Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Občas se vyplatí vsadit na starou osvědčenou klasiku. Důkazem je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Společnost totiž uspěla s videem představujícím rozmanitou dívčí skupinu Katseye, která zatančila na populární hit Milkshake. Choreografie se okamžitě stala virální a přinesla značce nečekanou pozornost a chválu.

    Značka Gap slaví úspěch. Ve chvíli, kdy mnohé značky selhávají s nesprávnou marketingovou taktikou, se jí podařilo přinést lákavou kampaň. Minulý týden uvedla video, ve kterém září dívčí skupina Katseye, jež společně tančí na hit z roku 2003 od Kelis s názvem Milkshake. Společnosti přineslo nečekanou pozornost a rekordní počet zhlédnutí i engagement na sociálních sítích.

    Firma známá především pro své denim výrobky přitom zvolila poměrně jednoduchou taktiku. Vsadila na trendy prvky i vlastní DNA. Už celé dekády je totiž známá reklamami využívajícími hudební a taneční prvky. Volba písničky pak oslovila mileniály, zatímco zástupci generace Z ocenili diverzitu, kterou představují ambasadorky, především pak v současném politickém kontextu.

    Zdroj: Gap

    Nedávno totiž naopak pohořela kampaň z dílny American Eagle. Značka vydala video, ve kterém září pouze blonďatá a modrooká herečka Sydney Sweeney a upozorňuje na své „dobré geny“. Reklama sklidila kritiku především pro svůj rasistický podtón a absenci různorodosti. Možná právě proto se kampani z dílny Gap tak daří. Představuje totiž vše, co videu od American Eagle chybí.

    Gap nabízí autenticitu. Dovoluje zákazníkům ztotožnit se

    Ředitelka marketingu značky Gap Fabiola Torres pak popsala, že dle ní slaví kampaň s názvem Better in Denim úspěch především díky své pozitivní energii, která „zkrátka sedla“. Reklama tak ukazuje, jak moc zákazníci touží uniknout nepříznivé ekonomice, klimatické krizi nebo trvajícím politickým konfliktům a válkám. V takovém kontextu stačí jen chytlavý rytmus a hot choreografie.

    „Tohle je denim tak, jak ho definuješ. Tvoje individualita. Tvoje vyjádření sebe sama,“ hlásá kampaň. Podtrhuje tak další touhu současné společnosti, tedy chtíč po něčem více autentickém, s čím se ale zároveň dokáže ztotožnit. Úspěch Gap tak možná poslouží jako inspirace ostatním módním nebo beauty značkám, které zoufale usilují o ztracenou pozornost globálního publika.

    Zdroje: The Business of Fashion, Hollywood Reporter, CNN, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Gap vyhrál denim loterii. Značka slaví úspěch s virální kampaní

    Občas se vyplatí vsadit na starou osvědčenou klasiku. Důkazem je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Společnost totiž uspěla s videem představujícím rozmanitou dívčí skupinu Katseye, která zatančila na populární hit Milkshake. Choreografie se okamžitě stala virální a přinesla značce nečekanou pozornost a chválu.

    - Reklama -

    Značka Gap slaví úspěch. Ve chvíli, kdy mnohé značky selhávají s nesprávnou marketingovou taktikou, se jí podařilo přinést lákavou kampaň. Minulý týden uvedla video, ve kterém září dívčí skupina Katseye, jež společně tančí na hit z roku 2003 od Kelis s názvem Milkshake. Společnosti přineslo nečekanou pozornost a rekordní počet zhlédnutí i engagement na sociálních sítích.

    Firma známá především pro své denim výrobky přitom zvolila poměrně jednoduchou taktiku. Vsadila na trendy prvky i vlastní DNA. Už celé dekády je totiž známá reklamami využívajícími hudební a taneční prvky. Volba písničky pak oslovila mileniály, zatímco zástupci generace Z ocenili diverzitu, kterou představují ambasadorky, především pak v současném politickém kontextu.

    Zdroj: Gap

    - Reklama -

    Nedávno totiž naopak pohořela kampaň z dílny American Eagle. Značka vydala video, ve kterém září pouze blonďatá a modrooká herečka Sydney Sweeney a upozorňuje na své „dobré geny“. Reklama sklidila kritiku především pro svůj rasistický podtón a absenci různorodosti. Možná právě proto se kampani z dílny Gap tak daří. Představuje totiž vše, co videu od American Eagle chybí.

    Gap nabízí autenticitu. Dovoluje zákazníkům ztotožnit se

    Ředitelka marketingu značky Gap Fabiola Torres pak popsala, že dle ní slaví kampaň s názvem Better in Denim úspěch především díky své pozitivní energii, která „zkrátka sedla“. Reklama tak ukazuje, jak moc zákazníci touží uniknout nepříznivé ekonomice, klimatické krizi nebo trvajícím politickým konfliktům a válkám. V takovém kontextu stačí jen chytlavý rytmus a hot choreografie.

    „Tohle je denim tak, jak ho definuješ. Tvoje individualita. Tvoje vyjádření sebe sama,“ hlásá kampaň. Podtrhuje tak další touhu současné společnosti, tedy chtíč po něčem více autentickém, s čím se ale zároveň dokáže ztotožnit. Úspěch Gap tak možná poslouží jako inspirace ostatním módním nebo beauty značkám, které zoufale usilují o ztracenou pozornost globálního publika.

    Zdroje: The Business of Fashion, Hollywood Reporter, CNN, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    Značka Schiaparelli opět potvrdila své místo. Runway uzavřela Kendall Jenner

    V Paříži se opět odehrála jedna z nejočekávanějších přehlídek každé sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekci Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka dál určuje tón současného umění na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládl klid, jenž se v módě objeví jen zřídka. Jak jsme u módního domu zvyklí, každý model dokazoval, že přesnost a vize jsou klíčovým prvkem krejčovského umu. Přehlídka působila jako pomyslná módní studie, nikoliv jako tradiční runway.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Balenciaga má novou tvář. Pierpaolo Piccioli odhalil svůj debut

    Sobotní večer v Paříži zaznamenal další očekávanou módní premiéru. Tentokrát svůj debut představil návrhář Pierpaolo Piccioli, nový kreativní ředitel značky Balenciaga. Designérův první počin si vysloužil potlesk ve stoje a není se čemu divit. V kolekci pro nadcházející jaro a léto umně propojil vlastní rukopis plný struktur a výrazných barev s tradicí módního domu.

    Další trend na obzoru. Příští jaro povládnou harémové kalhoty

    Dosavadní přehlídky světových týdnů módy promluvily jasně. Harémové kalhoty hodlají definovat nadcházející jaro i léto. Na módní mola dorazily v moderní podobě, pohrávající si s různorodými styly a materiály. Jejich kouzlo spočívá ve variabilitě, perfektně je doplní volný svetr, nadčasová košile i vypasovaná kožená bunda. Stačí vybrat, po čem váš šatník touží.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―