Více

    ― Reklama ―

    Značka Hermès v pátek otevřela novou továrnu v Normandii. Její hlavní náplní bude výroba oblíbených kabelek Kelly, jejichž poptávka převyšuje nabídku. Jedná se o pomyslnou oslavu překročení hranice tržní hodnoty 200 miliard eur, které společnost dosáhla jen několik dní před slavnostním přestřižením pásky.

    „V letošním roce jsme dosáhli dobrých výsledků,“ přiznal generální ředitel společnosti Axel Dumas. „Tento vývoj nám umožňuje otevřít další kožedělnou dílnu a vytvořit tak nová pracovní místa, která umožní vývoz zboží do čtyř koutů světa.“

    Hlavním cílem bude výroba žádaného modelu Kelly. Zároveň se jedná o jedinou mimopařížskou dílnu, která vyrábí koňská sedla. Nový závod, který vyrostl v Louviers v Normandii, se nachází dvě hodiny cesty od francouzského hlavního města.

    Guillaume de Seynes, výkonný viceprezident pro výrobní divizi a kapitálové investice, uvedl, že výroba modelu Kelly závisí na několika faktorech. Nedokázal stanovit, kolik kusů k omezené nabídce přibude.

    @thegreycanvas took 9 years to get my dream bag and I’m obsessed #unboxing #luxuryunboxing #hermes #hermesbirkin #hermesunboxing #hermesunboxingvideo #hermesbirkin #hermesbirkin25 #dreambag #hermesSA #hermesorange ♬ original sound – Safinaaz

    Výroba každé kabelky trvá až 18 hodin

    V době, kdy se rozmáhá móda „tichého luxusu“, se Hermès nadále soustředí na své řemeslné zpracování. Způsob výroby kabelek je podle něj stejný jako před 50 lety. Jeden pracovník týdně vyrobí pouze dva až tři kusy tohoto doplňku. Zákazník tak může na kabelku čekat i několik měsíců.

    Společnost je obviňována z úmyslného omezování dostupnosti, zejména u svých nejpopulárnějších modelů. Dumas tato obvinění během únorového rozhovoru s analytiky popřel. „Snažíme se jich vyrábět co nejvíce,“ řekl tehdy.

    De Seynes dodal, že společnost najímá stovky nových zaměstnanců ročně, ale než se řemeslník dostane do tovární haly, trvá mu to 18 měsíců. „Snažíme se zvýšit výrobu, ale chceme zachovat přístup ke kvalitě, který je pro nás naprosto zásadní,“ řekl. Dodal, že v různých závodech společnosti ve Francii pracuje ve výrobě koženého zboží přibližně 4 700 řemeslníků.

    De Seynes uvedl, že kombinace školení, vzdělání a odhodlání najímat pracovníky všech věkových kategorií společnost Hermès do jisté míry chrání před problémy s náborem. Nový závod v Louviers zaměstná 260 řemeslníků v prostorách o rozloze 66 700 metrů čtverečních.

    Vítejte v Louviers

    Objekt navrhla francouzská architektka Lina Ghotmeh. Je tvořen řadou oblouků a širokých oken, která dovnitř přivádějí světlo. Prostor je ukotven uměleckým dílem od sochaře Emmanuela Saulnier. Jeho struktura z propletených ocelových nosníků má připomínat šicí jehly a představuje tak poklonu řemeslníkům.

    Budova byla postavena z 500 000 cihel místní výroby a využívá geotermální energii. Je také pokryta nespočtem solárních panelů. Společnost uvádí, že je „energeticky pozitivní“, což znamená, že do elektrické sítě vrací více kilowattů, než kolik spotřebuje.

    Závod v Louviers byl postaven tak, aby byl uhlíkově neutrální. Společnost rovněž pracuje na dekarbonizaci svých stávajících závodů přechodem na dřevo nebo zemní plyn.

    Hermès hledí do budoucnosti

    Značka se zaměřuje na nižší uhlíkovou stopu díky svému řemeslnému modelu. Většina výroby nepřekročí hranice Francie. Materiály jsou vybírány s důrazem na kvalitu a dodavatelský řetězec je přísně sledován. Hermès se snaží zvýšit výrobní kapacity v každé oblasti, protože poptávka převyšuje nabídku. Společnost plánuje rozšířit závod na výrobu hedvábí a připravuje otevření čtyř nových továren na výrobu kůže. Na letošní jaro jsou naplánována otevření dvou dalších továren. Tři výrobny jsou zatím ve výstavbě a budou otevřeny v letech 2024, 2025 a 2026.

    Pokud jste milovníky luxusního zboží a zároveň chcete podporovat společnost, která dbá na životní prostředí, výrobky značky Hermès jsou jistě skvělou volbou.

    Zdroje: WWD, Le Monde, TikTok, YouTube

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Hermès otevírá novou továrnu. Prioritou je kabelka Kelly

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značka Hermès v pátek otevřela novou továrnu v Normandii. Její hlavní náplní bude výroba oblíbených kabelek Kelly, jejichž poptávka převyšuje nabídku. Jedná se o pomyslnou oslavu překročení hranice tržní hodnoty 200 miliard eur, které společnost dosáhla jen několik dní před slavnostním přestřižením pásky.

    - Reklama -

    „V letošním roce jsme dosáhli dobrých výsledků,“ přiznal generální ředitel společnosti Axel Dumas. „Tento vývoj nám umožňuje otevřít další kožedělnou dílnu a vytvořit tak nová pracovní místa, která umožní vývoz zboží do čtyř koutů světa.“

    Hlavním cílem bude výroba žádaného modelu Kelly. Zároveň se jedná o jedinou mimopařížskou dílnu, která vyrábí koňská sedla. Nový závod, který vyrostl v Louviers v Normandii, se nachází dvě hodiny cesty od francouzského hlavního města.

    Guillaume de Seynes, výkonný viceprezident pro výrobní divizi a kapitálové investice, uvedl, že výroba modelu Kelly závisí na několika faktorech. Nedokázal stanovit, kolik kusů k omezené nabídce přibude.

    @thegreycanvas took 9 years to get my dream bag and I’m obsessed #unboxing #luxuryunboxing #hermes #hermesbirkin #hermesunboxing #hermesunboxingvideo #hermesbirkin #hermesbirkin25 #dreambag #hermesSA #hermesorange ♬ original sound – Safinaaz
    - Reklama -

    Výroba každé kabelky trvá až 18 hodin

    V době, kdy se rozmáhá móda „tichého luxusu“, se Hermès nadále soustředí na své řemeslné zpracování. Způsob výroby kabelek je podle něj stejný jako před 50 lety. Jeden pracovník týdně vyrobí pouze dva až tři kusy tohoto doplňku. Zákazník tak může na kabelku čekat i několik měsíců.

    Společnost je obviňována z úmyslného omezování dostupnosti, zejména u svých nejpopulárnějších modelů. Dumas tato obvinění během únorového rozhovoru s analytiky popřel. „Snažíme se jich vyrábět co nejvíce,“ řekl tehdy.

    De Seynes dodal, že společnost najímá stovky nových zaměstnanců ročně, ale než se řemeslník dostane do tovární haly, trvá mu to 18 měsíců. „Snažíme se zvýšit výrobu, ale chceme zachovat přístup ke kvalitě, který je pro nás naprosto zásadní,“ řekl. Dodal, že v různých závodech společnosti ve Francii pracuje ve výrobě koženého zboží přibližně 4 700 řemeslníků.

    De Seynes uvedl, že kombinace školení, vzdělání a odhodlání najímat pracovníky všech věkových kategorií společnost Hermès do jisté míry chrání před problémy s náborem. Nový závod v Louviers zaměstná 260 řemeslníků v prostorách o rozloze 66 700 metrů čtverečních.

    Vítejte v Louviers

    Objekt navrhla francouzská architektka Lina Ghotmeh. Je tvořen řadou oblouků a širokých oken, která dovnitř přivádějí světlo. Prostor je ukotven uměleckým dílem od sochaře Emmanuela Saulnier. Jeho struktura z propletených ocelových nosníků má připomínat šicí jehly a představuje tak poklonu řemeslníkům.

    Budova byla postavena z 500 000 cihel místní výroby a využívá geotermální energii. Je také pokryta nespočtem solárních panelů. Společnost uvádí, že je „energeticky pozitivní“, což znamená, že do elektrické sítě vrací více kilowattů, než kolik spotřebuje.

    Závod v Louviers byl postaven tak, aby byl uhlíkově neutrální. Společnost rovněž pracuje na dekarbonizaci svých stávajících závodů přechodem na dřevo nebo zemní plyn.

    Hermès hledí do budoucnosti

    Značka se zaměřuje na nižší uhlíkovou stopu díky svému řemeslnému modelu. Většina výroby nepřekročí hranice Francie. Materiály jsou vybírány s důrazem na kvalitu a dodavatelský řetězec je přísně sledován. Hermès se snaží zvýšit výrobní kapacity v každé oblasti, protože poptávka převyšuje nabídku. Společnost plánuje rozšířit závod na výrobu hedvábí a připravuje otevření čtyř nových továren na výrobu kůže. Na letošní jaro jsou naplánována otevření dvou dalších továren. Tři výrobny jsou zatím ve výstavbě a budou otevřeny v letech 2024, 2025 a 2026.

    Pokud jste milovníky luxusního zboží a zároveň chcete podporovat společnost, která dbá na životní prostředí, výrobky značky Hermès jsou jistě skvělou volbou.

    Zdroje: WWD, Le Monde, TikTok, YouTube

    ― Reklama ―

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Krása střídá nádheru. Praktické SPF balzámy maskují ochranu za elegantní líčení

    Více produktů v jednom je vždy praktická volba. Ne vždy sice takový výrobek nutně znamená perfektní účinek na všech frontách, SPF balzámy se ale rozhodně řadí mezi svaté grály léta. Vylepší každodenní kosmetickou rutinu nejen ochranou proti slunci, zároveň nabídnou buď decentní zabarvení, nebo dokonce podmanivé zvýraznění rtů.

    Léto volá po extra péči. Změny žádá i pánská kosmetika

    Letní paprsky neznamenají pouze slibně třpytící se hladinu jezer, rozpouštějící se lahodnou zmrzlinu a teplem prosycené dny. Spolu s jejich sílou roste rovněž nutnost obměny kosmetické taštičky. Výjimkou není ani pánská skin care, jež si v následujících horkých měsících žádá revizi. Neobejdete se bez hydratačních, ani zklidňujících pomocníků.

    Proč byste měli znát umělkyni Lisu Jahovic? Přetváří předměty na kinetické sochy

    Věci, které většina lidí přehlédne, ona pozoruje se zneklidňující intenzitou. Lisa Jahovic, britská umělkyně působící v Londýně, se nespecializuje na monumentální plátna, ani výkřiky instalací. Její disciplína se těžko zařazuje. Osciluje mezi fotografií, filmem a sochařstvím, a přitom zůstává osobitá. Zatímco jiní umělci hledají inspiraci ve výjimečných událostech, Jahovic se obrací k obyčejnosti.

    Chanel odhalil recyklační program Nevold. Na vyřešení nadprodukce však nestačí

    Módní dům Chanel učinil krok směrem k udržitelnější budoucnosti. Představil komplexní recyklační program Nevold, zaměřený na efektivní zpracování textilního odpadu, nevyužitých materiálů a neprodaného zboží. Pro Chanel představuje řešení, jak bojovat s nedostatkem vzácných materiálů, jako je kašmír, hedvábí a kůže. Kritici ale namítají, že recyklace nevyřeší největší problém módního světa, tedy nadprodukci.

    Sarah Burton vydala další debut. Pro Givenchy představila první kampaň

    Nová kreativní ředitelka Givenchy, návrhářka Sarah Burton, odhalila svou premiérovou přehlídku letos v březnu. Po odhalení kolekce pro podzim letošního roku tak nyní vydává svou první kampaň. Do hlavních rolí dosadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, jež má na kontě i populární snímek Babygirl.

    Designerský kolotoč změn je u konce. Z korunování však vynechal ženy

    Již od loňského roku zažívala módní scéna zdánlivě nekončící změny ve vedení nejznámějších módních značek. Netrpělivé sledování dlouho očekávaných novinek je však u konce. Většina z dříve uvolněných vedoucích pozic byla tedy úspěšně zaplněna. Nelze si ovšem nevšimnout, že na vysněných módních trůnech chybí hlavně ženy.

    Nostalgie se opět hlásí o slovo. Oživila zapomenuté anklets

    Další z aktuálních letních trendů potvrdil, že nostalgie ovládá letošní módní scénu. Modelky i it-girls navrátily dávno zapomenuté anklets. Náramky na kotníky si mnozí z nás spojují spíše s radostným dětstvím a letními tábory než elegantním doplňkem. Současné varianty kdysi populárního šperku ovšem slibují vše od hravosti až po nadčasovost.

    Louis Vuitton naverboval další hvězdu. V kampaních zazáří Jeremy Allen White

    Módní dům Louis Vuitton rozšířil svůj casting ambasadorů. Novou tvář tentokrát vybral z řady herců, zastupovat ho proto bude Jeremy Allen White. Značka potvrdila spekulace, jež vznikly poté, co ho oblékla na letošní ročník Met Gala. Jedná se postílení hercova rostoucího vlivu v módním světě, který odstartoval již loňskou kampaní pro Calvin Klein.

    Letní doplňky podléhají maximalismu. Výrazné brýle doplní tradiční perly

    Léto odrážející se v lesku doplňků. Přesně to bude hlavním cílem letošní prázdninové módy. Trendy nikdy nespí, a tak je z uplynulých přehlídek i aktuální nabídky návrhářů jasné, co se bude v létě nosit. Maximalismus se míchá s klasikou a někteří z oblíbenců pronikají na scénu již od jara. Letní doplňky nabízí divokou jízdu, nechte se proto svézt na její vlně.

    TikTok vybízí k opravdovému odpočinku. Propaguje ho trendy cozymaxxing

    Sociální síť zodpovědná za nespočet nebezpečných, nebo minimálně neužitečných, trendů a tipů obrátila. TikTok aktuálně propaguje koncept cozymaxxing, představující výzvu k opravdovému, vědomému a promyšlenému odpočinku. Za cíl má přimět uživatele populární platformy, aby zpomalili a naučili se relaxovat bez rozptýlení a spěchu.

    Gucci v proměnách času. Kdo psal nejstylovější módní kapitolu?

    Gucci. Slovo, které evokuje italskou eleganci, sebevědomí, teatrálnost i nekonečnou proměnlivost. Módní instituce vznikla ve Florencii jako malá brašnářská dílna, pod rukama kreativních ředitelů ale vyrostla ve značku formující aktuální trendy. Každý z kreativních lídrů, od svůdného Toma Forda po výstředního Alessandra Michele, zanechal na společnosti stopu, jež přetvořila šatníky i představu toho, co znamená být Gucci.

    Móda v kostce: Burberry zahájil festivalovou sezónu a Rhode vítá face mist

    Burberry už očekává letní pohodu, a tak novou kampaň zaměřil na typickou britskou festivalovou kulturu. Značka Rhode mezitím vydala nový face mist, jehož tváří se stal herec Harris Dickinson. Návrhář Olivier Rousteing získá ocenění Couture Council Award a do aukce míří dosud největší počet luxusních kousků z šatníku princezny Diany.

    Konec rozhodovací paralýzy. Na dovolenkové outfity stačí šest kousků

    Ať už bojujete s místem v kufru, nebo si nechcete na dovolené lámat hlavu s outfity, klíčem je chytré plánování. Ne nadarmo se říká, že kdo je připraven, není překvapen. Možná ale budete překvapeni vy, jakými různými způsoby lze využít oblíbené oblečení. S jednoduchými šesti kousky jste totiž schopni vykouzlit šatník na celou dovolenou.

    Pinterest má jasno. Předpovídá největší trendy letošního léta

    Vyhledávání uživatelů populární sociální sítě Pinterest slouží jako chytrý ukazatel. Platforma totiž na základě nejčastěji zadávaných klíčových slov odhaduje trendy, které budou definovat nadcházející období. Vydala proto předpověď pro letošní léto, jemuž má dle ní dominovat touha po digitálním detoxu, luxusním cottagecore i hravém make-upu.

    Tady byste SPF nečekali. Vyberte si sluneční ochranu v netradičním provedení

    O potřebě SPF se vedly dlouhé dohady, lékaři po celém světě však mají jasno. Bez ochranného faktoru by člověk v létě neměl na sluníčku trávit více času, než je třeba. Dnes se navíc produkty se sluneční ochranou vyrábí v tolika provedeních, že si své oblíbence musí najít opravdu každý. Snadná aplikace nebo chladivý efekt, trh uspokojí všechny.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―