Více

    ― Reklama ―

    Erotické spodního prádlo Sheio odkrývá nejen rozkrok, ale také zatvrzelá společenská tabu. Návrhářka Karolína Černá začala své crotchlessky prodávat proto, že na českém trhu nemohla najít produkt, ve kterém by se cítila sama sebou. Rozhodla se proto vytvořit nabídku dokazující, že sexy prádlo nemusí být projevem vulgárnosti, ale nástrojem pro intimitu a sebepoznání.

    Jak bys crotchlessky popsala někomu, kdo o nich nikdy neslyšel? 

    Rozhodla jsem se šít erotické spodní prádlo bez rozkroku a bez vulgarit. Mé kalhotky mají totiž odhalený klín. Snažím se ale dokazovat, že je jde vyrábět opravdu slušně a kvalitně. A že prádlo může být nástroj pro intimitu i pro sebe objevování.

    Co pro tebe znamená, že je něco vulgární?

    Myslím, že jde vždy o kontext, je to takový balíček. Pro mě osobně jde o rovnítko lacinosti. Ne finanční, i levné věci mohou být kvalitní a nevulgární. Ale v tom, že daný objekt vyvolává určitý předsudek ohledně toho, co znamená pojem sexy. Pro mě je prostě vulgárnost nějaká zkratka. Když ten produkt někdo odflákne a nezamýšlí se nad tím, že lidé mají i jinou představu o tom, co je sexy.

    Zdroj: Thu Huong Truong

    Na svých stránkách totiž popisuješ, že je erotické spodní prádlo často vnímáno jako vulgární. Proč jsi se rozhodla to změnit?

    Máme v sobě zakořeněné, že mít sex, chtít ho a mluvit o něm je něco špatného. První reakce na mé prádlo je proto většinou panika. Nemyslím si ale, že je takový postoj naše přirozená podstata, spíše společností vytvořená reakce. Sex se obecně bere jako něco špatného. Prádlo je vnímáno jako vulgární, protože v momentě, kdy se o něj začneme zajímat, dáme okolí signál, že máme sex. Je to veřejné přiznání, že děláme něco, co bychom neměli. 

    Směřují tedy k tvé značce i nějaké negativní reakce?

    Ne, vůbec. Ten šok kolikrát nesouvisí s mou značkou. Jen občas nemám šanci lidem sdělit, že mé prádlo není laciné, ale naopak kvalitní, a že respektuje své nositelky. Když mám čas tvorbu představit, jsou reakce pozitivní. Musím mít tedy prostor si svou značku “obhájit”. 

    Jak by sis přála, aby se majitelky crotchlessek cítily, když je obléknou?

    Samy sebou. Byla jsem zděšená, když jsem zjistila, že jedinou možností je prádlo oblečené na slečně s umělými prsy, velkou pusou a extrémně dlouhými řasami. Někomu to může vyhovovat, ale já jsem se na sebe podívala a řekla si, to přece nejsem já. Přála jsem si umět se postavit za svou sexualitu, ale zároveň být romantická a něžná. To se přece nevylučuje. Každá z nás se však může chtít cítit jinak. Hrát role, pokud je to záměr, je v pořádku. Ale být do nich nacpané, protože jsme na trhu nenašly nic jiného, to ne.

    Zdroj: Thu Huong Truong

    Ještě se vrátím k samotnému názvu Sheio. Jedna z tvých definic je ženské tajemství. Můžeš prozradit, co skrývá?

    Sheio samo o sobě nic neznamená, a tak si k názvu může každý dosadit, co chce. Zachycuje fakt, že kalhotky něco odhalují, ale také skrývají. Je to trochu oxymoron. Ženské tajemství může také evokovat tajné ženské zbraně. Ale taky je tam rovina toho, že jde o něco, o čem se „nemluví“. Ale tak to být nemusí. Schovává se tam více úhlů. 

    Výroba prádla ve výuce návrhářství chybí. Šití jsem si musela odmakat jako každý jiný

    Popsaly jsme, jak Sheio vnímají tvoji zákazníci. Zajímalo by mě ale také, co by na značku řeklo tvé mladší já, které teprve studovalo módní návrhářství?

    Lidé, kteří mě opravdu dobře znali, nebyli mým rozhodnutím Sheio založit vůbec překvapení. Osobně by mě asi víc dostalo to, že nějakou značku vůbec mám. Celou střední a vyšší odbornou školu jsem tvrdila, že firmu nechci. Věděla jsem, že je to strašně náročné, a že člověk většinu času řeší administrativní věci. To prádlo by mě proto asi ani tak nešokovalo.

    Je tvorba spodního prádla něco, co je do výuky módního návrhářství zařazené?

    Ne, vůbec. Studium je hodně zrychlené, a tak spodní prádlo není kolikrát ani v osnovách. Když nás zajímalo, tak nám učitelka ukázala třeba střih na podprsenku. Je to však složité, zvlášť proto, že jsou na prádlo potřeba jiné technologie.

    Zdroj: Sarah Koverová

    Jak ses tedy šití spodního prádla naučila?

    Za pochodu. Samozřejmě mi pomohlo, že nějaké vzdělání mám. Člověk ví, jak model budovat a od čeho se odpíchnout. Díky němu navíc mé střihy zákaznicím opravdu slouží. Nesnažím se ho na ně nacpat, aby se mu přizpůsobily, ale naopak. Když ke mně zákaznice přijde a prádlo si vyzkouší, poznám, jak ho upravit. Ale taky jsem si musela k šicímu stroji sednout a poradit si s tím, že mi chybí určité stroje. To jsem si musela odmakat stejně jako každý jiný.

    Zní to, jako že je tvorba spodního prádla opravdu specifická. Odkud a jakým způsobem sháníš své materiály?

    Ty pro mě představují opravdovou výzvu. Sedím hodiny u počítače a hledám je i v různých jazycích. Nechávám si posílat vzorky a až podle nich je objednávám. Určitě nemůžu nakoupit 30 metrů materiálu jen podle fotky. Měla jsem velkou radost, když jsem v Česku narazila na fabriku, která vyráběla elastické tyly. Bohužel ale po 192 letech letos v lednu skončila. 

    Sleduješ trendy, určující, co se zrovna ve světě spodního prádla nosí?

    Dlouhodobým trendem jsou určitě průsvitné materiály. Oblíbené jsou také harnessy, nemusí se však nutně jednat o BDSM (zkratka pro sadistické erotické představy nebo sexuální chování, pozn. red.). Dříve se totiž vyráběly jen kožené, nyní však jde spíše o doplněk, vytvářený v různých variacích. Pak existují určité mikro trendy, třeba když vyšel seriál Bridgertonovi a všichni se jím inspirovali. U spodního prádla ale není rychlost nových trendů stejná jako u jiných odvětví. 

    O prádlo si říkají i muži. Nechtějí, aby byla partnerka jediná, kdo se do postele hezky obleče

    Kromě crotchlessek vytváříš také třeba harness nebo body. Kam bys chtěla značku posouvat?

    Pro mě je důležité, že značka roste postupně. Možností je ale spoustu. Třeba za 10 let bych mohla začít šít i klasické prádlo. Zatím se mi však pomocí crotchlessek lépe komunikuje můj záměr, a navíc se tím odlišuji od konkurence. Mohla bych nabízet i prádlo pro muže, na které dostávám poptávky docela často.

    Zdroj: Thu Huong Truong

    Uvažovala jsi tedy o tvorbě pro pány? Zvlášť, kdy má v sobě název značky, Sheio, schované jak she (ona), tak he (on).

    Asi by pro něj musela vzniknout oddělená značka. Existují totiž různé motivace. Muž, ať už homosexuální, či heterosexuální, může chtít nosit prádlo pro ženy. Jsou ale také tací, kteří by chtěli jednoduše pěkné pánské prádlo. Aby partnerka nebyla jediná, kdo se do postele hezky obleče. Najednou je tam více rovin, které by se mi špatně komunikovaly společně s těmi ženskými.

    Přijde mi zajímavé, že zmiňuješ i queer zákazníky. Zacílení na ně na českém trhu rovněž chybí.

    U nás se toho asi pořád bojíme. Já bych do něčeho podobného šla ráda, ale vím, že by se mi rozpadla má původní linka, jak už jsem zmiňovala. Pokud by ale moje prádlo chtěla trans žena, tak se s ní samozřejmě ráda domluvím. 

    Máš v hlavě nějakou novinku, kterou bys mohla sdílet?

    Na Valentýna vyjde jak čerstvá kolekce, tak nový produkt. Jsem zvědavá, jestli bude prádlo trefa do černého, nebo ušijeme jen pár kousků.

    Na svém Instagramu kromě fotek sdílíš i svůj pohled na různá sexuální témata. Účet tak bereš jako vlastní komunitu. Proč jsi své sociální sítě takhle uchopila?

    Značka je odrazem mého vnitřního světa a toho, jak bych chtěla, aby reálný svět fungoval. Chci otevřít nůžky, definující pojem normálnosti. Sítě jsou pro mě prostor pro vlastní myšlenky a zpracování blízkých témat. Všechno to dělám tak trochu sobecky, i sama pro sebe (smích). Chtěla bych žít ve světě, kde mateřství neznamená, že jsem přestala být ženou a jsem pouze matkou. Nebo, že v momentě, kdy oslavím 60 let, budu mít pořád touhu zkoušet nové věci. Přála bych si zkrátka, aby byl svět hezčí a otevřenější. 

    Zdroj: Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Chci otevřít nůžky, definující normálnost. Prádlo je nástroj pro sebeobjevování, míní Karolína Černá z Sheio

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Erotické spodního prádlo Sheio odkrývá nejen rozkrok, ale také zatvrzelá společenská tabu. Návrhářka Karolína Černá začala své crotchlessky prodávat proto, že na českém trhu nemohla najít produkt, ve kterém by se cítila sama sebou. Rozhodla se proto vytvořit nabídku dokazující, že sexy prádlo nemusí být projevem vulgárnosti, ale nástrojem pro intimitu a sebepoznání.

    - Reklama -

    Jak bys crotchlessky popsala někomu, kdo o nich nikdy neslyšel? 

    Rozhodla jsem se šít erotické spodní prádlo bez rozkroku a bez vulgarit. Mé kalhotky mají totiž odhalený klín. Snažím se ale dokazovat, že je jde vyrábět opravdu slušně a kvalitně. A že prádlo může být nástroj pro intimitu i pro sebe objevování.

    Co pro tebe znamená, že je něco vulgární?

    - Reklama -

    Myslím, že jde vždy o kontext, je to takový balíček. Pro mě osobně jde o rovnítko lacinosti. Ne finanční, i levné věci mohou být kvalitní a nevulgární. Ale v tom, že daný objekt vyvolává určitý předsudek ohledně toho, co znamená pojem sexy. Pro mě je prostě vulgárnost nějaká zkratka. Když ten produkt někdo odflákne a nezamýšlí se nad tím, že lidé mají i jinou představu o tom, co je sexy.

    Zdroj: Thu Huong Truong

    Na svých stránkách totiž popisuješ, že je erotické spodní prádlo často vnímáno jako vulgární. Proč jsi se rozhodla to změnit?

    Máme v sobě zakořeněné, že mít sex, chtít ho a mluvit o něm je něco špatného. První reakce na mé prádlo je proto většinou panika. Nemyslím si ale, že je takový postoj naše přirozená podstata, spíše společností vytvořená reakce. Sex se obecně bere jako něco špatného. Prádlo je vnímáno jako vulgární, protože v momentě, kdy se o něj začneme zajímat, dáme okolí signál, že máme sex. Je to veřejné přiznání, že děláme něco, co bychom neměli. 

    Směřují tedy k tvé značce i nějaké negativní reakce?

    Ne, vůbec. Ten šok kolikrát nesouvisí s mou značkou. Jen občas nemám šanci lidem sdělit, že mé prádlo není laciné, ale naopak kvalitní, a že respektuje své nositelky. Když mám čas tvorbu představit, jsou reakce pozitivní. Musím mít tedy prostor si svou značku “obhájit”. 

    Jak by sis přála, aby se majitelky crotchlessek cítily, když je obléknou?

    Samy sebou. Byla jsem zděšená, když jsem zjistila, že jedinou možností je prádlo oblečené na slečně s umělými prsy, velkou pusou a extrémně dlouhými řasami. Někomu to může vyhovovat, ale já jsem se na sebe podívala a řekla si, to přece nejsem já. Přála jsem si umět se postavit za svou sexualitu, ale zároveň být romantická a něžná. To se přece nevylučuje. Každá z nás se však může chtít cítit jinak. Hrát role, pokud je to záměr, je v pořádku. Ale být do nich nacpané, protože jsme na trhu nenašly nic jiného, to ne.

    Zdroj: Thu Huong Truong

    Ještě se vrátím k samotnému názvu Sheio. Jedna z tvých definic je ženské tajemství. Můžeš prozradit, co skrývá?

    Sheio samo o sobě nic neznamená, a tak si k názvu může každý dosadit, co chce. Zachycuje fakt, že kalhotky něco odhalují, ale také skrývají. Je to trochu oxymoron. Ženské tajemství může také evokovat tajné ženské zbraně. Ale taky je tam rovina toho, že jde o něco, o čem se „nemluví“. Ale tak to být nemusí. Schovává se tam více úhlů. 

    Výroba prádla ve výuce návrhářství chybí. Šití jsem si musela odmakat jako každý jiný

    Popsaly jsme, jak Sheio vnímají tvoji zákazníci. Zajímalo by mě ale také, co by na značku řeklo tvé mladší já, které teprve studovalo módní návrhářství?

    Lidé, kteří mě opravdu dobře znali, nebyli mým rozhodnutím Sheio založit vůbec překvapení. Osobně by mě asi víc dostalo to, že nějakou značku vůbec mám. Celou střední a vyšší odbornou školu jsem tvrdila, že firmu nechci. Věděla jsem, že je to strašně náročné, a že člověk většinu času řeší administrativní věci. To prádlo by mě proto asi ani tak nešokovalo.

    Je tvorba spodního prádla něco, co je do výuky módního návrhářství zařazené?

    Ne, vůbec. Studium je hodně zrychlené, a tak spodní prádlo není kolikrát ani v osnovách. Když nás zajímalo, tak nám učitelka ukázala třeba střih na podprsenku. Je to však složité, zvlášť proto, že jsou na prádlo potřeba jiné technologie.

    Zdroj: Sarah Koverová

    Jak ses tedy šití spodního prádla naučila?

    Za pochodu. Samozřejmě mi pomohlo, že nějaké vzdělání mám. Člověk ví, jak model budovat a od čeho se odpíchnout. Díky němu navíc mé střihy zákaznicím opravdu slouží. Nesnažím se ho na ně nacpat, aby se mu přizpůsobily, ale naopak. Když ke mně zákaznice přijde a prádlo si vyzkouší, poznám, jak ho upravit. Ale taky jsem si musela k šicímu stroji sednout a poradit si s tím, že mi chybí určité stroje. To jsem si musela odmakat stejně jako každý jiný.

    Zní to, jako že je tvorba spodního prádla opravdu specifická. Odkud a jakým způsobem sháníš své materiály?

    Ty pro mě představují opravdovou výzvu. Sedím hodiny u počítače a hledám je i v různých jazycích. Nechávám si posílat vzorky a až podle nich je objednávám. Určitě nemůžu nakoupit 30 metrů materiálu jen podle fotky. Měla jsem velkou radost, když jsem v Česku narazila na fabriku, která vyráběla elastické tyly. Bohužel ale po 192 letech letos v lednu skončila. 

    Sleduješ trendy, určující, co se zrovna ve světě spodního prádla nosí?

    Dlouhodobým trendem jsou určitě průsvitné materiály. Oblíbené jsou také harnessy, nemusí se však nutně jednat o BDSM (zkratka pro sadistické erotické představy nebo sexuální chování, pozn. red.). Dříve se totiž vyráběly jen kožené, nyní však jde spíše o doplněk, vytvářený v různých variacích. Pak existují určité mikro trendy, třeba když vyšel seriál Bridgertonovi a všichni se jím inspirovali. U spodního prádla ale není rychlost nových trendů stejná jako u jiných odvětví. 

    O prádlo si říkají i muži. Nechtějí, aby byla partnerka jediná, kdo se do postele hezky obleče

    Kromě crotchlessek vytváříš také třeba harness nebo body. Kam bys chtěla značku posouvat?

    Pro mě je důležité, že značka roste postupně. Možností je ale spoustu. Třeba za 10 let bych mohla začít šít i klasické prádlo. Zatím se mi však pomocí crotchlessek lépe komunikuje můj záměr, a navíc se tím odlišuji od konkurence. Mohla bych nabízet i prádlo pro muže, na které dostávám poptávky docela často.

    Zdroj: Thu Huong Truong

    Uvažovala jsi tedy o tvorbě pro pány? Zvlášť, kdy má v sobě název značky, Sheio, schované jak she (ona), tak he (on).

    Asi by pro něj musela vzniknout oddělená značka. Existují totiž různé motivace. Muž, ať už homosexuální, či heterosexuální, může chtít nosit prádlo pro ženy. Jsou ale také tací, kteří by chtěli jednoduše pěkné pánské prádlo. Aby partnerka nebyla jediná, kdo se do postele hezky obleče. Najednou je tam více rovin, které by se mi špatně komunikovaly společně s těmi ženskými.

    Přijde mi zajímavé, že zmiňuješ i queer zákazníky. Zacílení na ně na českém trhu rovněž chybí.

    U nás se toho asi pořád bojíme. Já bych do něčeho podobného šla ráda, ale vím, že by se mi rozpadla má původní linka, jak už jsem zmiňovala. Pokud by ale moje prádlo chtěla trans žena, tak se s ní samozřejmě ráda domluvím. 

    Máš v hlavě nějakou novinku, kterou bys mohla sdílet?

    Na Valentýna vyjde jak čerstvá kolekce, tak nový produkt. Jsem zvědavá, jestli bude prádlo trefa do černého, nebo ušijeme jen pár kousků.

    Na svém Instagramu kromě fotek sdílíš i svůj pohled na různá sexuální témata. Účet tak bereš jako vlastní komunitu. Proč jsi své sociální sítě takhle uchopila?

    Značka je odrazem mého vnitřního světa a toho, jak bych chtěla, aby reálný svět fungoval. Chci otevřít nůžky, definující pojem normálnosti. Sítě jsou pro mě prostor pro vlastní myšlenky a zpracování blízkých témat. Všechno to dělám tak trochu sobecky, i sama pro sebe (smích). Chtěla bych žít ve světě, kde mateřství neznamená, že jsem přestala být ženou a jsem pouze matkou. Nebo, že v momentě, kdy oslavím 60 let, budu mít pořád touhu zkoušet nové věci. Přála bych si zkrátka, aby byl svět hezčí a otevřenější. 

    Zdroj: Instagram

    ― Reklama ―

    Louis Vuitton vzkřísil středověk. V cruise kolekci protnul hranice času

    Další značka poodkryla oponu své letošní cruise kolekce. Louis Vuitton se tentokrát za odhalením dovolenkové řady vydal do malebného města Avignon. V tamním proslulém Palais des Papes představil návrhy spojující středověk se současností a špetkou modernity. Návrhář Nicolas Ghesquière tak opět dokázal, že má módní scéně stále ještě co ukázat.

    Král americké módy. Thom Browne mění nudné obleky v avantgardní mistrovská díla

    Když se řekne americká móda, vybaví se nám ležérní estetika spojená se jmény jako Ralph Lauren nebo Calvin Klein. Stereotypní představu v současnosti redefinuje několik návrhářů, avšak z davu vyčnívá hlavně jeden z nich, Thom Browne. Rodák z Pensylvánie, proslulý „scvrklými“ obleky, dosáhl za více než 20 let od založení své značky módního vrcholu a my si myslíme, že byste se s ním rozhodně měli seznámit.

    Valentino Garavani a Giancarlo Giammetti přináší první výstavu. Vzdávají hold rudé

    Nadace návrháře Valentina Garavani a obchodníka Giancarla Giammetti funguje již od roku 2016. Kreativní duo ovšem teprve nyní odhalí svou první výstavu, uspořádanou v nově otevřeném centru PM23, stojícího kousek od římského ředitelství značky Valentino. První exhibici, kterou zahájí 25. května, věnovali rudé barvě, s módním domem tak spjatou.

    Florence Pugh vzkřísila s Thunderbolts Marvel. Herečka bourá hranice filmu

    Svět filmů z dílny Marvel zažívá poslední roky nevítaný útlum. Snímkům o populárních superhrdinech se dlouhodobě nedaří získat žádaný ohlas. Zdá se ovšem, že by studio k jeho zašlé slávě mohl vynést nejnovější projekt, film Thunderbolts. V něm září úspěšná herečka Florence Pugh, která opět dokazuje, že se nebojí bourat předem zavedené hranice.

    Napodobeniny luxusních kabelek ovládají módní řetězce. Nejde ale o klasické „fejky“

    Představa napodobeniny kabelky většinou evokuje laciný kousek z tržnice, často ozdobený špatně okopírovaným logem a nekvalitními švy. Tato éra ale pomalu končí. Nová vlna „napodobenin“ přichází z míst, odkud bychom ji před pár lety nečekali. Z regálů módních řetězců. Modely nápadně připomínající slavné ikony se objevují v řadách značek jako COS či Zara. Bez loga, ale se stejným tvarem, uchem i strukturou.

    Kontroverzní trend opět na scéně. Peplum styl už vás do rozpaků nepřivede

    Zatímco mnozí z nás ještě stále nedokázali překousnout letošní definitivní návrat skinny jeans, z módního záhrobí vstává z mrtvých další milovaný, ale i nenáviděný trend. Říká vám něco peplum? Pokud ne, je čas osvěžit si paměť. Právě tato zapomenutá silueta se totiž stále častěji objevuje na přehlídkových molech a červených kobercích.

    Nový trend na obzoru. Dark dreamy aesthetic dodá vílímu looku čarodějnický nádech

    Sociální síť Pinterest ve svém Coachella stánku odhalila data ohledně očekávaných trendů. Jedním z nich je i dark dreamy aesthetic, tedy styl kombinující něžnou lesní vílu a tajemnou čarodějnici. Kdyby vílu Amálku vytvořil režisér Tim Burton, byla by rozhodně její ambasadorkou. Naučte se, jak prvky této estetiky zakomponovat do každodenního nošení.

    Gucci představil velkolepý návrat. V letošní cruise kolekci pátrá po renesanci

    Čtvrteční večer se ve Florencii nesl v duchu módy. Značka Gucci totiž ve městě, kde v roce 1921 vznikla, odhalila svou letošní očekávanou cruise kolekci. Jak už naznačuje lokace, vracela se v ní ke svým kořenům. Inspiraci proto čerpala rovněž z renesance, symbolizující nejen nové začátky, ale také dávnou historii dechberoucího italského města.

    Pánské kabelky opustily runwaye. Úspěšně poráží genderové stereotypy

    Kabelky se za poslední roky vykradly z rukou modelů kráčejících po módních molech a přemístily se do ulic. Oficiální debut pánským doplňkům zaručily celebrity jako zpěvák Harry Styles nebo herec Jacob Elordi. Úspěšně tak pomáhají bourat nesmyslné genderové předsudky. Už vám proto nezbývají žádné výmluvy, proč trendy pomocníka odmítat.

    Trendy možná, pravidla určitě. Družičky letos vyberou i v hranicích etikety

    Výběr svatebních šatů patří mezi nejkrásnější módní momenty. Koupě šatů pro družičky či svatební hosty je ovšem v těsném závěsu. Na rozdíl od nevěsty se nemluví o onom wow efektu po prvním obléknutí, o to těžší může být volba vhodného oděvu. Pokud vás letos takové rozhodování čeká, inspirujte se trendy a nezapomínejte na etiketu.

    Louis Vuitton založil kulinářskou komunitu. Propojí šéfkuchaře z celého světa

    Luxusní značky už dávno nesoustředí svou pozornost pouze na módu. Pro své zákazníky vytvářejí komplexní zážitek plný exkluzivního designu, umění a gastronomie. Důkazem je nejnovější projekt z dílny Louis Vuitton. Módní dům odhalil Culinary Community, tedy jedinečnou mezinárodní iniciativu spojující šéfkuchaře tvořící pod jeho záštitou.

    Lyst Index zná své favority. Zabodovala značka Loewe i kalhoty Kendricka Lamar

    První čtvrtletí letošního roku je za námi a platforma Lyst přichází s reportem Lyst Index, který hodnotí žádanost módních značek a produktů. První místo v žebříčku hot brandů obsadil odvěký favorit, módní dům Loewe. Do top desítky se dostaly také brandy COS a Chloé. Vliv popkultury na módu potvrdil nejžádanější kousek, tedy zvonové džíny Celine, jež vynesl rapper Kendrick Lamar na své Super Bowl show.

    Bella Ramsey čelí kritice. Fanoušci odmítají její roli v The Last of Us

    Filmy a seriály založené na knižních, komiksových nebo herních předlohách vždy trochu riskují. Fanoušci původního obsahu totiž dokáží být vůči adaptacím extrémně kritičtí. Příkladem je narůstající kritika herečky Belly Ramsey, která ztvárnila postavu Ellie v seriálu The Last of Us. Nestojí však za vášnivou nespokojeností o něco hlubší důvod?

    Móda v kostce: Patrick McDowell získal ocenění a Dior zná lokaci cruise show

    Další z luxusních módních domů oznámil lokaci své nadcházející cruise show. Dior tentokrát zamíří do dechberoucích prostor římské Villy Albani Torlonia. Designér Patrick McDowell mezitím převzal ocenění za svou tvorbu od britské královské rodiny. Elie Saab vydává první pánský parfém a Nike vrací na scénu ikonické "White Cement" Air Jordan 4.

    Filmový festival v Cannes letos přitvrdil. Představil nový dress code

    Po uplynulém Met Gala přichází na řadu další důležitá událost módního světa. V úterý odstartoval filmový festival v Cannes, na který tradičně upírají zrak nejen filmoví, ale také módní nadšenci. Letošní 78. ročník však doprovází nečekané změny. Organizátoři akce totiž oznámili nový dress code, zakazující mimo jiné "nude dress" nebo dlouhé vlečky.

    Doja Cat pod drobnohledem. Jak se z popové ikony stal kontroverzní symbol drzosti?

    Doja Cat, která dřív zpívala o tom, že je "Boss Bitch", dnes působí spíš jako královna temnoty, co s úsměvem přebírá otěže chaosu. Zářila v popu, hrála podle pravidel, ale od určitého momentu začala psát úplně jiný příběh. A ten je mnohem zajímavější. Někdy se zkrátka vyplatí říct jedno velké "ne" svému starému já. Zpěvačka je živoucím důkazem.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―