Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Když v létě padají rekordní teploty, často nás nebaví připravovat promyšlené outfity. Horké dny nám diktují jednoduchost a pohodlí, což často vede k jednotvárnosti. Ale i když nemáme chuť a čas na složité kombinace, řešení je na dosah ruky. Maximalistické doplňky jsou tajnou zbraní, která i ten nejobyčejnější letní vzhled promění v kouzelný look.

    Mezi v létě nedocenitelné doplňky letos patří výrazné a opulentní šperky, velké tašky, pásky s velkou přezkou nebo dokonce šátky, které je možné stylizovat na celou škálu možností. Navíc je s nimi jednoduché pracovat, protože letní monotónní outfity dovolují takřka cokoliv. Tím ale šuplík s doplňky nekončí, pohrát si můžete i s kravatou nebo neck lace tie.

    Pásek jako jediný nepodléhá zubu času ani rychlým trendům. V kurzu je ten s velkou sponou i double belt

    Pásky v letním streetwearu hrají velmi zásadní roli, oživíte s nimi totiž celý outfit. Při letošní letní sezóně zaznamenáváme pomyslný odkaz designéra Glenna Martens, tedy kreativního ředitele značky Diesel. Ačkoliv jsou jejich pásky již pasé, další módní domy s pásky pracují na identický způsob. Velké a výrazné přezky vždy dominovaly v streetwear outfitech, ale nyní si své místo snaží vydobýt i v těch elegantnějších.

    Zdroj: Miu Miu

    Stejně jako u jiných oděvních disciplín, i v oblasti pásků se setkáváme s vrstvením. Minulý rok to byly dva pásky, přesněji double belt, letos je jich klidně několik. Alternativní designéři z pásků dokonce tvoří oblečení, jako jsou topy či korzety. Zejména pak módní dům Hodakova, který se zaměřuje na upcycled oděvy.

    Zdroj: Hodakova

    Pozornost od jednoduchého outfitu odtrhne výrazná tote bag. Pocit luxusu dodají zvířecí kůže

    Tote bag je na léto must-have, velká taška jakoby dostala nálepku styling tip, protože dokáže divy. Vzpomeňte si třeba na Asap Rocky, který v kampani Bottega Veneta vynesl zcela jednoduchý look a doplnil ho o ikonickou tote bag. Celkový vzhled se instantně dostává na vlnu designer, byť použijete klidně i obyčejnou koženou tašku z obyčejného butiku.

    Létu opět vévodí raffia bags od Prada či Loewe, ty se ale nehodí ke každé příležitosti. Doporučujeme se před koupí raffia kabely poohlédnout po klasické a variabilní kožené verzi, bude se hodit vždycky. Pokud už obě takové tašky doma máte, zdvihnout level můžete například s kabelou značky Ether.

    Maximalistické šperky s minimalistickým výrazem. Nejvkusnější combo v dějinách šperků

    Jak jistě víte, v roce 2024 jsou v kurzu opulentní náramky, náušnice a náhrdelníky. Designéři se nebáli experimentovat s odvážnými barevnými kombinacemi, často zahrnujícími různé drahé kameny. Louis Vuitton ve své sekci fashion jewelry nabízí několik překvapivě barevných možností, které si letos také získávají oblibu. Nejlepší volbou však zůstávají maximalistické tvary s minimalistickým designem.

    Zdroj: Georg Jensen

    Je důležité rozlišovat fashion jewelry a high jewelry. High šperky málokdy podléhají aktuálním trendům a kladou důraz na nadčasový design. Pokud hledáte maximalistické kousky i v této oblasti, doporučujeme prohlédnout nabídku Bulgari, která jako jedna z mála luxusních šperkařských značek nabízí mimořádně stylové modely.

    Zdroj: Bulgari

    Šátek jako každoroční letní nezbytnost. V roce 2024 ho navíc vyzdvihuje cowboy posedlost

    Šátky jsou obecně jedním z nejoblíbenějších letních oděvních prvků, které lze nosit jako top, ve vlasech nebo na kabelce. Letos však získávají nový rozměr díky popularitě cowboy stylu. Tento trend podpořila jak Beyoncé se svým nejnovějším albem, tak Louis Vuitton pod vedením Pharrell Williams. Momentálně se tedy nejčastěji nosí kolem krku.

    @claudyamoreira1 3 CLASSIC WAYS TO STYLE SCARF, scarf size 80x80cm #scarfstyles #fashiontips ♬ What a Wonderful World – Louis Armstrong

    Minimalistická verze šátku letos v podstatě neexistuje. Všechny přední módní domy je zdobí nejrůznějšími grafickými aplikacemi a ozdobnými prvky, takže téměř každý šátek je skvělou volbou. Rozzáří jakýkoliv letní outfit. V sekci accessories ale nekončíme. Promyšlenost jednoduchých looků doplní i kravata nebo populární lace tie od Prada. V roce 2024 už kravata nepatří pouze do formálních outfitů, ale stále častěji se objevuje i v ryze streetwearových kreacích.

    Zdroje: TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Foto:Gucci

    Dejte letním lookům šmrnc díky maximalistickým doplňkům. K životu přivedou i nudný outfit

    ― Reklama ―

    Když v létě padají rekordní teploty, často nás nebaví připravovat promyšlené outfity. Horké dny nám diktují jednoduchost a pohodlí, což často vede k jednotvárnosti. Ale i když nemáme chuť a čas na složité kombinace, řešení je na dosah ruky. Maximalistické doplňky jsou tajnou zbraní, která i ten nejobyčejnější letní vzhled promění v kouzelný look.

    Mezi v létě nedocenitelné doplňky letos patří výrazné a opulentní šperky, velké tašky, pásky s velkou přezkou nebo dokonce šátky, které je možné stylizovat na celou škálu možností. Navíc je s nimi jednoduché pracovat, protože letní monotónní outfity dovolují takřka cokoliv. Tím ale šuplík s doplňky nekončí, pohrát si můžete i s kravatou nebo neck lace tie.

    Pásek jako jediný nepodléhá zubu času ani rychlým trendům. V kurzu je ten s velkou sponou i double belt

    Pásky v letním streetwearu hrají velmi zásadní roli, oživíte s nimi totiž celý outfit. Při letošní letní sezóně zaznamenáváme pomyslný odkaz designéra Glenna Martens, tedy kreativního ředitele značky Diesel. Ačkoliv jsou jejich pásky již pasé, další módní domy s pásky pracují na identický způsob. Velké a výrazné přezky vždy dominovaly v streetwear outfitech, ale nyní si své místo snaží vydobýt i v těch elegantnějších.

    Zdroj: Miu Miu

    Stejně jako u jiných oděvních disciplín, i v oblasti pásků se setkáváme s vrstvením. Minulý rok to byly dva pásky, přesněji double belt, letos je jich klidně několik. Alternativní designéři z pásků dokonce tvoří oblečení, jako jsou topy či korzety. Zejména pak módní dům Hodakova, který se zaměřuje na upcycled oděvy.

    Zdroj: Hodakova

    Pozornost od jednoduchého outfitu odtrhne výrazná tote bag. Pocit luxusu dodají zvířecí kůže

    Tote bag je na léto must-have, velká taška jakoby dostala nálepku styling tip, protože dokáže divy. Vzpomeňte si třeba na Asap Rocky, který v kampani Bottega Veneta vynesl zcela jednoduchý look a doplnil ho o ikonickou tote bag. Celkový vzhled se instantně dostává na vlnu designer, byť použijete klidně i obyčejnou koženou tašku z obyčejného butiku.

    Létu opět vévodí raffia bags od Prada či Loewe, ty se ale nehodí ke každé příležitosti. Doporučujeme se před koupí raffia kabely poohlédnout po klasické a variabilní kožené verzi, bude se hodit vždycky. Pokud už obě takové tašky doma máte, zdvihnout level můžete například s kabelou značky Ether.

    Maximalistické šperky s minimalistickým výrazem. Nejvkusnější combo v dějinách šperků

    Jak jistě víte, v roce 2024 jsou v kurzu opulentní náramky, náušnice a náhrdelníky. Designéři se nebáli experimentovat s odvážnými barevnými kombinacemi, často zahrnujícími různé drahé kameny. Louis Vuitton ve své sekci fashion jewelry nabízí několik překvapivě barevných možností, které si letos také získávají oblibu. Nejlepší volbou však zůstávají maximalistické tvary s minimalistickým designem.

    Zdroj: Georg Jensen

    Je důležité rozlišovat fashion jewelry a high jewelry. High šperky málokdy podléhají aktuálním trendům a kladou důraz na nadčasový design. Pokud hledáte maximalistické kousky i v této oblasti, doporučujeme prohlédnout nabídku Bulgari, která jako jedna z mála luxusních šperkařských značek nabízí mimořádně stylové modely.

    Zdroj: Bulgari

    Šátek jako každoroční letní nezbytnost. V roce 2024 ho navíc vyzdvihuje cowboy posedlost

    Šátky jsou obecně jedním z nejoblíbenějších letních oděvních prvků, které lze nosit jako top, ve vlasech nebo na kabelce. Letos však získávají nový rozměr díky popularitě cowboy stylu. Tento trend podpořila jak Beyoncé se svým nejnovějším albem, tak Louis Vuitton pod vedením Pharrell Williams. Momentálně se tedy nejčastěji nosí kolem krku.

    @claudyamoreira1 3 CLASSIC WAYS TO STYLE SCARF, scarf size 80x80cm #scarfstyles #fashiontips ♬ What a Wonderful World – Louis Armstrong

    Minimalistická verze šátku letos v podstatě neexistuje. Všechny přední módní domy je zdobí nejrůznějšími grafickými aplikacemi a ozdobnými prvky, takže téměř každý šátek je skvělou volbou. Rozzáří jakýkoliv letní outfit. V sekci accessories ale nekončíme. Promyšlenost jednoduchých looků doplní i kravata nebo populární lace tie od Prada. V roce 2024 už kravata nepatří pouze do formálních outfitů, ale stále častěji se objevuje i v ryze streetwearových kreacích.

    Zdroje: TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Shein pod palbou. Čelí žalobě francouzských obchodníků i výzvě poslanců

    Potíže fast fashion řetězce Shein ve Francii nekončí. Nově čelí žalobě ze strany francouzských maloobchodníků. Na 12 federací a několik značek zahájilo proti značce soudní řízení. Olej do ohně kritiky přilévají také tamní poslanci. Více než 80 z nich vydalo oficiální prohlášení, v němž požadují zákaz Shein, a to ve jménu "ochrany pracovníků, veřejného zdraví a planety".

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―