Více

    ― Reklama ―

    Darren Star, americký spisovatel, režisér a producent, který stojí za seriály jako jsou Emily in Paris nebo Sex and the City, je jedním ze tří nových investorů do francouzské přední online nákupní galerie ReSee.com.

    Společnost Re-SEE byla založena v Paříži v roce 2013 a je dílem dvou módních redaktorek a nyní spolumajitelek Sofia Bernardin a Sabrina Marshall z časopisů VOGUE a Self Service. Online nákupní vintage galerie Resee.com se zaměřuje převážně na žádané módní kousky, jako jsou kabelky Hermès, archivní kousky Alaïa, Chanel z éry Karla Lagerfelda nebo Celine z éry Phoebe Philo.

    Dalšími novými investory jsou americká podnikatelka v oblasti technologií Shari Glazerová, zakladatelka a výkonná ředitelka společnosti Kalos Labs, a Michael Dayan, spoluzakladatel francouzského elektronického obchodu Showroomprive.com.

    „Cestu společnosti Re-SEE sleduji již několik let,“ řekl Darren Star pro web WWD.com. „Přitahovala mě přitažlivost vintage módy, ale především úroveň vkusu a inteligence, která za značkou stojí.“

    Osobnosti ze světa zábavy se v poslední době stávají aktivními investory do módních a kosmetických firem a uplatňují své bohatství, slávu, důvěryhodnost a spotřebitelský přehled, aby pomohly značkám růst.

    Podle Re-SEE trojice odborníků z různých oblastí „podpoří exponenciální růst společnosti v srdci velmi živého trhu secondhandů“.

    Finanční podmínky nebyly zveřejněny, ale předpokládá se, že investice se pohybují v řádu milionů dolarů.

    Spoluzakladatelky a většinové majitelky společnosti ReSee Sofia Bernardinová a Sabrina Marshallová ve svém prohlášení uvedly, že nové kolo financování pomůže urychlit mezinárodní expanzi společnosti, zdokonalit její schopnosti globálního zásobování a pomůže jí investovat do technologií nezbytných k optimalizaci jejích schopností.

    Další expanze se podle zprávy zaměří na Švýcarsko, Hongkong a Singapur. Francie zůstává pro společnost klíčovým trhem. Nedávno otevřela showroom na Avenue Kléber v přímo v Paříži. Příští týden plánuje otevřít měsíční pop-up store v hotelu Carlyle v New Yorku. Spojené státy byly v první polovině roku 2022 největším trhem společnosti Re-SEE s podílem 38 %.

    Do roku 2025 chce společnost dosáhnout tržeb ve výši 25 milionů eur.

    Ačkoli je Re-SEE menší než konkurenti jako Vestiaire Collective nebo The RealReal, může se pochlubit průměrným košíkem ve výši 1 161 Eur.

    Díky silné celosvětové poptávce po vintage a secondhandovém luxusním zboží zaznamenává společnost každoroční růst tržeb o přibližně 120 % a chlubí se, že je od počátku zisková.

    Podle zprávy „2022 Resale Report„, kterou vypracovala online platforma pro další prodej ThredUp, vzroste celosvětový trh s oblečením z druhé ruky do roku 2026 o 127 procent na 218 miliard dolarů, což je třikrát rychleji než celosvětový trh s oblečením celkově.

    Zdroje: WWD.com, Twitter, Resee.com

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Darren Star investuje do francouzské online nákupní galerie Re-SEE. Do roku 2025 chce společnost tržby 25 milionů eur

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Darren Star, americký spisovatel, režisér a producent, který stojí za seriály jako jsou Emily in Paris nebo Sex and the City, je jedním ze tří nových investorů do francouzské přední online nákupní galerie ReSee.com.

    - Reklama -

    Společnost Re-SEE byla založena v Paříži v roce 2013 a je dílem dvou módních redaktorek a nyní spolumajitelek Sofia Bernardin a Sabrina Marshall z časopisů VOGUE a Self Service. Online nákupní vintage galerie Resee.com se zaměřuje převážně na žádané módní kousky, jako jsou kabelky Hermès, archivní kousky Alaïa, Chanel z éry Karla Lagerfelda nebo Celine z éry Phoebe Philo.

    Dalšími novými investory jsou americká podnikatelka v oblasti technologií Shari Glazerová, zakladatelka a výkonná ředitelka společnosti Kalos Labs, a Michael Dayan, spoluzakladatel francouzského elektronického obchodu Showroomprive.com.

    „Cestu společnosti Re-SEE sleduji již několik let,“ řekl Darren Star pro web WWD.com. „Přitahovala mě přitažlivost vintage módy, ale především úroveň vkusu a inteligence, která za značkou stojí.“

    - Reklama -

    Osobnosti ze světa zábavy se v poslední době stávají aktivními investory do módních a kosmetických firem a uplatňují své bohatství, slávu, důvěryhodnost a spotřebitelský přehled, aby pomohly značkám růst.

    Podle Re-SEE trojice odborníků z různých oblastí „podpoří exponenciální růst společnosti v srdci velmi živého trhu secondhandů“.

    Finanční podmínky nebyly zveřejněny, ale předpokládá se, že investice se pohybují v řádu milionů dolarů.

    Spoluzakladatelky a většinové majitelky společnosti ReSee Sofia Bernardinová a Sabrina Marshallová ve svém prohlášení uvedly, že nové kolo financování pomůže urychlit mezinárodní expanzi společnosti, zdokonalit její schopnosti globálního zásobování a pomůže jí investovat do technologií nezbytných k optimalizaci jejích schopností.

    Další expanze se podle zprávy zaměří na Švýcarsko, Hongkong a Singapur. Francie zůstává pro společnost klíčovým trhem. Nedávno otevřela showroom na Avenue Kléber v přímo v Paříži. Příští týden plánuje otevřít měsíční pop-up store v hotelu Carlyle v New Yorku. Spojené státy byly v první polovině roku 2022 největším trhem společnosti Re-SEE s podílem 38 %.

    Do roku 2025 chce společnost dosáhnout tržeb ve výši 25 milionů eur.

    Ačkoli je Re-SEE menší než konkurenti jako Vestiaire Collective nebo The RealReal, může se pochlubit průměrným košíkem ve výši 1 161 Eur.

    Díky silné celosvětové poptávce po vintage a secondhandovém luxusním zboží zaznamenává společnost každoroční růst tržeb o přibližně 120 % a chlubí se, že je od počátku zisková.

    Podle zprávy „2022 Resale Report„, kterou vypracovala online platforma pro další prodej ThredUp, vzroste celosvětový trh s oblečením z druhé ruky do roku 2026 o 127 procent na 218 miliard dolarů, což je třikrát rychleji než celosvětový trh s oblečením celkově.

    Zdroje: WWD.com, Twitter, Resee.com

    ― Reklama ―

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Krása střídá nádheru. Praktické SPF balzámy maskují ochranu za elegantní líčení

    Více produktů v jednom je vždy praktická volba. Ne vždy sice takový výrobek nutně znamená perfektní účinek na všech frontách, SPF balzámy se ale rozhodně řadí mezi svaté grály léta. Vylepší každodenní kosmetickou rutinu nejen ochranou proti slunci, zároveň nabídnou buď decentní zabarvení, nebo dokonce podmanivé zvýraznění rtů.

    Léto volá po extra péči. Změny žádá i pánská kosmetika

    Letní paprsky neznamenají pouze slibně třpytící se hladinu jezer, rozpouštějící se lahodnou zmrzlinu a teplem prosycené dny. Spolu s jejich sílou roste rovněž nutnost obměny kosmetické taštičky. Výjimkou není ani pánská skin care, jež si v následujících horkých měsících žádá revizi. Neobejdete se bez hydratačních, ani zklidňujících pomocníků.

    Móda v kostce: Gigi Hadid nasadí Moon Boot a Louis Vuitton vítá Real Madrid

    Konec týdne přinesl nečekané novinky. Modelka Gigi Hadid hodlá skrze svou značku Guest in Residence spolupracovat s Moon Boot. Návrhář Haider Ackermann odhalil speciální kolekci pro Canada Goose a Louis Vuitton odstartoval partnerství s Real Madrid. Společnost L'Oréal vydá novou udržitelnou kampaň a Zegna představil kolekci pro léto 2026.

    Chanel odhalil recyklační program Nevold. Na vyřešení nadprodukce však nestačí

    Módní dům Chanel učinil krok směrem k udržitelnější budoucnosti. Představil komplexní recyklační program Nevold, zaměřený na efektivní zpracování textilního odpadu, nevyužitých materiálů a neprodaného zboží. Pro Chanel představuje řešení, jak bojovat s nedostatkem vzácných materiálů, jako je kašmír, hedvábí a kůže. Kritici ale namítají, že recyklace nevyřeší největší problém módního světa, tedy nadprodukci.

    Sarah Burton vydala další debut. Pro Givenchy představila první kampaň

    Nová kreativní ředitelka Givenchy, návrhářka Sarah Burton, odhalila svou premiérovou přehlídku letos v březnu. Po odhalení kolekce pro podzim letošního roku tak nyní vydává svou první kampaň. Do hlavních rolí dosadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, jež má na kontě i populární snímek Babygirl.

    Designerský kolotoč změn je u konce. Z korunování však vynechal ženy

    Již od loňského roku zažívala módní scéna zdánlivě nekončící změny ve vedení nejznámějších módních značek. Netrpělivé sledování dlouho očekávaných novinek je však u konce. Většina z dříve uvolněných vedoucích pozic byla tedy úspěšně zaplněna. Nelze si ovšem nevšimnout, že na vysněných módních trůnech chybí hlavně ženy.

    Nostalgie se opět hlásí o slovo. Oživila zapomenuté anklets

    Další z aktuálních letních trendů potvrdil, že nostalgie ovládá letošní módní scénu. Modelky i it-girls navrátily dávno zapomenuté anklets. Náramky na kotníky si mnozí z nás spojují spíše s radostným dětstvím a letními tábory než elegantním doplňkem. Současné varianty kdysi populárního šperku ovšem slibují vše od hravosti až po nadčasovost.

    Louis Vuitton naverboval další hvězdu. V kampaních zazáří Jeremy Allen White

    Módní dům Louis Vuitton rozšířil svůj casting ambasadorů. Novou tvář tentokrát vybral z řady herců, zastupovat ho proto bude Jeremy Allen White. Značka potvrdila spekulace, jež vznikly poté, co ho oblékla na letošní ročník Met Gala. Jedná se postílení hercova rostoucího vlivu v módním světě, který odstartoval již loňskou kampaní pro Calvin Klein.

    Letní doplňky podléhají maximalismu. Výrazné brýle doplní tradiční perly

    Léto odrážející se v lesku doplňků. Přesně to bude hlavním cílem letošní prázdninové módy. Trendy nikdy nespí, a tak je z uplynulých přehlídek i aktuální nabídky návrhářů jasné, co se bude v létě nosit. Maximalismus se míchá s klasikou a někteří z oblíbenců pronikají na scénu již od jara. Letní doplňky nabízí divokou jízdu, nechte se proto svézt na její vlně.

    TikTok vybízí k opravdovému odpočinku. Propaguje ho trendy cozymaxxing

    Sociální síť zodpovědná za nespočet nebezpečných, nebo minimálně neužitečných, trendů a tipů obrátila. TikTok aktuálně propaguje koncept cozymaxxing, představující výzvu k opravdovému, vědomému a promyšlenému odpočinku. Za cíl má přimět uživatele populární platformy, aby zpomalili a naučili se relaxovat bez rozptýlení a spěchu.

    Gucci v proměnách času. Kdo psal nejstylovější módní kapitolu?

    Gucci. Slovo, které evokuje italskou eleganci, sebevědomí, teatrálnost i nekonečnou proměnlivost. Módní instituce vznikla ve Florencii jako malá brašnářská dílna, pod rukama kreativních ředitelů ale vyrostla ve značku formující aktuální trendy. Každý z kreativních lídrů, od svůdného Toma Forda po výstředního Alessandra Michele, zanechal na společnosti stopu, jež přetvořila šatníky i představu toho, co znamená být Gucci.

    Móda v kostce: Burberry zahájil festivalovou sezónu a Rhode vítá face mist

    Burberry už očekává letní pohodu, a tak novou kampaň zaměřil na typickou britskou festivalovou kulturu. Značka Rhode mezitím vydala nový face mist, jehož tváří se stal herec Harris Dickinson. Návrhář Olivier Rousteing získá ocenění Couture Council Award a do aukce míří dosud největší počet luxusních kousků z šatníku princezny Diany.

    Letní znevýhodnění. Proč pánská móda stále přešlapuje v kruhu?

    Zatímco dámské kolekce léta hýří barvami, tvary i možnostmi, muži zůstávají znevýhodnění. Móda se sice každou sezónu posouvá, ale pro pánský šatník, jako by to neplatilo. Rok co rok, s příchodem teplejších dnů, oprašujeme stejný archetyp, tedy kraťasy, košile a mokasíny. Znovu a znovu. A když už se někde zableskne naděje, zpravidla má cenovku jako ojetý vůz a visí pod logem luxusního módního domu.

    Pinterest má jasno. Předpovídá největší trendy letošního léta

    Vyhledávání uživatelů populární sociální sítě Pinterest slouží jako chytrý ukazatel. Platforma totiž na základě nejčastěji zadávaných klíčových slov odhaduje trendy, které budou definovat nadcházející období. Vydala proto předpověď pro letošní léto, jemuž má dle ní dominovat touha po digitálním detoxu, luxusním cottagecore i hravém make-upu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―