Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Schválně, jak moc milujete své caparty? Pokud jste vlastníkem některé hračky, kterou najdete v našem seznamu, pak je vaše láska asi opravdu bezedná. Pravda, vzhledem k jejich luxusnímu provedení se mnohdy ani nejedná o hračky určené pro děti. Takové klenoty udělají radost i dospělým. Možná to byl i jejich původní účel. Protože kdo si hraje, nezlobí.

    Astolat Dollhouse Castle – 8,5 milionu dolarů

    Pokud víme, tak Astolat Dollhouse Castle je snad tou vůbec nejdražší hračku, co kdy byla vyrobená. Jak napovídá její název, jedná se o domeček pro panenky. Není to jen tak ledajaký domek, ale dokonalé mistrovské dílo. Má totiž dokonce i tělocvičnu, bazén a 29 místností, které obsahují přibližně 10 tisíc samostatných kusů interiéru, jako jsou miniaturní olejomalby, zbraně nebo knihy.

    Všechny prvky jsou navíc plně funkční, a to včetně výtahů, fontán a osvětlení. Dává tedy smysl, že jeho dokončení trvalo 15 let. Vyráběl se totiž mezi roky 1974 a 1987. Jeho hlavní autorkou je mistryně miniatur Elaine Diehl. Podíleli se na něm ale řemeslníci z celého světa. Není sice z diamantů a zlata, jak by možná člověk očekával, jde ale o dokonalé spojení dřeva, kovu a skla. Jeho vytvoření tak stálo přes 7 milionů dolarů.

    Madame Alexander Eloise – 5 milionů dolarů

    Existuje také panenka, která stojí několik milionů. Madame Alexander Eloise ručně vyrobila návrhářka panenek Madame Alexander. Rozhodně na ní pak nešetřila. Také proto není tak úplně na hraní, jedná se totiž spíše o luxusní sběratelský kus. Panenek v této kolekci pak bylo vyrobených pouze pět. Na sebe pak oblékly šaty od Christiana Diora, kožešiny Oscara de la Renty nebo doplňky Katherine Baumann, zdobené krystaly Swarovski a třpytivými diamanty.

    Zdroj: Madame Alexander

    Lamborghini Model Car – 4,8 milionu dolarů

    Kdyby vaše kamarády náhodou neoslnilo „Lambo“ za 380 tisíc dolarů, pak jim jistě spadne brada z modelu Lamborghini Aventador v měřítku 1:8, které šlo do aukce za 4,8 milionu dolarů. Je vyrobené z uhlíkových vláken, zlata, platiny a posázené drahými kameny. Za jeho tvorbou stojí Němec Robert Gulpen, který těchto modelových autíček vyrobil i více. Na hraní pro syna ovšem úplně není, vhod přijde spíše tatínkům.

    Zdroj: Profimedia

    Medvídek na cestách – 2,1 milionu dolarů

    Medvídek od německé firmy Steiff je vůbec nejdražším na světě. Chlupáče koupila v roce 2000 Korejka Jessie Kimová na aukci v Monaku, a to za dech beroucích 2,1 milionu dolarů. Jak si můžete povšimnout, medvěd má na sobě oblečení od Louis Vuitton a vlastní zavazadlo od stejné značky. Jestli vám cena pořád připadá trochu přepísknutá, je nutné podotknout, že je vyrobený z pravé kožešiny a zlata. Oči má navíc z diamantů a safírů.

    Zdroj: Profimedia

    Zlaté Monopoly – 2 miliony dolarů

    Hraje někdo z vás s oblibou Monopoly? Ať už ho milujete, nebo ne, jeho varianta z 24 karátového zlata posázená drahokamy si získá každého. Jen sada kostek má hodnotu 10 tisíc dolarů. Jejich číselné tečky jsou totiž vyrobené ze dvaačtyřiceti plně broušených diamantů. Vytvořil je šperkař Sidney Mobell v roce 1988 a trvalo mu to celý rok.

    Rubikova kostka – 1,5 milionu dolarů

    Další mistrovské dílo stvořil brusič diamantů Fred Cueller. Unikátní kousek vyrobil v roce 1995, a to na oslavu 15. výročí vzniku původní Rubikovy kostky. Její luxusní varianta je ovšem ze zlata a místo barevných nálepek má na každé straně rubíny, smaragdy, ametysty a jak jinak než diamanty.

    Zlatý kůň – 600 000 dolarů

    Sice už se nepohybujeme v milionových částkách, stále ale ještě nejsme u hraček, které byste dětem koupili každý den. Významným skvostem je také extravagantní zlatý houpací kůň od japonského klenotníka Ginza Tanaky. Původně se jednalo o dárek na oslavu narození japonského prince, nicméně v roce 2012 jej dostala jedna šťastná holčička. Beyoncé a Jay-Z ho koupili dceři Blue Ivy za 600 000 dolarů, protože proč ne, když na to mají?

    Diamantová Barbie – 302 500 dolarů

    Co by to bylo za seznam hraček, kdyby na něm chyběla panenka Barbie. Sice se jedná o nejlevnější položku z výše zmíněných, ale i tak je opravdu jedinečná. Panenka má na sobě slavnostní černé mini a diamantový náhrdelník s růžovým diamantem čtvercového brusu, který má sám o sobě hodnotu 300 000 dolarů. Panenka byla prodaná v aukci už před lety. Výtěžek šel, jak se na tuhle panenku sluší a patří, na výzkum rakoviny prsu.

    Zdroj: Profimedia

    Zdroje: Toys for a pound, Luxury Launches, Luxatic

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Exkluzivní hračky pro vyvolené. Tyhle klenoty jste jako děti určitě neměli

    Schválně, jak moc milujete své caparty? Pokud jste vlastníkem některé hračky, kterou najdete v našem seznamu, pak je vaše láska asi opravdu bezedná. Pravda, vzhledem k jejich luxusnímu provedení se mnohdy ani nejedná o hračky určené pro děti. Takové klenoty udělají radost i dospělým. Možná to byl i jejich původní účel. Protože kdo si hraje, nezlobí.

    Astolat Dollhouse Castle – 8,5 milionu dolarů

    Pokud víme, tak Astolat Dollhouse Castle je snad tou vůbec nejdražší hračku, co kdy byla vyrobená. Jak napovídá její název, jedná se o domeček pro panenky. Není to jen tak ledajaký domek, ale dokonalé mistrovské dílo. Má totiž dokonce i tělocvičnu, bazén a 29 místností, které obsahují přibližně 10 tisíc samostatných kusů interiéru, jako jsou miniaturní olejomalby, zbraně nebo knihy.

    Všechny prvky jsou navíc plně funkční, a to včetně výtahů, fontán a osvětlení. Dává tedy smysl, že jeho dokončení trvalo 15 let. Vyráběl se totiž mezi roky 1974 a 1987. Jeho hlavní autorkou je mistryně miniatur Elaine Diehl. Podíleli se na něm ale řemeslníci z celého světa. Není sice z diamantů a zlata, jak by možná člověk očekával, jde ale o dokonalé spojení dřeva, kovu a skla. Jeho vytvoření tak stálo přes 7 milionů dolarů.

    Madame Alexander Eloise – 5 milionů dolarů

    Existuje také panenka, která stojí několik milionů. Madame Alexander Eloise ručně vyrobila návrhářka panenek Madame Alexander. Rozhodně na ní pak nešetřila. Také proto není tak úplně na hraní, jedná se totiž spíše o luxusní sběratelský kus. Panenek v této kolekci pak bylo vyrobených pouze pět. Na sebe pak oblékly šaty od Christiana Diora, kožešiny Oscara de la Renty nebo doplňky Katherine Baumann, zdobené krystaly Swarovski a třpytivými diamanty.

    Zdroj: Madame Alexander

    Lamborghini Model Car – 4,8 milionu dolarů

    Kdyby vaše kamarády náhodou neoslnilo „Lambo“ za 380 tisíc dolarů, pak jim jistě spadne brada z modelu Lamborghini Aventador v měřítku 1:8, které šlo do aukce za 4,8 milionu dolarů. Je vyrobené z uhlíkových vláken, zlata, platiny a posázené drahými kameny. Za jeho tvorbou stojí Němec Robert Gulpen, který těchto modelových autíček vyrobil i více. Na hraní pro syna ovšem úplně není, vhod přijde spíše tatínkům.

    Zdroj: Profimedia

    Medvídek na cestách – 2,1 milionu dolarů

    Medvídek od německé firmy Steiff je vůbec nejdražším na světě. Chlupáče koupila v roce 2000 Korejka Jessie Kimová na aukci v Monaku, a to za dech beroucích 2,1 milionu dolarů. Jak si můžete povšimnout, medvěd má na sobě oblečení od Louis Vuitton a vlastní zavazadlo od stejné značky. Jestli vám cena pořád připadá trochu přepísknutá, je nutné podotknout, že je vyrobený z pravé kožešiny a zlata. Oči má navíc z diamantů a safírů.

    Zdroj: Profimedia

    Zlaté Monopoly – 2 miliony dolarů

    Hraje někdo z vás s oblibou Monopoly? Ať už ho milujete, nebo ne, jeho varianta z 24 karátového zlata posázená drahokamy si získá každého. Jen sada kostek má hodnotu 10 tisíc dolarů. Jejich číselné tečky jsou totiž vyrobené ze dvaačtyřiceti plně broušených diamantů. Vytvořil je šperkař Sidney Mobell v roce 1988 a trvalo mu to celý rok.

    Rubikova kostka – 1,5 milionu dolarů

    Další mistrovské dílo stvořil brusič diamantů Fred Cueller. Unikátní kousek vyrobil v roce 1995, a to na oslavu 15. výročí vzniku původní Rubikovy kostky. Její luxusní varianta je ovšem ze zlata a místo barevných nálepek má na každé straně rubíny, smaragdy, ametysty a jak jinak než diamanty.

    Zlatý kůň – 600 000 dolarů

    Sice už se nepohybujeme v milionových částkách, stále ale ještě nejsme u hraček, které byste dětem koupili každý den. Významným skvostem je také extravagantní zlatý houpací kůň od japonského klenotníka Ginza Tanaky. Původně se jednalo o dárek na oslavu narození japonského prince, nicméně v roce 2012 jej dostala jedna šťastná holčička. Beyoncé a Jay-Z ho koupili dceři Blue Ivy za 600 000 dolarů, protože proč ne, když na to mají?

    Diamantová Barbie – 302 500 dolarů

    Co by to bylo za seznam hraček, kdyby na něm chyběla panenka Barbie. Sice se jedná o nejlevnější položku z výše zmíněných, ale i tak je opravdu jedinečná. Panenka má na sobě slavnostní černé mini a diamantový náhrdelník s růžovým diamantem čtvercového brusu, který má sám o sobě hodnotu 300 000 dolarů. Panenka byla prodaná v aukci už před lety. Výtěžek šel, jak se na tuhle panenku sluší a patří, na výzkum rakoviny prsu.

    Zdroj: Profimedia

    Zdroje: Toys for a pound, Luxury Launches, Luxatic

    ― Reklama ―

    Dior bloudí v magickém labyrintu. Módní dům vítá letošní Vánoce

    Sváteční atmosféra dolehla i na módní dům Dior. Značka koncem minulého týdne odkryla letošní téma vánoční kampaně. V Paříži navíc slavnostně odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na nejnovější cruise kolekci, kterou ještě návrhářka Maria Grazia Chiuri představila v tajemných římských zahradách Villa Albani Torlonia.

    Znáte nejlehčí tkaninu na světě? Super Organza vznikla tak trochu „omylem“

    Super Organza patří k nejtenčím a nejlehčím tkaninám, které kdy člověk vytvořil. I když neplánovaně. Pochází z Japonska, z vývoje společnosti Amaike LLC, jejíž know-how vychází z technologického inženýrství v oblasti látek. Vlákna o tloušťce jedné pětiny lidského vlasu tvoří materiál o hmotnosti pěti gramů na metr čtvereční. Prada ho použila pro jaro 2024, zatímco Balenciaga ho zařadila do haute couture řady pro podzim 2025. V módních domech se z technického zázraku stala vysoce žádaná látka.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    Balmain osiřel. Po 14 letech ho opouští kreativní ředitel Olivier Rousteing

    Vždy, když se zdá, že módní kolotoč změny kreativních ředitelů skončil, objeví se další náhlá změna. Tentokrát ze své vedoucí pozice odchází čtyřicetiletý návrhář Olivier Rousteing. Francouzský módní dům Balmain opouští po 14 letech v jeho čele. Za své působení dokázal značku propojit s popkulturou, zapojit ji do světa nových technologií a vytvořit vlastní Balmain Army.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―