Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Dává smysl, že veškerá pozornost milovníků módy se při haute couture týdnu módy upírá na samotné kolekce. Show ovšem už dávno netvoří pouze jednotlivé kousky. Výsledný dojem totiž vyvolávají rovněž doplňky, styling vlasů i beauty looky. Nedávné přehlídky tak představily nejeden dramatický makeup. Hlavní roli hrálo peří, kamínky i široká paleta barev.

    - Reklama -

    Klíčovým makeup prvkem haute couture kolekcí se stalo peří. Řasenku nahradila jeho černá verze

    Dramatický efekt vytvořil například makeup módního domu Giambattista Valli. Makeup artistka Karin Westerlund totiž místo řasenky použila černé peří. Vysvětlila totiž, že jejím cílem bylo upoutat pozornost právě na oči. „Kolekce oslavuje krásu nedokončených věcí,“ popsala rovněž.

    Rozhodla se tedy, že podobný efekt vytvoří za pomocí kachního peří. Aplikovala ho přitom přímo na řasy, čímž vytvořila něco mezi oversized lookem umělých řas a 3D očními stíny. Rovněž se tedy jedná o nedokončený prvek, který není zcela ani jedno, ani druhé.

    Zdroj: Giambattista Valli

    - Reklama -

    Peří využila i značka Alexis Mabille. Poukázat chtěla na individualitu makeupu

    O něco jiný, ovšem stejně impozantní, look vytvořila módní značka Alexis Mabille. Inspirovala se ovšem o něco jiným aspektem, než předchozí značka. Zaměřila se totiž na ženský rituál chystání se předtím, než někam vyrazí. Zároveň tak chtěla vyzdvihnout individualitu jednotlivých žen.

    Každá z modelek tak měla o něco jiný makeup. Rovněž se pak skládal z černého peří, tentokrát ovšem kohoutího. Peří makeup artistky aplikovaly buď na vnější nebo vnitřní koutek očí, čímž vytvořily neobvyklou 3D oční linku.

    Zdroj: Alexis Mabille

    - Reklama -

    Simone Rocha neopustila svou tradici. Show Jean Paul Gaultier ponořila do třpytivých kamínků

    Dalším dramatickým lookem uplynulých haute couture přehlídek se stal makeup přehlídky Jean Paul Gaultier. Tentokrát se o kolekci postarala hostující návrhářka Simone Rocha. Na show předvedla nejen dokonalé skloubení vlastního stylu a DNA Gaultiera, ale také svůj oblíbený makeup look.

    Už dříve totiž na své modelky aplikovala třpytivé kamínky. Tentokrát ovšem překonala sebe sama. Některé z modelek měly totiž místo obočí, ale také kolem očí umístěné černé a stříbrné kamínky připomínající luxusní drahé šperky. V několika případech se pak objevily i místo rudé rtěnky.

    S širokou paletou barev si pohrál Armani. Zvýraznil ji silnou černou řasenkou

    Ohromující, i když poměrně jednoduchý, makeup pak představily i modelky přehlídky Armani Privé. Jejich impozantní outfity totiž doplňovaly poměrně silné oční stíny. Jednalo se o kombinaci různých odstínů, z poměrně široké palety barev. Jejich mix pak ještě o něco více zdůraznila silná vrstva černé řasenky.

    Zdroj: Armani Privé

    Klasickému kouzlu stříbra propadla Julie de Libran. Nabídla okouzlující oční stíny

    Nejnovější haute couture přehlídky rovněž prokázaly, že metalické odlesky ještě skupinu současných trendů neopustily. Místo oblečení nebo doplňků je ovšem značka Julie de Libran použila na kouzelné makeup looky. Modelkám totiž aplikovala stříbrné oční stíny.

    Společně je vytvořily makeup umělkyně Cami Arnaud a Isabella Kryla. Očních stínů pak dosáhly rozmazáním několika odstínů od známé beauty značky Sisley. Rozhodly se propojit stříbrné, světle modré a pastelově zlaté tóny. Dosáhly tak nejen zvýraznění očí, ale i zmíněného dramatického efektu.

    Zdroje: WWD, Fashion Times, Instagram, YouTube

    Haute couture kolekce představily dramatický makeup. Využily peří, kamínky i mix barev

    Vkročte do druhé poloviny roku správnou nohou. Plánování usnadní papíroví pomocníci

    Spolu s červencem započala také druhá polovina letošního roku. S rychle ubíhajícími měsíci lze snadno ztratit přehled o tom, jaké plány jsme si v minulosti stanovili. Pozvěte si proto na pomoc deníky a diáře, které se nevážou na žádná data, a tak je můžete svými poznámkami, cíli a sny s klidem zaplnit i uprostřed léta.

    Péče po lenošení na pláži se vyplatí. Odměňte svou pleť i po vysněném odpočinku

    Letní dlouhé dny strávené na zářivé písečné pláži často lákají k tomu, abychom se poddali únavě a po příchodu do hotelového pokoje se rovnou zachumlali do postele. Vaše pleť má ovšem na podobný scénář jiný názor. I přes zdánlivý relax totiž po celém dnu na sluníčku i v moři vyžaduje potřebnou péči.

    Znáte nejpopulárnější psí plemeno roku 2024? Hladkosrstého jezevčíka vlastní i Porte Jacquemus

    Hladkosrstý jezevčík, dlouho podceňovaný a často přehlížený, se stal jedním z nejpopulárnějších psích plemen uplynulých měsíců. Malý, ale charismatický pes si získal srdce běžných pejskařů i módních ikon a celebrit. Mezi jeho slavné majitele patří také francouzský návrhář Simon Porte Jacquemus, který svým jezevčíkem Toutou pravidelně okouzluje své fanoušky na sociálních sítích.

    Balenciaga a Prada odhalily nové hvězdné kampaně. Zazáří v nich Kim Kardashian i Hunter Schafer

    Slavné módní domy vydaly čerstvé kampaně, které se tradičně neobešly ani bez hvězdných účastníků. Balenciaga propaguje Rodeo Bag pomocí třech slavných ikon, včetně influencerky Kim Kardashian. Prada zase do své reklamy představující podzimní kolekci zapojila své ambasadory, nevyjímaje herečku Hunter Schafer.

    Vrchol luxusního nakupování v Evropě. Poznejte ikonické obchodní domy

    K vytouženému letnímu cestování patří bezpochyby také nakupování. Objevte proto na svých výletech nejvíce ikonické galerie a obchodní domy, ukrývající nejen luxusní módní kousky, ale také dech beroucí výzdobu nebo romantické kavárny. Svůj vlastní poklad totiž ukrývá každé hlavní město Evropy.

    Proč Tabi Shoes určují módní status? „Birkinku“ v oblasti obuvi má na kontě Maison Margiela

    Ve světě vysoké módy vyvolává jen málo věcí takovou reakci jako Tabi Shoes od Maison Margiela. Unikátní boty s rozdělenými prsty si od svého debutu získaly srdce módních nadšenců a staly se synonymem pro avantgardní styl i umělecký výraz. Najdete je proto v muzeích i šatnících módní smetánky nebo undergroundu.

    Moschino vydalo první kampaň Adriana Appiolaza. Zachytil v ní typické prvky Milána i slavné značky

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    Beauty svět přebírají tweens. Seznamte se s fenoménem Sephora kids

    Make-up a skincare značky cílí na čím dál mladší demografické skupiny. Zvyšuje se proto také počet dětí na hranici puberty, takzvaných tweens, které rozšiřují své beauty sbírky a ochotně stojí dlouhé fronty v kosmetických obchodech. Na internetu si proto vysloužily přezdívku Sephora kids.

    Oficiální barvou léta je jedovatě zelená. Trend má na kontě zpěvačka Charli XCX

    Vzpomínáte si na Barbie růžovou? S přehledem ovládla loňský rok. Letos se ale na scéně objevila barva, která má potenciál stát se jejím nepřátelským protějškem. Jde o odstín Brat Green, tedy neonovou a výraznou zelenou. Letním módním fenoménem se stala díky zpěvačce Charli XCX a jejímu albu Brat, hudebně i vizuálně narušujícímu zavedené estetické normy.

    Luxusní značky vítají nové ambasadory. Swarovski přijme Arianu Grande a Versace Channinga Tatum

    Známé značky oznámily hvězdná jména, která je budou od nynějška zastupovat. Luxusní šperkařský dům Swarovski do svých řad přijal slavnou zpěvačku Arianu Grande. Italská módní společnost Versace zase hodlá pro propagaci svého ikonického pánského parfému Eros využít herce Channinga Tatum.

    Beauty svět ovládá y2k éra. Vraťte se do minulosti se správným leskem

    Současné make-up trendy vyžadují bezchybný lesk na rty. Stal se totiž nedílnou součástí looků, jako je glass nebo pearl skin. Jejich rostoucí popularita však odráží také trvající návrat y2k éry. Vyzkoušejte proto top produkty, které si oblíbili beauty milovníci po celém světě.

    Ohlédnutí za přehlídkou Dolce&Gabbana Alta Moda 2024. Tentokrát ji přivítala romantická Sardinie

    Letošní kolekce Dolce & Gabbana Alta Moda 2024, která se odehrála v jižní Sardinii, byla velkolepou oslavou luxusu a elegance. Kolekce, inspirovaná historií a přírodou nádherného italského ostrova, předvedla mistrovskou práci módních návrhářů Domenica Dolce a Stefana Gabbana. Znovu tak potvrdili svou neotřesitelnou pozici ve světě vysoké módy.

    Nový TikTok trend demonizuje kortizol. Přiživujou se na něm i luxusní wellness značky

    Uživatelé známé sociální sítě TikTok našli novou obsesi. Tentokrát se zaměřili na hormon kortizol a jeho domnělé dopady na naše zdraví. Tvrdí totiž, že jeho vysoká hladina způsobuje otok obličeje, na internetu rovněž známý jako "moon face". Z nepodložených prohlášení influencerů těží také řada známých wellness společností.

    Móda kraluje letošním letním olympijským hrám. Oblečení sportovců je stylové i funkční

    Letošní letní olympijské hry se mohou pochlubit jednou zvláštností. Konají se v Paříži, hlavním městě módy. Národní týmy proto vytahují divoké karty a obracejí se na renomované módní domy, návrháře a značky, aby pro ně navrhli olympijské oděvy. Přinášíme výběr těch nejstylovějších a nejunikátnějších kolekcí, v nichž se předvedou sportovci z celého světa.

    Korejská kosmetika přebírá světový beauty trh. Objevte její top značky

    Takzvaná K-Wave přelila světovou pop kulturu už před několika lety. Od té doby ovšem nabírá na síle a jihokorejská hudba, filmy, seriály i móda se tak stávají čím dál populárnějšími. Sílící obsese pak neminula ani korejskou kosmetiku. Její značky tak na světovém beauty trhu s přehledem vítězí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―