Více

    ― Reklama ―

    Čtvrteční večer se ve Florencii nesl v duchu módy. Značka Gucci totiž ve městě, kde v roce 1921 vznikla, odhalila svou letošní očekávanou cruise kolekci. Jak už naznačuje lokace, vracela se v ní ke svým kořenům. Inspiraci proto čerpala rovněž z renesance, symbolizující nejen nové začátky, ale také dávnou historii dechberoucího italského města.

    Letošní cruise kolekci z dílny módního domu Gucci definuje renesance. Patrná nebyla jen v samotných návrzích, ale také zvolené lokaci. Značka se totiž se svou přehlídkou představující speciální dovolenkovou řadu vydala do Florencie, kde byla v roce 1921 založená. V období, kdy kvůli změně kreativního vedení netrpělivě očekává nový začátek, se tak symbolicky navrátila ke svým kořenům.

    Renesance navíc představuje období rozkvětu, a právě po tom módní dům, který už delší dobu bojuje s klesajícími prodeji, touží. Doufá tedy, že mu vysněné zisky přinese nový módní šéf, návrhář Demna Gvasalia. Ten ale na trůn italské značky usedne až v červenci, a tak nejnovější cruise kolekci navrhl designerský tým Gucci. Do jednotlivých návrhů pak ukryl hned několik důležitých odkazů.

    Gucci propojil historii z budoucností. Eleganci doplnil o špetku rebelství

    Italská značka uspořádala přehlídku ve svém historickém archivu v Palazzo Settimanni, dechberoucí budově z 15. století. Historii proto odrážela i kolekce, a to pomocí vrstvené krajky, bohatého brokátu, hedvábného sametu a luxusního hedvábí. Jednalo se zároveň o poklonu řemeslné tradici, od nepaměti spojené s Florencií. Dlouhé a elegantní siluety zase reflektovaly italskou nenucenost.

    Zdroj: Gucci

    Výsledkem byla kolekce umně propojující eleganci a špetku rebelství, jak už to má Gucci ostatně ve zvyku. Dlouhé siluety proto zvýrazňovala široká ramena, připomínající estetiku 80. let minulého století. Oversized strukturované bundy, doplněné o jemné blůzy a široké kalhoty, ale zároveň odkazovaly na tvorbu Demny Gvasalia a vytvářely tak pomyslný most mezi historií a budoucností.

    Klíčovým prvkem letošní cruise kolekce se stal rovněž nejnovější model kabelky s názvem Giglio, který v překladu z italštiny znamená lilie. Květina totiž již od středověku symbolizuje právě Florencii. Módní dům tak svůj ikonický domov poctil rovněž novou potenciální „it bag“. „Dnes jsme vzdali hold kreativitě, řemeslu a dědictví,“ okomentoval pak přehlídku ředitel Gucci Stefano Cantino.

    Zdroje: WWD, Russh, Grazia Magazine, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Gucci představil velkolepý návrat. V letošní cruise kolekci pátrá po renesanci

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Čtvrteční večer se ve Florencii nesl v duchu módy. Značka Gucci totiž ve městě, kde v roce 1921 vznikla, odhalila svou letošní očekávanou cruise kolekci. Jak už naznačuje lokace, vracela se v ní ke svým kořenům. Inspiraci proto čerpala rovněž z renesance, symbolizující nejen nové začátky, ale také dávnou historii dechberoucího italského města.

    - Reklama -

    Letošní cruise kolekci z dílny módního domu Gucci definuje renesance. Patrná nebyla jen v samotných návrzích, ale také zvolené lokaci. Značka se totiž se svou přehlídkou představující speciální dovolenkovou řadu vydala do Florencie, kde byla v roce 1921 založená. V období, kdy kvůli změně kreativního vedení netrpělivě očekává nový začátek, se tak symbolicky navrátila ke svým kořenům.

    Renesance navíc představuje období rozkvětu, a právě po tom módní dům, který už delší dobu bojuje s klesajícími prodeji, touží. Doufá tedy, že mu vysněné zisky přinese nový módní šéf, návrhář Demna Gvasalia. Ten ale na trůn italské značky usedne až v červenci, a tak nejnovější cruise kolekci navrhl designerský tým Gucci. Do jednotlivých návrhů pak ukryl hned několik důležitých odkazů.

    Gucci propojil historii z budoucností. Eleganci doplnil o špetku rebelství

    Italská značka uspořádala přehlídku ve svém historickém archivu v Palazzo Settimanni, dechberoucí budově z 15. století. Historii proto odrážela i kolekce, a to pomocí vrstvené krajky, bohatého brokátu, hedvábného sametu a luxusního hedvábí. Jednalo se zároveň o poklonu řemeslné tradici, od nepaměti spojené s Florencií. Dlouhé a elegantní siluety zase reflektovaly italskou nenucenost.

    - Reklama -

    Zdroj: Gucci

    Výsledkem byla kolekce umně propojující eleganci a špetku rebelství, jak už to má Gucci ostatně ve zvyku. Dlouhé siluety proto zvýrazňovala široká ramena, připomínající estetiku 80. let minulého století. Oversized strukturované bundy, doplněné o jemné blůzy a široké kalhoty, ale zároveň odkazovaly na tvorbu Demny Gvasalia a vytvářely tak pomyslný most mezi historií a budoucností.

    Klíčovým prvkem letošní cruise kolekce se stal rovněž nejnovější model kabelky s názvem Giglio, který v překladu z italštiny znamená lilie. Květina totiž již od středověku symbolizuje právě Florencii. Módní dům tak svůj ikonický domov poctil rovněž novou potenciální „it bag“. „Dnes jsme vzdali hold kreativitě, řemeslu a dědictví,“ okomentoval pak přehlídku ředitel Gucci Stefano Cantino.

    Zdroje: WWD, Russh, Grazia Magazine, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Old money, balet a F1. Letní obuv sází na nadčasovost

    Léto každoročně volá po lehkých a pohodlných botách, které vás budou ve stylu provázet horkými dny. Letos spatříme na nohou jak novinky, tak staré dobré kousky, které známe už od dětství. Všechnu letošní trendy obuv ale spojuje jedno, a to ambice propojit pohodlí a styl.

    Méně scrollování, více života. Trend anti-rot summer nutí ke zpomalení

    Pokud už jste unavení z nekonečného scrollování na sociálních sítích, ztrácíte motivaci a cítíte, že máte zahlcenou mysl, pravděpodobně na vás doléhá „brainrot“. Nemusíte ale zoufat, trend „anti-rot summer“ přichází s tipy, jak v létě zpomalit a konečně se nadechnout. Den offline, seznam radostí i příprava letních „snacks“ mají jedno společné, pomohou vám zpomalit a znovu naplno vnímat svět kolem sebe.

    Jacquemus sebral módě opulenci. Navrátil se k venkovským kořenům

    Pařížský týden pánské módy zakončila přehlídka z dílny Jacquemus. Návrhář odhalil svou kolekci pro jaro a léto příštího roku v ohromujících prostorách L'Orangerie ve Versailles. S řadou Le Paysan tentokrát oslavil své venkovské kořeny, jimž vzdal hold lehkými střihy, přírodními materiály a nenucenými siluetami, odkazujícími na jeho domov.

    Bon voyage. Se správnou skin care zvládnete hory i dovolenou pod širákem

    Skin care má ve známém prostředí většinou jasný řád. Když ale přijde na cestování na lehko, i ta nejlépe promyšlená rutina musí projít jistou redukcí. Být připraven neznamená sbalit celou koupelnovou poličku, ale chytře sestavit funkční, avšak minimalistický arsenál. Nezabere celý batoh, ale přesto pleti efektivně dopřeje vše, co jí náleží.

    Výstup z komfortní zóny. Make-up tutoriály nabourají zavedenou rutinu

    Zavedená rutina má své kouzlo. Ale stejně jako máme s nově přicházející sezónou tendence obměnit šatník, i kosmetická taštička si občas žádá čerstvý impulz. Na stálicích není nic špatného, ale make-up často nabízí víc, než na co jsme byly celé ty roky zvyklé. S vystoupením z komfortní zóny pomohou drobnosti, ale také trendy TikTok video.

    Milán zaplavila pánská móda. Ohromila Prada, Dolce & Gabbana i Armani

    Pánská móda zná trendy příštího roku. Koncem minulého týdne odstartoval v Miláně menswear fashion week a nabídl módní scéně hned několik dechberoucích přehlídek. Módní domy jako Prada, Dolce & Gabbana a Emporio Armani nabídly vhled do roku 2026. Budoucí léto vidí jako kombinaci sporty chic, italské elegance a nadčasových střihů.

    Dovolená bez kompromisů. Objevte stylové a bezpečné destinace pro sólo cestovatelky

    Sedíte na terase s výhledem na oceán, na kůži vás hřejí sluneční paprsky a nikdo po vás nic nechce. Sólo cestování se stává nejen mezi ženami stále oblíbenějším. Jde totiž o cenný čas, který trávíte vlastním tempem a máte možnost napojit se znovu sami na sebe. Zároveň je to ale velký krok, který vyžaduje odvahu vystoupit z komfortní zóny. Pohodlnosti se ale vzdávat nemusíte. Pokud vyberete správnou destinaci, dovolená bude naplněna pohodou, klidem a pocitem bezpečí.

    Hydratace s elegancí. Zažeňte žízeň trendy letními drinky

    Horké letní dny s sebou nenesou pouze vysněné momenty u pláže či bazénu, ale také nepříjemnosti spojené s rychle stoupajícími teplotami. Zpříjemněte si teplé měsíce trendy drinky, které kromě hydratace ukrývají i další výhody. Ochlaďte se domácí kombuchou, zmraženými zázvorovými "panáky" nebo koktejly, ukrývajícími elektrolyty.

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Krása střídá nádheru. Praktické SPF balzámy maskují ochranu za elegantní líčení

    Více produktů v jednom je vždy praktická volba. Ne vždy sice takový výrobek nutně znamená perfektní účinek na všech frontách, SPF balzámy se ale rozhodně řadí mezi svaté grály léta. Vylepší každodenní kosmetickou rutinu nejen ochranou proti slunci, zároveň nabídnou buď decentní zabarvení, nebo dokonce podmanivé zvýraznění rtů.

    Léto volá po extra péči. Změny žádá i pánská kosmetika

    Letní paprsky neznamenají pouze slibně třpytící se hladinu jezer, rozpouštějící se lahodnou zmrzlinu a teplem prosycené dny. Spolu s jejich sílou roste rovněž nutnost obměny kosmetické taštičky. Výjimkou není ani pánská skin care, jež si v následujících horkých měsících žádá revizi. Neobejdete se bez hydratačních, ani zklidňujících pomocníků.

    Proč byste měli znát umělkyni Lisu Jahovic? Přetváří předměty na kinetické sochy

    Věci, které většina lidí přehlédne, ona pozoruje se zneklidňující intenzitou. Lisa Jahovic, britská umělkyně působící v Londýně, se nespecializuje na monumentální plátna, ani výkřiky instalací. Její disciplína se těžko zařazuje. Osciluje mezi fotografií, filmem a sochařstvím, a přitom zůstává osobitá. Zatímco jiní umělci hledají inspiraci ve výjimečných událostech, Jahovic se obrací k obyčejnosti.

    Léto ve znamení detoxu. Interiérové trendy čerpají z venkova

    Přehlcenost sociálních sítí, touha po hlubokém odpočinku a návrat k dávným kořenům. To vše definuje letošní léto nejen na poli módy. Interiérové trendy diktují útěk k přírodním materiálům, tlumeným tónům a vintage úlovkům. Jako inspirace slouží idylický venkovský život plný domácího chleba a šťavnatých úlovků z opečovávané zahrady.

    Zdání často klame. U těchto kousků si online nákupy raději odpusťte

    Online nákupy mají řadu nesporných výhod. Od úspory času až po obrovský výběr, ve většině případech jednoduše vyhrávají na plné čáře. Existují ovšem módní kousky, u kterých se pohodlnost při nákupu nevyplácí. Ne vždy lze velikost, střih a barvu odhadnout virtuálně. Mnohem lepší službu vám udělají "staré dobré" kamenné prodejny.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―