Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Vstupte s námi do světa, kde prvotřídní dokonalost splyne s vizionářskou estetikou, vytvářející jedinečný integrovaný resort. Představujeme vám Grand Lisboa Palace Resort v Macau. Jedná se o okouzlující místo, kde se vaše sny o luxusu a kráse stanou skutečností.

    V tomto kouzelném prostředí, se můžete těšit na vynikající ubytování od mezinárodně uznávaných značek, ale také na vynikající jídlo a příjemné chvíle ve wellness, které pohladí tělo i duši. To však není vše. Nyní máte možnost předefinovat, co znamená luxusní dovolená. Zažít různorodé lifestylové zážitky plné radosti v nádherném a atraktivním prostředí.

    Resort se skládá ze tří věží, které vám nyní jednu po druhé představíme.

    Grand Lisboa Palace Macau

    Tato část komplexu je ohromující poctou bohatému kulturnímu dědictví a tradicím Macau. Nabízí eleganci a přepychové pohodlí oceněné pěti hvězdičkami časopisu Forbes Travel Guide. Hotelová věž představuje exotickou velkolepost souznění Východu a Západu, která je prezentována v elegantních a vytříbených detailech, od moderních interiérů inspirovaných chinoiserií až po umělecká díla vytvořená na zakázku slavnými místními umělci.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Tato hotelová věž disponuje 1 350 moderními pokoji, které nabízejí opulentní relaxaci s dechberoucími výhledy. Prostorné pokoje a apartmá mají rozlohu od 60 do 300 m2, luxusní vybavení na pokoji a pozorný servis jistě povýší váš standard na novou úroveň dokonalosti.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    THE KARL LAGERFELD

    V této hotelové věži, jejíž interiér kompletně navrhl sám Karl Lagerfeld, se můžete ponořit do světa pohostinnosti, luxusního vybavení a odvážného designu. Poznat návrhářův transcendentní svět plný bezkonkurenční kreativity vyjádřené jedinečnou kombinací čínské a západní estetiky, která nově definuje mistrovství přepychového bydlení.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Každý aspekt 271 této věže je ukázkou nenapodobitelného stylu Karla Lagerfelda. Všechny prvky, vzory a materiály byly touto módní ikonou osobně navrženy nebo vybrány a nabízí exkluzivní pohled na jeho osobitou vizi šitou na míru. Po celou dobu pobytu budete neustále žasnout nad tvůrčím projevem talentu, který neznal hranic.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Palazzo Versace Macau

    Hotelová věž pod stylistickým a kreativním vedením samotné Donatelly Versace nabízí pečlivě propracovaný zážitek protknutý návrhářčiným osobitým stylem.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Každý drobný detail v této věži odráží Versace osobně. Povlečení a čalounění na míru prokládané orientálními prvky doplňuje kompletní nabídka nábytku z kolekce Versace Home Collection a špičkové italské řemeslné zpracování.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Potěšte své chuťové pohárky

    Grand Lisboa Palace Resort Macau se může pochlubit celkem 16 různými podniky, které jsou jemným skloubením různých zážitků. Otevírá dveře do gastronomických konceptů, kde na vás čekají trendy restaurace vedené uznávanými šéfkuchaři, některé z nich dokonce oceněné pěti hvězdičkami Forbes Travel Guide. Vynechat byste neměli ani pobočku rodinné italské restaurace ověnčené michelinskou hvězdou.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Vyrazte nakupovat

    A na důkaz, že resort myslí na opravdu všechno, poskytuje svým hostům vlastní nákupní centrum, s rozlohou přesahující 75 000 m2.

    Jeho nabídka zahrnuje široké spektrum světově proslulých značek i unikátního sortimentu. V rámci tohoto nákupního ráje si můžete nakoupit v důvěrně známých buticích. Kromě toho můžete navštívit také jedinečnou zónu nazvanou „Made in Macau“. Tato zóna představuje autentickou podívanou na místní tvorbu a kouzlo města. Od módy a doplňků, až po produkty životního stylu vytvořené místními talenty.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Oáza klidu uprostřed města

    Mezi věžemi resortu se rozkládá zelená zahrada Jardim Secreto o rozloze více než 1 000 m2 s dokonale udržovanou zelení, upravenými terasami a romantickými altánky. V tomto prostoru vyhrazeném výhradně pro hosty resortu můžete naleznout klid a pohodu. Ponoříte se do nádherné zahrady v evropském stylu soustředěné kolem zdobené kopule, která po západu slunce osvětluje prostor nadpozemskou září. Park je osázený stále zelenými stromy a zahrnuje také travnatá bludiště navržená s barokní opulentností a trávníky lemované elegantními pavilony a kolonádou.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Grand Lisboa Palace Resort Macau sjednocuje východní a západní vlivy, nastavuje nové standardy pohostinnosti a poskytuje široké spektrum zážitků. Jeho unikátní architektura kombinuje tradiční čínské motivy s evropskými prvky. Výsledkem je resort plný krásy, kultury a inspirace, která vás zcela pohltí.

    Zdroje: grandlisboapalace.com

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Designérská alchymie: Versace a Lagerfeld oživili hotelový skvost v Macau

    ― Reklama ―

    Vstupte s námi do světa, kde prvotřídní dokonalost splyne s vizionářskou estetikou, vytvářející jedinečný integrovaný resort. Představujeme vám Grand Lisboa Palace Resort v Macau. Jedná se o okouzlující místo, kde se vaše sny o luxusu a kráse stanou skutečností.

    V tomto kouzelném prostředí, se můžete těšit na vynikající ubytování od mezinárodně uznávaných značek, ale také na vynikající jídlo a příjemné chvíle ve wellness, které pohladí tělo i duši. To však není vše. Nyní máte možnost předefinovat, co znamená luxusní dovolená. Zažít různorodé lifestylové zážitky plné radosti v nádherném a atraktivním prostředí.

    Resort se skládá ze tří věží, které vám nyní jednu po druhé představíme.

    Grand Lisboa Palace Macau

    Tato část komplexu je ohromující poctou bohatému kulturnímu dědictví a tradicím Macau. Nabízí eleganci a přepychové pohodlí oceněné pěti hvězdičkami časopisu Forbes Travel Guide. Hotelová věž představuje exotickou velkolepost souznění Východu a Západu, která je prezentována v elegantních a vytříbených detailech, od moderních interiérů inspirovaných chinoiserií až po umělecká díla vytvořená na zakázku slavnými místními umělci.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Tato hotelová věž disponuje 1 350 moderními pokoji, které nabízejí opulentní relaxaci s dechberoucími výhledy. Prostorné pokoje a apartmá mají rozlohu od 60 do 300 m2, luxusní vybavení na pokoji a pozorný servis jistě povýší váš standard na novou úroveň dokonalosti.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    THE KARL LAGERFELD

    V této hotelové věži, jejíž interiér kompletně navrhl sám Karl Lagerfeld, se můžete ponořit do světa pohostinnosti, luxusního vybavení a odvážného designu. Poznat návrhářův transcendentní svět plný bezkonkurenční kreativity vyjádřené jedinečnou kombinací čínské a západní estetiky, která nově definuje mistrovství přepychového bydlení.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Každý aspekt 271 této věže je ukázkou nenapodobitelného stylu Karla Lagerfelda. Všechny prvky, vzory a materiály byly touto módní ikonou osobně navrženy nebo vybrány a nabízí exkluzivní pohled na jeho osobitou vizi šitou na míru. Po celou dobu pobytu budete neustále žasnout nad tvůrčím projevem talentu, který neznal hranic.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Palazzo Versace Macau

    Hotelová věž pod stylistickým a kreativním vedením samotné Donatelly Versace nabízí pečlivě propracovaný zážitek protknutý návrhářčiným osobitým stylem.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Každý drobný detail v této věži odráží Versace osobně. Povlečení a čalounění na míru prokládané orientálními prvky doplňuje kompletní nabídka nábytku z kolekce Versace Home Collection a špičkové italské řemeslné zpracování.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Potěšte své chuťové pohárky

    Grand Lisboa Palace Resort Macau se může pochlubit celkem 16 různými podniky, které jsou jemným skloubením různých zážitků. Otevírá dveře do gastronomických konceptů, kde na vás čekají trendy restaurace vedené uznávanými šéfkuchaři, některé z nich dokonce oceněné pěti hvězdičkami Forbes Travel Guide. Vynechat byste neměli ani pobočku rodinné italské restaurace ověnčené michelinskou hvězdou.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Vyrazte nakupovat

    A na důkaz, že resort myslí na opravdu všechno, poskytuje svým hostům vlastní nákupní centrum, s rozlohou přesahující 75 000 m2.

    Jeho nabídka zahrnuje široké spektrum světově proslulých značek i unikátního sortimentu. V rámci tohoto nákupního ráje si můžete nakoupit v důvěrně známých buticích. Kromě toho můžete navštívit také jedinečnou zónu nazvanou „Made in Macau“. Tato zóna představuje autentickou podívanou na místní tvorbu a kouzlo města. Od módy a doplňků, až po produkty životního stylu vytvořené místními talenty.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Oáza klidu uprostřed města

    Mezi věžemi resortu se rozkládá zelená zahrada Jardim Secreto o rozloze více než 1 000 m2 s dokonale udržovanou zelení, upravenými terasami a romantickými altánky. V tomto prostoru vyhrazeném výhradně pro hosty resortu můžete naleznout klid a pohodu. Ponoříte se do nádherné zahrady v evropském stylu soustředěné kolem zdobené kopule, která po západu slunce osvětluje prostor nadpozemskou září. Park je osázený stále zelenými stromy a zahrnuje také travnatá bludiště navržená s barokní opulentností a trávníky lemované elegantními pavilony a kolonádou.

    Foto: Grand Lisboa Palace Resort Macau

    Grand Lisboa Palace Resort Macau sjednocuje východní a západní vlivy, nastavuje nové standardy pohostinnosti a poskytuje široké spektrum zážitků. Jeho unikátní architektura kombinuje tradiční čínské motivy s evropskými prvky. Výsledkem je resort plný krásy, kultury a inspirace, která vás zcela pohltí.

    Zdroje: grandlisboapalace.com

    ― Reklama ―

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―