Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Vstupte s námi do světa, kde prvotřídní dokonalost splyne s vizionářskou estetikou, vytvářející jedinečný integrovaný resort. Představujeme vám Grand Lisboa Palace Resort v Macau. Jedná se o okouzlující místo, kde se vaše sny o luxusu a kráse stanou skutečností.

    V tomto kouzelném prostředí, se můžete těšit na vynikající ubytování od mezinárodně uznávaných značek, ale také na vynikající jídlo a příjemné chvíle ve wellness, které pohladí tělo i duši. To však není vše. Nyní máte možnost předefinovat, co znamená luxusní dovolená. Zažít různorodé lifestylové zážitky plné radosti v nádherném a atraktivním prostředí.

    Resort se skládá ze tří věží, které vám nyní jednu po druhé představíme.

    Grand Lisboa Palace Macau

    Tato část komplexu je ohromující poctou bohatému kulturnímu dědictví a tradicím Macau. Nabízí eleganci a přepychové pohodlí oceněné pěti hvězdičkami časopisu Forbes Travel Guide. Hotelová věž představuje exotickou velkolepost souznění Východu a Západu, která je prezentována v elegantních a vytříbených detailech, od moderních interiérů inspirovaných chinoiserií až po umělecká díla vytvořená na zakázku slavnými místními umělci.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Tato hotelová věž disponuje 1 350 moderními pokoji, které nabízejí opulentní relaxaci s dechberoucími výhledy. Prostorné pokoje a apartmá mají rozlohu od 60 do 300 m2, luxusní vybavení na pokoji a pozorný servis jistě povýší váš standard na novou úroveň dokonalosti.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    THE KARL LAGERFELD

    V této hotelové věži, jejíž interiér kompletně navrhl sám Karl Lagerfeld, se můžete ponořit do světa pohostinnosti, luxusního vybavení a odvážného designu. Poznat návrhářův transcendentní svět plný bezkonkurenční kreativity vyjádřené jedinečnou kombinací čínské a západní estetiky, která nově definuje mistrovství přepychového bydlení.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Každý aspekt 271 této věže je ukázkou nenapodobitelného stylu Karla Lagerfelda. Všechny prvky, vzory a materiály byly touto módní ikonou osobně navrženy nebo vybrány a nabízí exkluzivní pohled na jeho osobitou vizi šitou na míru. Po celou dobu pobytu budete neustále žasnout nad tvůrčím projevem talentu, který neznal hranic.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Palazzo Versace Macau

    Hotelová věž pod stylistickým a kreativním vedením samotné Donatelly Versace nabízí pečlivě propracovaný zážitek protknutý návrhářčiným osobitým stylem.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Každý drobný detail v této věži odráží Versace osobně. Povlečení a čalounění na míru prokládané orientálními prvky doplňuje kompletní nabídka nábytku z kolekce Versace Home Collection a špičkové italské řemeslné zpracování.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Potěšte své chuťové pohárky

    Grand Lisboa Palace Resort Macau se může pochlubit celkem 16 různými podniky, které jsou jemným skloubením různých zážitků. Otevírá dveře do gastronomických konceptů, kde na vás čekají trendy restaurace vedené uznávanými šéfkuchaři, některé z nich dokonce oceněné pěti hvězdičkami Forbes Travel Guide. Vynechat byste neměli ani pobočku rodinné italské restaurace ověnčené michelinskou hvězdou.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Vyrazte nakupovat

    A na důkaz, že resort myslí na opravdu všechno, poskytuje svým hostům vlastní nákupní centrum, s rozlohou přesahující 75 000 m2.

    Jeho nabídka zahrnuje široké spektrum světově proslulých značek i unikátního sortimentu. V rámci tohoto nákupního ráje si můžete nakoupit v důvěrně známých buticích. Kromě toho můžete navštívit také jedinečnou zónu nazvanou „Made in Macau“. Tato zóna představuje autentickou podívanou na místní tvorbu a kouzlo města. Od módy a doplňků, až po produkty životního stylu vytvořené místními talenty.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Oáza klidu uprostřed města

    Mezi věžemi resortu se rozkládá zelená zahrada Jardim Secreto o rozloze více než 1 000 m2 s dokonale udržovanou zelení, upravenými terasami a romantickými altánky. V tomto prostoru vyhrazeném výhradně pro hosty resortu můžete naleznout klid a pohodu. Ponoříte se do nádherné zahrady v evropském stylu soustředěné kolem zdobené kopule, která po západu slunce osvětluje prostor nadpozemskou září. Park je osázený stále zelenými stromy a zahrnuje také travnatá bludiště navržená s barokní opulentností a trávníky lemované elegantními pavilony a kolonádou.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Grand Lisboa Palace Resort Macau sjednocuje východní a západní vlivy, nastavuje nové standardy pohostinnosti a poskytuje široké spektrum zážitků. Jeho unikátní architektura kombinuje tradiční čínské motivy s evropskými prvky. Výsledkem je resort plný krásy, kultury a inspirace, která vás zcela pohltí.

    Zdroje: grandlisboapalace.com

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Designérská alchymie: Versace a Lagerfeld oživili hotelový skvost v Macau

    Vstupte s námi do světa, kde prvotřídní dokonalost splyne s vizionářskou estetikou, vytvářející jedinečný integrovaný resort. Představujeme vám Grand Lisboa Palace Resort v Macau. Jedná se o okouzlující místo, kde se vaše sny o luxusu a kráse stanou skutečností.

    - Reklama -

    V tomto kouzelném prostředí, se můžete těšit na vynikající ubytování od mezinárodně uznávaných značek, ale také na vynikající jídlo a příjemné chvíle ve wellness, které pohladí tělo i duši. To však není vše. Nyní máte možnost předefinovat, co znamená luxusní dovolená. Zažít různorodé lifestylové zážitky plné radosti v nádherném a atraktivním prostředí.

    Resort se skládá ze tří věží, které vám nyní jednu po druhé představíme.

    Grand Lisboa Palace Macau

    Tato část komplexu je ohromující poctou bohatému kulturnímu dědictví a tradicím Macau. Nabízí eleganci a přepychové pohodlí oceněné pěti hvězdičkami časopisu Forbes Travel Guide. Hotelová věž představuje exotickou velkolepost souznění Východu a Západu, která je prezentována v elegantních a vytříbených detailech, od moderních interiérů inspirovaných chinoiserií až po umělecká díla vytvořená na zakázku slavnými místními umělci.

    - Reklama -

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Tato hotelová věž disponuje 1 350 moderními pokoji, které nabízejí opulentní relaxaci s dechberoucími výhledy. Prostorné pokoje a apartmá mají rozlohu od 60 do 300 m2, luxusní vybavení na pokoji a pozorný servis jistě povýší váš standard na novou úroveň dokonalosti.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    THE KARL LAGERFELD

    V této hotelové věži, jejíž interiér kompletně navrhl sám Karl Lagerfeld, se můžete ponořit do světa pohostinnosti, luxusního vybavení a odvážného designu. Poznat návrhářův transcendentní svět plný bezkonkurenční kreativity vyjádřené jedinečnou kombinací čínské a západní estetiky, která nově definuje mistrovství přepychového bydlení.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Každý aspekt 271 této věže je ukázkou nenapodobitelného stylu Karla Lagerfelda. Všechny prvky, vzory a materiály byly touto módní ikonou osobně navrženy nebo vybrány a nabízí exkluzivní pohled na jeho osobitou vizi šitou na míru. Po celou dobu pobytu budete neustále žasnout nad tvůrčím projevem talentu, který neznal hranic.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Palazzo Versace Macau

    Hotelová věž pod stylistickým a kreativním vedením samotné Donatelly Versace nabízí pečlivě propracovaný zážitek protknutý návrhářčiným osobitým stylem.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Každý drobný detail v této věži odráží Versace osobně. Povlečení a čalounění na míru prokládané orientálními prvky doplňuje kompletní nabídka nábytku z kolekce Versace Home Collection a špičkové italské řemeslné zpracování.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Potěšte své chuťové pohárky

    Grand Lisboa Palace Resort Macau se může pochlubit celkem 16 různými podniky, které jsou jemným skloubením různých zážitků. Otevírá dveře do gastronomických konceptů, kde na vás čekají trendy restaurace vedené uznávanými šéfkuchaři, některé z nich dokonce oceněné pěti hvězdičkami Forbes Travel Guide. Vynechat byste neměli ani pobočku rodinné italské restaurace ověnčené michelinskou hvězdou.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Vyrazte nakupovat

    A na důkaz, že resort myslí na opravdu všechno, poskytuje svým hostům vlastní nákupní centrum, s rozlohou přesahující 75 000 m2.

    Jeho nabídka zahrnuje široké spektrum světově proslulých značek i unikátního sortimentu. V rámci tohoto nákupního ráje si můžete nakoupit v důvěrně známých buticích. Kromě toho můžete navštívit také jedinečnou zónu nazvanou „Made in Macau“. Tato zóna představuje autentickou podívanou na místní tvorbu a kouzlo města. Od módy a doplňků, až po produkty životního stylu vytvořené místními talenty.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Oáza klidu uprostřed města

    Mezi věžemi resortu se rozkládá zelená zahrada Jardim Secreto o rozloze více než 1 000 m2 s dokonale udržovanou zelení, upravenými terasami a romantickými altánky. V tomto prostoru vyhrazeném výhradně pro hosty resortu můžete naleznout klid a pohodu. Ponoříte se do nádherné zahrady v evropském stylu soustředěné kolem zdobené kopule, která po západu slunce osvětluje prostor nadpozemskou září. Park je osázený stále zelenými stromy a zahrnuje také travnatá bludiště navržená s barokní opulentností a trávníky lemované elegantními pavilony a kolonádou.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Grand Lisboa Palace Resort Macau sjednocuje východní a západní vlivy, nastavuje nové standardy pohostinnosti a poskytuje široké spektrum zážitků. Jeho unikátní architektura kombinuje tradiční čínské motivy s evropskými prvky. Výsledkem je resort plný krásy, kultury a inspirace, která vás zcela pohltí.

    Zdroje: grandlisboapalace.com

    ― Reklama ―

    Prada zkoumá identitu. Její proměnlivost ztvárnila Scarlett Johansson

    Módní dům Prada vydal další kampaň představující jeho ikonickou kabelku Galleria. Její tváří se již potřetí stala herečka Scarlett Johansson, tentokrát pod taktovkou režiséra Yorgose Lanthimos. Související krátký film popisuje proměnlivost našich identit, reflektující rovněž různé podoby, které za uplynulé roky nabyla i samotná taška.

    Proč se z módního světa vytratily večírky? Bujarost střídá sofistikovanost

    Večírky patří k módě stejně jako přehlídková mola. V 90. letech i před pandemií určovaly rytmus celé éry a staly se laboratoří ikonických obrazů. Paparazzi tehdy přinášeli snímky plné kouře, šampaňského a hedvábných rób, jež později definovaly pojem glamour. Kdo chtěl mluvit o módě, musel znát i atmosféru elitních parties. Co se tedy změnilo?

    Francie zavádí „eco-score“. Prozradí dopad módy na životní prostředí

    Módní scénu ve Francii čeká významná změna. Tamní oděvní průmysl musí od začátku října začít aplikovat nové environmentální značení, známé také jako "eco-score". To dle přesně daných kritérií přiřadí oblečení body indikující jeho dopad na životní prostředí. Francouzská vláda plánuje související veřejnou kampaň na začátek příštího roku.

    New York nepolevuje. Svou vizi odhalil Coach, Toteme, Sandy Liang i Tory Burch

    Fashion week v New Yorku pokračuje a nabízí další vize pro nadcházející jarní a letní sezónu. Svou kolekci plnou optimismu představil například módní dům Coach. Značka Toteme popustila uzdu svého perfekcionismu a návrhářka Sandy Liang tentokrát čerpala inspiraci ze svého dětství v Chinatown. Tory Burch pak dokázala, jak dobře zná newyorské ženy.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Pánská obuv si pohrává s kontrastem. Paříž diktuje podzimní footwear

    Pánská obuv na Pařížském týdnu módy pro podzim a zimu 2025 působila jako nejpřímější indikátor současných trendů. Z přehlídek i showroomů totiž vzešly modely, které pracují s jasnými kontrasty. Těšit se můžeme na sportovní základ převedený do luxusu, klasiku přeformátovanou do experimentu nebo minimalistické tvary postavené proti maximalismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    Po stopách módních ikon: Jak Marc Jacobs ztělesnil módní ironii

    Marc Jacobs patří mezi nejvlivnější tvůrce současné módy. Od 80. let až po současné přehlídky dokáže každé kolekci vtisknout vlastní výrazný cit, značnou ironii a pestrou odvahu. Jeho rukopis stojí na nečekaných kontrastech. Ať už mezi ulicí a haute couture, nebo popovou kulturou a tradicí. Právě díky tomu se stal ikonickým návrhářem, který se nebojí experimentovat s barevnou paletou i materiálovou extravagancí.

    Protest na Pařížské není na místě. Móda za nespokojenost mladých nemůže

    Skupina MayDay minulý týden v Pařížské ulici uspořádala protest proti luxusu. Její členové se oblékli do bílých kukel a trik tvořících nápis "useless". Odkazovali na to, že drahé oblečení odvádí pozornost od důležitějších hodnot. Argument však působí prázdně, protože pravá příčina tlaku na mladé lidi pramení odjinud. Luxusní butiky v tomto kontextu plní spíše roli kulisy, než aby představovaly zdroje problému.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―