Více

    ― Reklama ―

    Jedním z letošních trendů beauty průmyslu je péče o tělo. Není proto divu, že zákazníky zaujal nejnovější „vynález“ v tomto odvětví. Čím dál větší oblibě se totiž těší deodorant, který už není určený pouze na použití do podpaží. Místo toho ho lze aplikovat na celé tělo. Ukázalo se tak, že zápach trápí lidi více, než se myslelo.

    Deodorant na celé tělo zní jako nápad, který zní zároveň hloupě i geniálně. Ať už je váš názor jakýkoli, jedná se o produkt, který do své nabídky zařazuje čím dál více beauty značek. Reagují tím především na zvyšující se poptávku svých zákazníků. Například nedávný výzkum společnosti Unilever odhalil, že na 15 procent Američanů vyžaduje řešení podobné deodorantu, které by bylo ovšem vhodné pro celé tělo.

    Vyhledávání #FullBodyDeodorant rovněž na sociální síti TikTok dosáhlo více než 23 milionů zhlédnutí. Začíná být tedy jasné, že zápach už dlouho netrápí lidi pouze v podpaží. Touží tedy potom, aby mohli deodorant aplikovat také na hruď, chodidla nebo do oblasti třísel. Bez řešení pro celé tělo jsou nuceni používat různé spreje, parfémy a pudry. Jiní se zase uchylují k několika sprchám denně.

    Zdá se ovšem, že beauty společnosti vynalezly perfektní řešení, tedy zmíněný deodorant pro celé tělo. Nejedná se o naprostou novinku, produkt se však do podvědomí veřejnosti dostal teprve nedávno. Například značka Lumē vlastní verzi vydala už v roce 2017. Od té doby se k jejímu prodeji uchýlily také firmy jako Old Spice, Secret, Native nebo Dove. Jednotlivé varianty se pak od sebe mírně liší.

    Deodorant pro celé tělo neuškodí. Úplně nezbytný ovšem není

    Pořídit si deodorant pro celé tělo můžete v podobě tradičních sprejů a tyčinek, ale také krémů nebo balzámů. Některé z nich jsou „acid-base“ a za cíl mají především porazit bakterie a zápach. Jiné recepty jsou více zklidňující, a jsou proto založené na kokosovém oleji nebo bambuckém másle. Je ovšem nutné dodat, že někteří odborníci o potřebě novinky ve světě deodorantů pochybují.

    Zdroj: Native, Dove

    Poukazují totiž na to, že zápach nevytváří samotný pot, který se samozřejmě objevuje i na jiných částech těla než jen v podpaží. Na vině jsou totiž bakterie, které se vyskytují především v oblasti podpaží nebo slabin. S ostatními místy, jako jsou paže, nohy, obličej nebo hrudník, by si pak měla poradit denní sprcha. Pokud máte pocit, že však i v těchto částech těla vzniká až přílišný zápach, doporučují dermatologové návštěvu specializovaného doktora spíše než drogerie.

    Zdroje: WWD, Allure, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Deodorant už nepatří jen do podpaží. Na oblibě narůstá varianta pro celé tělo

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jedním z letošních trendů beauty průmyslu je péče o tělo. Není proto divu, že zákazníky zaujal nejnovější „vynález“ v tomto odvětví. Čím dál větší oblibě se totiž těší deodorant, který už není určený pouze na použití do podpaží. Místo toho ho lze aplikovat na celé tělo. Ukázalo se tak, že zápach trápí lidi více, než se myslelo.

    - Reklama -

    Deodorant na celé tělo zní jako nápad, který zní zároveň hloupě i geniálně. Ať už je váš názor jakýkoli, jedná se o produkt, který do své nabídky zařazuje čím dál více beauty značek. Reagují tím především na zvyšující se poptávku svých zákazníků. Například nedávný výzkum společnosti Unilever odhalil, že na 15 procent Američanů vyžaduje řešení podobné deodorantu, které by bylo ovšem vhodné pro celé tělo.

    Vyhledávání #FullBodyDeodorant rovněž na sociální síti TikTok dosáhlo více než 23 milionů zhlédnutí. Začíná být tedy jasné, že zápach už dlouho netrápí lidi pouze v podpaží. Touží tedy potom, aby mohli deodorant aplikovat také na hruď, chodidla nebo do oblasti třísel. Bez řešení pro celé tělo jsou nuceni používat různé spreje, parfémy a pudry. Jiní se zase uchylují k několika sprchám denně.

    Zdá se ovšem, že beauty společnosti vynalezly perfektní řešení, tedy zmíněný deodorant pro celé tělo. Nejedná se o naprostou novinku, produkt se však do podvědomí veřejnosti dostal teprve nedávno. Například značka Lumē vlastní verzi vydala už v roce 2017. Od té doby se k jejímu prodeji uchýlily také firmy jako Old Spice, Secret, Native nebo Dove. Jednotlivé varianty se pak od sebe mírně liší.

    - Reklama -

    Deodorant pro celé tělo neuškodí. Úplně nezbytný ovšem není

    Pořídit si deodorant pro celé tělo můžete v podobě tradičních sprejů a tyčinek, ale také krémů nebo balzámů. Některé z nich jsou „acid-base“ a za cíl mají především porazit bakterie a zápach. Jiné recepty jsou více zklidňující, a jsou proto založené na kokosovém oleji nebo bambuckém másle. Je ovšem nutné dodat, že někteří odborníci o potřebě novinky ve světě deodorantů pochybují.

    Zdroj: Native, Dove

    Poukazují totiž na to, že zápach nevytváří samotný pot, který se samozřejmě objevuje i na jiných částech těla než jen v podpaží. Na vině jsou totiž bakterie, které se vyskytují především v oblasti podpaží nebo slabin. S ostatními místy, jako jsou paže, nohy, obličej nebo hrudník, by si pak měla poradit denní sprcha. Pokud máte pocit, že však i v těchto částech těla vzniká až přílišný zápach, doporučují dermatologové návštěvu specializovaného doktora spíše než drogerie.

    Zdroje: WWD, Allure, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Dívejte se na svět se stylem. Zbystřete pomocí letošních trendy brýlí

    Brýle už dávno nejsou jen nezbytným pomocníkem. Především v posledních sezónách slavné módní domy zařídily, aby se z nich stal také klíčový doplněk. Stejně jako jiné součásti šatníku, také ony však spadají pod přísný diktát trendů. Letos tedy zazáříte jak v maximalistických obroučkách, tak retro pilotkách nebo klasicky kulatých rámech.

    Michael Kors zná potřeby moderní ženy. Nabídl novou tvář minimalismu

    Newyorský týden módy skončil. Jednou z posledních přehlídek očekávané události se stala ta z dílny Michael Kors. Návrhář v kolekci pro letošní podzim a zimu opět dokázal, že dokonale rozumí potřebám moderní ženy. Jeho návrhy totiž lákaly na svou funkčnost i pohodlnost. Nečekaná hra s texturami pak pozvedla minimalismus na novou úroveň.

    Přichází čas na detaily. Stylové hodinky podtrhnou jarní eleganci

    S blížícím se jarem přichází nové možnosti kombinování doplňků. Oblíbeným ozvláštněním looku jsou mimo jiné hodinky, jejichž popularita letos roste, především pak těch analogových. Návrháři v letošních kolekcích představili pár zajímavých kousků, které snadno pozvednou outfit na novou úroveň. Nechybí divoké barvy ani retro styl.

    Když luxus potká rychlost. Louis Vuitton mění pravidla hry Formule 1

    Světy vysokorychlostního motorsportu a luxusní módy se nikdy nepřiblížily tak těsně jako nyní. Louis Vuitton oficiálně vstoupil do partnerství s Formulí 1. Desetiletá smlouva přinese nejen proměnu vizuální identity sportu, ale i redefinici vztahu módy a automobilismu. Nový krok potvrzuje rostoucí důležitost sportu pro módní průmysl. 

    Propadněte lásce i trendy make-upu. Valentýn láká k experimentům

    Blížící se oslava Valentýna vybízí k prozkoumání nových vod. Jednat se může o návštěvu luxusní restaurace, oblečení vysněného spodního prádla nebo vyzkoušení trendy make-up looku. Proměňte se na svátek zamilovaných v takové já, kterým jste vždy chtěla být. K perfektnímu vzhledu napomůže klasická rudá rtěnka, třpytky nebo nános růžové.

    Gucci opět sirotkem. Z vedení módního domu odchází Sabato De Sarno

    Zdá se, že letošek bude svědkem podobného "stěhování národů" jako rok 2024. Začíná teprve únor a módní svět zažívá hned dvě velké změny ve vedení slavných značek. Jen pár dnů po odchodu Kima Jones z čela pánské módy Dior totiž oznámil nečekanou změnu rovněž módní dům Gucci. Z pozice kreativního ředitele odchází designér Sabato De Sarno.

    Achillova pata mnoha žen. Bezstarostné holení nemusí být zbožným přáním

    Ani v dnešní inovativní době, poskytující řešení téměř na vše, ještě nikdo nevynalezl bezchybný způsob dámského holení, obzvláště pak intimních partií. Tedy bez podráždění, zarůstajících chloupků a jiných neduh. Pokud patříte mezi ženy, toužící po hladce oholené pokožce, vyzkoušejte rutinu složenou z několika ověřených tipů a triků.

    Rick Owens opět válcuje sociální sítě. Kolekce FW25 vzdává hold Itálii

    Rick Owens letos vyhledává své kořeny. Kolekce FW25 s názvem Concordians odkazuje na průmyslové město Concordia v Itálii, kde jeho značka vyrábí již 22 let většinu produktů. Pomyslný návrat přinesl nekompromisní estetiku, ale i nové virální momenty. Mezi ně patří například trendy boots, na kterých se podílel i designér Victor Clavelly.

    Marc Jacobs postavil další domek pro panenky. Opět staví na odiv svou odvahu

    Odhalit inovativní a neobvyklé módní kreace si občas žádá skutečně úctyhodnou odvahu. Přesně to se ve své kolekci pro letošní podzim a zimu snažil dokázat návrhář Marc Jacobs. Řadu totiž opět věnoval oversized a strukturovaným siluetám, téměř jako z jiného světa, či spíše z domku pro panenky. Znovu tak dokázal svou bezednou kreativitu.

    Seznam pro začínající knihomoly. Pokud vás klasika nudí, tyhle knihy změní váš názor

    Pokud máte alespoň trochu rádi knihy, dost možná jste někdy zatoužili po nálepce opravdového knihomola. Takového, který čte tlusté svazky, naplněné myšlenkami minulých století. Pokud jste to někdy vyzkoušeli, možná jste je také ihned samou nudou zavřeli. Dobrou zprávou je, že svůj sen nemusíte opouštět. Jen jste nesáhli po těch správných knihách.

    Maison Margiela má nového krále. Panovat mu hodlá Glenn Martens

    Vedení módního domu Maison Margiela minulý týden vydalo dlouho očekávanou zprávu, kterou ukončilo více než měsíc dlouhé spekulace. Za svého dalšího pomyslného panovníka jmenovalo návrháře Glenn Martens. Současný kreativní ředitel Diesel a bývalý šéf značky Y/Project má na kontě prestižní vysokou školu i hromadu úspěšných kolekcí.

    Paříž zná předběžný rozvrh týdne módy. Uvítá debut módních domů Givenchy i Tom Ford

    I když Paříž další vlna týdne módy čeká až začátkem března, už nyní se na ni upírá zrak módního světa. Čerstvě vydaný předběžný rozvrh totiž odhalil několik lákavých novinek. Hlavní město Francie očekává dva velké debuty. Sarah Burton odhalí první řadu pro Givenchy. Debutové přehlídky pro Tom Ford se pro změnu ujme designér Haider Ackermann.

    Sharing is caring. Vytvořte z partnerova šatníku inventář pro elegantní outfity

    Vzájemná výpomoc v domácnosti by měla být samozřejmostí. Řeč tentokrát není o domácích pracích, ale obsahu šatní skříně. Jestli vám občas dochází inspirace k oblékání, nebo chcete jednoduše ozvláštnit své ohrané outfity, udělejte inspekci u partnera ve skříni. Možná vás překvapí, že spousta z jeho úlovků elegantně poslouží i vám.

    Marketingové triky nikdy nespí. Možná nepotřebujete všechny „zázračné“ vitamíny

    Dnešní doba marketingu přeje. Ve většině případech je to dobře, po sociálních sítích se doporučení na produkty usnadňující život šíří jako lavina. Je to ale správně i v případě tak individuální záležitosti, jako jsou vitamíny? Kvůli reklamám máme často pocit, že jen s hrstí suplementů bude náš život kvalitnější. Pravda je ale někde uprostřed.

    Módní značky oblékly Valentýna. Oslavují lásku ve všech jejích formách

    Svátek všech zamilovaných se blíží a spolu s ním přicházejí na scénu i láskou prosycené kampaně. Luxusní značky nabízejí speciální kolekce, hodící se pro každou podobu Valentýna. U Gucci naleznete elegantní look na vysněné rande. Savage, Skims nebo Intimissimi svedou vaše partnery za vás a Converse sedne těm, praktikujícím self love.

    Znáte nové hvězdy Jacquemus? Mikro kabelky jsou již passé

    Pamatujete na dobu, kdy módní dům Jacquemus a jeho mini kabelka Le Chiquito způsobily módní zemětřesení? Byla tak malá, že jste s ní mohli spíš hrát domino, než v ní nosit cokoliv praktického. Jenže Jacquemus už dávno není jen o cute mikrokabelkách, které ve vás vzbuzují otázku „A kam se poděla ta druhá půlka?“ Dnes nám Simon Porte Jacquemus servíruje nové modely, které jsou větší, masivnější a celkově zajímavější.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―