Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Na Milánském fashion weeku nechybělo ani představení kolekce jaro/léto 2023 značky Diesel. Pro návrháře Glenna Martense to byla druhá kolekce, kterou pro značku vytvořil. A dal si záležet. 4800 diváků bylo ohromeno nejen novými fashion kousky, ale také celou instalací. Uprostřed Allianz Arény totiž stála obří nafukovací socha, která se zapsala do Guinessovy knihy rekordů. 

    Vizionář Glenn Martens, který se se značkou spojil v roce 2020, má jasný cíl – přiblížit Diesel veřejnosti, s heslem „každý může být součástí Dieselu“. V tomto duchu se nesla celá přehlídka. Pozornost upoutala 50 metrů široká, 38 metrů dlouhá a 14 metrů vysoká nafukovací socha, inspirovaná starověkým sochařstvím, znázorňující čtyři vzájemně propletené, gendrově neutrální lidská těla a samotná přehlídka se odehrávala kolem ní. 

    Kolekce jaro/léto 2023 je, jak jsme u Dieselu zvyklí, zaměřena na street fashion. Nese se ve znamení denimu, lesku a třpytek. Diesel pro tuto kolekci použil snad všechny barvy. Heslem „každý může být součástí Dieselu“ se řídí i celý look-book této kolekce, počítá s odvážlivci i „stydlíny“. Některé kousky odhalují více a jiné zase skoro nic. Vybere si prostě každý.

     

    Foto: Diesel

    Přehlídku uzavírala americká modelka a transgender aktivistka Ella Snyder.

    #dieselss23

    Videa z přehlídky na sociálních sítí obletěla svět. Celé to začalo už krátce před přehlídkou, když fotografové před halou fotili street-style úlovky. I návštěvníci si na svých outfitech dali záležet, absolutně korespondovali s atmosférou přehlídky. Není divu, že TikTok videa vylétla na každou For You page raketovou rychlostí. 

    Netrvalo dlouho a každý druhý fashion influencer neváhal a pořídil si buď celý Diesel outfit nebo alespoň nějaký kousek. Trendsetteři nás buď vzali s sebou na nákup, natočili unboxing nebo outfit check. Bum! A nový trend je venku. Nejvíce videí a fotek najdeme pod tagem #dieselss23. Protože u cílové skupiny sociálních sítí nejvíc frčí právě street-style, jsou v kurzu především tipy, jak sladit například jeden Diesel kousek s pěti dalšími fity.

    Diesel představil novou kolekci. A jen tak mimochodem lámal světové rekordy

    Globální second hand trh předčil loni ten tradiční. Jeho růst potvrdil nejnovější report ThredUp

    Platforma pro prodej second hand oblečení ThredUp odhalila ve středu zásadní report. Dle něj totiž globální trh s kousky z druhé ruky předčil loni ve svém růstu ten tradiční. Odhaduje se proto také, že v budoucnosti poroste třikrát rychleji a vyšplhá se tak do roku 2028 na 350 miliard dolarů. Jde tedy o skvělou zprávu pro životní prostředí.

    Je na čase posunout se dál. Trendy skin care střídá péče o tělo

    Letošní předpověď trendů odhadovala, že se pozornost beauty nadšenců přesune z milované skin care na péči o celé tělo. Uplynulé měsíce pak dokázaly, že se nepletla. Čím dál více značek původně zaměřených na jiná odvětví se totiž pouští do světa body care.

    Je trend ugly shoes skutečně ošklivý? Na obuvnickém hitu si zakládají i luxusní značky

    Takzvané ugly shoes, v doslovném překladu ošklivé boty, módní scénu doprovází víceméně už od roku 2017. Jejich hojný výskyt odstartovaly legendární YEEZY, které následoval například model Triples S od Balenciaga. Fenomén pak vyvrcholil s popularizací bot UGG. Je ovšem tento trend stále na vrcholu slávy?

    Vyhledávání produktů jako ukazatel trendů. Nejnovější data z Amazonu odhalují beauty hity

    Jedním ze způsobů, jak zachytit současné trendy, je pozorování vyhledávání na internetu. Společnost Market Defense se proto zaměřila na platformu Amazon. Zachytila tak top produkty, které na stránce zákazníci hledají. Patří mezi ně produkty pro péči o vlasy, nalepovací nehty i značka Sol de Janeiro.