Více

    ― Reklama ―

    Celodenní zkoušení outfitů či výrazných rtěnek, pravidelné přestávky na kávu a nakukování do luxusních butiků. Může se zdát, že podobné zvyky jsou kapitolou, ukrytou v dávné minulosti. Generace Z ovšem dokazuje pravý opak. Podle nejnovějších reportů si totiž oblíbila nakupování v kamenných obchodech. Čeká od něj však moderní proměnu.

    Zástupci generace Z jsou považováni za experty i milovníky digitálního světa. Nikoho proto nepřekvapilo, když se stali jedním z největších hnacích motorů on-line nakupování. Zdá se ovšem, že jejich zvyky nejsou tak černobílé, jak se může na první pohled zdát. Dokázaly to nejnovější výsledky reportu firmy RetailNext s názvem Retail Vibe Check Report.

    Dle nich totiž generace Z neopouští ani kamenné obchody a nákupní centra. Stejně jako její předchůdci, i ona miluje den strávený zkoušením trendy outfitů nebo výběrem nového parfému. Od nakupovacího zážitků má však vysoká očekávání. Předpokládá totiž, že by měl fungovat stejně jako ten on-line. Požaduje tak, aby byl okamžitý, osobní a bezproblémový.

    Na rozdíl od starších generací je ta narozená mezi lety 1996 a 2010 více netrpělivá. Není proto ochotná stát dlouhé fronty nebo se tlačit v přecpaných prostorech. Její zástupce dokáže rovněž podle reportu RetailNext pěkně rozčílit, když do kamenného obchodu dorazí, jen aby zjistili, že se jejich vysněný kousek vyprodal. Současný systém kamenných obchodů tak mají za zastaralý.

    Nákupní centra zavětřila svou šanci. Mladé generaci prodávají svou „old school“ image

    To je také jeden z důvodů, proč velká část generace Z odchází z obchodů s prázdnou. Statistika RetailNext ukázala, že na 69 procent jejích zástupců vyrazí každý týden nakupovat. Až 35 procent z nich si ovšem žádný nový kousek nepořídí. Za možné východisko tak mladá generace považuje především technologickou proměnu, například v podobě AI či samoobslužných pokladen.

    @themall Missing out on mall vibes? Can’t relate 😎 #ShoppingFun #RetailTherapy #SimonMalls #MeetMeAtTheMall ♬ Ok I Like It – Milky Chance

    Současné návyky generace Z neunikly ani nákupním centrům. Jejich vedení tak začala na základě rozhodnutí mladých měnit své kampaně. Vycítila totiž šanci pro návrat starých časů, kdy lidé chodili do „nákupáků“ nejen nakupovat, ale také se zkrátka setkávat a trávit společný čas. Začíná tak být čím dál více jasné, že comeback 2000s zasáhl opravdu širokou škálu různých odvětví.

    Zdroje: WWD, Siouxfalls Business, X, TikTok

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Generace Z na kamenné obchody nezanevřela. Musí však dohnat jejich on-line svět

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Celodenní zkoušení outfitů či výrazných rtěnek, pravidelné přestávky na kávu a nakukování do luxusních butiků. Může se zdát, že podobné zvyky jsou kapitolou, ukrytou v dávné minulosti. Generace Z ovšem dokazuje pravý opak. Podle nejnovějších reportů si totiž oblíbila nakupování v kamenných obchodech. Čeká od něj však moderní proměnu.

    - Reklama -

    Zástupci generace Z jsou považováni za experty i milovníky digitálního světa. Nikoho proto nepřekvapilo, když se stali jedním z největších hnacích motorů on-line nakupování. Zdá se ovšem, že jejich zvyky nejsou tak černobílé, jak se může na první pohled zdát. Dokázaly to nejnovější výsledky reportu firmy RetailNext s názvem Retail Vibe Check Report.

    Dle nich totiž generace Z neopouští ani kamenné obchody a nákupní centra. Stejně jako její předchůdci, i ona miluje den strávený zkoušením trendy outfitů nebo výběrem nového parfému. Od nakupovacího zážitků má však vysoká očekávání. Předpokládá totiž, že by měl fungovat stejně jako ten on-line. Požaduje tak, aby byl okamžitý, osobní a bezproblémový.

    Na rozdíl od starších generací je ta narozená mezi lety 1996 a 2010 více netrpělivá. Není proto ochotná stát dlouhé fronty nebo se tlačit v přecpaných prostorech. Její zástupce dokáže rovněž podle reportu RetailNext pěkně rozčílit, když do kamenného obchodu dorazí, jen aby zjistili, že se jejich vysněný kousek vyprodal. Současný systém kamenných obchodů tak mají za zastaralý.

    - Reklama -

    Nákupní centra zavětřila svou šanci. Mladé generaci prodávají svou „old school“ image

    To je také jeden z důvodů, proč velká část generace Z odchází z obchodů s prázdnou. Statistika RetailNext ukázala, že na 69 procent jejích zástupců vyrazí každý týden nakupovat. Až 35 procent z nich si ovšem žádný nový kousek nepořídí. Za možné východisko tak mladá generace považuje především technologickou proměnu, například v podobě AI či samoobslužných pokladen.

    @themall Missing out on mall vibes? Can’t relate 😎 #ShoppingFun #RetailTherapy #SimonMalls #MeetMeAtTheMall ♬ Ok I Like It – Milky Chance

    Současné návyky generace Z neunikly ani nákupním centrům. Jejich vedení tak začala na základě rozhodnutí mladých měnit své kampaně. Vycítila totiž šanci pro návrat starých časů, kdy lidé chodili do „nákupáků“ nejen nakupovat, ale také se zkrátka setkávat a trávit společný čas. Začíná tak být čím dál více jasné, že comeback 2000s zasáhl opravdu širokou škálu různých odvětví.

    Zdroje: WWD, Siouxfalls Business, X, TikTok

    ― Reklama ―

    Eklekticismus prostoupil do náhrdelníků. Jejich vrstvení však vyžaduje výcvik

    Trendy uplynulých měsíců mají jasno. Eklekticismus ovládá nejen módní, ale i šperkařskou scénu. Čím dál více outfitů proto zdobí téměř nepřehledná směs navrstvených náhrdelníků. Jedná se ovšem o look, který vyžaduje značný výcvik. Jinak hrozí přeplácaný a nevydařený výsledek, křičící nevkusem.

    Móda v kostce: Lancôme má novou tvář a 5th Avenue slaví 200. výročí

    Louis Vuitton do svých řad přivítal nového ambasadora, herce Calluma Turner. Novou tvář má i značka Lancôme, a to zpěvačku Olivii Rodrigo. Dior pro změnu slaví přesun své výstavy Designer of Dreams do Saudské Arábie. Vlastní exhibici pak odhalilo i vedení Moschino. Na velké oslavy se chystá také 5th Avenue, slavící 200. výročí.

    Příběh za Revenge Dress princezny Diany. Pořiďte si moderní verzi ikonických šatů

    Jedny z nejznámějších šatů módní historie vynesla princezna Diana. Takzvané Revenge Dress se proto následně vžily jako pojem pro šaty, kterými žena ukazuje vnitřní sílu. Originální model už neoblečete, před 27 lety se vydražil za milion korun. I dnes ale najdete podobné kousky, odpovídající stejnému účelu.

    Zimní vůně až na dřeň. Které koření dát do aromalampy a ze kterého raději uvařit čaj

    Zimní období se pojí se specifickými vůněmi, nacházejícími se ve svíčkách, parfémech i teplých nápojích. Málokdo ale ví, jaké konkrétní účinky na člověka jednotlivá koření mají. Zatímco některé druhy raději konzumujeme, u jiných se vyplatí přidat je do bytových sprejů či aromalampy. Naučte se využít jejich plný potenciál.

    Letošní Vánoce vybočí z tradice. Rudé rty vystřídají trendy movie lips

    Vánoční make-up se stejně jako samotné svátky drží nadčasových tradic. Nejnovější beauty trend ovšem napovídá, že letošní sváteční čas vybočí z řady. Na popularitě totiž narůstají takzvané movie lips. Odrážet mají přirozenou, ale lehce narůžovělou barvu filmových hrdinek z dobových filmů.

    Naučte se správně vybírat šperky. Stačí základní kousky v nadčasové kvalitě

    Šperky umí rozzářit každý outfit, i kdyby měl být striktně jednoduchý. Ženy si bez nich často připadají nahé a často tak sahají po svých favoritech. Není divu, kvalitní kousky pozdvihnou look na novou úroveň a dodají pocit vkusu i luxusu. Ve šperkovnici přitom nemusíte mít víc než pár kousků, podtrhujících snahu o perfektní vzhled.

    Módní scéna zažívá další změny. Se svými designéry se loučí Helmut Lang i 3.1 Phillip Lim

    Seznam módních domů hledajících nové kreativní ředitele se nadále rozšiřuje. Designér Peter Do totiž ve středu oznámil svůj odchod z vedení Helmut Lang. U značky přitom pracoval jen dva roky. Změnu zažije také společnost 3.1 Phillip Lim. Po 20 letech se rozloučí se svým návrhářem i spoluzakladatelem Phillipem Lim.

    Zima nemusí zvítězit. Správná skin care porazí mráz i suchou pokožku

    S pomalu se snižujícími teplotami vzrůstá riziko podráždění naší pokožky. Čelit musí nejen mrazu, ale také nedostatku vlhkosti a suchému vzduchu, zesílenému "záchrannými" horkými koupelemi. Nad blížící se zimou však hravě zvítězí správná skin care rutina, založená na hydrataci i správných aktivních látkách.

    Letošní Vánoce znají své favority. Barevným trendům dominuje luxusní blush pink

    Každé svátky doprovází notná dávka klasické temně zelené, červené a bílé. I Vánoce ovšem podléhají krátkodobým trendům, a tak je vždy ovládnou barevné trendy, diktující vzhled dárků, dekorací či baněk. Mezi letošní favority patří především blush pink, tedy jemně růžová, podtrhující luxus blížících se svátečních dnů.

    Klimatická konference COP29 čelí nízké „docházce“. Odstup si udržují i módní značky

    Letošní klimatickou konferenci COP29 obklopují značné kontroverze. Oproti minulým ročníkům se jí z různých důvodů zúčastní menší počet světových lídrů i organizací. Jednou z příčin je bojkot události kvůli místu jejího konání. Ázerbájdžán je totiž jedním z největších producentů fosilních paliv. Odstup si přitom letos udržuje i módní průmysl.

    Módní ikony ve školním věku diktují trendy. Které slavné děti se vyplatí sledovat?

    Od narození je sleduje celý svět a každý kousek, který obléknou, přitáhne obrovskou pozornost. Když slavní rodiče podporují své potomky v hledání vlastního stylu, mohou už v útlém věku dosáhnout role trendsetterů. Některé z nich si tak dokonce zajistí místo na módních přehlídkách hned vedle legendární Anny Wintour.

    Odborníci varují před trendy botox party. V domácím podání se může zvrtnout

    Když se mluví o omlazení, zkrášlování a vyhlazení vrásek, málokdo si vybaví přátelské domácí setkání. Přesto se takzvané botox party stávají v poslední době čím dál populárnějšími i v Evropě. Trend totiž nepřekvapivě pochází z USA. Na první pohled tak mohou botoxové večírky vypadat neškodně, opak je však pravdou.

    Módní novinky v kostce: Emma Chamberlain září v kolekci Jareda Ellner a Claire’s vítá Paris Hilton

    Šanghaj pohostila výstavu Salone del Mobile.Milano, zatímco Paříž se chystá na trh luxusních produktů z druhé ruky, Pre-Loved Luxury Show. Muzeum Louvre navíc spolu s L'Oréal přivítá exhibici De Toutes Beautés! Paris Hilton v nové spolupráci s Claire's oslovuje nejmladší fanoušky a Emma Chamberlain láká na první kolekci Jareda Ellner.

    Boudoir look 30. let slaví návrat. Do šatníku proklouzl v podobě korzetů i spodního prádla

    Trendům z přehlídek pro letošní podzim a zimu, ale i nadcházející jaro, dominoval společný jmenovatel. Jedná se o takzvaný boudoir look, vycházející z módy 30. let minulého století. Jeho součástí je moderní podoba klasického korzetu, nadýchaného boa či kožichu, ale i odhaleného spodního prádla, pozvedávající outfit na novou úroveň.

    Podzim zná své favority. Boty, které odráží diktát módních trendů

    Stejně jako každý jiný módní sektor, i ten obuvní ovládají pomíjivé trendy. Mezi letošní podzimní favority ovšem patří kousky, se kterými nešlápnete vedle ještě několik sezón. Nadčasové mokasíny, stylové kozačky či sportovní tenisky totiž patří mezi modely, neustále se vracející na pódium módní scény.

    Odstín burgundy zbarvil make-up trendy. Slibuje slušivý look pro každého

    Barvu letošního podzimu není třeba představovat. Burgundy vybojovala první místo na žebříčku trendy odstínů jak v módním, tak beauty světě. Na sociální síti TikTok se totiž začíná šířit trend, využívající právě tento odstín. Tentokrát se ovšem neusadil pouze na rtech, ale také tvářích, víčkách, a dokonce i řasách.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―