More

    Známé osobnosti přilákal v sobotu večer do Benátek nejen tradiční filmový festival, ale také jedinečná show One Night Only. Uspořádal ji návrhář Giorgio Armani, aby opět představil svou Privé haute couture kolekci. Její o něco odlišnou verzi odhalil totiž už letos v lednu na Pařížském týdnu módy.

    Návrhář Giorgio Armani se tentokrát rozhodl svou jedinečnou akci One Night Only uspořádat v Benátkách. V minulosti s ní cestoval například do Londýna, Tokia, Pekingu, Říma, Paříže nebo Dubaje. Návštěvníkům sobotní přehlídky ukázal upravenou verzi své letošní Privé haute couture kolekce pro jaro a léto. Poprvé ji v lednu představil na Pařížském týdnu módy.

    Tentokrát ovšem přidal nebo upravil drobné detaily tak, aby „ladily s duchem města“. Návrhy kolekce jsou totiž částečně inspirovány právě Benátkami. Jejich hlavním motivem je diamantový, neboli harlekýnový vzor, mimo jiné převzatý také z děl známého malíře Picassa. Objevuje se nejen na dlouhých třpytivých šatech, ale také bomber bundách, různých topech nebo jednotlivých doplňcích.

    Většinu kousků kolekce navrhl Armani v černé a bílé barvě. Na mole ovšem občas probleskly také zářivé barvy, jako je růžová, modrá nebo tyrkysová. Jeden top, jako by poskládaný z mozaiky, pak na sobě nesl natištěný jeden ze slavných portrétů návrháře. „Věnuju hodně pozornosti a času detailům. Prosím vás proto, abyste se na show dívali, jako byste se náhle a nečekaně zamilovali,“ okomentoval přehlídku Armani.

    Kromě své přehlídky uspořádal Armani také luxusní koktejlovou party

    Sobotní luxusní událost se pak nenesla pouze v duchu haute couture, jednalo se rovněž o oslavu samotného návrháře. Osmadevadesátiletý návrhář je totiž v Itálii považován za národního hrdinu a „prezidenta stylu“. Obdivovaný je rovněž za to, že si na rozdíl od dalších módních značek nadále udržuje nezávislost na nadnárodních společnostech. Návrhář pak večer před přehlídkou uspořádal na své jachtě koktejlovou party.

    Na ní dorazila řada slavných osobností, které se rovněž účastnily filmového festivalu. Beauty část Armaniho firmy se přitom stala už pošesté sponzorem známé filmové akce. Na luxusní loď se pak dostavil i starosta Benátek Luigi Brugnaro. „Už od své první návštěvy Benátek jsem jimi unešený. Je to snový ráj,“ popsal pak známý návrhář proslulé italské město. Návrhář se tak i proto rozhodl kompenzovat veškeré emise, které jeho akce vytvořila.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Forbes, Instagram, YouTube

    Foto:Reuters

    Giorgio Armani zamířil s událostí One Night Only do Benátek. Přehlídku věnoval své Privé kolekci

    Módní novinky v kostce: Loewe má novou ambasadorku, Chanel vydal luxusní rtěnky a Bulgari odhalil kabelku Roma

    Konec týdne přináší novinky ze světa módy. Společnost Loewe zveřejnila jméno nejnovější ambasadorky. Stane se jí čínská herečka a zpěvačka Yang Mi. Chanel zase ohromil své fanoušky novou řadou luxusních rtěnek. Bulgari pro změnu oslavuje vydání nového modelku kabelky s názvem Roma. Barcelonský týden svatební módy pak odhalil první část nadcházející kampaně.

    Vlakem Belle Epoque zpátky v čase. Nasedněte do skutečné hvězdy proslulé švýcarské železnice

    Máte chuť si trochu zacestovat v čase? Pod luxusním cestováním si obvykle představíme soukromé tryskáče, jachty nebo sporťáky. Ale co exkluzivní, romantická cesta vlakem Belle Epoque, která vás přenese uprostřed švýcarských Alp do zlaté éry Orient Expressu.

    Paříž zhlédla další přehlídky. Na scénu nastoupil Marni, Dries Van Noten, Courrèges i Rahul Mishra

    Návštěvníci Pařížského týdne módy si užili další vysoce očekávané přehlídky. Patřila mezi ně minimalistická a elegantní show značky Courrèges. Oceněná byla ovšem i show indického návrháře Rahul Mishra, která přinesla paletu pestrých barev. Úspěšnou premiéru pak oslavila společnost Marni. V Paříži totiž prezentovala poprvé. Van Dries Noten zase překvapil eklektickými variantami klasických kousků.

    It bags jako investice: Které modely od Fendi se vyplatí?

    Absolutně nejprodávanější kabelkou značky Fendi je s největší pravděpodobností legendární Baguette. Po svém debutu v 90. letech způsobila značný rozruch a je často označována za první it bag moderní éry. Značka sama mimo jiné aktivně rozšiřuje své portfolio o další úspěšné modely. Pojďte se s námi podívat, které kabelky mohou představovat nový investiční kousek do vašeho šatníku.