Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Luxusní letecké společnosti se čím dál častěji zaměřují na prožitek, jaký si jejich zákazníci z letů s nimi odnesou. Nepopsatelnou hmotu a ovoce zabalené v igelitu proto vyměnily za pokrmy připravené šéfkuchaři oceněnými hvězdou Michelin. Odráží navíc lokální a regionální tradice domácích i cílových destinací.

    VistaJet využívá na 7 tisíc dodavatelů z celého světa

    Plátky divokého lososa ve whisky z Isle of Skye podávané s německou pěnou z modrého sýra Cambozola, francouzský jehněčí guláš nebo mořský okoun z Chile. I takové luxusní pokrmy si můžete vychutnat, pokud se rozhodnete využít služeb letecké společnosti VistaJet. Soukromá firma má navíc partnery s více než stovkou soukromých šéfkuchařů nebo michelinských restaurací. Využívá navíc na 7 tisíc světových dodavatelů.

    Každé tři měsíce ochutnáte jinou regionální kuchyni. Stačí letět se Swiss Air

    Letecká společnost Swiss Air se na luxusní jídelníček zaměřuje už po dvě dekády. Patří proto mezi první firmy, které napadlo z jídla v letadle vytvořit unikátní zážitek. Každé tři měsíce proto vytváří nové menu. Pokaždé se ovšem zaměří na jinou kuchyni z 26 švýcarských kantonů. Například při představení Bernu mohou pasažéři ochutnat gazpacho z řepy a jahod. Na menu pak spolupracují šéfkuchaři jako Laurent Eperon nebo Maximillian Muller.

    Čerstvou chuť lokálních kuchyní nabízí Emirates i Turkish Airlines

    Například letecká společnost Emirates ale mění své menu každý měsíc. Podává totiž jak pokrmy z cílové destinace, tak té původní. Její nabídku vystihuje nejen kulinářský tým pracovníků z 60 různých států, ale také excelentní veganská nabídka. Firma Turkish Airlines zase nabízí to nejčerstvější z vlastní kuchyně. Cestující tak mohou ochutnat černý čaj z Rize, med z východní provincie Erzincan nebo delikatesu připomínající smetanu s názvem kajmak.

    Učiňte svou cestu oblaky přímo nebeskou. Doplňte ji o luxusní francouzské pokrmy

    Pozadu pak v nejnovějším trendu nezůstala ani společnost Air France. Jednoduše se totiž rozhodla své nejvyhlášenější restaurace přesunout „do oblak“. Spolupracuje proto například s šéfkuchařem Michel Roth, který připravuje sezónní a lokální pokrmy s vajíčky, mléčnými výrobky a masem pouze z Francie. S luxusní linkou pak pracuje také šéfkuchař Arnaud Lallement, který získal tři hvězdy ocenění Michelin.

    Lokální kantonskou kuchyní se chtěla cestujícím pochlubit i společnost Cathay Pacific

    Hong Kong je proslavený mixem svého jídelníčku, ve kterém míchá britské, kantonské i jihovýchodní asijské pokrmy. Společnost Cathay Pacific se proto rozhodla tamní vyhlášené speciality nabídnout i svým pasažérům. Jídlo pro ně přichystá michelinská restaurace Dudell’s. K podobným krokům se pak kromě výše jmenovaných odhodlaly také firmy jako NetJets, Flexjet nebo Virgin Atlantic.

    Zdroje: Robb Report, Simple Flying, Condé Nast Traveller, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    I jídlo v letadle může být luxus. Objevte nejvyhlášenější pokrmy leteckých společností

    Luxusní letecké společnosti se čím dál častěji zaměřují na prožitek, jaký si jejich zákazníci z letů s nimi odnesou. Nepopsatelnou hmotu a ovoce zabalené v igelitu proto vyměnily za pokrmy připravené šéfkuchaři oceněnými hvězdou Michelin. Odráží navíc lokální a regionální tradice domácích i cílových destinací.

    - Reklama -

    VistaJet využívá na 7 tisíc dodavatelů z celého světa

    Plátky divokého lososa ve whisky z Isle of Skye podávané s německou pěnou z modrého sýra Cambozola, francouzský jehněčí guláš nebo mořský okoun z Chile. I takové luxusní pokrmy si můžete vychutnat, pokud se rozhodnete využít služeb letecké společnosti VistaJet. Soukromá firma má navíc partnery s více než stovkou soukromých šéfkuchařů nebo michelinských restaurací. Využívá navíc na 7 tisíc světových dodavatelů.

    Každé tři měsíce ochutnáte jinou regionální kuchyni. Stačí letět se Swiss Air

    Letecká společnost Swiss Air se na luxusní jídelníček zaměřuje už po dvě dekády. Patří proto mezi první firmy, které napadlo z jídla v letadle vytvořit unikátní zážitek. Každé tři měsíce proto vytváří nové menu. Pokaždé se ovšem zaměří na jinou kuchyni z 26 švýcarských kantonů. Například při představení Bernu mohou pasažéři ochutnat gazpacho z řepy a jahod. Na menu pak spolupracují šéfkuchaři jako Laurent Eperon nebo Maximillian Muller.

    Čerstvou chuť lokálních kuchyní nabízí Emirates i Turkish Airlines

    Například letecká společnost Emirates ale mění své menu každý měsíc. Podává totiž jak pokrmy z cílové destinace, tak té původní. Její nabídku vystihuje nejen kulinářský tým pracovníků z 60 různých států, ale také excelentní veganská nabídka. Firma Turkish Airlines zase nabízí to nejčerstvější z vlastní kuchyně. Cestující tak mohou ochutnat černý čaj z Rize, med z východní provincie Erzincan nebo delikatesu připomínající smetanu s názvem kajmak.

    - Reklama -

    Učiňte svou cestu oblaky přímo nebeskou. Doplňte ji o luxusní francouzské pokrmy

    Pozadu pak v nejnovějším trendu nezůstala ani společnost Air France. Jednoduše se totiž rozhodla své nejvyhlášenější restaurace přesunout „do oblak“. Spolupracuje proto například s šéfkuchařem Michel Roth, který připravuje sezónní a lokální pokrmy s vajíčky, mléčnými výrobky a masem pouze z Francie. S luxusní linkou pak pracuje také šéfkuchař Arnaud Lallement, který získal tři hvězdy ocenění Michelin.

    Lokální kantonskou kuchyní se chtěla cestujícím pochlubit i společnost Cathay Pacific

    Hong Kong je proslavený mixem svého jídelníčku, ve kterém míchá britské, kantonské i jihovýchodní asijské pokrmy. Společnost Cathay Pacific se proto rozhodla tamní vyhlášené speciality nabídnout i svým pasažérům. Jídlo pro ně přichystá michelinská restaurace Dudell’s. K podobným krokům se pak kromě výše jmenovaných odhodlaly také firmy jako NetJets, Flexjet nebo Virgin Atlantic.

    Zdroje: Robb Report, Simple Flying, Condé Nast Traveller, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Fendi v obložení atraktivních barev. Módní dům naservíroval perfektní paletu

    Paleta barev z dílny Fendi pro letošní podzim a zimu funguje jako obraz římské oblohy při západu slunce. Tmavě listnatá zelená, hluboká zemitá hnědá a šedá grafitová, s nádechem petrolejově modré, přecházejí do světlých, skoro až rozbředlých tónů terakoty a práškově růžové. Šarlatová a "bubblegum pink" dodávají nečekaný akcent. Výsledek působí jako harmonická kompozice, v níž má každý odstín přesnou roli.

    Prada zkoumá identitu. Její proměnlivost ztvárnila Scarlett Johansson

    Módní dům Prada vydal další kampaň představující jeho ikonickou kabelku Galleria. Její tváří se již potřetí stala herečka Scarlett Johansson, tentokrát pod taktovkou režiséra Yorgose Lanthimos. Související krátký film popisuje proměnlivost našich identit, reflektující rovněž různé podoby, které za uplynulé roky nabyla i samotná taška.

    Proč se z módního světa vytratily večírky? Bujarost střídá sofistikovanost

    Večírky patří k módě stejně jako přehlídková mola. V 90. letech i před pandemií určovaly rytmus celé éry a staly se laboratoří ikonických obrazů. Paparazzi tehdy přinášeli snímky plné kouře, šampaňského a hedvábných rób, jež později definovaly pojem glamour. Kdo chtěl mluvit o módě, musel znát i atmosféru elitních parties. Co se tedy změnilo?

    Francie zavádí „eco-score“. Prozradí dopad módy na životní prostředí

    Módní scénu ve Francii čeká významná změna. Tamní oděvní průmysl musí od začátku října začít aplikovat nové environmentální značení, známé také jako "eco-score". To dle přesně daných kritérií přiřadí oblečení body indikující jeho dopad na životní prostředí. Francouzská vláda plánuje související veřejnou kampaň na začátek příštího roku.

    Michael Kors nabízí únik. Kolekci pro jaro a léto 2026 ponořil do klidu

    Svou nejnovější kolekci sice již ve středu odhalil Ralph Lauren, oficiální kalendář Newyorského týdne módy však odstartoval návrhář Michael Kors. Na Manhattanu představil své návrhy pro nadcházející jaro a léto. Při jejich tvorbě čerpal z léta plného cestování a vytouženého pocitu úniku. Splývavé dlouhé siluety a jemné materiály nabídly závan klidu.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Pánská obuv si pohrává s kontrastem. Paříž diktuje podzimní footwear

    Pánská obuv na Pařížském týdnu módy pro podzim a zimu 2025 působila jako nejpřímější indikátor současných trendů. Z přehlídek i showroomů totiž vzešly modely, které pracují s jasnými kontrasty. Těšit se můžeme na sportovní základ převedený do luxusu, klasiku přeformátovanou do experimentu nebo minimalistické tvary postavené proti maximalismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    Po stopách módních ikon: Jak Marc Jacobs ztělesnil módní ironii

    Marc Jacobs patří mezi nejvlivnější tvůrce současné módy. Od 80. let až po současné přehlídky dokáže každé kolekci vtisknout vlastní výrazný cit, značnou ironii a pestrou odvahu. Jeho rukopis stojí na nečekaných kontrastech. Ať už mezi ulicí a haute couture, nebo popovou kulturou a tradicí. Právě díky tomu se stal ikonickým návrhářem, který se nebojí experimentovat s barevnou paletou i materiálovou extravagancí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―