Více

    ― Reklama ―

    Luxusní značky využily symbolu letošního nového lunárního roku. Ponese se ve znamení králíka představujícího mír, klid, smíření a štěstí. Návrháři proto do speciálních kolekcí ukryli jeho podobizny. Probíhá se třeba po svetrech, ukrývá v kabelkách nebo vykukuje z hedvábných šál.

    Čínský nový rok připadá letos na 22. leden. Na místo tygra, který představoval loňský rok, nastoupí nové znamení zvěrokruhu, králík. Podle čínské tradice znázorňuje energetické a prosperující zvíře, které je ze všech znamení nejšťastnější. Symbol králíka rovněž znamená, že bude nový čínský rok plný míru, klidu, smíření předchozích konfliktů a radosti. Veselou předpověď se proto rozhodly oslavit také luxusní módní značky po celém světě.

    Ve svých speciálních kolekcích návrháři nechali králíka pobíhat po svetrech, kalhotách, i šálách. V jejich tvaru vytvořili také kabelky nebo boty. Oslovit tím chtějí především čínské zákazníky. Ti totiž v současnosti slaví nejen nadcházející nový lunární rok, ale také rozvolnění dlouhotrvajících pandemických opatření. Znovu tak budou moct nejen cestovat, ale také objevovat zahraniční módní kolekce.

    Symbol prosperity a štěstí vyzdvihla značka Gucci pestrými a hravými vzory

    Italská společnost Gucci vyzdvihla prosperitu a štěstí, které má rok králíka představovat. Kolekci nazvanou Rok králíka proto vyobrazila na pozadí pestrých lučních květin znázorňujících nejen nový začátek, ale také nadcházející jaro. Obojí pak propojila v hedvábných šatech posetých barevnými vzory, kvalitních svetrech nebo unikátních kabelkách. Extravagantní vzory a potisky vyzdvihnou také dlouhé sukně zkombinované s lehkými rozevlátými košilemi.

    Značka ve speciální kolekci nabídla živé a radostné potisky, které jsou ale i nadále v souladu se současnými trendy. Zároveň se přitom nezapomněla držet i vlastní italské tradice. Například klasickou řadu tašek Diana ozvláštnila ručně malovanými pestrobarevnými pruhy. Podobně „obnovila“ také populární kabelku Horsebit 1955 vyrobenou z tvídu, luxusní kůže a kovových doplňků.

    Módní značky představily v kolekcích i známé animované králíky

    Společnosti Burberry, Moschino, Moncler nebo Mulberry zvolily hravé motivy snažící se navrátit jejich zákazníky do dětství. Firma Mulberry do své kolekce zapojila známou nizozemskou postavičku králíčka Miffy. Na kabelkách a doplňcích ho vyobrazila v pro něj typických barvách, jako je oranžová, modrá nebo zelená. Speciální kolekci představila společnost v sérii fotografií zachycujících modelky hrající na schovávanou v čínském městě Šanghaj.

    Jasné barvy a hravé potisky kolekce znázorňují radostného a dobrodružného ducha králíčka Miffy,“ okomentovala návrhy firma.

    Tohoto králíčka využila v nové kolekci také společnost Tommy Hilfiger. Značka se rozhodla zákazníkům hravost předat umístěním Miffyho na své typické vyšívané svetry, oboustranné bundy nebo bílé košile. Nezapomněla ale ani na doplňky, a tak králíčka najdete i na modro-červených ponožkách nebo obdobně stylizované beanie.

    Návrháři Moschino zase zvolili známou pop-kulturní postavičku Bugs Bunny. Jeho uši koukají z kožených kabelek, fousky přesahují černé lodičky a podobizna vykukuje na bundách, kalhotách i sukních.

    Společnost Givenchy králíka Oswalda ukázala již koncem minulého roku při spolupráci s Disney. Tato spolupráce je oslavou 100. výročí vzniku Walt Disney Company a rok králíka na nic skvěle navazuje.

    Tuto oblíbenou postavičku z Looney Tunes si zvolila rovněž značka Boss.

    Eleganci a krásu králíka vyzdvihla značka Ferragamo pomocí netradičního designu

    O něco méně hravou kolekci představila společnost Ferragamo. Její kreativní ředitel Maximilian Davis na hedvábné šály, košile, sukně i trička umístil vyfotografované rudě červené oko králíka. Viděl v něm totiž především symbol pro eleganci, krásu a soucit. Radostnou atmosféru obklopující rok králíka zachytil také pomocí návrhů elegantního bílého králíka pobíhajícího mezi bambusovými listy a broskvoněmi. Takový potisk umístil například na luxusní hedvábnou košili.

    Dior se zaměřil na muže

    Francouzský módní dům Dior motiv králíka zahrnul do své nové speciální pánské kolekce. Jeho bílý obrys umístil především na rudě červené návrhy svetrů, ladících setů košil a kalhot nebo kraťasů i ledvinek. Kontrastními barvami značka opět vyobrazila zmiňovanou hravost a živost, která je s novým rokem spojovaná.

    Foto: Dior

    Plyšové hračky inspirovaly Tory Burch

    Speciální kolekci s králíkem nabídla i společnost Tory Burch. Představila svetry s ikony králíčků, kabelky i sneakers připomínající plyšové hračky. Použila opět kontrast mezi bílou a červenou, zářivě modrou nebo sytě hnědou barvou.

    Zdroj: WWD, L’Officiel, Harbour City, Dior, Instagram

    ― Reklama ―

    Do nového lunárního roku vkročí hravě a symbolicky. Módní značky představily kolekce plné králíků

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Luxusní značky využily symbolu letošního nového lunárního roku. Ponese se ve znamení králíka představujícího mír, klid, smíření a štěstí. Návrháři proto do speciálních kolekcí ukryli jeho podobizny. Probíhá se třeba po svetrech, ukrývá v kabelkách nebo vykukuje z hedvábných šál.

    - Reklama -

    Čínský nový rok připadá letos na 22. leden. Na místo tygra, který představoval loňský rok, nastoupí nové znamení zvěrokruhu, králík. Podle čínské tradice znázorňuje energetické a prosperující zvíře, které je ze všech znamení nejšťastnější. Symbol králíka rovněž znamená, že bude nový čínský rok plný míru, klidu, smíření předchozích konfliktů a radosti. Veselou předpověď se proto rozhodly oslavit také luxusní módní značky po celém světě.

    Ve svých speciálních kolekcích návrháři nechali králíka pobíhat po svetrech, kalhotách, i šálách. V jejich tvaru vytvořili také kabelky nebo boty. Oslovit tím chtějí především čínské zákazníky. Ti totiž v současnosti slaví nejen nadcházející nový lunární rok, ale také rozvolnění dlouhotrvajících pandemických opatření. Znovu tak budou moct nejen cestovat, ale také objevovat zahraniční módní kolekce.

    Symbol prosperity a štěstí vyzdvihla značka Gucci pestrými a hravými vzory

    Italská společnost Gucci vyzdvihla prosperitu a štěstí, které má rok králíka představovat. Kolekci nazvanou Rok králíka proto vyobrazila na pozadí pestrých lučních květin znázorňujících nejen nový začátek, ale také nadcházející jaro. Obojí pak propojila v hedvábných šatech posetých barevnými vzory, kvalitních svetrech nebo unikátních kabelkách. Extravagantní vzory a potisky vyzdvihnou také dlouhé sukně zkombinované s lehkými rozevlátými košilemi.

    - Reklama -

    Značka ve speciální kolekci nabídla živé a radostné potisky, které jsou ale i nadále v souladu se současnými trendy. Zároveň se přitom nezapomněla držet i vlastní italské tradice. Například klasickou řadu tašek Diana ozvláštnila ručně malovanými pestrobarevnými pruhy. Podobně „obnovila“ také populární kabelku Horsebit 1955 vyrobenou z tvídu, luxusní kůže a kovových doplňků.

    Módní značky představily v kolekcích i známé animované králíky

    Společnosti Burberry, Moschino, Moncler nebo Mulberry zvolily hravé motivy snažící se navrátit jejich zákazníky do dětství. Firma Mulberry do své kolekce zapojila známou nizozemskou postavičku králíčka Miffy. Na kabelkách a doplňcích ho vyobrazila v pro něj typických barvách, jako je oranžová, modrá nebo zelená. Speciální kolekci představila společnost v sérii fotografií zachycujících modelky hrající na schovávanou v čínském městě Šanghaj.

    Jasné barvy a hravé potisky kolekce znázorňují radostného a dobrodružného ducha králíčka Miffy,“ okomentovala návrhy firma.

    Tohoto králíčka využila v nové kolekci také společnost Tommy Hilfiger. Značka se rozhodla zákazníkům hravost předat umístěním Miffyho na své typické vyšívané svetry, oboustranné bundy nebo bílé košile. Nezapomněla ale ani na doplňky, a tak králíčka najdete i na modro-červených ponožkách nebo obdobně stylizované beanie.

    Návrháři Moschino zase zvolili známou pop-kulturní postavičku Bugs Bunny. Jeho uši koukají z kožených kabelek, fousky přesahují černé lodičky a podobizna vykukuje na bundách, kalhotách i sukních.

    Společnost Givenchy králíka Oswalda ukázala již koncem minulého roku při spolupráci s Disney. Tato spolupráce je oslavou 100. výročí vzniku Walt Disney Company a rok králíka na nic skvěle navazuje.

    Tuto oblíbenou postavičku z Looney Tunes si zvolila rovněž značka Boss.

    Eleganci a krásu králíka vyzdvihla značka Ferragamo pomocí netradičního designu

    O něco méně hravou kolekci představila společnost Ferragamo. Její kreativní ředitel Maximilian Davis na hedvábné šály, košile, sukně i trička umístil vyfotografované rudě červené oko králíka. Viděl v něm totiž především symbol pro eleganci, krásu a soucit. Radostnou atmosféru obklopující rok králíka zachytil také pomocí návrhů elegantního bílého králíka pobíhajícího mezi bambusovými listy a broskvoněmi. Takový potisk umístil například na luxusní hedvábnou košili.

    Dior se zaměřil na muže

    Francouzský módní dům Dior motiv králíka zahrnul do své nové speciální pánské kolekce. Jeho bílý obrys umístil především na rudě červené návrhy svetrů, ladících setů košil a kalhot nebo kraťasů i ledvinek. Kontrastními barvami značka opět vyobrazila zmiňovanou hravost a živost, která je s novým rokem spojovaná.

    Foto: Dior

    Plyšové hračky inspirovaly Tory Burch

    Speciální kolekci s králíkem nabídla i společnost Tory Burch. Představila svetry s ikony králíčků, kabelky i sneakers připomínající plyšové hračky. Použila opět kontrast mezi bílou a červenou, zářivě modrou nebo sytě hnědou barvou.

    Zdroj: WWD, L’Officiel, Harbour City, Dior, Instagram

    ― Reklama ―

    Eklekticismus prostoupil do náhrdelníků. Jejich vrstvení však vyžaduje výcvik

    Trendy uplynulých měsíců mají jasno. Eklekticismus ovládá nejen módní, ale i šperkařskou scénu. Čím dál více outfitů proto zdobí téměř nepřehledná směs navrstvených náhrdelníků. Jedná se ovšem o look, který vyžaduje značný výcvik. Jinak hrozí přeplácaný a nevydařený výsledek, křičící nevkusem.

    Móda v kostce: Lancôme má novou tvář a 5th Avenue slaví 200. výročí

    Louis Vuitton do svých řad přivítal nového ambasadora, herce Calluma Turner. Novou tvář má i značka Lancôme, a to zpěvačku Olivii Rodrigo. Dior pro změnu slaví přesun své výstavy Designer of Dreams do Saudské Arábie. Vlastní exhibici pak odhalilo i vedení Moschino. Na velké oslavy se chystá také 5th Avenue, slavící 200. výročí.

    Příběh za Revenge Dress princezny Diany. Pořiďte si moderní verzi ikonických šatů

    Jedny z nejznámějších šatů módní historie vynesla princezna Diana. Takzvané Revenge Dress se proto následně vžily jako pojem pro šaty, kterými žena ukazuje vnitřní sílu. Originální model už neoblečete, před 27 lety se vydražil za milion korun. I dnes ale najdete podobné kousky, odpovídající stejnému účelu.

    Zimní vůně až na dřeň. Které koření dát do aromalampy a ze kterého raději uvařit čaj

    Zimní období se pojí se specifickými vůněmi, nacházejícími se ve svíčkách, parfémech i teplých nápojích. Málokdo ale ví, jaké konkrétní účinky na člověka jednotlivá koření mají. Zatímco některé druhy raději konzumujeme, u jiných se vyplatí přidat je do bytových sprejů či aromalampy. Naučte se využít jejich plný potenciál.

    Letošní Vánoce vybočí z tradice. Rudé rty vystřídají trendy movie lips

    Vánoční make-up se stejně jako samotné svátky drží nadčasových tradic. Nejnovější beauty trend ovšem napovídá, že letošní sváteční čas vybočí z řady. Na popularitě totiž narůstají takzvané movie lips. Odrážet mají přirozenou, ale lehce narůžovělou barvu filmových hrdinek z dobových filmů.

    Naučte se správně vybírat šperky. Stačí základní kousky v nadčasové kvalitě

    Šperky umí rozzářit každý outfit, i kdyby měl být striktně jednoduchý. Ženy si bez nich často připadají nahé a často tak sahají po svých favoritech. Není divu, kvalitní kousky pozdvihnou look na novou úroveň a dodají pocit vkusu i luxusu. Ve šperkovnici přitom nemusíte mít víc než pár kousků, podtrhujících snahu o perfektní vzhled.

    Módní scéna zažívá další změny. Se svými designéry se loučí Helmut Lang i 3.1 Phillip Lim

    Seznam módních domů hledajících nové kreativní ředitele se nadále rozšiřuje. Designér Peter Do totiž ve středu oznámil svůj odchod z vedení Helmut Lang. U značky přitom pracoval jen dva roky. Změnu zažije také společnost 3.1 Phillip Lim. Po 20 letech se rozloučí se svým návrhářem i spoluzakladatelem Phillipem Lim.

    Zima nemusí zvítězit. Správná skin care porazí mráz i suchou pokožku

    S pomalu se snižujícími teplotami vzrůstá riziko podráždění naší pokožky. Čelit musí nejen mrazu, ale také nedostatku vlhkosti a suchému vzduchu, zesílenému "záchrannými" horkými koupelemi. Nad blížící se zimou však hravě zvítězí správná skin care rutina, založená na hydrataci i správných aktivních látkách.

    Letošní Vánoce znají své favority. Barevným trendům dominuje luxusní blush pink

    Každé svátky doprovází notná dávka klasické temně zelené, červené a bílé. I Vánoce ovšem podléhají krátkodobým trendům, a tak je vždy ovládnou barevné trendy, diktující vzhled dárků, dekorací či baněk. Mezi letošní favority patří především blush pink, tedy jemně růžová, podtrhující luxus blížících se svátečních dnů.

    Klimatická konference COP29 čelí nízké „docházce“. Odstup si udržují i módní značky

    Letošní klimatickou konferenci COP29 obklopují značné kontroverze. Oproti minulým ročníkům se jí z různých důvodů zúčastní menší počet světových lídrů i organizací. Jednou z příčin je bojkot události kvůli místu jejího konání. Ázerbájdžán je totiž jedním z největších producentů fosilních paliv. Odstup si přitom letos udržuje i módní průmysl.

    Módní ikony ve školním věku diktují trendy. Které slavné děti se vyplatí sledovat?

    Od narození je sleduje celý svět a každý kousek, který obléknou, přitáhne obrovskou pozornost. Když slavní rodiče podporují své potomky v hledání vlastního stylu, mohou už v útlém věku dosáhnout role trendsetterů. Některé z nich si tak dokonce zajistí místo na módních přehlídkách hned vedle legendární Anny Wintour.

    Odborníci varují před trendy botox party. V domácím podání se může zvrtnout

    Když se mluví o omlazení, zkrášlování a vyhlazení vrásek, málokdo si vybaví přátelské domácí setkání. Přesto se takzvané botox party stávají v poslední době čím dál populárnějšími i v Evropě. Trend totiž nepřekvapivě pochází z USA. Na první pohled tak mohou botoxové večírky vypadat neškodně, opak je však pravdou.

    Módní novinky v kostce: Emma Chamberlain září v kolekci Jareda Ellner a Claire’s vítá Paris Hilton

    Šanghaj pohostila výstavu Salone del Mobile.Milano, zatímco Paříž se chystá na trh luxusních produktů z druhé ruky, Pre-Loved Luxury Show. Muzeum Louvre navíc spolu s L'Oréal přivítá exhibici De Toutes Beautés! Paris Hilton v nové spolupráci s Claire's oslovuje nejmladší fanoušky a Emma Chamberlain láká na první kolekci Jareda Ellner.

    Boudoir look 30. let slaví návrat. Do šatníku proklouzl v podobě korzetů i spodního prádla

    Trendům z přehlídek pro letošní podzim a zimu, ale i nadcházející jaro, dominoval společný jmenovatel. Jedná se o takzvaný boudoir look, vycházející z módy 30. let minulého století. Jeho součástí je moderní podoba klasického korzetu, nadýchaného boa či kožichu, ale i odhaleného spodního prádla, pozvedávající outfit na novou úroveň.

    Podzim zná své favority. Boty, které odráží diktát módních trendů

    Stejně jako každý jiný módní sektor, i ten obuvní ovládají pomíjivé trendy. Mezi letošní podzimní favority ovšem patří kousky, se kterými nešlápnete vedle ještě několik sezón. Nadčasové mokasíny, stylové kozačky či sportovní tenisky totiž patří mezi modely, neustále se vracející na pódium módní scény.

    Odstín burgundy zbarvil make-up trendy. Slibuje slušivý look pro každého

    Barvu letošního podzimu není třeba představovat. Burgundy vybojovala první místo na žebříčku trendy odstínů jak v módním, tak beauty světě. Na sociální síti TikTok se totiž začíná šířit trend, využívající právě tento odstín. Tentokrát se ovšem neusadil pouze na rtech, ale také tvářích, víčkách, a dokonce i řasách.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―