Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Jména jako Dior, Brunello Cucinelli nebo Loewe jsou známá především jako opravdu úspěšné módní značky. Mnohé z nich však nezůstávají jen u oblečení, své univerzum a vliv se snaží rozšířit i do oblasti životního stylu, konkrétně přímo do domácností svých věrných zákazníků. Přinášíme vám výběr těch nejkrásnějších designových kousků pro pozvednutí vašeho domova ve znamení skutečného luxusu.

    Nábytek: Rick Owens

    Temná genialita Ricka Owens se plně odráží v jeho nábytku. V jeho návrzích vystupují do popředí tvary a materiály jako mramor a dřevo v té nejdrsnější podobě. Hlavní pointou se stává spíše nábytek jako objet d’art než jeho praktičnost nebo pohodlnost.

    Zdroj: Rick Owens

    Nátěr na zeď: Christopher John Rogers x Farrow & Ball

    Christopher John Rogers přenáší energické a radostné barvy z přehlídkového mola na vaše stěny! Společně se značkou Farrow & Ball vytvořil kapsulovou kolekci „Carte Blanche“, která obsahuje dvanáct odstínů a tři nové vzory pro tapetování. Škála barev se pohybuje od neutrálních tónů až po tmavě modrou. Mezi vzory najdete klasiky, jako jsou puntíky a pruhy, stejně tak geometrický motiv inspirovaný Bauhausem.

    Zdroj: Farrow & Ball

    Keramické dekorace: Brunello Cucinelli

    Pokud chcete svůj interiér obohatit o přirozené dekorace vytvořené starobylými tradičními technikami, Brunello Cucinelli je možná to pravé pro vás. V nabídce jsou převážně keramické vázy, mísy a hrnky ručně vyráběné v italské Umbrii.

    Zdroj: Brunello Cucinelli

    Nádobí: Dior

    Dior a jeho rozsáhlý výběr nádobí a kuchyňského vybavení se postará o zcela nový zážitek ze stolování. Nesmí chybět ani sortiment zdobený legendárním francouzským motivem toile de Jouy. Vyznačuje se zejména drobnými květinovými, zvířecími nebo mytologickými kresbami. Ten se od roku 2015 pod vedením kreativní ředitelky Marie Grazie Chiuri stal poznávacím znamením samotného domu. Nádherné talíře, šálky a nádoby se stanou nezbytnou součástí každé porcelánové sbírky.

    Zdroj: Dior

    Loewe: Svíčky

    Loewe provoní váš domov vůněmi pomerančových květů, oregana, břečťanu, okurky, borůvky, či dokonce marihuany. Stačí si vybrat z klasických svíček v nádobách nebo těch rovnou zhotovovaných s voskovým svícnem. Svou voňavou kolekci můžete rozšířit také o terakotové zhášedlo s hnědým koženým řemínkem a pozlacenými přívěsky s vyrytým logem domu.

    Zdroj: Loewe

    Zdroje: The Luxurist, Business of Fashion, Architectural Digest, Salon 94, Farrow & Ball, Brunello Cucinelli, Dior, Loewe

    Designérské vybavení pro váš domov: Ozvláštněte svůj interiér pomocí nábytku od Ricka Owens nebo nádobím Dior

    Luxusní hotel Lowell vítá jaro čajovým dýchánkem. Na pomoc si přizval módní dům Dior

    Značka Dior je známá nejen svými dech beroucími návrhy, ale také jedinečnými sety špičkového nádobí. Ve svých jarních čajových dýcháncích je nyní hodlá využít luxusní newyorský hotel Lowell. Zaměří se na kolekci Lily of the Valley, odkazující na oblíbenou květinu Christiana Dior.

    Náboženství jako nesmrtelný zdroj inspirace. Návrhářům nedává spát křesťanství, ani starověká symbolika

    Ačkoliv byste se divili, móda a náboženství si jdou ruku v ruce. Bylo tomu tak ještě několik generací zpět. Církev a jiná náboženská centra určovaly "trendy" takřka ve všem, tedy i v dobovém odívání. V novodobých dějinách jsme ale náboženskou tematiku uchopili zcela jinak. Ukrýváme v ní symboliku, vyjadřujeme skrze ni kontroverzi a vyvoláváme ovace i rozepři. 

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.