Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Nový mini seriál Disney+ Kaiser Karl nabídne divákům vhled do centra módního dění 70. let minulého století. Vyprávět bude o vzestupu a životě Karla Lagerfelda. Popíše také jeho rivalitu s Yves Saint Laurent. Světoznámého návrháře ztvární německý herec Daniel Brühl.

    Francouzská produkční společnost Gaumont se rozhodla spolupracovat se streamovací platformou Disney+ na novém seriálu. Společně tak představí šestidílný seriál nazvaný Kaiser Karl. Inspirovaný je stejnojmennou biografii napsanou francouzskou novinářkou Raphaëlle Bacqué. Jednoho z nejvíce ikonických návrhářů módního světa pak v hlavní roli zahraje německý herec Daniel Brühl, známý například z filmu Good Bye Lenin.

    Děj seriálu se bude soustředit především na módní svět 70. let, ve kterém Lagerfeld začal formovat svoji kariéru. Usiloval tehdy o to, stát se nejslavnějším francouzským módním návrhářem. Ve stejnou dobu ovšem po samém snu zatoužil také Yves Saint Laurent. Seriál proto popíše také vzájemnou rivalitu obou umělců. Zahrne také nejslavnější hvězdy tehdejší doby, jako je Marlene Dietrich, Paloma Picasso nebo Andy Warhol.

    Zároveň se ale bude věnovat také tehdejšímu Lagerfeldovu partnerovi Jacques de Bascher, který rivalitu mezi ním a jeho největším konkurentem ještě zesílil. S Yves Saint Laurent měl totiž milostný vztah. V chystaném seriálu ho ztvární kanadský herec Théodore Pellerin. Jako Saint Laurent obsadili producenti francouzského herce Arnaud Valois. Součástí produkce bude také francouzská herečka, režisérka a zpěvačka Agnès Jaoui. Hrát bude Gaby Aghion, která Lagerfeldovi pomohla, když ho dosadila do pozice kreativního ředitele Chloé.

    Seriál se natáčí ve Francii, Monaku i Itálii. Představí přes 3 tisíce kostýmů

    Režii seriálu si pak rozdělí francouzští režiséři Jérôme Salle a Audrey Estrougo. Každý z nich bude mít na starost tři epizody. „Show sloučila obrovské talenty a vyústila v jedinečný zážitek pro sledující naší streamovací platformy,“ okomentovala produkci viceprezidentka programů a produkce francouzské Disney+ Pauline Dauvin. Seriál se v současnosti natáčí ve Francii, Monaku a Itálii. Představit má dohromady více než 2 tisíce komparsistů a asi 3 tisíce kostýmů.

    Karl Lagerfeld
    Karl Lagerfeld

    Kaiser Karl se stane prvním seriálem popisujícím život Lagerfelda, který stanul ve vedení Chanel, Fendi i vlastní světoznámé značky. Německý módní návrhář zemřel roku 2019. Streamovací platforma pak oznámila natáčení seriálu roku 2021. V současnosti se ovšem chystá také celovečerní snímek, rovněž popisující život slavného německého návrháře. Podpořila ho také Lagerfeldova značka a hlavní roli si v něm pro změnu zahraje Jared Leto.

    Zdroj: WWD, Variety, Hollywood Reporter, Twitter, Reuters

    Foto:Reuters

    V mini seriálu představí Disney+ vzestup Karla Lagerfelda. Navrháře ztvární Daniel Brühl

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.

    Skupina Ermenegildo Zegna hlásí úspěšné prodeje. Gucci a Valentino však strádají

    Módní značky v současnosti čelí nepříznivým ekonomickým podmínkám. Překonat se je ovšem podařilo skupině Ermenegildo Zegna. V prvním letošním čtvrtletí totiž dosáhla úspěšného růstu, i když mírně zpomaleného. Naopak módní domy Gucci a Valentino zažívají o něco méně radostné chvíle.

    Diesel představil nový dokumentární seriál. Chce ukázat, že udržitelnost není nuda

    Módní značky v poslední době čím dál více usilují o to, aby svým zákazníkům dokázaly svůj závazek k větší udržitelnosti. Také proto oznámila společnost Diesel vydání nového dokumentárního seriálu. Zaměřit se má na životní cyklus denimu, od jeho zrození v továrnách až po usazení ve výkladních skříních.