Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Švýcarské společnosti Hublot a Nespresso se rozhodly propojit nejen svá řemesla, ale také touhu vyrobit udržitelný produkt. Výsledkem se staly hodinky Bing Bang Unico Nespresso Origin. Jejich obal je částečně vyrobený z recyklovaných hliníkových kapslí Nespresso.

    Použité kávové kapsle společnosti Nespresso našly další využití. Do své výroby je přitom některé značky zařadily už dříve. Například firma Victorinox je použila pro produkci svých nožů, společnost Caran d’Ache zase pro pera a grafitové tužky. Tentokrát se ovšem švýcarská kávová značka rozhodla ukázat, že její hliníkové kapsle poslouží i opravdovému luxusu. Ve spolupráci s inovativní firmou Hublot proto vytvořila jedinečné hodinky.

    Model s názvem Big Bang Unico Nespresso Origin totiž využívá recyklované hliníkové kapsle pro kávu Master Origin Peru Organic ve svém obalu. Inspirovaný je proto také jejich výrazně zelenou barvou. Recyklované kapsle Nespresso pak tvoří třetinu recyklovaného hliníku, který byl na obal hodinek použitý. Udržitelnost ovšem odrážejí i dva řemínky, které lze snadno vyměnit za pomocí systému One Click. Oba totiž obsahují malý objem kávových zrnek.

    Podle ředitele Nespresso Guillaume Le Cunff mají hodinky znázorňovat nejen tolik potřebnou udržitelnost, ale také sdílené hodnoty, preciznost a inovaci. „Nezapomeňme, že dnešní globální problémy nemůžeme řešit sami,“ dodal. „Mechanické hodinky jsou jeden z nejvíce udržitelných produktů na světě, jsou totiž věčné,“ okomentoval zase nový „zelený“ produkt ředitel Hublot Ricardo Guadalupe. Hodinky firmy vyhotovily pouze ve 200 kusech.

    Udržitelnost vydzvihuje také speciální obal na hodinky Hublot s názvem GreenBox

    Jeden ze dvou udržitelných pásků hodinek je pak gumový. Obsahuje ale také čtyři procenta kávových zrnek a osm procent recyklované gumy. Textilní řemínek je pro změnu z 95 procent vyrobený z recyklovaného polyesteru. Pro zbytek látky byla rovněž využita kávová zrnka. Na pásku spolupracovala firma Hublot s tchajwanskou společností SingTex, tedy dlouhodobým partnerem Nespresso. Výrobci pak uložili hodinky do obalu, který jejich udržitelnost perfektně odráží.

    Hublot totiž nedávno představil novou luxusní krabičku GreenBox s vyjímatelnou výplní, která je vyrobená z dubového dřeva. Materiály jsou ovšem z 98 procent tvořené z „eco-friendly“ a recyklovaných materiálů. Další zajímavostí hodinek je například malý emblém N značící Nespresso na boku hodinek. Kromě toho model skrývá překvapení na své vnitřní straně. Ta je průhledná a umožňuje majiteli nahlédnout do tajů hodinového strojku.

    Zdroj: WWD, Hublot Official, Watchonista, Monochrome Watches, Twitter, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    I recyklace může ztělesňovat luxus. Značky Hublot a Nespresso spojily síly při výrobě „zelených“ hodinek

    ― Reklama ―

    Švýcarské společnosti Hublot a Nespresso se rozhodly propojit nejen svá řemesla, ale také touhu vyrobit udržitelný produkt. Výsledkem se staly hodinky Bing Bang Unico Nespresso Origin. Jejich obal je částečně vyrobený z recyklovaných hliníkových kapslí Nespresso.

    Použité kávové kapsle společnosti Nespresso našly další využití. Do své výroby je přitom některé značky zařadily už dříve. Například firma Victorinox je použila pro produkci svých nožů, společnost Caran d’Ache zase pro pera a grafitové tužky. Tentokrát se ovšem švýcarská kávová značka rozhodla ukázat, že její hliníkové kapsle poslouží i opravdovému luxusu. Ve spolupráci s inovativní firmou Hublot proto vytvořila jedinečné hodinky.

    Model s názvem Big Bang Unico Nespresso Origin totiž využívá recyklované hliníkové kapsle pro kávu Master Origin Peru Organic ve svém obalu. Inspirovaný je proto také jejich výrazně zelenou barvou. Recyklované kapsle Nespresso pak tvoří třetinu recyklovaného hliníku, který byl na obal hodinek použitý. Udržitelnost ovšem odrážejí i dva řemínky, které lze snadno vyměnit za pomocí systému One Click. Oba totiž obsahují malý objem kávových zrnek.

    Podle ředitele Nespresso Guillaume Le Cunff mají hodinky znázorňovat nejen tolik potřebnou udržitelnost, ale také sdílené hodnoty, preciznost a inovaci. „Nezapomeňme, že dnešní globální problémy nemůžeme řešit sami,“ dodal. „Mechanické hodinky jsou jeden z nejvíce udržitelných produktů na světě, jsou totiž věčné,“ okomentoval zase nový „zelený“ produkt ředitel Hublot Ricardo Guadalupe. Hodinky firmy vyhotovily pouze ve 200 kusech.

    Udržitelnost vydzvihuje také speciální obal na hodinky Hublot s názvem GreenBox

    Jeden ze dvou udržitelných pásků hodinek je pak gumový. Obsahuje ale také čtyři procenta kávových zrnek a osm procent recyklované gumy. Textilní řemínek je pro změnu z 95 procent vyrobený z recyklovaného polyesteru. Pro zbytek látky byla rovněž využita kávová zrnka. Na pásku spolupracovala firma Hublot s tchajwanskou společností SingTex, tedy dlouhodobým partnerem Nespresso. Výrobci pak uložili hodinky do obalu, který jejich udržitelnost perfektně odráží.

    Hublot totiž nedávno představil novou luxusní krabičku GreenBox s vyjímatelnou výplní, která je vyrobená z dubového dřeva. Materiály jsou ovšem z 98 procent tvořené z „eco-friendly“ a recyklovaných materiálů. Další zajímavostí hodinek je například malý emblém N značící Nespresso na boku hodinek. Kromě toho model skrývá překvapení na své vnitřní straně. Ta je průhledná a umožňuje majiteli nahlédnout do tajů hodinového strojku.

    Zdroj: WWD, Hublot Official, Watchonista, Monochrome Watches, Twitter, YouTube

    ― Reklama ―

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    Nejkrásnější vánoční stromky Claridge’s. Znáte tradici svátečního Londýna?

    Vánoční stromky Claridge’s patří k nejkrásnějším londýnským momentům prosincové sezóny. Každý rok přetváří hotelové lobby instalace, jež přináší noblesu, fantazii a velkorysou kreativitu. Strom vždy získá podobu připomínající couture objekt a pracuje s prostorem stejně přirozeně jako šperk s tělem. Hosté přicházejí za atmosférou, která v sobě nese jasný rukopis světového návrháře. Claridge’s tak každé Vánoce startuje období, které ovlivňuje vkus i očekávání celého Londýna.

    New York opouští kožešinu. Po rozhodnutí CFDA kráčí ve šlépějích Londýna

    Kožešina má v New Yorku utrum. Tedy alespoň na jeho vyhlášeném týdnu módy. Asociace pořádající tamní fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzní materiál oficiálně zakázala. Kopíruje tak rozhodnutí Londýna, který od jeho využívání odstoupil již v roce 2023. Zůstává ovšem otázkou, zda bude metropoli následovat i Paříž a Milán.

    Kdo obsadí volný flek u Versace? Spekulace nabírají na obrátkách

    Versace stojí na prahu další kapitoly. Po odchodu Daria Vitale se módní svět zaměřuje na tvůrce, kteří dokážou kult ikonické značky dále rozšiřovat a dát mu nový impuls. Připravenost několika výrazných osobností vytváří mimořádně živý prostor pro strategické úvahy. Představa nového vedení kreativního směru Versace rezonuje celým odvětvím. Módní dům otevírá pole pro talenty, jež umí pracovat s dramatem, elegancí a přítomností okamžiku.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Demna rýsuje svou vizi Gucci. Pre-fall 2026 řada uctívá odkaz Toma Ford

    Nová verze Gucci pomalu nastupuje na scénu. Návrhář Demna Gvasalia odhalil teprve druhou kolekci ve své nové pozici kreativního ředitele. Upřesnil tak obrysy vize, kterou představil již letos na podzim v Miláně. Řada Pre-fall 2026 však potvrzuje jeho úctu k archivním kapitolám značky, především pak k ikonické éře 90. let, jež vznikla pod taktovkou Toma Ford.

    Když luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Pověstný italský luxus se hroutí jako domeček z karet. Ránu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod's, jež je známá pro své kožené výrobky. Dle milánského soudu docházelo v továrnách jejích čínských dodavatelů k zneužívání pracovní síly, přičemž společnost o této skutečnosti věděla. Italský gigant nyní čelí sankci v podobě šestiměsíčního zákazu jakékoli propagace.

    Vystupovat, stanice Chanel. Show Métiers d’Art zazářila v newyorském metru

    Návrhář Matthieu Blazy odhalil světu teprve svou druhou kolekci Chanel. S úterní show Métiers d'Art ovšem pouze potvrdil to, co mnozí po jeho debutu v Paříži již tušili. Že je designér na správném místě. Nedávno jmenovaný kreativní ředitel představil nejnovější show v podzemní stanici newyorského metra. Skloubil tak underground velkoměsta s francouzskou elegancí.

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―