentokrát se ovšem švýcarská kávová značka rozhodla ukázat, že její hliníkové kapsle poslouží i opravdovému luxusu. Ve spolupráci s inovativní firmou Hublot proto vytvořila jedinečné hodinky.

    Model s názvem Big Bang Unico Nespresso Origin totiž využívá recyklované hliníkové kapsle pro kávu Master Origin Peru Organic ve svém obalu. Inspirovaný je proto také jejich výrazně zelenou barvou. Recyklované kapsle Nespresso pak tvoří třetinu recyklovaného hliníku, který byl na obal hodinek použitý. Udržitelnost ovšem odrážejí i dva řemínky, které lze snadno vyměnit za pomocí systému One Click. Oba totiž obsahují malý objem kávových zrnek.

    Podle ředitele Nespresso Guillaume Le Cunff mají hodinky znázorňovat nejen tolik potřebnou udržitelnost, ale také sdílené hodnoty, preciznost a inovaci. „Nezapomeňme, že dnešní globální problémy nemůžeme řešit sami,“ dodal. „Mechanické hodinky jsou jeden z nejvíce udržitelných produktů na světě, jsou totiž věčné,“ okomentoval zase nový „zelený“ produkt ředitel Hublot Ricardo Guadalupe. Hodinky firmy vyhotovily pouze ve 200 kusech.

    - Reklama -

    Udržitelnost vydzvihuje také speciální obal na hodinky Hublot s názvem GreenBox

    Jeden ze dvou udržitelných pásků hodinek je pak gumový. Obsahuje ale také čtyři procenta kávových zrnek a osm procent recyklované gumy. Textilní řemínek je pro změnu z 95 procent vyrobený z recyklovaného polyesteru. Pro zbytek látky byla rovněž využita kávová zrnka. Na pásku spolupracovala firma Hublot s tchajwanskou společností SingTex, tedy dlouhodobým partnerem Nespresso. Výrobci pak uložili hodinky do obalu, který jejich udržitelnost perfektně odráží.

    Hublot totiž nedávno představil novou luxusní krabičku GreenBox s vyjímatelnou výplní, která je vyrobená z dubového dřeva. Materiály jsou ovšem z 98 procent tvořené z „eco-friendly“ a recyklovaných materiálů. Další zajímavostí hodinek je například malý emblém N značící Nespresso na boku hodinek. Kromě toho model skrývá překvapení na své vnitřní straně. Ta je průhledná a umožňuje majiteli nahlédnout do tajů hodinového strojku.

    Zdroj: WWD, Hublot Official, Watchonista, Monochrome Watches, Twitter, YouTube

    ― Reklama ―

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    Značka Schiaparelli opět potvrdila své místo. Runway uzavřela Kendall Jenner

    V Paříži se opět odehrála jedna z nejočekávanějších přehlídek každé sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekci Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka dál určuje tón současného umění na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládl klid, jenž se v módě objeví jen zřídka. Jak jsme u módního domu zvyklí, každý model dokazoval, že přesnost a vize jsou klíčovým prvkem krejčovského umu. Přehlídka působila jako pomyslná módní studie, nikoliv jako tradiční runway.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    Další trend na obzoru. Příští jaro povládnou harémové kalhoty

    Dosavadní přehlídky světových týdnů módy promluvily jasně. Harémové kalhoty hodlají definovat nadcházející jaro i léto. Na módní mola dorazily v moderní podobě, pohrávající si s různorodými styly a materiály. Jejich kouzlo spočívá ve variabilitě, perfektně je doplní volný svetr, nadčasová košile i vypasovaná kožená bunda. Stačí vybrat, po čem váš šatník touží.

    Generace Alpha má svou skin care. Stojí za ní poradci Rhode a třináctiletá slečna

    Generace Alpha pomalu roste. Důkazem je trh, který neúprosně začíná cílit na zákazníky narozené roku 2013 a později. Skin care brandy nezahálí a již v říjnu se objeví čerstvý hráč. Yes Day vytvořila třináctiletá Coco Granderson a míří vysoko. Není divu, za vývojem produktů stojí externí poradce pro populární značku Rhode, založenou Hailey Bieber.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―